Vagoni SŽ

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Vagoni SŽ

Odgovor Napisal/-a E.L. »

Glede na to, da ni ravno veliko podatkov in slik o vagonih, me zanima nekaj stvari:

Baat-kdaj je začel vozit in zakaj ga še uporabljajo pri avtovlaku?

AB 50-kdaj je začel vozit in kje je v uporabi?

ABl 50-kdaj je začel vozit in kje je v uporabi?

ABl 51-kdaj je začel vozit in kje je v uporabi?

Bl 50-kdaj je začel vozit in kje je v uporabi?

Beelm-kdaj je začel vozit in kje je v uporabi?

Katere vrste tovornih vagonov uporabljajo SŽ, za kaj so uporabni, koliko so stari?

Ali so kje kakšne slike novih tovornih vagonov SŽ?
_______________________________

Zelo se zahvaluem vsakemu odgovoru :D in slikam, saj silke se že kako najde, samo potem ugotavlat vrsto in namembnost vagona... :roll: . Pa da ne bo potrebno teme zapirat, zardi kakšnih "prinesi mi na pladnju" :!:
Have a nice day!
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

Slike vsaj večine obratujočih vrst tovornih vagonov, iz www.vlaki.com :wink: Ampak, lepo je, da imamo tudi tukaj eno listo :D .

SŽ-075 Tms-z:

Slika
SŽ 078 Tibikks-z:

Slika
SŽ 085 Taems:

Slika
SŽ 150 Gbs-z:

Slika
290 Hrrs-z:

Slika
SŽ 190 Gas-z:

Slika
SŽ 225 Hibis-z:

Slika
SŽ 275 Habis-z:

Slika
SŽ 290 Hrrs-z:

Slika
SŽ 332 Kgs-z:

Slika
SŽ 392 Himrrs:

Slika
SŽ 392 Regs-z:

Slika
SŽ 426 Laekkgs-z:

Slika
SŽ 454 Sgss-z:

Slika
SŽ 454 Sgs-z:

Slika
SŽ 549 Eamos-z:

Slika
SŽ 555 Es:

Slika
SŽ 595 Eas-z:

Slika
SŽ Faccs-z:

Slika
SŽ Fals-z:

Slika
SŽ Hirrs-z:

Slika
SŽ Sds-z:

Slika
SŽ Tadds-z:

Slika
Have a nice day!
Uporabniški avatar
WORMS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 218
Pridružen: 04.04.2006, 10:03
Kraj: ŠTAJERSKA

Re: Vagoni SŽ

Odgovor Napisal/-a WORMS »

E.L. napisal/-a: AB 50-kdaj je začel vozit in kje je v uporabi?

ABl 50-kdaj je začel vozit in kje je v uporabi?

ABl 51-kdaj je začel vozit in kje je v uporabi?

Bl 50-kdaj je začel vozit in kje je v uporabi?

Beelm-kdaj je začel vozit in kje je v uporabi?

:!:
Če se ne motim je zn tem 50 in 51 mišljen režim izmenjave, kar pomeni, da vagon označen npr. z številko 50 79 ....... vagon namenjen izključno notranjemu prometu SŽ in je poleg številčnega režima izmenjave označen tudi z črkami NE, vagon označen s številkami 51 79 .... je namenjen mednarodnemu (in notranjemu) prometu označen pa je tudi z črkami RIC. na kratko, vagoni 51 RIC dosegajo dogovorjene mednarodne standarde, glede opremljenosti, izdelave, dovoljene hitrosti udobja in jih je moč uporabljati v mednarodnem prometu. Od gdaj so posamezni vagoni v uporabi ne vem natančno, je pa res, da so kar častitljive starosti nekateri izdelani celo v 50-ih in 60-ih letih in kasneje prenovljeni, je pa tudi nekaj mlajših
:P :P :P :P :P :P :P :P
parna
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 484
Pridružen: 17.03.2008, 20:01

Odgovor Napisal/-a parna »

Zanima me,koliko teh tovornih vagonov ,bo še izdelala tovarna Roco.Sam imam nekaj vagonov,manjkajo mi le štiriosni vagoni.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Vagoni SŽ

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Če koga zanimajo SŽ potniški vagoni si lahko pogleda na moji podstrani http://www.miniaturna-zeleznica.com/Vag ... niski.html . Manjka še nekaj tehničnih podatkov, trenutno nista še živi dve (Acl in Bc) podstrani, bo pa tudi to kmalu.
Tine
glajz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 252
Pridružen: 29.06.2011, 15:34

Re: Vagoni SŽ

Odgovor Napisal/-a glajz »

Tin€ napisal/-a:Če koga zanimajo SŽ potniški vagoni si lahko pogleda na moji podstrani http://www.miniaturna-zeleznica.com/Vag ... niski.html . Manjka še nekaj tehničnih podatkov, trenutno nista še živi dve (Acl in Bc) podstrani, bo pa tudi to kmalu.
=D>

Tine pohvalno.

Jasno in pregledno.

mmg. Imaš mogoče kje objavljen tudi seznam aktivnih potniških vagonov SŽ?
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Vagoni SŽ

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

glajz napisal/-a: =D>

Tine pohvalno.

Jasno in pregledno.

mmg. Imaš mogoče kje objavljen tudi seznam aktivnih potniških vagonov SŽ?
Hvala!
Imam starejše podatke (2010), za katere pa dvomim, da so še aktualni. Takrat jih je bilo številčno stanje 102 vagona, od tega 2 Baat-a.
Tine
glajz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 252
Pridružen: 29.06.2011, 15:34

Re: Vagoni SŽ

Odgovor Napisal/-a glajz »

Hvala za informacjio Tine,

Sicer pa kot izhaja iz Letnih poročil SŽ za leti 2000 in 2010:

Slovenske Železnice so imele ob koncu leta 2000
skupno 157 4-osnih klasičnih vagonov in 31 2-osnih
potniških vagonov. Od tega je šest vagonov
restavracij, 15 vagonov spalnikov, štirje ležalniki in
sedem službenih vagonov. V vseh sedežnih vagonih je
skupaj 9.622 sedežev. Povprečna starost potniških
vagonov je 27,9 leta. Za potrebe voznega reda se
vzdržuje 134 4-osnih in sedem 2-osnih klasičnih
potniških vagonov. Drugi vagoni niso v uporabi.

Slovenske Železnice so imele ob koncu leta 2010
skupno 100 4-osnih klasičnih vagonov in 2 2-osna
potniška vagona. Od tega je pet vagonov
restavracij, nič vagonov spalnikov, nič ležalnikov in
dva službena vagona....

:roll:
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Vagoni SŽ

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Glajz,
še živo čudo je, da so leta 2000 imeli kaj spalnikov in ležalnikov :? Rabili so se praktično le še za RoLa, bodisi pod SŽ, bodisi pod AdriaKombi. Sicer pa leta 2000, ko so imeli 15 spalnikov - vsi so bili v nevoznem stanju; od 4 ležalnikov pa sta bila 2 predelana spalnika, t.j. Bc 026 in 014. Sodeč po številki, bi morali imeti v času odcepitve od SFRJ celih 26 spalnikov :shock: :shock: :shock: Čemu toliko, pojma nimam. Sicer pa vem pa da je bil med temi en "pravi" ležalnik, ki je bil narejen na Madžarskem v 60-tih letih. Vseeno pa ali jih trenutno sploh potrebujemo (pojma nimam!)?
Me pa zanima, kateri službeni vagoni so sploh še v rabi. Vem za enega Dls, številka je -006, kateri je pa drugi?
Goran
Tomaž97
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1709
Pridružen: 07.06.2009, 19:30
Kraj: Proga št. 62

Re: Vagoni SŽ

Odgovor Napisal/-a Tomaž97 »

Gorchi napisal/-a:Me pa zanima, kateri službeni vagoni so sploh še v rabi. Vem za enega Dls, številka je -006, kateri je pa drugi?
Dls 007-ka.
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Vagoni SŽ

Odgovor Napisal/-a Tono »

glajz napisal/-a: Slovenske Železnice so imele ob koncu leta 2010
skupno 100 4-osnih klasičnih vagonov in 2 2-osna
potniška vagona. Od tega je pet vagonov
restavracij, nič vagonov spalnikov, nič ležalnikov in
dva službena vagona....

:roll:
...plus dve muzejski garnituri.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
El Ron de Cuba
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 3
Pridružen: 11.07.2009, 17:02
Kraj: Praha, Česká Třebová
Kontakt:

Re: Vagoni SŽ

Odgovor Napisal/-a El Ron de Cuba »

Dobar dan, (ispričavam se za eventualne pogreške u tekstu).

Imam pitanje o sastav voza UB 1914/1915 Lj - Kotoriba - Lj vožnje tamo u (5) i natrag (7) iz vremena cca 85´-92´? Ne znam koliko vagoni i što tip (Baat/Bl/...)?

Hvala za pomoći.
Uporabniški avatar
raziskovalec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 345
Pridružen: 03.10.2012, 15:56
Kraj: včasih na dolejnski, včasih na kraški progi

Re: Vagoni SŽ

Odgovor Napisal/-a raziskovalec »

Lep pozdrav, raziskovalec.
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Meh 362
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 321
Pridružen: 22.02.2011, 18:08

Re: Vagoni SŽ

Odgovor Napisal/-a Meh 362 »

raziskovalec napisal/-a:Pogledaj na http://www.vagonweb.cz/razeni/.
@raziskovalec, to je njegova spletna stran. :wink:
Lep pozdrav
Uporabniški avatar
raziskovalec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 345
Pridružen: 03.10.2012, 15:56
Kraj: včasih na dolejnski, včasih na kraški progi

Re: Vagoni SŽ

Odgovor Napisal/-a raziskovalec »

ups... sory
Lep pozdrav, raziskovalec.
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Odgovori