711

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: 711

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Zdaj pa še resno :!:

Tole s crkovanjem 711 mi nekako na spelje. Pred dobre pol leta so garniture dobile homologacijo za HŽ. Zdaj pa so kar naenkrat skoraj vse nevozne. Kateri trap jih je potem dodelil kot "kandidate" za homologiranje. 713 bi bili ravno tako dobri, več jih je, in tudi ta serija je za časa Juge vozila po Hrvaškem. Vse skupaj mi malo smrdi na možnost prodaje na jug.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1582
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: 711

Odgovor Napisal/-a desiro »

Verjetno so bili za homologacijo dodeljeni zaradi klime... nekako je treba potnikom v mednarodnem prometu ponudit najbolje kar lahko...

to je samo moje razmišlanje :roll:

Lp Nejc
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Dolenjček
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 9
Pridružen: 04.08.2015, 13:19

Re: 711

Odgovor Napisal/-a Dolenjček »

desiro napisal/-a:Verjetno so bili za homologacijo dodeljeni zaradi klime... nekako je treba potnikom v mednarodnem prometu ponudit najbolje kar lahko...

to je samo moje razmišlanje :roll:

Lp Nejc
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1582
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: 711

Odgovor Napisal/-a desiro »

Dolenjček napisal/-a:
desiro napisal/-a:Verjetno so bili za homologacijo dodeljeni zaradi klime... nekako je treba potnikom v mednarodnem prometu ponudit najbolje kar lahko...

to je samo moje razmišlanje :roll:

Lp Nejc

Ja vlak za Pulo pač mora vozit...se mi zdi da je v poletnih mesecih tudi bolj rentabilen kot vlak za NM, se ti ne zdi?
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Dolenjček
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 9
Pridružen: 04.08.2015, 13:19

Re: 711

Odgovor Napisal/-a Dolenjček »

Še na Dolenjskem kumi zvozijo z vlaki pa da bi sli na hrvasko :|
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: 711

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Dolenjček napisal/-a:Še na Dolenjskem kumi zvozijo z vlaki pa da bi sli na hrvasko :|
Verjetno si premlad, da bi se spomnil, vendar so pred četrt stoletja večkrat dnevno vozili do Karlovca. Brez raznih homologacij, seveda :wink:
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: 711

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Dejstvo je, da je malo udobnejših stolov/foteljev, kot so ti na Zelencu. Če bi se jim dodal še tisti "poušter", ki je na stolih na Pendolinu, bi bili pa absolutno nepremagljivi :) .

Pomembno vprašanje: Ali se slučajno ve, kje so bili stoli z Zelenca izdelani in ali se kaj podobnega še izdeluje?


Vsak vlak bi moral biti opremljen s takimi :wink:
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: 711

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdrav

Nekje v kotičku mozganov ima v spominu, da so sedeži v zelencu Recarotovi. Je pa res, da v to nisem prepričan :oops: , bo moral kdo pogledati na vlaku samem

LP

Jože
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 415
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: 711

Odgovor Napisal/-a urban120 »

zelencek napisal/-a:Dejstvo je, da je malo udobnejših stolov/foteljev, kot so ti na Zelencu. Če bi se jim dodal še tisti "poušter", ki je na stolih na Pendolinu, bi bili pa absolutno nepremagljivi :) .

Pomembno vprašanje: Ali se slučajno ve, kje so bili stoli z Zelenca izdelani in ali se kaj podobnega še izdeluje?


Vsak vlak bi moral biti opremljen s takimi :wink:
Meni se poraja vprašanje ali se garniture s neudobnimi sedeži sploh smiselne. (razen za strogi primestni promet) Cena udobnih sedežev v primerjavi s celotno garnituro je zanemarljiva. Med tem, ko je udobnost, potnikom kar pomembna. Sigurno bi se ljudje raje peljali s vlakom.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 711

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Meni se poraja vprašanje ali se garniture s neudobnimi sedeži sploh smiselne. (razen za strogi primestni promet) Cena udobnih sedežev v primerjavi s celotno garnituro je zanemarljiva. Med tem, ko je udobnost, potnikom kar pomembna. Sigurno bi se ljudje raje peljali s vlakom.
Velika večina prometa na SŽ je lokalni in delno primestni v okolici Ljubljani. Zelenci (711, prvotno bajadere) so bili namenjeni hitremu daljinskemu prometu, Mb-Lj(Ri, Kp), Ms-Lj, Lj-Bg, Lj-Split. Sicer udobni sedeži so neprimerni za lokalni promet, vendar se po 45 letih pač uporabljajo, kjer je potreba. Seveda pa obstoječe garniture, še posebej Siemensi, niso primerne za daljinski promet, še zlasti ne za nadomestilo redno izpadlih ICS vlakov. Toda ”hitrega” daljinskega prometa je na SŽ poleg ICS-ov samo nekaj malega, pa še tega v glavnem pokrivajo klasični vagoni.....

LPL
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: 711

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Ljubitelj napisal/-a:
Meni se poraja vprašanje ali se garniture s neudobnimi sedeži sploh smiselne. (razen za strogi primestni promet) Cena udobnih sedežev v primerjavi s celotno garnituro je zanemarljiva. Med tem, ko je udobnost, potnikom kar pomembna. Sigurno bi se ljudje raje peljali s vlakom.
Velika večina prometa na SŽ je lokalni in delno primestni v okolici Ljubljani. Zelenci (711, prvotno bajadere) so bili namenjeni hitremu daljinskemu prometu, Mb-Lj(Ri, Kp), Ms-Lj, Lj-Bg, Lj-Split. Sicer udobni sedeži so neprimerni za lokalni promet, vendar se po 45 letih pač uporabljajo, kjer je potreba. Seveda pa obstoječe garniture, še posebej Siemensi, niso primerne za daljinski promet, še zlasti ne za nadomestilo redno izpadlih ICS vlakov. Toda ”hitrega” daljinskega prometa je na SŽ poleg ICS-ov samo nekaj malega, pa še tega v glavnem pokrivajo klasični vagoni.....

LPL

Ravno ta miselnost, da so udobni sedeži neprimerni za lokalni promet je veeelik problem. Za vožnje 30 minut in manj je res prektično vseeno za udobje sedežev in res je, da je trenutno največ potnikov v primestnem prometu.

Vedno je treba gledati, kje se lahko storitve izboljša: vlak na splošno v Sloveniji nima veliko možnosti proti avtu, sploh kar se tiče potovalnih časov - ampak potovalni čas ni vse!
Brez večjih investicij bi se dalo potovanje z vlakom praktično takoj približati Slovencem z dobro ponudbo:
udobja (če imaš na vlaku "pisarno", če lahko mirno zadremaš,... se boš prej odločil za vlak) :arrow: Zato so na vseh "ne-primestnih" vlakih potrebni udobni sedeži. Tako bi se pritegnilo potnike na daljših relacijah.

Poleg tega tudi z dobro ponudbo cene (ta je precej dobra)
voznih redov
dodatnih storitev (Wifi, gostinska ponudba, primeren prevoz koles...)
itd.

Vsako ugodno ponudbo pa je treba tudi obesiti na veliki zvon, prav tako se lahko vlak oglašuje za najbolj varen in ekološki način transporta po Sloveniji.


Čeprav so neudobni Siemensovi sedeži baje neke vrste standard evropskih lokalnih vlakov, še ne pomeni da se moramo po tem zgledovati. Na splošno je zgled treba iskati na severu, ni pa treba posnemati čisto vsega. Ne vidim kje je problem, če bi bile vse garniture opremljene s takimi sedeži, kot so na Zelencu - to prav zelo drago tudi ne bi smelo biti.

Lp
Uporabniški avatar
grizeldi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 304
Pridružen: 30.01.2013, 13:20
Kraj: Ljubljana

Re: 711

Odgovor Napisal/-a grizeldi »

zelencek napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:
Meni se poraja vprašanje ali se garniture s neudobnimi sedeži sploh smiselne. (razen za strogi primestni promet) Cena udobnih sedežev v primerjavi s celotno garnituro je zanemarljiva. Med tem, ko je udobnost, potnikom kar pomembna. Sigurno bi se ljudje raje peljali s vlakom.
Velika večina prometa na SŽ je lokalni in delno primestni v okolici Ljubljani. Zelenci (711, prvotno bajadere) so bili namenjeni hitremu daljinskemu prometu, Mb-Lj(Ri, Kp), Ms-Lj, Lj-Bg, Lj-Split. Sicer udobni sedeži so neprimerni za lokalni promet, vendar se po 45 letih pač uporabljajo, kjer je potreba. Seveda pa obstoječe garniture, še posebej Siemensi, niso primerne za daljinski promet, še zlasti ne za nadomestilo redno izpadlih ICS vlakov. Toda ”hitrega” daljinskega prometa je na SŽ poleg ICS-ov samo nekaj malega, pa še tega v glavnem pokrivajo klasični vagoni.....

LPL

Ravno ta miselnost, da so udobni sedeži neprimerni za lokalni promet je veeelik problem. Za vožnje 30 minut in manj je res prektično vseeno za udobje sedežev in res je, da je trenutno največ potnikov v primestnem prometu.

Vedno je treba gledati, kje se lahko storitve izboljša: vlak na splošno v Sloveniji nima veliko možnosti proti avtu, sploh kar se tiče potovalnih časov - ampak potovalni čas ni vse!
Brez večjih investicij bi se dalo potovanje z vlakom praktično takoj približati Slovencem z dobro ponudbo:
udobja (če imaš na vlaku "pisarno", če lahko mirno zadremaš,... se boš prej odločil za vlak) :arrow: Zato so na vseh "ne-primestnih" vlakih potrebni udobni sedeži. Tako bi se pritegnilo potnike na daljših relacijah.

Poleg tega tudi z dobro ponudbo cene (ta je precej dobra)
voznih redov
dodatnih storitev (Wifi, gostinska ponudba, primeren prevoz koles...)
itd.

Vsako ugodno ponudbo pa je treba tudi obesiti na veliki zvon, prav tako se lahko vlak oglašuje za najbolj varen in ekološki način transporta po Sloveniji.


Čeprav so neudobni Siemensovi sedeži baje neke vrste standard evropskih lokalnih vlakov, še ne pomeni da se moramo po tem zgledovati. Na splošno je zgled treba iskati na severu, ni pa treba posnemati čisto vsega. Ne vidim kje je problem, če bi bile vse garniture opremljene s takimi sedeži, kot so na Zelencu - to prav zelo drago tudi ne bi smelo biti.

Lp
:thumbupr Se podpišem pod to ;)
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 711

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Čeprav so neudobni Siemensovi sedeži baje neke vrste standard evropskih lokalnih vlakov, še ne pomeni da se moramo po tem zgledovati. Na splošno je zgled treba iskati na severu, ni pa treba posnemati čisto vsega. Ne vidim kje je problem, če bi bile vse garniture opremljene s takimi sedeži, kot so na Zelencu - to prav zelo drago tudi ne bi smelo biti.
O udobnosti sedežev na Siemes-Desirojih se lahko debatira, o primernosti sedežev, kakor so na 711, pa ni debate. Za primestni promet so povsem neprimerni, namenjeni so bili nečemu povsem drugemu. Čakam še samo to, da bo nekdo zahteval, da imajo lokalni vlaki ne samo sedeže kot 711, temveč tudi, da se na vsaki postaji obrnejo v smeri vožnje...... Dajte že enkrat vklopit možgane.

Kakšni so pa vlaki na ekspresnih linijah, recimo v Nemčiji. Primer, Tranken-Thüringen Express, ki povezuje Nüremberg na Srednjem Frankovskem (Svobodna država Bavarska) in Jeno v Svobodni državi Turingiji. Vozni čas po voznem redu za ta vlak (osebno preskušen) je 2:59. Vozi navadna garnitura Nurenberškega S-bahna, Talent-2. Sedeži standardni za take garniture, torej nič posebnega. In ne mi govorit, da garnitura ni primerna za nalogo, ki jo opravlja.

Seveda se pa najde cel kup modelov, ki bodo rekli, da je potrebno na lokalnih vlakih imeti vagone s kupeji in ne vem še kakšne oslarije, Kar pa je za pozdravit na DB je to, da imajo vse garniture tudi nekaj sedežev 1. razreda.

LPL
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2547
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 711

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a: O udobnosti sedežev na Siemes-Desirojih se lahko debatira, o primernosti sedežev, kakor so na 711, pa ni debate. Za primestni promet so povsem neprimerni, namenjeni so bili nečemu povsem drugemu. Čakam še samo to, da bo nekdo zahteval, da imajo lokalni vlaki ne samo sedeže kot 711, temveč tudi, da se na vsaki postaji obrnejo v smeri vožnje...... Dajte že enkrat vklopit možgane.
To drži. Sedeži na 711 so namenjeni dolgim progam. Poleg tega je pri 711 za primestni promet neprimerna tudi sama notranjost garniture - primestne garniture so zasnovane tako, da lahko prepeljejo čim več potnikov, temu primerno imajo široka vrata in tudi več prostora za stoječe potnike. Tega pri 711 definitivno ni.
Ljubitelj napisal/-a: Kakšni so pa vlaki na ekspresnih linijah, recimo v Nemčiji. Primer, Franken-Thüringen Express, ki povezuje Nüremberg na Srednjem Frankovskem (Svobodna država Bavarska) in Jeno v Svobodni državi Turingiji. Vozni čas po voznem redu za ta vlak (osebno preskušen) je 2:59. Vozi navadna garnitura Nurenberškega S-bahna, Talent-2. Sedeži standardni za take garniture, torej nič posebnega. In ne mi govorit, da garnitura ni primerna za nalogo, ki jo opravlja.
Dal si najbolj ekstremen primer (in s tem opozorilo pred uporabo tega vlaka :D ).
Ti dam kontra: SÜWEX (SüdWestExpress), ki vozi na relaciji Koblenz - Trier - Saarbrucken - Mannheim. Popolnoma nov Stadler Flirt, sedeži primerni za tako dolžino potovanja, čeprav še vedno na regionalnem nivoju.
Ali pa Regionale Veloce na relaciji Trst - Benetke preko Gorice in Vidma, push-pull garnitura MDVE z lokomotivo E464. Sedeži nekako takšni kot na prenovljenih Fiatih, mogoče malo boljši. Odlično za vožnjo.
Pa tudi večina dvonadstropnih vagonov na DB ima sedeže primerne dolžini poti, hkrati pa ohranja tipični regionalni razpored. Naš Desiro pa je res minimum od minimuma, obup od obupa in za triurno vožnjo NI primeren.
Ljubitelj napisal/-a: Toda ”hitrega” daljinskega prometa je na SŽ poleg ICS-ov samo nekaj malega, pa še tega v glavnem pokrivajo klasični vagoni.....
LPL
Ki pa si tudi počasi že zaslužijo zamenjavo s čimerkoli že. Pa naj si bodo to IC garniture ali pa sodobnejši klasični vagoni. Ali pa se jih zgolj pošlje na modernizacijo v Gredelj.
Naši IC vlaki res niso primerni svojemu nazivu.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: 711

Odgovor Napisal/-a cokla »

Verjamem, da bo potniški promet vesel vsake donacije za nakup novih granitur od "nezadovoljnežev" ( malo za hec )

Res...stanje ni idealno. Vsekakor bi si potniki zaslužili boljšei "tretman". Ampak....ni pričakovati kakšnega izboljšanja kljub "izlivanju žolča" vseh vas tukaj na forumu. Jaz sem že obupal...le vsi zaposleni se lahko trudimo, da omilimo zadeve na terenu.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Odgovori