Sem mislil, da je samoumevno. Seveda nivojskih prehodov na takšnih progah ni. Na lokomotivskem delu se logično mora tudi namestiti določena oprema. Kar pa na naših lokomotivah razen 541 sploh ni možno. Po specifikacijah mora biti sistem 2 od 3 tudi na lokomotivskem delu, ki mora omogočati nivo varnosti SIL 4. Kar se tiče okvar na lokomotivah ne bi znal kaj povedati, ker to ni moje področje. Vem le, da v primeru varnostno relevantne napake na lokomotivi ta dobi ukaz za zaustavitev oz. odivsno od vrste napake do prvega mesta, kjer ne ovira prometa. Enkrat sem se pogovarjal z gospodi iz DB in SNCF, ki so glede tega relativno daleč, a še od tega vedno zelo daleč ....pa vendar nekatera pravila so že definirana. Vem, da so omenjali, da bi morali v primeru posluževanja proge na tak način imeti "mobilne strojevodje", ki bi glede na neko področje pokrivali primere, kjer sistem ne bi znal kako in kaj naprej. Rečeno je bilo, da na taki način niso vezani na relacijo vlaka oz. sam vlak, ampak na določeno področje.Tin€ napisal/-a:V kolikor se bo to kdaj uresničilo, brez da bi vsaj kot minimum ukinili nivojska križanja s cesto (nadvozi/podvozi), bo v medijih po novem pisalo "Računalnik ubil človeka pri prečkanju proge", pa naj bo to na nivojskem križanju ali pa na divjem prehodu, saj vemo kako se spoštuje naprimer zaprte polzapornice.
Vremenskim razmeram se bi dalo vožnjo prilagoditi, sprašujem pa se kaj bi že bilo ob minimalnih tehničnih napakah na lokomotivi, katere sedaj odpravljajo strojevodje sami, da sploh ne govorim o kakšni menjavi cevi zavornega sistena na koncu tovorne kompozicije. Dejstvo je, da brez človeka zaenkrat še ne gre. Avioni sicer imajo avtopilota, ko je vklopljen kabinsko osebje "počiva", če pa pride do kakšnih težav je pa še vedno neizbežno človeško ukrepanje.
Vendar to so vse skupaj teorije, ker je nemogoče potegniti identično paralello z metroji, kjer so popolnoma drugi pogoji. Če povzamem, tehnologija obstaja, je usklajena in definirana (sicer se redno dopolnjuje) a problemi so iz vidika predpisov, kako pokriti vse situacije, potrebno bi bilo na novo napisati marsikateri pravilnik....za same lokomotive in vožnje vlakov pa itak sami najbolj veste kakšne težave prežijo na progi.