711

Debata okoli voznega parka
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11460
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: 711

OdgovorNapisal/-a cokla » 28.02.2015, 21:02

_Borsig_ napisal/-a:Bravo @nik
Zelo zanimivo




"1" - Pohorje express je vozil za Rijeko?!?

To še pa nisem slišal!



Tudi jaz ne. Res zanimiv prispevek @nik.... =D> =D>
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
nik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 212
Pridružen: 15.04.2013, 22:50

Re: 711

OdgovorNapisal/-a nik » 28.02.2015, 21:04

_Borsig_ napisal/-a:Bravo @nik
Zelo zanimivo

"1" - Pohorje express je vozil za Rijeko?!?

To še pa nisem slišal!

Očigledno da je, barem u ovom VR '70/71.

Slika
nik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 212
Pridružen: 15.04.2013, 22:50

Re: 711

OdgovorNapisal/-a nik » 28.02.2015, 21:06

711 009 im August 1991 im Bahnhof Villach. Das Eigentumszeichen lautet noch auf die JZ, obwohl die slowenischen Eisenbahnen im gleichen Jahr gegründet wurden. Die SZ ist allerdings erst seit 1992 Mitglied der UIC. Der Zug, der leider nur wenige Jahre verkehrte, schaffte damals eine günstige Tagesverbindung zwischen Villach und Ljubljana/Laibach. Heute sind solche Tagesausflüge mit der Bahn leider nicht mehr möglich.
Slika
http://www.bahnbilder.de/bild/slowenien ... 91-im.html
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 312
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: 711

OdgovorNapisal/-a električar » 02.03.2015, 21:43

Gledam vozni red iz leta 1970. Na nekaterih relacijah so bile potovalne hitrosti spoštljivo visoke tudi za današnje pojme.

lp
nik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 212
Pridružen: 15.04.2013, 22:50

Re: 711

OdgovorNapisal/-a nik » 02.03.2015, 22:08

električar napisal/-a:Gledam vozni red iz leta 1970. Na nekaterih relacijah so bile potovalne hitrosti spoštljivo visoke tudi za današnje pojme.

lp


Da, uvođenjem poslovnih vlakova trajanje putovanja u odnosu na dotadašnje je uglavnom smanjeno za trećinu ili četvrtinu; ovisno o relaciji.
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 312
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: 711

OdgovorNapisal/-a električar » 02.03.2015, 22:20

Tudi frekvenca poslovnih vlakov na relaciji LJ-ZG-BG in ZG-Dalmacija je bila precejšnja. Poleg tega je bilo še dosti mednarodnih vlakov.
lp
Uporabniški avatar
ICE
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 278
Pridružen: 02.01.2013, 10:36

Re: 711

OdgovorNapisal/-a ICE » 16.03.2015, 22:01

Na Zelencu 711 bi lahko uvedli tudi 1. razred ter bar in potem bi lahko vozilo, ko ICS med Ljubljano in Koprom.

Lp ICE
By InterCity Express
Obiščite http://www.jaka-travel.com
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: 711

OdgovorNapisal/-a Igor T » 31.05.2015, 17:19

Gledam tele zelence, ki sedaj vozijo po primorski progi.
Vlak je letnik 1970 - če sem prov prebral ... pa ga ni moč primerjat z dosti mlajšim Fiatom.

Kako tiho brzi po tirin - skor ne moreš verjet da je diesel pogon ....
mmatja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1612
Pridružen: 16.05.2009, 19:41
Kraj: Lendava

Re: 711

OdgovorNapisal/-a mmatja » 31.05.2015, 19:00

urednik napisal/-a:Gledam tele zelence, ki sedaj vozijo po primorski progi.
Vlak je letnik 1970 - če sem prov prebral ... pa ga ni moč primerjat z dosti mlajšim Fiatom.

Kako tiho brzi po tirin - skor ne moreš verjet da je diesel pogon ....

Mecedes, je le Mercedes!...Tudi pri vlakih!... 8)
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3550
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 711

OdgovorNapisal/-a mkx » 31.05.2015, 20:21

mmatja napisal/-a:
urednik napisal/-a:Gledam tele zelence, ki sedaj vozijo po primorski progi.
Vlak je letnik 1970 - če sem prov prebral ... pa ga ni moč primerjat z dosti mlajšim Fiatom.

Kako tiho brzi po tirin - skor ne moreš verjet da je diesel pogon ....

Mecedes, je le Mercedes!...Tudi pri vlakih!... 8)

Kot je splošno znano je bil Zelenec v začetku uporabljen za najvišje range potniških vlakov - poslovni vlak samo s 1. razredom. Fiat je bil gajbica za regionalne vlake 2. razreda.
LP, Metod
nik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 212
Pridružen: 15.04.2013, 22:50

Re: 711

OdgovorNapisal/-a nik » 01.06.2015, 22:51

mmatja napisal/-a:
urednik napisal/-a:Gledam tele zelence, ki sedaj vozijo po primorski progi.
Vlak je letnik 1970 - če sem prov prebral ... pa ga ni moč primerjat z dosti mlajšim Fiatom.

Kako tiho brzi po tirin - skor ne moreš verjet da je diesel pogon ....

Mecedes, je le Mercedes!...Tudi pri vlakih!... 8)

Na Mercedesu su nakon 10 godina morali mijenjati motore da bi uopće mogao dalje voziti, za razliku od Fiata...
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1866
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 711

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 10.06.2015, 17:39

urednik napisal/-a:Gledam tele zelence, ki sedaj vozijo po primorski progi.
Vlak je letnik 1970 - če sem prov prebral ... pa ga ni moč primerjat z dosti mlajšim Fiatom.

Kako tiho brzi po tirin - skor ne moreš verjet da je diesel pogon ....

Hjaa, meni se pa kot potniku zdi kar krepko glasnejši od Fiata. Je pa to edina njegova slaba stran.
Vse ostalo je razred višje od vseh vlakov na SŽ, razen morda Mimara vagonov. Takole si lahko narediš kar prijetno pisarno v njem:

Slika

Kako je možno, da so pred 45 leti zasnovali vlak tako, da se mizice lepo prilegajo prenosniku? Najbrž so že imeli kakšno šlogarco zaposleno :wink:

ICE napisal/-a:Na Zelencu 711 bi lahko uvedli tudi 1. razred ter bar in potem bi lahko vozilo, ko ICS med Ljubljano in Koprom.
Lp ICE

Saj ne rabi 1. razreda. So že tej sedeži napol 1. razred :D je res da so 4 v vrsti, ampak so nadpovprečno široki in udobni. Konec koncev je včasih vozil z isto notranjostjo kot vlak 1. razreda v celoti.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: 711

OdgovorNapisal/-a preglednik » 11.06.2015, 7:43

Zanimivo, za železnice so udobni in mehki sedeži navkljub sodobni in moderni tehniki še vedno neka visoka znanost, za avtobusarje pa to ni bil nikoli problem.
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1866
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 711

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 11.06.2015, 8:18

Ne strinjam se... tudi pri avtobusih gre trend navzdol. Turistični avtobusi so še v redu, regionalni pa prisegajo na stisnjenost.
Tudi sicer je trenutno v modi celo v najboljše turistične buse tlačiti po 55 sedežev, rezultat pa je seveda to, da imaš kolena v sedežu pred seboj. Je nekaj svetlih izjem (recimo naš "Udinese Calcio"), a na splošno je vlak (z izjemo Desiroja in njemu podobnih) še vedno udobnejši od avtobusa - Zelenc pa sploh!
(Če ne drugo, na vlaku je vedno WC :wink: )
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 920
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: 711

OdgovorNapisal/-a sikos » 11.06.2015, 13:06

TGV Lyria napisal/-a:...(Če ne drugo, na vlaku je vedno WC


WC, ki je (na Kanarčkih, ki niso bili nedavno v reviziji) skoraj podoben "štrbunku" #-o ...
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov