711
711
pozdrav!
zanima me da li su u svim 711 motori OM 404 Mercedes Benz; ili ima i drugacijih motora. Takodjer, koji je prijenosnik u vlakovima 711?
hvala i pozdrav!
toma
zanima me da li su u svim 711 motori OM 404 Mercedes Benz; ili ima i drugacijih motora. Takodjer, koji je prijenosnik u vlakovima 711?
hvala i pozdrav!
toma
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Re: 711
Da, v vseh garniturah je vgrajen tip motorja, ki ga omenjaš. Tako je od leta 1978/1979, ko so vseh deset DMV 711 preuredili za vožnje Zelenih vlakov. Pred tem je bil vgrajen motor Mercedes Benz 846 Bb.Toma napisal/-a:pozdrav!
zanima me da li su u svim 711 motori OM 404 Mercedes Benz; ili ima i drugacijih motora. Takodjer, koji je prijenosnik u vlakovima 711?
hvala i pozdrav!
toma
O prenosniku pa razen tega, da je hidravlični, ne vem kaj dosti ...
Upam, da sem ti kaj pomagal
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 104
- Pridružen: 04.09.2006, 20:04
- Kraj: domžale
Kdaj pa si ti videl 711 na kamniški progi? Tam vozijo Kanarčki, 711 gre pa na Štajersko in v Prekmurjenepoznavalec napisal/-a:Kar pomeni da večino časa če ne kar cel čas vozi v prvi prestavi ... Vsaj na kamniški progi.z 1. v 2. prestavi pri hitrosti okoli 80km/h.
Sicer pa, kaj bi pa ti želel? Nad 100 km/h? Čez mesto? A ni dobro, da je veliko lokalnih postajališč?
Have a nice day!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 104
- Pridružen: 04.09.2006, 20:04
- Kraj: domžale
Moja napaka ... nahitro sem prebral.Kdaj pa si ti videl 711 na kamniški progi?
Ja bi če smo že pri željah bi si želel elektrifikacijo, večje kompozicije z manj gužve, nad 100km/h. In ne. Ni dobro da je veliko lokalnih postajalšč.cer pa, kaj bi pa ti želel? Nad 100 km/h? Čez mesto? A ni dobro, da je veliko lokalnih postajališč?
Za isti denar si z avtobusom skorajda hitreje v ljubljani, in še na veliko bolj pogosto vozi kod vlak.
Če bi bilo po moje bi ukinil natanko 47% postajališč od zdajšnih 17 na 9. če bi bilo več organiziranosti, volje in denarja bi se dalo.
...Želje...
Toda, vlak je cenejši in manj onesnažuje okolje, pa je še kljub vsem postajam hitrejši, ni odvisen od razmer v prometu, ... Dobra alternativa. Iz Kamnika ali Domžal gredo ljudje gotovo raje v Ljubljano z valkom kot z avtobusom. Sicer pa lokalna proga veliko lokalnih postaj. Če bi bilo samo nekaj večjih postaj uprašanje kako bi se vlak sploh šesplačalo imet, sploh glede na to, da ne dosega visokih hitosti, tudi brez lokalnih postajališč.
_____________
Toma, se opravičujem
_____________
Toma, se opravičujem
Have a nice day!
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 104
- Pridružen: 04.09.2006, 20:04
- Kraj: domžale
Hm... Z mercedezom sem se v 4 letih vsakodnevne vožnje v lj in nazaj peljal le enkrat Pa še to takrat ko smo na vlak 6.40 čakali tja do 7.20 ko je pripeljal mercedez in smo se stiskali kot sardine v konzervi, pa je bil kljub temu zelo udoben... Drugače pa še vedno menim da je preveč postajališč in bi se lahko mariskaj drugače izvedlo...V vsakem primeru pa tudi mercedes tu in tam zaide na kamniško progo ... ni pa pogosto in je treba imeti kar malo sreče, da ga človek vidi na vlaku za Domžale ali Kamnik.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 104
- Pridružen: 04.09.2006, 20:04
- Kraj: domžale
No se zgodi, da se človek zatipka ali pa na hitro prebere. Velikokrat se v žargonu obe seriji poimenuje kar Mercedes. Glede na to, da imata ti dve seriji vsaka svoje "ime" bi človek pričakoval manj zamenjav. Zelo pogosto se dogaja tudi med osebjem SŽ-ja, da rečejo Kanarčku Mercedes.nepoznavalec napisal/-a:Moja napaka ... nahitro sem prebral.Kdaj pa si ti videl 711 na kamniški progi?
Ja bi če smo že pri željah bi si želel elektrifikacijo, večje kompozicije z manj gužve, nad 100km/h. In ne. Ni dobro da je veliko lokalnih postajalšč.cer pa, kaj bi pa ti želel? Nad 100 km/h? Čez mesto? A ni dobro, da je veliko lokalnih postajališč?
Za isti denar si z avtobusom skorajda hitreje v ljubljani, in še na veliko bolj pogosto vozi kod vlak.
Če bi bilo po moje bi ukinil natanko 47% postajališč od zdajšnih 17 na 9. če bi bilo več organiziranosti, volje in denarja bi se dalo.
...Želje...
Želje po ukinjanju postajališč pa ponavadi rastejo pri tistih, ki živijo v večjih krajih. Vsekakor si vsakdo želi priti čimprej iz izhodiščne točke svojega potovanja na končno točko. Zaradi tega pa ni potrebno ukinjati postajališč, ampak v kolikor je mogoče narediti nekaj "pospešenih" vlakov, kateri ne ustavljajo na teh postajališčih. S tem se privarčuje nekaj minut, odvisno od dolžine potovanja.
Kolikor pa mi je poznano je Kamniška proga ena od najbolj zasedenih po številu potnikov. Tudi cena vozovnice mislim, da je nižja od avtobusa. Vsekakor pa je vlak sigurno hitrejši iz Kamniške smeri v center Ljubljane, kot pa avtobus. Jutranje konjice v cestnem prometu ohromijo tudi avtobusni promet.
Tine
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 104
- Pridružen: 04.09.2006, 20:04
- Kraj: domžale
No kot sem že omenil so to samo želje, sicer sem iz večjega kraja vendar meni najbližje ni domžalsko postajališče. Vseeno mislim da bi se pri voznih redih in nerentabilnih postajališčih lahko kaj naredilo. Tudi to je res da je vlak zelo zaseden, vendar to samo ob konicah ko je nemalokdaj potrebno stati.Želje po ukinjanju postajališč pa ponavadi rastejo pri tistih, ki živijo v večjih krajih. Vsekakor si vsakdo želi priti čimprej iz izhodiščne točke svojega potovanja na končno točko. Zaradi tega pa ni potrebno ukinjati postajališč, ampak v kolikor je mogoče narediti nekaj "pospešenih" vlakov, kateri ne ustavljajo na teh postajališčih. S tem se privarčuje nekaj minut, odvisno od dolžine potovanja.
Kolikor pa mi je poznano je Kamniška proga ena od najbolj zasedenih po številu potnikov. Tudi cena vozovnice mislim, da je nižja od avtobusa. Vsekakor pa je vlak sigurno hitrejši iz Kamniške smeri v center Ljubljane, kot pa avtobus. Jutranje konjice v cestnem prometu ohromijo tudi avtobusni promet.
Velikokrat je vlak v popoldanskih časih prazen... Kar hočem povedati je da bi se z ustrezno politiko dalo ljudi iz avtobusa spraviti na železnico in tako razbremeniti ceste.
Glede hitrosti porabi vlak od Kamnika do Ljubljane 35 min, medtem ko avtobus 42 min , razlika je 7 min. Res da razlika ni velika vendar bi se vozni čas vlaka lahko dosti skrajšal.