711
Malce osvežitve o že pozabljeni temi.
DMG 711 so bili narejeni v letih 1969/70, v rjavi-beli barvni shemi, z rjavim interierjem in z ladijskim ležečim pogonskim agregatom.
V letih 1970 do 1979 je ta DMG 711 vozila med drugim tudi par vlakov na relaciji Ljubljana - Beograd, z imenom "Emona Express".
MMG, v sezoni je omenjeni DMG 711 vozil celo na relaciji Ljubljana - Split. Ravno tako je bil uporabljen za "zletniške vlake" domala po celi takratni YU in še celo po Italiji.
V letih 1978/79 je bilo konec rjavo - bele zgodbe. Vse garniture so odpeljali v Nemčijo, kjer so jih prebarvali v zeleno-belo barvno kombinacijo, zamenjali stare dizel motorje z novimi Mercedesovimi, in spremenili notranjost "v zeleno". Med drugim je vsaka garnitura dobila še konferenčni salon, ki ga povprej ni bilo. Tako je nastal "zeleni poslovni vlak", ki si je naredil prekrarsen image.
Med drugim je vozil tudi kot "Arena" na relaciji Pula - Ljubljana - Zagreb, Ljubljana - Maribor - Murska Sobota in izlete v Benetke, ter San Marino. Pa še kaj bi se našlo.
Kot "zelenec" je vozila DMG 711 v zakupu JAT-a, na relaciji Ljubljana - Zagreb (Podgorica), kjer je zagrebško letališče. To je bilo v letih 1986 do približno 1989.
Še malce o "Sava Express" .
Ker je bila vedno prisotna ribarija med republiškimi ŽTO-ji, v okviru JŽ, kot "Zelenec" ni več vozil v Beograd. Kot alternativo so sestavili "Poslovni vlak" imenovan "Sava Express" s klasičnimi pullman vagoni 1. razreda. Iz Ljubljane je vozil ta vlak v sestavi treh vagonov (temno modre barve in z rdeče - plišastimi žametnimi sedeži), ter bifejem. Številka tega vlaka je bila 101/100. V Zagrebu se je ta vlak, 0z. vagoni združili z hrvaškimi in srbskimi, ravno take barve. Vse skupaj je potem nadaljevalo pot v Beograd in nazaj do Zagreba, oz. Ljubljane.
Menim da bi bilo zelo zanimivo prebrati @Florjanovo kronologijo, oz. opis dogodkov okrog predelave DMG 711. Iz prve roke bi izvedeli marsikaj.
lp
Dolfe
DMG 711 so bili narejeni v letih 1969/70, v rjavi-beli barvni shemi, z rjavim interierjem in z ladijskim ležečim pogonskim agregatom.
V letih 1970 do 1979 je ta DMG 711 vozila med drugim tudi par vlakov na relaciji Ljubljana - Beograd, z imenom "Emona Express".
MMG, v sezoni je omenjeni DMG 711 vozil celo na relaciji Ljubljana - Split. Ravno tako je bil uporabljen za "zletniške vlake" domala po celi takratni YU in še celo po Italiji.
V letih 1978/79 je bilo konec rjavo - bele zgodbe. Vse garniture so odpeljali v Nemčijo, kjer so jih prebarvali v zeleno-belo barvno kombinacijo, zamenjali stare dizel motorje z novimi Mercedesovimi, in spremenili notranjost "v zeleno". Med drugim je vsaka garnitura dobila še konferenčni salon, ki ga povprej ni bilo. Tako je nastal "zeleni poslovni vlak", ki si je naredil prekrarsen image.
Med drugim je vozil tudi kot "Arena" na relaciji Pula - Ljubljana - Zagreb, Ljubljana - Maribor - Murska Sobota in izlete v Benetke, ter San Marino. Pa še kaj bi se našlo.
Kot "zelenec" je vozila DMG 711 v zakupu JAT-a, na relaciji Ljubljana - Zagreb (Podgorica), kjer je zagrebško letališče. To je bilo v letih 1986 do približno 1989.
Še malce o "Sava Express" .
Ker je bila vedno prisotna ribarija med republiškimi ŽTO-ji, v okviru JŽ, kot "Zelenec" ni več vozil v Beograd. Kot alternativo so sestavili "Poslovni vlak" imenovan "Sava Express" s klasičnimi pullman vagoni 1. razreda. Iz Ljubljane je vozil ta vlak v sestavi treh vagonov (temno modre barve in z rdeče - plišastimi žametnimi sedeži), ter bifejem. Številka tega vlaka je bila 101/100. V Zagrebu se je ta vlak, 0z. vagoni združili z hrvaškimi in srbskimi, ravno take barve. Vse skupaj je potem nadaljevalo pot v Beograd in nazaj do Zagreba, oz. Ljubljane.
Menim da bi bilo zelo zanimivo prebrati @Florjanovo kronologijo, oz. opis dogodkov okrog predelave DMG 711. Iz prve roke bi izvedeli marsikaj.
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Da še jaz podam eno informacijo, ki pa ni 100% preverjena (bolj govorica )
Baje naj bi 711, ko so v času JŽ vozili kot "Emona Express" na relaciji Ljubljana-Beograd, imeli na čelnih oknih rešetke.
Vzrok za zamrežena okna naj bi bil metanje predmetov v vlak na območju Hrvaške in Srbije. Baje naj bi imeli vlaki na tej relaciji sabo rezervna stekla, ki so jih lahko že menjali na poti.
Zaradi zgoraj naštetega naj bi vožnjo vlakov 711 do Beograda opustili in namesto njih uvedli pulmane, kot to opisuje Dolfe.
Ponavljam da informacija ni preverjena in nočem da je vzrok kakšnih sporov!!!
Lahko kdo te informacije ovrže ali potrdi?
LP Urban
Baje naj bi 711, ko so v času JŽ vozili kot "Emona Express" na relaciji Ljubljana-Beograd, imeli na čelnih oknih rešetke.
Vzrok za zamrežena okna naj bi bil metanje predmetov v vlak na območju Hrvaške in Srbije. Baje naj bi imeli vlaki na tej relaciji sabo rezervna stekla, ki so jih lahko že menjali na poti.
Zaradi zgoraj naštetega naj bi vožnjo vlakov 711 do Beograda opustili in namesto njih uvedli pulmane, kot to opisuje Dolfe.
Ponavljam da informacija ni preverjena in nočem da je vzrok kakšnih sporov!!!
Lahko kdo te informacije ovrže ali potrdi?
LP Urban
Dolfe napisal/-a:Malce osvežitve o že pozabljeni temi.
DMG 711 so bili narejeni v letih 1969/70, v rjavi-beli barvni shemi, z rjavim interierjem in z ladijskim ležečim pogonskim agregatom.
V letih 1970 do 1979 je ta DMG 711 vozila med drugim tudi par vlakov na relaciji Ljubljana - Beograd, z imenom "Emona Express".
MMG, v sezoni je omenjeni DMG 711 vozil celo na relaciji Ljubljana - Split. Ravno tako je bil uporabljen za "zletniške vlake" domala po celi takratni YU in še celo po Italiji.
...
lp
Dolfe
Dolfe, dovoli dopolnilo.
V začetku (ali kmalu po nabavi) je 711 v rjavi barvni shemi in z rešetkami na čelu/sklepu ter s prvotnimi lučmi, vozili na relaciji MB-KP_tovorna-MB (menda tudi MS-KP_tovorna-MS) kot vlak z novo blagovno znamko Pohorje Expres.
Ranga "pohorca" je bil vsaj brzi, verjetno pa še višji (expresni).
Zanimivo je, da vlaka niso spremljali sprevodniki, ampak stevardese (dobre mačke!). Vsaj za eno vem, da je delala kot študentka.
Kasneje ga je zamenjal Fiat_000, ki ga je glede vzmetenja precej prekašal.
Lp Mirko
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
Pametno Zelena je res najlepša zanje.Dolfe napisal/-a:
Po kar močnih informacijah, se serija 711 zopet barva po zeleno-beli barvni shemi. Se pravi, to velja za garniture DMG 711, ki bodo poslej prihajale iz revizije.
Upoštevali so javno mnenje, kar se zgodi enkrat na miljavžent let. press
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
Vse je isto razen tla so sive barve ni več preprog kot so ble in prevleke na stolcih so modreOrientExpress napisal/-a:Nisem se še uspel peljati z nobenim revidiranim "modrim zelencem" - zanima me, ali so na reviziji spremenili tudi kaj notranje opreme? Je konferenčna soba še? Ima morda kdo kakšno fotografijo notranjosti?
LP
Matic
Matic
Motorniki leta 1970 , ko so pričeli obratovati niso imeli klima naprave. Na zadnjem delu voza je bil montiran ventilator in loputa za sveži ali obtočni zrak. Vendar to ni zadostovalo poleti pri višjih zunanjih temperaturah saj je motornik bil izpostavljen cel dan soncu, pa še odhod iz Beograda je imel po 15. uri. Tudi okna so se odpirala le štiri. Prvi poskus ublažitve stanja je bila dodatna stropna izolacija z stekleno volno. Tudi to ni zadostovalo. Zato so naslednje leto pričeli vgrajevati klima pod zadnjimi stopnicami. Sestavljen je bil iz 2-valjnega zračno hlajenega DM z 30 km, generatorja, tri stopenjskega kompresorja. Spodaj je bil tudi kondezator, kateri pa zaradi ponesrečene lokacije ni deloval najbolje saj je bil večinoma zamašen z nesnago katera se je dvigovala med vožnjoi. Hladilni del pa je bil nameščen na stropu. Težave so bile tudi z kompresorjem, ker so pokale Cu cevi, tako da smo jih potem odstranili in je delovala samo 1. in 3. stopnja. Z časom je pričel tudi DM porabljati precej olja, tako da je bila dograjena sesalna črpalka, katera je sesala olje iz rezervoarja v motor. Leta 1978 so pričeli z obnovo vozila v WMD. Zamenjali so glavni dizel motor, saj so bile z prejšnjim 6- valjnim linijskem velike težave zaradi pokanja motornih glav. Vgrajen je bil močnejši 12-valjni V motor. Vgrajena klima naprava BBC gnana z hidravličnem prenosom od DM na generator in nato naprej na elektro motorje klime. Na podstavnih vozičkih je bil zamenjan del zavornega drogovja, generalno obnovljeni menjalnik pa še kaj bi se našlo.Signal napisal/-a:Zanima me še sledeče:
- število stopenj poplnitve DM
- možnost ročnega krmiljenja menjalnika (odpoved avtomatike)
- največje število motornikov krmiljenih iz ene kabine
MMG, ali so bili 711 v začetku brez klime?
Hvala za odgovore, lep dan
Mirko
Nima in nikoli ni imel bifeja. In se praviloma ne uporablja za nadomeščanje ICS-sa. Najbrž si mislil na njega. Ima le prostor, kjer se lahko "gostinci" razkomotijo in strežejo po vlaku med sedeži.
Razlike med zeleno in modro barvno shemo ni. Modra barvna shema je le brca v meglo, saj so dobili veliko kritik iz javnosti. V bodoče se namreč spet vsi barvajo v tradicionalno "zeleno".
Zelenec mora biti "zelen"! In ne "moder". press
Razlike med zeleno in modro barvno shemo ni. Modra barvna shema je le brca v meglo, saj so dobili veliko kritik iz javnosti. V bodoče se namreč spet vsi barvajo v tradicionalno "zeleno".
Zelenec mora biti "zelen"! In ne "moder". press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!