711
sorry, ne bo držalo. Leta 1969 ko so izdelovali naše Mercedese se je tovarna imenovala Wagon und Maschinenbau (WMD) Donauwörth. Kasneje, mislim da leta 1978 so se združili in preimenovali v Messerschmitt-Bolkow-Blohm. Proizvodnja je bila v glavnem preusmerjena na helikopterje. Od leta 1992 pa sodelujejo z Francozi pri gradnji Eurocopterja. Delajo tudi vratne komplete za Airbus.milchy napisal/-a:Mercedes, proizveden v MBB Donauwörth
kje še ostaliRegan 664 napisal/-a:Kje so naši Mercedesi danes?
711001 CD Moste
711003 CD Moste
711007 ŽP Ljubljana
711013 ŽP Ljubljana
711015 CD Moste
711019 vozi proti Puli
711-005 ?-> mogoče ne več vozi?!
711-009 ?-> mogoče ne več vozi?
711-011 ?-> že vem ker ni več vozi in odpade v MB SUROVINA od 22.junij.2002
711-017 ? -> mogoče ne več vozi?!
to je skupaj 4 nagibno je ne več?!
Miro, ostale tri garniture (005,009,017) so še vedno v Mostah, in nič ne kaže da bi se kmalu kam premaknile. Samo kot zanimivost, garnitura 005 naj bi imela zadno revizijo opravljeno konec leta 1994.IC-Pohorje503 napisal/-a:kje še ostaliRegan 664 napisal/-a:Kje so naši Mercedesi danes?
711001 CD Moste
711003 CD Moste
711007 ŽP Ljubljana
711013 ŽP Ljubljana
711015 CD Moste
711019 vozi proti Puli
711-005 ?-> mogoče ne več vozi?!
711-009 ?-> mogoče ne več vozi?
711-011 ?-> že vem ker ni več vozi in odpade v MB SUROVINA od 22.junij.2002
711-017 ? -> mogoče ne več vozi?!
to je skupaj 4 nagibno je ne več?!
Mogoče ves kaj je bilo z garnituro 011, da so jo tako hitro razrezali, mogoče kakšna njena slika ?
lp
711-011/012 je žal nimam sliko za RAZREZALI, ampak da samo vidim tam MB SUROVINO od 22-junij-2002, zdej ni več .gapi_1 napisal/-a:Miro, ostale tri garniture (005,009,017) so še vedno v Mostah, in nič ne kaže da bi se kmalu kam premaknile. Samo kot zanimivost, garnitura 005 naj bi imela zadno revizijo opravljeno konec leta 1994.IC-Pohorje503 napisal/-a:kje še ostaliRegan 664 napisal/-a:Kje so naši Mercedesi danes?
711001 CD Moste
711003 CD Moste
711007 ŽP Ljubljana
711013 ŽP Ljubljana
711015 CD Moste
711019 vozi proti Puli
711-005 ?-> mogoče ne več vozi?!
711-009 ?-> mogoče ne več vozi?
711-011 ?-> že vem ker ni več vozi in odpade v MB SUROVINA od 22.junij.2002
711-017 ? -> mogoče ne več vozi?!
to je skupaj 4 nagibno je ne več?!
Mogoče ves kaj je bilo z garnituro 011, da so jo tako hitro razrezali, mogoče kakšna njena slika ?
lp
lp
jure80 napisal/-a:Ima kdo podatek, kakšna vrsta ventilacije je na Marcedesih, glede na to, da se oken ne da odpreti?
DMG 711 ima vgrajeno klimatsko napravo. Ohlajen zrak se po zračnih jaških dovaja v potniške oddelke. Gre za precej zastarelo napravo, katera zna hudirjevo ponagajati. Potem se seveda primerno ogret zrak nenehno vrti med nepravilno delujočo "klimo" in potniškim oddelkom.
Prav tako je tudi slabost tega prezračevanja, da ni enakomerno po celem oddelku. Pri končnih delih oddelka je precej hladneje in kar malce vetrovno, napram osrednjemu delu.
Kaj več pa morda lahko pove kdo od strojevodij, ki vozijo to serijo.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Pred petimi leti je mercedes v soboto peljal na koroško, in jaz kot radovednež ves čas skozi okno ven gledam, ko se vlak pelje med vožnjo, in me je sprevodnik vsake 3 minute nadiral, naj zaprem okno. Ampak pol sem vedno odpiral pa gledal ven Ampak ima mercedes v vsakem odelku 4 mala okna, ki se jih da odpreti, zdaj ne vem ali so jih zamenjali ali še jih ima..jure80 napisal/-a:Hvala Dolfe za odgovor! Se mi je zdelo, da ni enakomerno hlajenje, ker je tako kot si rekel, v zadnjem delu bilo bolj hladno, mi spredaj pa smo se bolj kuhali. Pa še oken se ne da odpreti.
Lp Boštjan
Da se oken ne da odpreti in da se jih ne sme odpreti (tista manjša) se mi zdi logično, če je v prostoru (pa ne samo na vlaku) klimatska naprava. Jasno je, da bo klima slabše in težje delala, če je omogočen dovod toplega zraka neovirano. Zato piše na vratih v 711 "Vagon je klimatiziran. Zapiraj vrata". Na žalost se vsi tega ne držijo. A prav razmišljam?
Ja, tomibus. Točno za to gre. Klimatska naprava je pač preslabotna, da bi hladila še zunanjo okolico.
Nekdo bi pomislil, da se potem v oddelku neprestano vrti ohlajen in izrabljen zrak. Vendar ni tako. Naprava vedno kontrolirano jemlje del svežega zraka, ga primeša in ohladi, ter pošilja v potniške oddelke.
lp
Nekdo bi pomislil, da se potem v oddelku neprestano vrti ohlajen in izrabljen zrak. Vendar ni tako. Naprava vedno kontrolirano jemlje del svežega zraka, ga primeša in ohladi, ter pošilja v potniške oddelke.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice