Lokomotiva iz različnih zornih kotov - KkStB 80 oz. JŽ 28
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Res je
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Ampak ne moreš verjeti, da se je oznaka Kriegskategorije ohranila skozi vso to menjavanje železniških uprav...
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
NNNP ... nikoli ne veš, kdaj spet pride pravTono napisal/-a:Ampak ne moreš verjeti, da se je oznaka Kriegskategorije ohranila skozi vso to menjavanje železniških uprav..
LP, Metod
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Če nepridipravi ali pa celo "zbiratelji" poberejo tablice z lokomotive in dobiš recimo takšnole fotografijo, ti pridejo z barvo napisani podatki hudičevo prav
pozdrav
Darko
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Edino Avstrijci so oznako "skrili" pod barvo
Fotografija je iz
link:http://www.panoramio.com/photo/15382509
Za njih (Avstrijce) WW 2 sploh ni bilo
Če greš v Avstrijo v arhiv in vprašaš, kaj imajo gradiva iz WW 2 te samo čudno gledajo
pozdrav
Darko
Fotografija je iz
link:http://www.panoramio.com/photo/15382509
Za njih (Avstrijce) WW 2 sploh ni bilo
Če greš v Avstrijo v arhiv in vprašaš, kaj imajo gradiva iz WW 2 te samo čudno gledajo
pozdrav
Darko
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 19.08.2014, 17:07, skupaj popravljeno 6 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Lokomotiva iz različnih zornih kotov - KkStB 80 oz. JŽ 2
Darko,
tole je pa norrro nobel. Imaš še kaj tovrstnih slik na zalogi, seveda od JŽ 28? Pa prosim, za nas, ki imamo naočnike, še kako sliko v konkretno večjem formatu prosiiiim!
tole je pa norrro nobel. Imaš še kaj tovrstnih slik na zalogi, seveda od JŽ 28? Pa prosim, za nas, ki imamo naočnike, še kako sliko v konkretno večjem formatu prosiiiim!
Goran
Re: Lokomotiva iz različnih zornih kotov - KkStB 80 oz. JŽ 2
Samo za primerjavo, kako je dotična 28-029 zgledala leta 2012...
Po domače živa žalost v primerjavi s stanjem, ko je prišla v muzej...
Mimogrede, glede na to, da nima iskrolovca na dimniku kot ga je imela leta 1971, kje je iskrolovec? Ali je mogoče v rotundi tam bliz 03?
Po domače živa žalost v primerjavi s stanjem, ko je prišla v muzej...
Mimogrede, glede na to, da nima iskrolovca na dimniku kot ga je imela leta 1971, kje je iskrolovec? Ali je mogoče v rotundi tam bliz 03?
Goran
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Lokomotiva iz različnih zornih kotov - KkStB 80 oz. JŽ 2
Gorenje je imelo včasih prodajni slogan:
zdravo - rjavo
zdravo - rjavo
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Pozdravljeni,
popravljam napako
Glede na to, da se je septembra 1985 "sončila" na Jesenicah pred rotundo JŽ 28-029, bi moral po logiki zaključiti, da se moram "nagibati" k temu, da je JŽ 28-029 bila tudi 7.4.1989 še v "hrambi" v kurilnici Jesenice in so jo kasneje pripeljali v muzej v Šiško.
Kdaj, ne bi vedel.
Je pa prišla iz Divače že leta 1971 restavrirana za železniški muzej v hrambo na Jesenice.
Takole je zgledala, ko jo je prof. Kumar leta 1971 pripeljal na Jesenice...
Foto: Pleterski
Pred lokomotivo je prof. Stane Kumar, akademski slikar.
Detajl...
JŽ 28-053 je imela popolnoma drugo pot.
Leta 1980 so jo postavili na muzejski tir na železniški postaji v Ljubljani predelano v JŽ 135-001. Predelava ni najbolje uspela.
Leta 1993 so jo v delavnicah v Šiški predelali v kkStB 80.179 in posodili V Knittelfeld v okviru mednarodnega sodelovanja.
Predelavo in obnovo je plačala občina Knittelfeld.
Torej ta lokomotiva (bivša JŽ 28-053) ni mogla biti na Jesenicah 7.4.1989. Poleg tega je tudi izgledala drugače kot JŽ 28-029.
Zmotila sva se kar dva, in Tono in jaz. Seveda nisva oba imela dovolj podatkov in sva bolj ali manj ugibala
Mislim pa, da je Gorchi imel ene fotografije lokomotiv na muzejskem tiru na železniški postaji v Ljubljani. Kje so, ne vem.
pozdrav
Darko
popravljam napako
železocestnik napisal/-a:Tono,
tudi jaz na žalost s povečevalnim steklom...
...in še večjim...
...ne morem razbrati številke.
Nagibam se k JŽ 28-053.
Jo pa sigurno poznajo vlakoljubci, saj je bilo na njej nekaj sprememb....
Res pa se je septembra 1985 "sončila" na Jesenicah pred rotundo JŽ 28-029
F 21/66
detajl...
Se zahvaljujem ravnatelju Železniškega muzeja v Ljubljani prof. Mladenu Bogiću, da je dovolil objavo fotografij iz arhiva muzeja na forumu.
pozdrav
Darko
Glede na to, da se je septembra 1985 "sončila" na Jesenicah pred rotundo JŽ 28-029, bi moral po logiki zaključiti, da se moram "nagibati" k temu, da je JŽ 28-029 bila tudi 7.4.1989 še v "hrambi" v kurilnici Jesenice in so jo kasneje pripeljali v muzej v Šiško.
Kdaj, ne bi vedel.
Je pa prišla iz Divače že leta 1971 restavrirana za železniški muzej v hrambo na Jesenice.
Takole je zgledala, ko jo je prof. Kumar leta 1971 pripeljal na Jesenice...
Foto: Pleterski
Pred lokomotivo je prof. Stane Kumar, akademski slikar.
Detajl...
JŽ 28-053 je imela popolnoma drugo pot.
Leta 1980 so jo postavili na muzejski tir na železniški postaji v Ljubljani predelano v JŽ 135-001. Predelava ni najbolje uspela.
Leta 1993 so jo v delavnicah v Šiški predelali v kkStB 80.179 in posodili V Knittelfeld v okviru mednarodnega sodelovanja.
Predelavo in obnovo je plačala občina Knittelfeld.
Torej ta lokomotiva (bivša JŽ 28-053) ni mogla biti na Jesenicah 7.4.1989. Poleg tega je tudi izgledala drugače kot JŽ 28-029.
Zmotila sva se kar dva, in Tono in jaz. Seveda nisva oba imela dovolj podatkov in sva bolj ali manj ugibala
Mislim pa, da je Gorchi imel ene fotografije lokomotiv na muzejskem tiru na železniški postaji v Ljubljani. Kje so, ne vem.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Lokomotiva iz različnih zornih kotov - KkStB 80 oz. JŽ 2
Mejdunej, kako lepo je 71-ega zgledala 28-029... Prava lepotica napram tistemu kupu železja sedaj. Le zakaj je niso bolj zaščitili ali pa vsaj pustili pod ključem za nedoločen čas v jeseniški rotundi? Sicer pa se na tej zadnji sliki v ozadju skriva še prav zanimiv muzejski voz; vprašanje kje je sedaj in predvsem v kakem stanju je?
Tole je ta nesrečna lokomotiva, ki je potem romala naprej v Knittelfeld. Fotografija ni mija, posneta je bila 5. sept. 1985, kdo jo je pa posnel pa ne vem. Verjetno sem jo našel na Flickrju...
Moje slike so nekje na disku, ko jih najdem pa objavim tisto, kjer je 135-ka gori.
Mimogrede, sodeč po slikah, katere je Aljaž (Leteči vlak) objavil, so v predelavi na JŽ 28 pozabili popraviti okno nazaj na pravo. To sem čist tako mimogrede opazil...
Tole je ta nesrečna lokomotiva, ki je potem romala naprej v Knittelfeld. Fotografija ni mija, posneta je bila 5. sept. 1985, kdo jo je pa posnel pa ne vem. Verjetno sem jo našel na Flickrju...
Moje slike so nekje na disku, ko jih najdem pa objavim tisto, kjer je 135-ka gori.
Mimogrede, sodeč po slikah, katere je Aljaž (Leteči vlak) objavil, so v predelavi na JŽ 28 pozabili popraviti okno nazaj na pravo. To sem čist tako mimogrede opazil...
Goran
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Gorči, vsaj spodnji muzejski voz še živi. Domuje v rotundi na Jesenicah ter služi kot skladišče drv za podkurjavo parnih lokomotiv.
Odlično, da smo razčistili dejstva okoli 28-k na Jesenicah. Glede propada 029 pa: 71' leta so tovrstne lokomotive v bolj ali manj vzdrževanjem stanju še vozile. Seveda je 40 stanja let naredilo svoje. Težko je ohraniti vse, še posebej, ker je takrat železnica svoje prostore še intenzivno uporabljala. Danes je situacija popolnoma drugačna, že zgolj na Jesenicah je popolnoma prazna nekdanja vozovna hala, ki bi lahko služila kot odlično zaklonišče za muzejska vozila. Žal so objekt popolnoma opustošili tatovi.
Lp,
Tono
Odlično, da smo razčistili dejstva okoli 28-k na Jesenicah. Glede propada 029 pa: 71' leta so tovrstne lokomotive v bolj ali manj vzdrževanjem stanju še vozile. Seveda je 40 stanja let naredilo svoje. Težko je ohraniti vse, še posebej, ker je takrat železnica svoje prostore še intenzivno uporabljala. Danes je situacija popolnoma drugačna, že zgolj na Jesenicah je popolnoma prazna nekdanja vozovna hala, ki bi lahko služila kot odlično zaklonišče za muzejska vozila. Žal so objekt popolnoma opustošili tatovi.
Lp,
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Po drugi strani pa SŽ poizkušajo prodati "nepotrebne" objekte, kot je to primer z Novogoriško rotundo. Ali pa se prostori rušijo, kot je to primer Ciankomore na Pragerskem ali pa kurilnice na Ljubljanski glavni postaji.Tono napisal/-a:Težko je ohraniti vse, še posebej, ker je takrat železnica svoje prostore še intenzivno uporabljala. Danes je situacija popolnoma drugačna, že zgolj na Jesenicah je popolnoma prazna nekdanja vozovna hala, ki bi lahko služila kot odlično zaklonišče za muzejska vozila.
LP, Metod
Re: Lokomotiva iz različnih zornih kotov - KkStB 80 oz. JŽ 2
Zdravo!
Ciankomora na Pragerskem je pač žrtev predstoječe rekonstrukcije celotne postaje. Notranjost triangla bo namenjena SVP in morda še čemu.
LP - Peter
Ciankomora na Pragerskem je pač žrtev predstoječe rekonstrukcije celotne postaje. Notranjost triangla bo namenjena SVP in morda še čemu.
LP - Peter
Re: Lokomotiva iz različnih zornih kotov - KkStB 80 oz. JŽ 2
Saj nisem dajal vrednostnih sodb glede potrebnosti rušenja, le ugotavljal sem dejstvo, da se število objektov, ki bi bili ustrezni za deponiranje muzejskih lokomotiv in vagonov, nezadržno zmanjšuje.
Sem pa res nakazal vrednostno sodbo glede odprodaje "nepotrebnih" objektov.
Sem pa res nakazal vrednostno sodbo glede odprodaje "nepotrebnih" objektov.
LP, Metod
Re: Lokomotiva iz različnih zornih kotov - KkStB 80 oz. JŽ 2
Zdravo!
S tem se pa seveda strinjam. Želel sem samo pojasniti, zakaj ciankomore ne bo več.
MMG - žal odhahjajo oz. so odšli tudi mnogi drugi objekti, ki bi bili še kako vredni, da se očuvajo, n. pr. vodna postaja v Divači.
Pardon, zašel sem v Off Topic!
LP - Peter
S tem se pa seveda strinjam. Želel sem samo pojasniti, zakaj ciankomore ne bo več.
MMG - žal odhahjajo oz. so odšli tudi mnogi drugi objekti, ki bi bili še kako vredni, da se očuvajo, n. pr. vodna postaja v Divači.
Pardon, zašel sem v Off Topic!
LP - Peter