Ti to mene vprašaš? Pojma nimamcokla napisal/-a: A nista opravljala homologacije ravno zaradi tega , da bosta spet vozila v Pulo?
711
- TERMINATOR
- Mojster
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 11.02.2007, 11:45
Re: Izvor711
Živjo
Danes je padla debata o izvoru merčk. In ker me je naš kamerad podučil, da se vse najde na netu sem majčkeno nahitro preiskal možen izvor le teh, pa čeprav gre le za drezine.
Na žalost na našem forumu ni nič uporabega dodajam naslednje;
Prvi prototip je zapeljal na nemških železnicah leta 1961. V operativno rabo pa je bil predan leta 1964.
Konstrukcija in proizvodnja je potekala v takratni MAN AG Waggonfabrik Uerdigen
Kodna oznaka DB-ja pa je bila vt24
Prvotno so bili vgrajeni MAN-ovi motorji moči 331kW. Kasneje pa zamenjani zaradi težav z glavami.(le zakaj potem "merčke")
Dodajam par slikic nemškega originala. Baje jih je bilo leta 2005, ko so bili vzeti iz prometa, nekaj le teh prodanih na Poljsko.
Morda kateri od vas ve kaj več?
LP
Danes je padla debata o izvoru merčk. In ker me je naš kamerad podučil, da se vse najde na netu sem majčkeno nahitro preiskal možen izvor le teh, pa čeprav gre le za drezine.
Na žalost na našem forumu ni nič uporabega dodajam naslednje;
Prvi prototip je zapeljal na nemških železnicah leta 1961. V operativno rabo pa je bil predan leta 1964.
Konstrukcija in proizvodnja je potekala v takratni MAN AG Waggonfabrik Uerdigen
Kodna oznaka DB-ja pa je bila vt24
Prvotno so bili vgrajeni MAN-ovi motorji moči 331kW. Kasneje pa zamenjani zaradi težav z glavami.(le zakaj potem "merčke")
Dodajam par slikic nemškega originala. Baje jih je bilo leta 2005, ko so bili vzeti iz prometa, nekaj le teh prodanih na Poljsko.
Morda kateri od vas ve kaj več?
LP
Re: 711
Ehh Terminator, od Tebe bi pa res pričakoval, da se boš sprehodil na kakšno predhodno stran... Torej stran 2,3,4 in 5 povedo marsikaj in evo pladenjčka:
Lp,
Goran
Florjan napisal/-a:sorry, ne bo držalo. Leta 1969 ko so izdelovali naše Mercedese se je tovarna imenovala Wagon und Maschinenbau (WMD) Donauwörth. Kasneje, mislim da leta 1978 so se združili in preimenovali v Messerschmitt-Bolkow-Blohm. Proizvodnja je bila v glavnem preusmerjena na helikopterje. Od leta 1992 pa sodelujejo z Francozi pri gradnji Eurocopterja. Delajo tudi vratne komplete za Airbus.milchy napisal/-a:Mercedes, proizveden v MBB Donauwörth
Dolfe napisal/-a:Malce osvežitve o že pozabljeni temi.
DMG 711 so bili narejeni v letih 1969/70, v rjavi-beli barvni shemi, z rjavim interierjem in z ladijskim ležečim pogonskim agregatom.
V letih 1970 do 1979 je ta DMG 711 vozila med drugim tudi par vlakov na relaciji Ljubljana - Beograd, z imenom "Emona Express".
MMG, v sezoni je omenjeni DMG 711 vozil celo na relaciji Ljubljana - Split. Ravno tako je bil uporabljen za "zletniške vlake" domala po celi takratni YU in še celo po Italiji.
V letih 1978/79 je bilo konec rjavo - bele zgodbe. Vse garniture so odpeljali v Nemčijo, kjer so jih prebarvali v zeleno-belo barvno kombinacijo, zamenjali stare dizel motorje z novimi Mercedesovimi, in spremenili notranjost "v zeleno". Med drugim je vsaka garnitura dobila še konferenčni salon, ki ga povprej ni bilo. Tako je nastal "zeleni poslovni vlak", ki si je naredil prekrarsen image.
Med drugim je vozil tudi kot "Arena" na relaciji Pula - Ljubljana - Zagreb, Ljubljana - Maribor - Murska Sobota in izlete v Benetke, ter San Marino. Pa še kaj bi se našlo.
Kot "zelenec" je vozila DMG 711 v zakupu JAT-a, na relaciji Ljubljana - Zagreb (Podgorica), kjer je zagrebško letališče. To je bilo v letih 1986 do približno 1989.
Še malce o "Sava Express" .
Ker je bila vedno prisotna ribarija med republiškimi ŽTO-ji, v okviru JŽ, kot "Zelenec" ni več vozil v Beograd. Kot alternativo so sestavili "Poslovni vlak" imenovan "Sava Express" s klasičnimi pullman vagoni 1. razreda. Iz Ljubljane je vozil ta vlak v sestavi treh vagonov (temno modre barve in z rdeče - plišastimi žametnimi sedeži), ter bifejem. Številka tega vlaka je bila 101/100. V Zagrebu se je ta vlak, 0z. vagoni združili z hrvaškimi in srbskimi, ravno take barve. Vse skupaj je potem nadaljevalo pot v Beograd in nazaj do Zagreba, oz. Ljubljane.
Menim da bi bilo zelo zanimivo prebrati @Florjanovo kronologijo, oz. opis dogodkov okrog predelave DMG 711. Iz prve roke bi izvedeli marsikaj.
lp
Dolfe
Urban napisal/-a:Da še jaz podam eno informacijo, ki pa ni 100% preverjena (bolj govorica )
Baje naj bi 711, ko so v času JŽ vozili kot "Emona Express" na relaciji Ljubljana-Beograd, imeli na čelnih oknih rešetke.
Vzrok za zamrežena okna naj bi bil metanje predmetov v vlak na območju Hrvaške in Srbije. Baje naj bi imeli vlaki na tej relaciji sabo rezervna stekla, ki so jih lahko že menjali na poti.
Zaradi zgoraj naštetega naj bi vožnjo vlakov 711 do Beograda opustili in namesto njih uvedli pulmane, kot to opisuje Dolfe.
Ponavljam da informacija ni preverjena in nočem da je vzrok kakšnih sporov!!!
Lahko kdo te informacije ovrže ali potrdi?
LP Urban
Vse je napisano, samo zbrskat je treba in to še v isti temi ! In če pogledaš na Wikipedijo pod Baureihe DB 624 najdeš kaj uporabnega, če pa vpišeš SŽ 711 pa tudi zveš, da je original BR 624. Ampak kot si prebral malce višje in če primerjaš fotografije našega mercedesa z originalom, potem vidiš kup predelavFlorjan napisal/-a:Motorniki leta 1970 , ko so pričeli obratovati niso imeli klima naprave. Na zadnjem delu voza je bil montiran ventilator in loputa za sveži ali obtočni zrak. Vendar to ni zadostovalo poleti pri višjih zunanjih temperaturah saj je motornik bil izpostavljen cel dan soncu, pa še odhod iz Beograda je imel po 15. uri. Tudi okna so se odpirala le štiri. Prvi poskus ublažitve stanja je bila dodatna stropna izolacija z stekleno volno. Tudi to ni zadostovalo. Zato so naslednje leto pričeli vgrajevati klima pod zadnjimi stopnicami. Sestavljen je bil iz 2-valjnega zračno hlajenega DM z 30 km, generatorja, tri stopenjskega kompresorja. Spodaj je bil tudi kondezator, kateri pa zaradi ponesrečene lokacije ni deloval najbolje saj je bil večinoma zamašen z nesnago katera se je dvigovala med vožnjoi. Hladilni del pa je bil nameščen na stropu. Težave so bile tudi z kompresorjem, ker so pokale Cu cevi, tako da smo jih potem odstranili in je delovala samo 1. in 3. stopnja. Z časom je pričel tudi DM porabljati precej olja, tako da je bila dograjena sesalna črpalka, katera je sesala olje iz rezervoarja v motor. Leta 1978 so pričeli z obnovo vozila v WMD. Zamenjali so glavni dizel motor, saj so bile z prejšnjim 6- valjnim linijskem velike težave zaradi pokanja motornih glav. Vgrajen je bil močnejši 12-valjni V motor. Vgrajena klima naprava BBC gnana z hidravličnem prenosom od DM na generator in nato naprej na elektro motorje klime. Na podstavnih vozičkih je bil zamenjan del zavornega drogovja, generalno obnovljeni menjalnik pa še kaj bi se našlo.Signal napisal/-a:Zanima me še sledeče:
- število stopenj poplnitve DM
- možnost ročnega krmiljenja menjalnika (odpoved avtomatike)
- največje število motornikov krmiljenih iz ene kabine
MMG, ali so bili 711 v začetku brez klime?
Hvala za odgovore, lep dan
Mirko
Lp,
Goran
- TERMINATOR
- Mojster
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 11.02.2007, 11:45
Re: 711
Ja Gorchi, res sem spregledal 624. Namreč nikoli se nisem zanimal za garniture.
O naših je več ali manj znano. Zanima pa me razvoj nemških. In to od prototipa naprej.
Tisti, ki zate nemško, bi verjetno lahko kaj zvedeli na njihovih forumih?
LP
O naših je več ali manj znano. Zanima pa me razvoj nemških. In to od prototipa naprej.
Tisti, ki zate nemško, bi verjetno lahko kaj zvedeli na njihovih forumih?
LP
Re: 711
Očitno je našem TERMINATORJU zanimanje naraslo preko noči
LP
LP
Re: 711
Bolje rečeno...preko vikenda.kamerad napisal/-a:Očitno je našem TERMINATORJU zanimanje naraslo preko noči
LP
Sedanji vikend pa obeta porast zanimanja za 100 %...
in slika istega ( iz nekega drugega foruma-avtor napisan na sliki ) iz nekega drugega časa...
Re: 711
Pri ETS imajo tole:
2-1620800 Bemo H0m Diesel-Triebwagen VT24 649/650 2-teilig DB Ep3 weinrot 279.99 EUR
Samo zakaj H0m?
2-1620800 Bemo H0m Diesel-Triebwagen VT24 649/650 2-teilig DB Ep3 weinrot 279.99 EUR
Samo zakaj H0m?
Re: 711
Sandi, tisti H0m tudi mene bega, pa še kaj drugega tudi.
Ampak ko gledam onega starega Mercedesa in ga primerjam z originalom 624, vidim, da je bilo že takoj kup razlik. Drugačna okna, drugačno čelo, druga spenjača... Še malo pa bom rekel, da so Nemci ga namensko naredili za ŽG Ljubljana na osnovi njihovega BR 624. Vprašanje je zakaj je prišlo že na začetku do toliko modifikacij in ali se jim je splačalo to naresti? Težko verjamem, da bi si Siemens v sedanjih časih recimo za Desiroja privoščil podobne modifikacije za verzijo Desiro Slovenija pa četudi je bilo kupljeno kar nekaj teh garnitur (niti ne vem koliko ampak več kot 20 zagotovo)...
Ampak ko gledam onega starega Mercedesa in ga primerjam z originalom 624, vidim, da je bilo že takoj kup razlik. Drugačna okna, drugačno čelo, druga spenjača... Še malo pa bom rekel, da so Nemci ga namensko naredili za ŽG Ljubljana na osnovi njihovega BR 624. Vprašanje je zakaj je prišlo že na začetku do toliko modifikacij in ali se jim je splačalo to naresti? Težko verjamem, da bi si Siemens v sedanjih časih recimo za Desiroja privoščil podobne modifikacije za verzijo Desiro Slovenija pa četudi je bilo kupljeno kar nekaj teh garnitur (niti ne vem koliko ampak več kot 20 zagotovo)...
Re: 711
Ampak tista varianta z rešetkami na sprednjem delu....vieti je kot vlak za Alcatraz....
Re: 711
a ni bilo večina voznega parka narejena samo za JŽ ? (mopedi, mehi, brižite, španke, kenediji ..... pa še kaj bi se našlo) samo v zadnjem času so se izgleda spametovali in kupijo lokomotive take kot so, ter na njih dajo oznake SŽ ...Gorchi napisal/-a:Sandi, tisti H0m tudi mene bega, pa še kaj drugega tudi.
Ampak ko gledam onega starega Mercedesa in ga primerjam z originalom 624, vidim, da je bilo že takoj kup razlik. Drugačna okna, drugačno čelo, druga spenjača... Še malo pa bom rekel, da so Nemci ga namensko naredili za ŽG Ljubljana na osnovi njihovega BR 624. Vprašanje je zakaj je prišlo že na začetku do toliko modifikacij in ali se jim je splačalo to naresti? Težko verjamem, da bi si Siemens v sedanjih časih recimo za Desiroja privoščil podobne modifikacije za verzijo Desiro Slovenija pa četudi je bilo kupljeno kar nekaj teh garnitur (niti ne vem koliko ampak več kot 20 zagotovo)...
Re: 711
...Desiro naprimer?!?!... Elektro namesto dizel, vrata drugje...milchy napisal/-a: ... so se izgleda spametovali in kupijo lokomotive take kot so, ter na njih dajo oznake SŽ ...
Re: 711
Kupljenih je bilo 30 garnitur, od tegaGorchi napisal/-a:Težko verjamem, da bi si Siemens v sedanjih časih recimo za Desiroja privoščil podobne modifikacije za verzijo Desiro Slovenija pa četudi je bilo kupljeno kar nekaj teh garnitur (niti ne vem koliko ampak več kot 20 zagotovo)...
10 dvočlenikov 312-000
20 tročlenikov 312-100
Re: 711
Kje so sploh še kupili takega Desiroja, kot pri nas (elektro, vrata drugje...)?
Re: 711
Grki imajo petčlenskega elektro