Vagoni SŽ
Re: Vagoni SŽ
Kakšna je razlika med tem Bl vagonom:
in tem?
Obe sliki sta s Tinetove strani (upam, da Tine ne zameri).
in tem?
Obe sliki sta s Tinetove strani (upam, da Tine ne zameri).
Lep pozdrav
Re: Vagoni SŽ
Mogoče tudi prevleke na sedežih, tako kot pri Kanarčkih, ko ima vsak drugi drugačne prevleke, ali pa en sam, ko ima po dve vrsti prevlek...
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Vagoni SŽ
Spodnji vagon je predelan vagon zgornje vrste, predelava je bila v TVT Maribor. Kot vidiš so drugačna vrata, nekoliko spremenjena notranjost, dodane srajčke, ki pokrivajo opremo pod vagonom, drugačna čela (vrata, lučke). Za razliko od čisto originalnega vagona narejenega do konca 70-tih let ima vgrajeno tudi elektropnevmatsko zavoro, so pa večinoma tudi vsi ostali vagoni SŽ opremljeni z njo.
Obstajajo podobni vagoni z blokiranimi okni, tisti imajo tudi klimo.
Obstajajo podobni vagoni z blokiranimi okni, tisti imajo tudi klimo.
Goran
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Vagoni SŽ
Pozdrav
Pomembna razlika je tudi način zaviranja. Prvi (starejši) vagon je "žlajfer", se pravi, zaviranje se izvaja z zavornimi čeljustmi (zavornjaki) na samo tekalno površino kolesa. Drugi vagon ima disk zavore. Bi bilo zanimivo videti podatek o max. dovoljeni hitrosti.
LP
Jože
Pomembna razlika je tudi način zaviranja. Prvi (starejši) vagon je "žlajfer", se pravi, zaviranje se izvaja z zavornimi čeljustmi (zavornjaki) na samo tekalno površino kolesa. Drugi vagon ima disk zavore. Bi bilo zanimivo videti podatek o max. dovoljeni hitrosti.
LP
Jože
Re: Vagoni SŽ
Jože, dobro vidiš, to sem pa spregledal! Namreč veliko vagonov s prve slike ima tudi podstavne vozičke kot vagon na zadnji sliki (če se ne motim Goša 9 z disk zavoro).
Ah ja, še ena malenkost je... vagon na prvi sliki ima staro enokanalno gretje, drugi pa dvokanalno gretje.
Še okoli hitrosti. Vagoni Y s podstavnimi vozički z zavornjaki imajo omejitev hitrosti 120 km/h, oni drugi pa 160 km/h. Več pa le vagoni opremljeni z magnetno zavoro in pa seveda z ustreznim vzdrževanjem in testiranjem na revizijah. Zanimivo pa je, da so nekoč vagoni s podstavnimi vozički z zavornjaki imeli (tovarniško) omejitev 140 km/h ampak ne za dolgo.
Ah ja, še ena malenkost je... vagon na prvi sliki ima staro enokanalno gretje, drugi pa dvokanalno gretje.
Še okoli hitrosti. Vagoni Y s podstavnimi vozički z zavornjaki imajo omejitev hitrosti 120 km/h, oni drugi pa 160 km/h. Več pa le vagoni opremljeni z magnetno zavoro in pa seveda z ustreznim vzdrževanjem in testiranjem na revizijah. Zanimivo pa je, da so nekoč vagoni s podstavnimi vozički z zavornjaki imeli (tovarniško) omejitev 140 km/h ampak ne za dolgo.
Goran
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vagoni SŽ
Lisičkina Restavracija je že šel v ptuju za revizijo potem bo vozni park za IC 505/504 in že novo eni privat stranka gostilna za vlak
kmalu sveže novo revizija za WReelmt 61 79 87-90 000-9 bo vozi Pohorc
kmalu sveže novo revizija za WReelmt 61 79 87-90 000-9 bo vozi Pohorc
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vagoni SŽ
RitterVonGhega napisal/-a:Lisičkina Restavracija je že šel v ptuju za revizijo potem bo vozni park za IC 505/504 in že novo eni privat stranka gostilna za vlak
kmalu sveže novo revizija za WReelmt 61 79 87-90 000-9 bo vozi Pohorc
...in temu privat birtu se bo zelo splačalo imeti restavracijo. Čudno vsem se vse splača, edino SŽ ne
Re: Vagoni SŽ
ŽAT32, been there done that. Bife ni rentabilen, četudi najemnine za vagon SŽ ne zaračunava.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Vagoni SŽ
Včasih je bilo drugače.Bo kakašnih 25-30 let že mimo.S sodelavcem sva se napotila na nek izobraževalni seminar
v Portoroške hotele.Po jutranji kavi in "trdilcu 003"(takrat še ni bil prepovedan) sva pripadajoča sedeža zamenjala
za stojišče pri najlepšem pohištvu na vlaku.In,ko šankista vprašam nekje pri Postojni,Prestanku,koliko je še do
Kopra,odgovori:"Če bo šlo tako naprej še kakšnih 6-7 kavic!"
Pa lep dan,Pele!
v Portoroške hotele.Po jutranji kavi in "trdilcu 003"(takrat še ni bil prepovedan) sva pripadajoča sedeža zamenjala
za stojišče pri najlepšem pohištvu na vlaku.In,ko šankista vprašam nekje pri Postojni,Prestanku,koliko je še do
Kopra,odgovori:"Če bo šlo tako naprej še kakšnih 6-7 kavic!"
Pa lep dan,Pele!
Re: Vagoni SŽ
Kaj trdilca 003 pa mu je že zmanjkalo?
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Vagoni SŽ
Narodu sem "služil" v Beogradu, na vikende pa sem se vozil s Savo. In enkrat pred odohodom srečam znanca iz Ljubljane, ki je bil ravno tako na poti na dopust. Seveda, imela sva nekaj ćasa in takoj na
Nato na vlaku nisva dolgo zdržala v kupeju in sva se odpravila v "najlepši vagon," še na enega. Ampak tam so bili tudi drugi civilni gostje: "Daj vojnicima ono što piju" in to je trajalo, trajalo, midva se nisva branila.... Kako je lahko kratka pot Bg-Lj...
Ja, takle smo imeli včasih...
Lep dan
Tomaž
Re: Vagoni SŽ
Informacije s SŽ, sicer neuradne, pravijo drugače. Najemnik naj bi imel dobiček, najemnine (koncesije) pa ni plačeval. Zato naj bi bilo prekinjeno poslovanje.Tono napisal/-a:ŽAT32, been there done that. Bife ni rentabilen, četudi najemnine za vagon SŽ ne zaračunava.
Skratka, že tako predrag ICS, ki je še za nameček brez gostinske ponudbe, je sramota za potniški promet.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal