Vagoni SŽ
Vagoni SŽ
Glede na to, da ni ravno veliko podatkov in slik o vagonih, me zanima nekaj stvari:
Baat-kdaj je začel vozit in zakaj ga še uporabljajo pri avtovlaku?
AB 50-kdaj je začel vozit in kje je v uporabi?
ABl 50-kdaj je začel vozit in kje je v uporabi?
ABl 51-kdaj je začel vozit in kje je v uporabi?
Bl 50-kdaj je začel vozit in kje je v uporabi?
Beelm-kdaj je začel vozit in kje je v uporabi?
Katere vrste tovornih vagonov uporabljajo SŽ, za kaj so uporabni, koliko so stari?
Ali so kje kakšne slike novih tovornih vagonov SŽ?
_______________________________
Zelo se zahvaluem vsakemu odgovoru in slikam, saj silke se že kako najde, samo potem ugotavlat vrsto in namembnost vagona... . Pa da ne bo potrebno teme zapirat, zardi kakšnih "prinesi mi na pladnju"
Baat-kdaj je začel vozit in zakaj ga še uporabljajo pri avtovlaku?
AB 50-kdaj je začel vozit in kje je v uporabi?
ABl 50-kdaj je začel vozit in kje je v uporabi?
ABl 51-kdaj je začel vozit in kje je v uporabi?
Bl 50-kdaj je začel vozit in kje je v uporabi?
Beelm-kdaj je začel vozit in kje je v uporabi?
Katere vrste tovornih vagonov uporabljajo SŽ, za kaj so uporabni, koliko so stari?
Ali so kje kakšne slike novih tovornih vagonov SŽ?
_______________________________
Zelo se zahvaluem vsakemu odgovoru in slikam, saj silke se že kako najde, samo potem ugotavlat vrsto in namembnost vagona... . Pa da ne bo potrebno teme zapirat, zardi kakšnih "prinesi mi na pladnju"
Have a nice day!
Slike vsaj večine obratujočih vrst tovornih vagonov, iz www.vlaki.com Ampak, lepo je, da imamo tudi tukaj eno listo .
SŽ-075 Tms-z:
SŽ 078 Tibikks-z:
SŽ 085 Taems:
SŽ 150 Gbs-z:
290 Hrrs-z:
SŽ 190 Gas-z:
SŽ 225 Hibis-z:
SŽ 275 Habis-z:
SŽ 290 Hrrs-z:
SŽ 332 Kgs-z:
SŽ 392 Himrrs:
SŽ 392 Regs-z:
SŽ 426 Laekkgs-z:
SŽ 454 Sgss-z:
SŽ 454 Sgs-z:
SŽ 549 Eamos-z:
SŽ 555 Es:
SŽ 595 Eas-z:
SŽ Faccs-z:
SŽ Fals-z:
SŽ Hirrs-z:
SŽ Sds-z:
SŽ Tadds-z:
SŽ-075 Tms-z:
SŽ 078 Tibikks-z:
SŽ 085 Taems:
SŽ 150 Gbs-z:
290 Hrrs-z:
SŽ 190 Gas-z:
SŽ 225 Hibis-z:
SŽ 275 Habis-z:
SŽ 290 Hrrs-z:
SŽ 332 Kgs-z:
SŽ 392 Himrrs:
SŽ 392 Regs-z:
SŽ 426 Laekkgs-z:
SŽ 454 Sgss-z:
SŽ 454 Sgs-z:
SŽ 549 Eamos-z:
SŽ 555 Es:
SŽ 595 Eas-z:
SŽ Faccs-z:
SŽ Fals-z:
SŽ Hirrs-z:
SŽ Sds-z:
SŽ Tadds-z:
Have a nice day!
Re: Vagoni SŽ
Če se ne motim je zn tem 50 in 51 mišljen režim izmenjave, kar pomeni, da vagon označen npr. z številko 50 79 ....... vagon namenjen izključno notranjemu prometu SŽ in je poleg številčnega režima izmenjave označen tudi z črkami NE, vagon označen s številkami 51 79 .... je namenjen mednarodnemu (in notranjemu) prometu označen pa je tudi z črkami RIC. na kratko, vagoni 51 RIC dosegajo dogovorjene mednarodne standarde, glede opremljenosti, izdelave, dovoljene hitrosti udobja in jih je moč uporabljati v mednarodnem prometu. Od gdaj so posamezni vagoni v uporabi ne vem natančno, je pa res, da so kar častitljive starosti nekateri izdelani celo v 50-ih in 60-ih letih in kasneje prenovljeni, je pa tudi nekaj mlajšihE.L. napisal/-a: AB 50-kdaj je začel vozit in kje je v uporabi?
ABl 50-kdaj je začel vozit in kje je v uporabi?
ABl 51-kdaj je začel vozit in kje je v uporabi?
Bl 50-kdaj je začel vozit in kje je v uporabi?
Beelm-kdaj je začel vozit in kje je v uporabi?
Re: Vagoni SŽ
Če koga zanimajo SŽ potniški vagoni si lahko pogleda na moji podstrani http://www.miniaturna-zeleznica.com/Vag ... niski.html . Manjka še nekaj tehničnih podatkov, trenutno nista še živi dve (Acl in Bc) podstrani, bo pa tudi to kmalu.
Tine
Re: Vagoni SŽ
Tin€ napisal/-a:Če koga zanimajo SŽ potniški vagoni si lahko pogleda na moji podstrani http://www.miniaturna-zeleznica.com/Vag ... niski.html . Manjka še nekaj tehničnih podatkov, trenutno nista še živi dve (Acl in Bc) podstrani, bo pa tudi to kmalu.
Tine pohvalno.
Jasno in pregledno.
mmg. Imaš mogoče kje objavljen tudi seznam aktivnih potniških vagonov SŽ?
Re: Vagoni SŽ
Hvala!glajz napisal/-a:
Tine pohvalno.
Jasno in pregledno.
mmg. Imaš mogoče kje objavljen tudi seznam aktivnih potniških vagonov SŽ?
Imam starejše podatke (2010), za katere pa dvomim, da so še aktualni. Takrat jih je bilo številčno stanje 102 vagona, od tega 2 Baat-a.
Tine
Re: Vagoni SŽ
Hvala za informacjio Tine,
Sicer pa kot izhaja iz Letnih poročil SŽ za leti 2000 in 2010:
Slovenske Železnice so imele ob koncu leta 2000
skupno 157 4-osnih klasičnih vagonov in 31 2-osnih
potniških vagonov. Od tega je šest vagonov
restavracij, 15 vagonov spalnikov, štirje ležalniki in
sedem službenih vagonov. V vseh sedežnih vagonih je
skupaj 9.622 sedežev. Povprečna starost potniških
vagonov je 27,9 leta. Za potrebe voznega reda se
vzdržuje 134 4-osnih in sedem 2-osnih klasičnih
potniških vagonov. Drugi vagoni niso v uporabi.
Slovenske Železnice so imele ob koncu leta 2010
skupno 100 4-osnih klasičnih vagonov in 2 2-osna
potniška vagona. Od tega je pet vagonov
restavracij, nič vagonov spalnikov, nič ležalnikov in
dva službena vagona....
Sicer pa kot izhaja iz Letnih poročil SŽ za leti 2000 in 2010:
Slovenske Železnice so imele ob koncu leta 2000
skupno 157 4-osnih klasičnih vagonov in 31 2-osnih
potniških vagonov. Od tega je šest vagonov
restavracij, 15 vagonov spalnikov, štirje ležalniki in
sedem službenih vagonov. V vseh sedežnih vagonih je
skupaj 9.622 sedežev. Povprečna starost potniških
vagonov je 27,9 leta. Za potrebe voznega reda se
vzdržuje 134 4-osnih in sedem 2-osnih klasičnih
potniških vagonov. Drugi vagoni niso v uporabi.
Slovenske Železnice so imele ob koncu leta 2010
skupno 100 4-osnih klasičnih vagonov in 2 2-osna
potniška vagona. Od tega je pet vagonov
restavracij, nič vagonov spalnikov, nič ležalnikov in
dva službena vagona....
Re: Vagoni SŽ
Glajz,
še živo čudo je, da so leta 2000 imeli kaj spalnikov in ležalnikov Rabili so se praktično le še za RoLa, bodisi pod SŽ, bodisi pod AdriaKombi. Sicer pa leta 2000, ko so imeli 15 spalnikov - vsi so bili v nevoznem stanju; od 4 ležalnikov pa sta bila 2 predelana spalnika, t.j. Bc 026 in 014. Sodeč po številki, bi morali imeti v času odcepitve od SFRJ celih 26 spalnikov Čemu toliko, pojma nimam. Sicer pa vem pa da je bil med temi en "pravi" ležalnik, ki je bil narejen na Madžarskem v 60-tih letih. Vseeno pa ali jih trenutno sploh potrebujemo (pojma nimam!)?
Me pa zanima, kateri službeni vagoni so sploh še v rabi. Vem za enega Dls, številka je -006, kateri je pa drugi?
še živo čudo je, da so leta 2000 imeli kaj spalnikov in ležalnikov Rabili so se praktično le še za RoLa, bodisi pod SŽ, bodisi pod AdriaKombi. Sicer pa leta 2000, ko so imeli 15 spalnikov - vsi so bili v nevoznem stanju; od 4 ležalnikov pa sta bila 2 predelana spalnika, t.j. Bc 026 in 014. Sodeč po številki, bi morali imeti v času odcepitve od SFRJ celih 26 spalnikov Čemu toliko, pojma nimam. Sicer pa vem pa da je bil med temi en "pravi" ležalnik, ki je bil narejen na Madžarskem v 60-tih letih. Vseeno pa ali jih trenutno sploh potrebujemo (pojma nimam!)?
Me pa zanima, kateri službeni vagoni so sploh še v rabi. Vem za enega Dls, številka je -006, kateri je pa drugi?
Goran
Re: Vagoni SŽ
Dls 007-ka.Gorchi napisal/-a:Me pa zanima, kateri službeni vagoni so sploh še v rabi. Vem za enega Dls, številka je -006, kateri je pa drugi?
Re: Vagoni SŽ
...plus dve muzejski garnituri.glajz napisal/-a: Slovenske Železnice so imele ob koncu leta 2010
skupno 100 4-osnih klasičnih vagonov in 2 2-osna
potniška vagona. Od tega je pet vagonov
restavracij, nič vagonov spalnikov, nič ležalnikov in
dva službena vagona....
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
-
- Začetnik
- Prispevkov: 3
- Pridružen: 11.07.2009, 17:02
- Kraj: Praha, Česká Třebová
- Kontakt:
Re: Vagoni SŽ
Dobar dan, (ispričavam se za eventualne pogreške u tekstu).
Imam pitanje o sastav voza UB 1914/1915 Lj - Kotoriba - Lj vožnje tamo u (5) i natrag (7) iz vremena cca 85´-92´? Ne znam koliko vagoni i što tip (Baat/Bl/...)?
Hvala za pomoći.
Imam pitanje o sastav voza UB 1914/1915 Lj - Kotoriba - Lj vožnje tamo u (5) i natrag (7) iz vremena cca 85´-92´? Ne znam koliko vagoni i što tip (Baat/Bl/...)?
Hvala za pomoći.
- raziskovalec
- Strojevodja I
- Prispevkov: 345
- Pridružen: 03.10.2012, 15:56
- Kraj: včasih na dolejnski, včasih na kraški progi
Re: Vagoni SŽ
Pogledaj na http://www.vagonweb.cz/razeni/.
Lep pozdrav, raziskovalec.
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Re: Vagoni SŽ
@raziskovalec, to je njegova spletna stran.raziskovalec napisal/-a:Pogledaj na http://www.vagonweb.cz/razeni/.
Lep pozdrav
- raziskovalec
- Strojevodja I
- Prispevkov: 345
- Pridružen: 03.10.2012, 15:56
- Kraj: včasih na dolejnski, včasih na kraški progi
Re: Vagoni SŽ
ups... sory
Lep pozdrav, raziskovalec.
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak