Stran 46 od 57
Re: 711
Objavljeno: 03.01.2016, 15:30
Napisal/-a TGV Lyria
cokla napisal/-a: Jaz sem že obupal...
Ne edini... mislim da nas je že večina obupala. Vključno z vsemi, ki tukaj modrujemo o tem, kako bi bilo treba.
Re: 711
Objavljeno: 25.01.2016, 12:46
Napisal/-a Re 4/4
Ne vem ali je že bila objavljena, ampak ne škodi dvakrat
http://www.le-rail.ch/bild/JZ-Aufteilun ... -010-f.jpg
24 junij 1976 Titovo Užice
Avtor: S Jacobi
Re: 711
Objavljeno: 25.01.2016, 16:57
Napisal/-a RitterVonGhega
711-019/020 znova in spet grafik
, slabo varnost garažo v Murski Soboti
Re: 711
Objavljeno: 13.05.2016, 18:43
Napisal/-a Brižitka 363
V torek ob 15:15 sem med postajama Sevnica in Blanca videl zelenca. Kaj ga je prineslo v ta konec?
Re: 711
Objavljeno: 13.05.2016, 19:17
Napisal/-a _Borsig_
Brižitka 363 napisal/-a:V torek ob 15:15 sem med postajama Sevnica in Blanca videl zelenca. Kaj ga je prineslo v ta konec?
Nekje sem zasledil da je peljal v Zagreb!
Na homologacijo?
Re: 711
Objavljeno: 13.05.2016, 19:38
Napisal/-a ŽAT32
Da se bomo imeli s čim v Pulo voziti
Re: 711
Objavljeno: 14.05.2016, 6:40
Napisal/-a cokla
_Borsig_ napisal/-a:Brižitka 363 napisal/-a:V torek ob 15:15 sem med postajama Sevnica in Blanca videl zelenca. Kaj ga je prineslo v ta konec?
Nekje sem zasledil da je peljal v Zagreb!
Na homologacijo?
Delegacija potniškega prometa na razgovore k HŽPP.
Re: Železnica skozi čas
Objavljeno: 03.07.2016, 13:41
Napisal/-a železocestnik
Pozdravljeni,
dodajam fotko v rubriko, ki jo največkrat kliknem zato, ker se zmotim
Zavede me naslov teme...
Našel sem jo na podstrešju Železniškega muzeja v Ljubljani.
Fotko namreč. Ne vem pa, kam bi jo del. V mladosti se namreč nisem vozil z vlaki. Pa tudi sedaj ne veliko.
pozdrav
Darko
Re: Železnica skozi čas
Objavljeno: 03.07.2016, 15:57
Napisal/-a preglednik
Stevadesa na Emoni oziroma Areni?
Re: Železnica skozi čas
Objavljeno: 03.07.2016, 16:19
Napisal/-a Gorchi
Definitivno je Mercedes (711) v bajadera barvni shemi, torej slikana nekje v 70-tih.
Re: Železnica skozi čas
Objavljeno: 03.07.2016, 18:18
Napisal/-a casio
Ja Mercedes 711 je, vozil je tudi Rijeka - M. Sobota nekje pri 75-tih.
Re: Železnica skozi čas
Objavljeno: 03.07.2016, 19:22
Napisal/-a preglednik
Prvič slišim za Reko. Najprej (v sedemsetih) je vozil Ljubljana - Beograd in Zagreb - Pula, kasneje kot zeleni vlak Koper - Ljubljana - Murska Sobota, za ostalo pa ne vem.
Re: Železnica skozi čas
Objavljeno: 04.07.2016, 10:59
Napisal/-a Ljubitelj
Prvič slišim za Reko. Najprej (v sedemsetih) je vozil Ljubljana - Beograd in Zagreb - Pula, kasneje kot zeleni vlak Koper - Ljubljana - Murska Sobota, za ostalo pa ne vem.
Očevidno marsikaj ne več, no nič hudega, vsak ne ve vsega. Bajadera je vozila Mb-Ri tam okoli 1971-72, sem sam potoval z bratom in njegovo bodočo žreno, tako da kar verjami. Za MS-Ri pa ne morem potrditi.
LPL
Re: Železnica skozi čas
Objavljeno: 04.07.2016, 12:10
Napisal/-a železocestnik
Ugotavljam, da večini izgine spomin
Takole za ene 40 do 50 let nazaj ne ve skoraj nihče več, kako je kaj izgledalo ali se dogodilo.
Poznam primere, ko je cela vas pozabila, kako je izgledal kakšen detajl v vasi, pa ni veliko dogodkov.
Seveda pa obstajajo bajke (ne samo o Gorjancih)...miti in legende
Kaj šele v mestu
Fotografije so prav zoprn dokaz. Še huje bi bilo, če bi nosile na hrbtu datum.
Ali pa video posnetki.
Samo ne vem, kakšno imamo ureditev (državno), da video posnetek ne moreš uporabiti na sodišču kot dokaz
pozdrav
Darko
Re: Železnica skozi čas
Objavljeno: 04.07.2016, 18:04
Napisal/-a casio
Leta 1970 je v Slovenijo prišlo 10 garnitur[1], ki jih je kot predelano serijo DB 624 izdelala tovarna Wagon und Maschinenbau v (WMD) Donauwörthu. Spočetka so bili v rjavi barvni shemi in z zamreženimi čelnimi okni (ponekod v Jugoslaviji so radi metali kamenje v vlake) in namenjeni predvsem vožnjam med Ljubljano in Beogradom. Zaradi udobnosti in hitre vožnje je "Emona Express" bil med potniki zelo priljubljen (zaradi barve se je po znani čokoladi zanje uveljavil vzdevek bajadera), hrvaškim železničarjem pa je to šlo v nos in so na razne načine nagajali povezavi, npr. s postanki na skoraj vsaki postaji (in posledičnim podaljševanjem voznega časa), povzročanjem zamud itd. Zaradi tega so jih čez nekaj let na tej progi kompromisno nadomestili s klasičnimi potniškimi vagoni slovenske, hrvaške in srbske železniške uprave, vlaki serije 711 pa so vozili med Mariborom oz. Mursko Soboto in Reko oz. Koprom (do elektrifikacije celotnega odseka so sestavljali tudi znani vlak "Pohorje ekspres" med Mariborom in Koprom), med Zagrebom in Puljem, med poletno sezono tudi med Ljubljano in Splitom.