Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!
Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!
Če pomislim da že dolgo nismo bili na Bohinjki. Ampak resnično nepozabne so bile nočne vožnje s 25-ko v družbi Boštjana, Rudija in Nurmijam, ko smo ob zgodnjih nedeljskih jutranjih urah brzeli proti Novi Gorici. Grapa spi, v bledi svetlobi luči v kabini je moč videti črne obraze moštva, ki opravlja svoje delo. Ekipa kot en! Čudoviti trenutki!
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!
Glede na vremenske prognoze ta vikend očitno še ne bo čudovitih trenutkov ...
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!
Bomo pa vikend fraj.Je tudi to nekej vredno.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!
A potem ne bo muzejca ta vikend?
LP
LP
Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!
Bo, le da muzejska lokomotiva ne bo 06, ampak 664 ... v eno smer bo tudi v rikverc
LP, Metod
Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!
Glede na trenutno stanje požarne ogroženosti se situacija obrača v smeri vožnje Borsiga in delovnega vikenda Nurmija
http://meteo.arso.gov.si/met/sl/warning/fire/
Bo pa svoje povedal Čišo, ki ima s požarno goroženostjo bogate izkušnje.
http://meteo.arso.gov.si/met/sl/warning/fire/
Bo pa svoje povedal Čišo, ki ima s požarno goroženostjo bogate izkušnje.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!
Pač ne bo dirkanja z motorjem.Bomo spet stara ekipa,skupaj ponoči napadali Baško grapo.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!
Tono napisal/-a:Glede na trenutno stanje požarne ogroženosti se situacija obrača v smeri vožnje Borsiga in delovnega vikenda Nurmija
http://meteo.arso.gov.si/met/sl/warning/fire/
Bo pa svoje povedal Čišo, ki ima s požarno goroženostjo bogate izkušnje.
Tisti ARSO naj bi bil za razglašanje požarne ogroženosti ena od podlag, ampak glede na moje "bogate izkušnje", kot praviš, je bolj larifari .... v par urah gre iz rdečega na zeleno in spet na rdeče. Za nas je merodajno edino tole:
http://www.sos112.si/slo/clanek.php?catid=2&id=5470
Prejšnji teden smo imeli en podoben dež, kot je bil ta danes, pa čez dva dni ni bilo sledov o njem. Žal.
@Nurmi, probaj zlobirat vsaj Španko
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!
Ja, Španko bi ljubitelji v Gorici lažje obrnili kot ReganaČišo napisal/-a:@Nurmi, probaj zlobirat vsaj Španko
BTW, kateri konec je pri Španki uradno prednji?
LP, Metod
Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!
Saj ne vem ali si naj za nedeljo zrihtam fraj?
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!
Saj je tudi Španko treba kaj podmazatTono napisal/-a:Saj ne vem ali si naj za nedeljo zrihtam fraj?
LP, Metod
Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!
V konstrukcijskem ali prometnem smislu!?mkx napisal/-a:Ja, Španko bi ljubitelji v Gorici lažje obrnili kot ReganaČišo napisal/-a:@Nurmi, probaj zlobirat vsaj Španko
BTW, kateri konec je pri Španki uradno prednji?
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!
Ja, še je živa tradicija iz časov parnih lokomotiv. Vsaj v prometnem smislu. Pri parni lokomotivi je jasno kaj je spredaj. Pri "novotarijah", npr. elok, pa še posebej pri premiku stvari niso tako jasne....BTW, kateri konec je pri Španki uradno prednji?
Iz signalnega pravilnika SŽ:
- pri vozilih, ki imajo vozniško kabino na enem koncu, je ”vožnja naprej” tedaj, ko je daljši del vozila, ki je nasproti vozniške kabine, v smeri vožnje, spredaj;
- pri vozilih, ki imajo vozniško kabino na obeh koncih, je ”vožnja naprej” tedaj, ko je zasedena vozniška kabina v smeri vožnje spredaj;
- pri vozilih, ki imajo vozniško kabino na sredini, se je treba za smer vožnje dogovoriti ali pa se o premikanjih ustno sporazumevati.
Konstrukterji španke so za spredaj določili krajši konec.
Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!
Torej se Regan vozi naprej ko je daljši konec na čelu vlaka, zanimivo.
Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!
Glede na@Planet-ovo pisanje sem očitno spraševal v političnem smislu.Nurmi napisal/-a:V konstrukcijskem ali prometnem smislu!?
Konstrukcijsko so, kolikor vem, Amerikanke original marsikdaj (če že ne vedno?) opremljene s samo enim upravljalskim pultom, ki je že od nekdaj obrnjen tako, da se vozi s kratkim koncem naprej. Naše variante s podvojenimi pulti to konstrukcijsko definicijo ovržejo.
Kolikor vem (ampak se morda motim, ali pa se je stvar kaj spremenila), je pri Reganih določeno, da je krajši konec spredaj (kar bi bilo v nasprotju s @Planetovim parafraziranjem signalnega pravilnika).
LP, Metod