Lokomotiva iz različnih zornih kotov - KkStB 80 oz. JŽ 28
Re: Lokomotiva iz različnih zornih kotov - KkStB 80 oz. JŽ 2
Čisto sem pozabil na Pospichalovo statistiko. Sam sem z neta pobral nekaj slik in se končajo pri 28-055. Sam bi rekel, da jih je bilo morebiti nekaj časa res čez 80, potem pa jih je verjetno nekaj bilo vrnjenih v Avstrijo ali Italijo. Bogsigavedi. O tem lahko še naprej razpravljamo tukaj pa se mi zdi da bi bilo bolje reči kakšno tehnično teh lokomotivah, mogoče se najde še kakšen živ strojevodja, ki jih je vozil pa pove kakšne so bile za vozit...
Goran
Re: Lokomotiva iz različnih zornih kotov - KkStB 80 oz. JŽ 2
Pokojni kurjač mi je pripovedoval da je bila to najbolj hvaležna lokomotiva na bohinskim progi, glede na to kolko je povlekla in kolko ja pokurla oz. spila. Pa tudi pri vzdrževanju ni bila zahtevna.Mimo grede tudi g. Brate jo hvali ko so vozili brzi Pula -Beograd s 70 km/h.
PORED M-VOĐE I LOŽAČA NA LOK.
MOGU PUTOVATI NAJVIŠE 2 LICA
MOGU PUTOVATI NAJVIŠE 2 LICA
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Lokomotiva iz različnih zornih kotov - KkStB 80 oz. JŽ 2
Pomemno je, kaj so rekli stari kurjači in kaj strokovnjaki tistega časa (pogledati bo treba v Švajgarjeve bukle).
To, da so vozili preko dovoljene hitrosti, kar navajaš, pa je pobalinstvo ali nepoznavanje graditeljskih zakonov.
Potrebno si je pogledati, zakaj so projektanti lokomotive zapisali maksimalno dovoljeno hitrost. Malo teorije...
To, da so vozili preko dovoljene hitrosti, kar navajaš, pa je pobalinstvo ali nepoznavanje graditeljskih zakonov.
Potrebno si je pogledati, zakaj so projektanti lokomotive zapisali maksimalno dovoljeno hitrost. Malo teorije...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Lokomotiva iz različnih zornih kotov - KkStB 80 oz. JŽ 2
Goran, tast mi je rekel, da bistvene razlike pri vožnji 24-ke, 25-ke in 28-ke ni bilo, kar je seveda tudi logično. Zelo groba primerjava bi lahko bila pri Taurusih 1016, 1116 in 1216, vsi so iz iste hiše in tople vode niso odkrivali na novo.
Na "živce" so mu šle zgolj zvezne lokomotive in še to takrat, ko se je ustavila v neprimernem položaju.
Na "živce" so mu šle zgolj zvezne lokomotive in še to takrat, ko se je ustavila v neprimernem položaju.
Tine
Re: Lokomotiva iz različnih zornih kotov - KkStB 80 oz. JŽ 2
Vozile so tudi v Rovinj brzovlake.Sam sem se peljal leta 1961 na počitnice,ko je imela železnica še tam počitniško naselje.Šla je nato sama nazaj nekam obrnit-verjetno v Pulo,saj ne vem ali je Kanfanar imel šajbo.1962 pa sta bila za Rovinj le dva vagona od vlaka Beograd-Pula in so jih dodali na lokalni potniški vlak z JŽ53.Malo ven,ampak spomini so.
LP Miloš
LP Miloš
Re: Lokomotiva iz različnih zornih kotov - KkStB 80 oz. JŽ 2
No, pri samem rokovanju s strojem najbrž res ne, nekaj razlike v vlečnih karakteristikah pa je gotovo bilo, zato so bile 28-ke tudi glavna vlečna živina za tovorne vlake na Bohinjski progi. V primerjavi s serijama 24 in 25 ima 28 manjša kolesa in 100% adhezijsko maso, 24 pa se od ostalih loči še po tem, da je mokroparna. Serija 28 je imela relativno veliko vlečno silo, a nizko kritično hitrost. Če se je zgodilo, da so jo izjemoma uporabili za vleko potniškega vlaka, je povzročala zamude, saj je bila serija 17, ki je običajno vlekla potniške vlake na bohinjki, v klanec občutno hitrejša.Tin€ napisal/-a:Goran, tast mi je rekel, da bistvene razlike pri vožnji 24-ke, 25-ke in 28-ke ni bilo, kar je seveda tudi logično. Zelo groba primerjava bi lahko bila pri Taurusih 1016, 1116 in 1216, vsi so iz iste hiše in tople vode niso odkrivali na novo.
Na "živce" so mu šle zgolj zvezne lokomotive in še to takrat, ko se je ustavila v neprimernem položaju.
Serije 25 v kurilnici Nova Gorica po 2. sv. vojni ni bilo, izjemoma se je jeseniška 25 baje pojavila na Bohinjki le ob zadnjih vožnjah vlaka Dalmatia Express sredi 60-let. Ta vlak je sicer po pripovedovanjih vlekla jeseniška lokomotiva serije 10, dopregali pa so ga s serijo 17.
O takih "pobalinstvih" na Bohinjski progi sem slišal kar nekaj zgodb ... Vožnja s serijo 28 preko njenih predpisanih 50 km/h je baje bila vsakodnevna praksa, pa tudi 17-ko so bojda kdaj nagnali celo do 100 km/h. Podoben primer je vožnja vlakov s pretežo, pri čemer je moral strojevodja s podpisom prevzeti odgovornost za to, da bo vlak pripeljal do cilja ...železocestnik napisal/-a:To, da so vozili preko dovoljene hitrosti, kar navajaš, pa je pobalinstvo ali nepoznavanje graditeljskih zakonov.
Potrebno si je pogledati, zakaj so projektanti lokomotive zapisali maksimalno dovoljeno hitrost. Malo teorije...
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Lokomotiva iz različnih zornih kotov - KkStB 80 oz. JŽ 2
Potreboval bi sliko JŽ28,ki ima na kotlu peskovnik kockaste oblike,nekako kot JŽ23.Mislim da sem jo videl na neki sliki iz Istre (mogoče slika od Malahovskega).Rabim zaradi izdelave modela.Hvala vnaprej.
LP Miloš
LP Miloš
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Namenoma sem si dovolil še enkrat objavit sliko... Namreč če prav vidim, je na tej sliki pred rotundo 28-006, ki stoji v Divači. Vprašanje - ali so jo takrat, leta 1989 obnovili, da je bila na Jesenicah ali je kak drug razlog, da je bila tam gori?železocestnik napisal/-a:
In ja, zadeva paše v kako drugo temo, npr. o JŽ 28...
Goran
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Pozdravljeni,
ja, v danem primeru je fotografija zelo močan vir podatkov. In če imamo poleg tega še 100% verodostojnost datuma, potem je tak vir zelo veliko vreden. V primerjavi, s tem, če ti nekdo nekaj reče...
Danes je že tako, da nihče nobenemu ne verjame nič več.
Pa to ni samo pri nas. Zadeva se širi po svetu...
Gorchi, ostro oko...zaenkrat še ne potrebuješ naočnikov
ja, v danem primeru je fotografija zelo močan vir podatkov. In če imamo poleg tega še 100% verodostojnost datuma, potem je tak vir zelo veliko vreden. V primerjavi, s tem, če ti nekdo nekaj reče...
Danes je že tako, da nihče nobenemu ne verjame nič več.
Pa to ni samo pri nas. Zadeva se širi po svetu...
Gorchi, ostro oko...zaenkrat še ne potrebuješ naočnikov
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Pozdravljeni,
številke lokomotive žal ne morem razbrati. Kaj pa če gre za serijo 28, ki je postavljena v Knitelfeldu in da se je iz razloga transporta v Avstrijo nahajala na Jesenicah?
Lp,
Tono
številke lokomotive žal ne morem razbrati. Kaj pa če gre za serijo 28, ki je postavljena v Knitelfeldu in da se je iz razloga transporta v Avstrijo nahajala na Jesenicah?
Lp,
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Tono,
tudi jaz na žalost s povečevalnim steklom...
...in še večjim...
...ne morem razbrati številke.
Nagibam se k JŽ 28-053.
Jo pa sigurno poznajo vlakoljubci, saj je bilo na njej nekaj sprememb....
JŽ 28-006 pa je bila postavljena v Divači aprila 1980.
Dogodek: postavljanje JŽ 28-006 na muzejski tir v Divači
Datum: 9.4.1980
fotograf: Mladen Bogić
film št.2, posnetek št.56
Še ena z levega boka...pred postavitvijo na muzejski tir
F2/14
Res pa se je septembra 1985 "sončila" na Jesenicah pred rotundo JŽ 28-029
F 21/66
detajl...
Se zahvaljujem ravnatelju Železniškega muzeja v Ljubljani prof. Mladenu Bogiću, da je dovolil objavo fotografij iz arhiva muzeja na forumu.
pozdrav
Darko
tudi jaz na žalost s povečevalnim steklom...
...in še večjim...
...ne morem razbrati številke.
Nagibam se k JŽ 28-053.
Jo pa sigurno poznajo vlakoljubci, saj je bilo na njej nekaj sprememb....
JŽ 28-006 pa je bila postavljena v Divači aprila 1980.
Dogodek: postavljanje JŽ 28-006 na muzejski tir v Divači
Datum: 9.4.1980
fotograf: Mladen Bogić
film št.2, posnetek št.56
Še ena z levega boka...pred postavitvijo na muzejski tir
F2/14
Res pa se je septembra 1985 "sončila" na Jesenicah pred rotundo JŽ 28-029
F 21/66
detajl...
Se zahvaljujem ravnatelju Železniškega muzeja v Ljubljani prof. Mladenu Bogiću, da je dovolil objavo fotografij iz arhiva muzeja na forumu.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Zob časa je 28-029 usodno škodoval. Ko jo gledaš v muzeju s prekucnjeno kabino ti je kar hudo.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Ampak ta ajznpanar na sliki pa je ziher Rudi
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Ja, kaj češ. Da so lahko ene vozile, so morale biti druge donatorke...
To je najvišje oblike pomoči sočloveku...ups..sostroju
Da pa ne bo Tono preveč žalosten ob pogledu na razvalino, mu damo nagradno fotografijo iz zakladnice arhiva Železniškega muzeja...
Ko JŽ 28-029 še ni bila donatorka...
Jesenice 1971
Foto:Pleterski
pozdrav
Darko
To je najvišje oblike pomoči sočloveku...ups..sostroju
Da pa ne bo Tono preveč žalosten ob pogledu na razvalino, mu damo nagradno fotografijo iz zakladnice arhiva Železniškega muzeja...
Ko JŽ 28-029 še ni bila donatorka...
Jesenice 1971
Foto:Pleterski
pozdrav
Darko
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 19.08.2014, 17:08, skupaj popravljeno 1 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Hvala, senator.
Gonilne štange so že snete...
Gonilne štange so že snete...
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!