711

Debata okoli voznega parka
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4538
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 711

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 08.06.2020, 7:31

A je to letalski forum al železniški?


Recimo, da sta zadnja dva zapisa v duhu, da ni vse kar je staro zanič, potrebno je le redno vzdrževanje. Kdaj se pa vozilo umakne iz prometa pa ni stvar starosti, ampak ekonomike. To velja tako za letalski kot za železniški promet.
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 157
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: 711

OdgovorNapisal/-a Matevz96 » 09.06.2020, 19:22

Ljubitelj napisal/-a:
A je to letalski forum al železniški?


Recimo, da sta zadnja dva zapisa v duhu, da ni vse kar je staro zanič, potrebno je le redno vzdrževanje. Kdaj se pa vozilo umakne iz prometa pa ni stvar starosti, ampak ekonomike. To velja tako za letalski kot za železniški promet.


Točno tako, če bi se pri letalih držal predpisanega vzdrževanja je 50 letno letalo enako novemu tako v strukturnem kot v varnostnem smislu. Druga stvar pa je ali je ekonomsko smiselno letalo vzdrževat in nameščat posodobitve toliko časa ali ga je bolje prodat za staro železo in kupiti mlajšega.
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 740
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: 711

OdgovorNapisal/-a 038 » 09.06.2020, 19:53

No glede vzdrzevanja si vzamimo primer nasega 312 in avstrijskega disel desirojo. Mi smo ostali v srednjem veku...in vlagamo v revizije 813 da bodo še vozile 10 let.
Saj ne veš kdo je nor...vlagat v tehniko iz 70 let, ki crkne vsak dan...tisto kar pa le malo potrebuje pa zanemarjaš.
fiat310
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 100
Pridružen: 18.10.2013, 13:42

Re: 711

OdgovorNapisal/-a fiat310 » 09.06.2020, 22:49

038 napisal/-a:No glede vzdrzevanja si vzamimo primer nasega 312 in avstrijskega disel desirojo. Mi smo ostali v srednjem veku...in vlagamo v revizije 813 da bodo še vozile 10 let.
Saj ne veš kdo je nor...vlagat v tehniko iz 70 let, ki crkne vsak dan...tisto kar pa le malo potrebuje pa zanemarjaš.


Kaj je narobe z našimi 312 in kaj je toliko boljše v Avstriji? Kakor se spomnim, je bilo na forumu nekaj govora da so po izteku Siemens garancije naši spremenili nekaj tehničnih lastnosti v smer večje tesnosti elektronike in manj prebojev motorjev? Kar mi ne zveni ravmo kot srednjeveško vzdrževanje. Mogoče se pa narobe spomnim?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3545
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 711

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 10.06.2020, 11:38

fiat310 napisal/-a:
Kaj je narobe z našimi 312 in kaj je toliko boljše v Avstriji? Kakor se spomnim, je bilo na forumu nekaj govora da so po izteku Siemens garancije naši spremenili nekaj tehničnih lastnosti v smer večje tesnosti elektronike in manj prebojev motorjev? Kar mi ne zveni ravmo kot srednjeveško vzdrževanje. Mogoče se pa narobe spomnim?


Kaj je narobe z našimi 312? Že povprečni frekvenčni pretvornik v trgovini je bolj zanesljiv in preiskušen na testu, kot vsa elektronika na 312 skupaj. To okoli vdora suhega snega je samo vrh ledene gore. In tako se pošilja na popravilo izbranemu ponudniku, z oznako "večja okvara" vse možne komponente. Od prožilnikov, do vseh modulov in kartic. Ampak vse skupaj je že tako ubogo, kot da bi kupil v trgovini izdelek z oznako "blago z napako". Okvarjena komponenta se popravi in zamenja okvarjen del. Zakaj pa se del na komponenti neprestano kvari, pa nikogar več ne zanima, saj so zgleda že dvignili roke od tega precej zgrešenega nakupa in samo še čakajo na nove garniture. Rešitev bi bila samo menjava celega kompleta pogona. Ampak potem rajši kupiš nove serijske garniture, saj se nobena predelava na SŽ ni obnesla. Drugače, so tudi že Romuni obupal nad temi Desiro garniturami in tako jih sedaj vzdržuje kar Alstom.
V glavnem poišči si zgodbo o OBB seriji 1014, pa boš videl razliko med SI in A.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 221
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: 711

OdgovorNapisal/-a vidkrt » 30.10.2020, 9:19

Zdravo. Meni se zdi primerno, glede na to, da prihajajo nove garniture, ki so modre barve, bi bilo zelo dobro, če bo vse Mercedese prebarvali na modro, pa še lepši so!
Lep pozdrav, vidkrt
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 506
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: 711

OdgovorNapisal/-a andre85 » 30.10.2020, 9:34

vidkrt napisal/-a:Zdravo. Meni se zdi primerno, glede na to, da prihajajo nove garniture, ki so modre barve, bi bilo zelo dobro, če bo vse Mercedese prebarvali na modro, pa še lepši so!
Lep pozdrav, vidkrt

Glede na to,da gredo kmalu na smetišče zgodovine dvomim v smoternost barvanja. Plus tega nekateri so že bili nekoč modri pa so potem dobili nazaj zeleno.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 221
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: 711

OdgovorNapisal/-a vidkrt » 30.10.2020, 11:37

Škoda, da so dobili nazaj zeleno barvo. :oops: In škoda, da gredo kmalu na smetišče. :cry:
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3583
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 711

OdgovorNapisal/-a mkx » 30.10.2020, 13:55

Če bodo katerega porihtali za v muzej bi vsekakor moral biti zelene barve. Resda ta barva ni originalna (original je bil "Bajadera"), je pa vsekakor vztrajala najdlje časa. Konec koncev ima ta garnitura vzdevek "Zelenc".
LP, Metod
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1524
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: 711

OdgovorNapisal/-a preglednik » 30.10.2020, 15:01

Pa tudi lep je v zeleni barvi. Še Stadlerjem bi ustrezala.
preglednik
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 221
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: 711

OdgovorNapisal/-a vidkrt » 07.11.2020, 21:28

preglednik napisal/-a:Pa tudi lep je v zeleni barvi. Še Stadlerjem bi ustrezala.

No, saj je res lep, ampak glede na to, da imamo veliko garnitur v modri barvni shemi, bi tudi mercedesu pasala modra barva nazaj. Da skrajšamo, lepa sta v obeh barvnih shemah. In mimogrede, koliko garnitur še sploh obratuje? Še 6 ali jih je že manj?
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1925
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 711

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 07.11.2020, 21:35

Ne ne ne ne. Dovolj je bilo tega barvanja. Zeleni vlak je zeleni vlak. Povrhu pa niso dobili "nazaj" zelene, ker sta bila samo dva prebarvana v modro.
"Zdaj ko pridejo Stadlerji" jih bodo pa itak nadomestili, za muzejske potrebe pa je prav, da ostane Zeleni vlak, kot so ga poznale generacije.

Lahko še eno boljšo idejo? Ohranijo se tri garniture. Eden ostane v SŽ zeleni, enega se prebarva v JŽ zeleno (drugačna - preveri in poišči @vidkrt), enega pa v "Bajadera" rjavo, kot v času Emone ekspresa. Temu bi se reklo poklon 711 :D
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 221
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: 711

OdgovorNapisal/-a vidkrt » 07.11.2020, 22:31

TGV Lyria napisal/-a:Ne ne ne ne. Dovolj je bilo tega barvanja. Zeleni vlak je zeleni vlak. Povrhu pa niso dobili "nazaj" zelene, ker sta bila samo dva prebarvana v modro.
"Zdaj ko pridejo Stadlerji" jih bodo pa itak nadomestili, za muzejske potrebe pa je prav, da ostane Zeleni vlak, kot so ga poznale generacije.

Lahko še eno boljšo idejo? Ohranijo se tri garniture. Eden ostane v SŽ zeleni, enega se prebarva v JŽ zeleno (drugačna - preveri in poišči @vidkrt), enega pa v "Bajadera" rjavo, kot v času Emone ekspresa. Temu bi se reklo poklon 711 :D

Se popolnoma strinjam, ampak zakaj v Jugoslovansko barvno shemo!? Saj že dolgo časa nismo več v Jugoslaviji! Naj to jugoslovansko raje prebarvajo v modro.


Ampak če ne bojo vozile te garniture v Pulo, katere pa bojo? Te so zelo primerne. Pa naj jih uporabljajo kot nadomestna vozila, kot jih zdaj.
Uporabniški avatar
MatejP
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 186
Pridružen: 10.06.2018, 22:37

Re: 711

OdgovorNapisal/-a MatejP » 07.11.2020, 22:37

vidkrt napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:Ne ne ne ne. Dovolj je bilo tega barvanja. Zeleni vlak je zeleni vlak. Povrhu pa niso dobili "nazaj" zelene, ker sta bila samo dva prebarvana v modro.
"Zdaj ko pridejo Stadlerji" jih bodo pa itak nadomestili, za muzejske potrebe pa je prav, da ostane Zeleni vlak, kot so ga poznale generacije.

Lahko še eno boljšo idejo? Ohranijo se tri garniture. Eden ostane v SŽ zeleni, enega se prebarva v JŽ zeleno (drugačna - preveri in poišči @vidkrt), enega pa v "Bajadera" rjavo, kot v času Emone ekspresa. Temu bi se reklo poklon 711 :D

Se popolnoma strinjam, ampak zakaj v Jugoslovansko barvno shemo!? Saj že dolgo časa nismo več v Jugoslaviji! Naj to jugoslovansko raje prebarvajo v modro.


Ampak če ne bojo vozile te garniture v Pulo, katere pa bojo? Te so zelo primerne. Pa naj jih uporabljajo kot nadomestna vozila, kot jih zdaj.


Saj so že zdaj v Jugoslovanski shemi :wink:, v Pulo naj bi po novem vozil dizel Flirt
Pa lep pozdrav
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3583
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 711

OdgovorNapisal/-a mkx » 08.11.2020, 12:01

vidkrt napisal/-a:... ampak zakaj v Jugoslovansko barvno shemo!? Saj že dolgo časa nismo več v Jugoslaviji!


Muzeji naj bi prikazovali realnost v neki časovni točki. In hočeš-nočeš Jugoslavija je bila kar nekaj časa realnost, tudi za vozni park SŽ, ki se sedaj poslavlja od aktivne službe.
Tudi parna lokokotiva 03-002, sedaj muzejski primerek, je bila ob zaključku rednega obratovanja nekoliko drgačna kot je sedaj predstavljena v muzeju. Nekaterim je to všeč, nekaterim ne, pomembno pa je da se detajli skladajo.
Problem bi bil, če bi bili na vozilu detajli iz različnih časovnih obdobij. Recimo pri 711: JŽ zelena ne gre skupaj z oznakami SŽ. Ali pa originalne velike luči na Gomulkah 311/15 z oznakami SŽ. Ali pa klime za strojevodske kabine z oznakami JŽ. In tako naprej.
LP, Metod

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov