Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
SZ ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 26.01.2007, 11:33
Kraj: Nova Štifta

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a SZ ljubitelj » 17.09.2013, 9:43

miloš napisal/-a:Včeraj zvečer je Reganče vlekel 06 proti Ljubljani s tenderjem naprej.Ker je bila zatemnjena in na videz brez mazalne pare-ali so ji sneli štange dol za to pot?Bi vedel kdo kaj več o tem?
LP Miloš


Cepi napisal/-a:DRUGE NESREČE
15.9.2013 23:00
Delovne in rudniške nesreče - delovne nesreče

Ob 23.00 je na železniški postaji v Podbrdu, občina Tolmin, razneslo parno cev na lokomotivi. Poškodoval se je eden od strojevodij. Gasilci PGD Podbrdo so nudili pomoč reševalcem NMP Tolmin, ki so ponesrečenca odpeljali na zdravljenje v šempetersko bolnišnico.

Vir :SPIN

Lahko kdo pove kaj več o tem dogodku?


iz teme: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=15&t=5278&start=1275
Lep pozdrav vsem

Tadej
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6492
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 17.09.2013, 11:33

Goran
miloš
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 362
Pridružen: 26.11.2008, 10:12

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a miloš » 17.09.2013, 12:00

O hudiča,med nesreče pa bolj malokrat pogledam.Hvala.
LP Miloš
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 17.09.2013, 17:05

A to je vse kar boste povedali na to temo? Kje ste zdaj gobci goveji " uber dampflok" intuzijasti in pametnjakoviči, ki ste iz mene in mojih črnih bratov delali budale.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4307
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 17.09.2013, 17:21

A to je vse kar boste povedali na to temo? Kje ste zdaj gobci goveji " uber dampflok" intuzijasti in pametnjakoviči, ki ste iz mene in mojih črnih bratov delali budale.


Nurmi, parna lokomotiva je parna lokomotiva, med njimi v varnosti ni bistvenih razlik, no nekatere imajo malo višji tlak v kotlu, nekatere pa nekoliko nižji, toda vse morajo za obratovanje izpolnjevati določene pogoje, Borsig gor, ali Borsig dol. Parne lokomotive so stare, 06 niti ne tako pretirano, mlajša je samo 033, pač vojna lokomotiva. Do strojeloma lahko pride kadarkoli, na katerikoli lokomotivi, seveda na stari prej kot na novi. Očevidno bo potrebno na starincah okrepiti kontrolo z modernimi preiskovalnimi metodami, da se odkrijejo šibke točke, toda bojim se, da lahko to pomeni zaton parne vleke zaradi višjih stroškov, kar bi bilo pa za ljubitelje parne vleke škoda.
Toda na splošno je znano, da vsaka strojna naprava, do katere imajo ljudje negativen odnos, vso negativnost obilno vrača.

LPL
PS: Poškodovancu pa želim čimprejšno okrevanje, L
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11354
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a cokla » 17.09.2013, 17:22

Ljubitelj napisal/-a:
A to je vse kar boste povedali na to temo? Kje ste zdaj gobci goveji " uber dampflok" intuzijasti in pametnjakoviči, ki ste iz mene in mojih črnih bratov delali budale.


Nurmi, parna lokomotiva je parna lokomotiva, med njimi v varnosti ni bistvenih razlik, no nekatere imajo malo višji tlak v kotlu, nekatere pa nekoliko nižji, toda vse morajo za obratovanje izpolnjevati določene pogoje, Borsig gor, ali Borsig dol. Parne lokomotive so stare, 06 niti ne tako pretirano, mlajša je samo 033, pač vojna lokomotiva. Do strojeloma lahko pride kadarkoli, na katerikoli lokomotivi, seveda na stari prej kot na novi. Očevidno bo potrebno na starincah okrepiti kontrolo z modernimi preiskovalnimi metodami, da se odkrijejo šibke točke, toda bojim se, da lahko to pomeni zaton parne vleke zaradi višjih stroškov, kar bi bilo pa za ljubitelje parne vleke škoda.
Toda na splošno je znano, da vsaka strojna naprava, do katere imajo ljudje negativen odnos, vso negativnost obilno vrača.

LPL
PS: Poškodovancu pa želim čimprejšno okrevanje, L


Tak @Nurmi...zdaj pa maš. :wink:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 17.09.2013, 17:31

:hmm kaj sem sploh razmišljal!? #-o
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6492
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 17.09.2013, 18:30

Nurmi,
mislim, da med nami ni nobenega, ki bi iz vas na lokomotivi delal budalo, prej nasprotno, spoštovanje. Kakšne so "poslovne" odločitve vodstva pa je druga stvar. Jaz osebno se nisem nič kaj zavzemal, da bi 06 spet obudili dasiravno bi mi bilo v veselje, da bi bile vse lokomotive v muzeju lahko aktivne. Se pa v vsakem primeru strinjam, da niso vse proge primerne za posamezne lokomotive in te podpiram pri tem, da je 06 precej neposrečena izbira. Tudi za 33 rad verjamem, da zaradi svoje konstrukcije ni najboljša izbira. Ampak jaz sem samo igla v kupu sena...
Goran
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1593
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 17.09.2013, 19:55

Ljubitelj napisal/-a:Nurmi, parna lokomotiva je parna lokomotiva, med njimi v varnosti ni bistvenih razlik, no nekatere imajo malo višji tlak v kotlu, nekatere pa nekoliko nižji, toda vse morajo za obratovanje izpolnjevati določene pogoje, Borsig gor, ali Borsig dol. Parne lokomotive so stare, 06 niti ne tako pretirano, mlajša je samo 033, pač vojna lokomotiva. Do strojeloma lahko pride kadarkoli, na katerikoli lokomotivi, seveda na stari prej kot na novi. Očevidno bo potrebno na starincah okrepiti kontrolo z modernimi preiskovalnimi metodami, da se odkrijejo šibke točke, toda bojim se, da lahko to pomeni zaton parne vleke zaradi višjih stroškov, kar bi bilo pa za ljubitelje parne vleke škoda.
Toda na splošno je znano, da vsaka strojna naprava, do katere imajo ljudje negativen odnos, vso negativnost obilno vrača.


@Ljubitelj, hvala! Take rabimo. Ljudi, ki razumejo, da se nesreča lahko zgodi na vsaki lokomotivi, in da to ni zaradi Borsiga.

Gorchi napisal/-a:Nurmi,
mislim, da med nami ni nobenega, ki bi iz vas na lokomotivi delal budalo, prej nasprotno, spoštovanje. Kakšne so "poslovne" odločitve vodstva pa je druga stvar. Jaz osebno se nisem nič kaj zavzemal, da bi 06 spet obudili dasiravno bi mi bilo v veselje, da bi bile vse lokomotive v muzeju lahko aktivne. Se pa v vsakem primeru strinjam, da niso vse proge primerne za posamezne lokomotive in te podpiram pri tem, da je 06 precej neposrečena izbira. Tudi za 33 rad verjamem, da zaradi svoje konstrukcije ni najboljša izbira. Ampak jaz sem samo igla v kupu sena...


Če gremo tako gledat, katera je najboljša izbira, potem najboljše da se lotimo prenove 36, ki res sodi na Bohinjko. Ali pa kar izdelamo repliko stare kkStB 380 (JŽ 07). Koliko pa se to izplača za nekaj voženj na leto, je pa druga zgodba.
Pri Borsigu so lahko problem ovinki, ampak po klancih Bohinjke pa vleče kot divja zver. 33 nima za burek proti njemu, 25 pa tako ali tako ni za veliko garnituro. Če pa pogledamo še, da je Borsig eden redkih aktivnih svoje vrste, 33-ko pa ima skoraj vsaka država, je vse jasno...
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 17.09.2013, 23:59

....ma tebi sinko marsikej ni jasno.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3453
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a mkx » 18.09.2013, 8:03

TGV Lyria napisal/-a:Če pa pogledamo še, da je Borsig eden redkih aktivnih svoje vrste, 33-ko pa ima skoraj vsaka država, je vse jasno...

Če je to kriterij, potem je edina prava izbira za aktiviranje 03-002.

Ampak tele redke mašine so mašine za na razne zlete muzejskih veterank, tam je folk ki take stvari pozna in ceni. Je pa bilo že večkrat napisano in s tem se popolnoma strinjam: za redno drajsanje turistov po Bohinjki je važno samo to, da je para. In da se vsaj približno približamo ekonomiki mora biti to mašina, ki je poceni za vzdrževanje. Katere izmed naših so takšne se pa dobro ve.
LP, Metod
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1593
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 18.09.2013, 8:23

03-002 pa niti podrazno ni mašina za Bohinjko... nevem če bi v redu vozila tak klanec.

@mkx, če slučajno še ne veš, so pred časom Nemci planirali vožnjo tovornega (foto)vlaka za vikend 13.-15.9. z Borsigom po Bohinjki. Stvar je padla v vodo, ker je bil Borsig že zaseden, in je sedaj najavljena za oktober 2014.
Bistvo pa je, da tega vlaka nikoli ne bi bilo, če bi ne bil aktiviran Borsig. Edini cilj Nemcev je videti Borsiga 06 s tovornim vlakom - 33ka jih ne zanima, jih imajo preveč. Tako pa so bili (in so še) pripravljeni plačati najem vlaka, traso in še kaj. Samo zaradi Borsiga.
Da ne bo kdo rekel, da Borsig ni prinesel nič dobrega, in da je samo za na "zlete muzejskih veterank".
Bi bilo pa dobro, da bi imeli "back-up" mašino, za take primere kot je okvara Borsiga ali pa zasedenost lokomotive (kot v tem primeru z Nemci). Najboljše 25, ki je tudi sama zase posebna (ne vem če je še kakšna delujoča te serije).
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3453
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a mkx » 18.09.2013, 10:10

Poanta mojega prejšnjega posta je v ekonomiki parne vleke. En (tovorni foto) vlak za Nemce ne pripomore kaj dosti k ekonomiki poslovanja neke mašine in potemtakem spada v kategorijo "zleti za navdušence" oziroma drugače rečeno v prestiž. Če so Nemci pripravljeni plačati vse stroške konkretne vožnje je to sicer zelo fino (ampak to menda večinoma počne tudi agencija za rednega muzejca) da vsaj ni izgube pri konkretnih vožnjah.

In nikakor nisem trdil, da je 03 prava mašina za Bohinjko, omenil sem jo le kot prestižno mašino non-plus-ultra. Če bi imeli delujočo, bi se tudi znali najti kakšni bogati entuzijasti, ki bi si kupili vožnjo Orient expresa po Repenski progi. Po drugi strani pa se ne morem strinjati, da "03-002 pa niti podrazno ni mašina za Bohinjko" ... je vsaj toliko kot Borsig, pred 20+ leti je prav živahno vozila muzejce tam doli. Pa tudi 17-006 na mali garnituri je preživela. Ne morem pa soditi, koliko truda so v te uspehe vložile posadke lokomotiv, mislim pa si, da zelo veliko, tako kot to počnejo tudi sedaj.
LP, Metod
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1375
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a preglednik » 18.09.2013, 14:03

Jaz pa še zmeraj mislim, da je bila JŽ-28 tista, ki je najdlje drajsala vlake po Bohinjski progi.
preglednik
sbb
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 127
Pridružen: 04.06.2009, 11:48
Kraj: Bw Ložionica

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a sbb » 18.09.2013, 14:31

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!
03-002 pa niti podrazno ni mašina za Bohinjko... nevem če bi v redu vozila tak klanec.

@mkx, če slučajno še ne veš, so pred časom Nemci planirali vožnjo tovornega (foto)vlaka za vikend 13.-15.9. z Borsigom po Bohinjki. Stvar je padla v vodo, ker je bil Borsig že zaseden, in je sedaj najavljena za oktober 2014.
Bistvo pa je, da tega vlaka nikoli ne bi bilo, če bi ne bil aktiviran Borsig. Edini cilj Nemcev je videti Borsiga 06 s tovornim vlakom - 33ka jih ne zanima, jih imajo preveč. Tako pa so bili (in so še) pripravljeni plačati najem vlaka, traso in še kaj. Samo zaradi Borsiga.
Da ne bo kdo rekel, da Borsig ni prinesel nič dobrega, in da je samo za na "zlete muzejskih veterank".
Bi bilo pa dobro, da bi imeli "back-up" mašino, za take primere kot je okvara Borsiga ali pa zasedenost lokomotive (kot v tem primeru z Nemci). Najboljše 25, ki je tudi sama zase posebna (ne vem če je še kakšna delujoča te serije).
03-002 pa niti podrazno ni mašina za Bohinjko... nevem če bi v redu vozila tak klanec.

@mkx, če slučajno še ne veš, so pred časom Nemci planirali vožnjo tovornega (foto)vlaka za vikend 13.-15.9. z Borsigom po Bohinjki. Stvar je padla v vodo, ker je bil Borsig že zaseden, in je sedaj najavljena za oktober 2014.
Bistvo pa je, da tega vlaka nikoli ne bi bilo, če bi ne bil aktiviran Borsig. Edini cilj Nemcev je videti Borsiga 06 s tovornim vlakom - 33ka jih ne zanima, jih imajo preveč. Tako pa so bili (in so še) pripravljeni plačati najem vlaka, traso in še kaj. Samo zaradi Borsiga.
Da ne bo kdo rekel, da Borsig ni prinesel nič dobrega, in da je samo za na "zlete muzejskih veterank".
Bi bilo pa dobro, da bi imeli "back-up" mašino, za take primere kot je okvara Borsiga ali pa zasedenost lokomotive (kot v tem primeru z Nemci). Najboljše 25, ki je tudi sama zase posebna (ne vem če je še kakšna delujoča te serije).


O pa je u Trstu.Sliši na ime 728-022 Samo ji je potekla revizija tako kot naši.
PORED M-VOĐE I LOŽAČA NA LOK.
MOGU PUTOVATI NAJVIŠE 2 LICA

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov