Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 15.09.2012, 19:49

....kraševka je rojena za te naše gouce...sicer pa je glede 06 res kar si napisal,pa še kak faler ima za to progo,ampak to ni važno.
....lepa kraljica naših prog oh in sploh ni da ni lokomotiva...če bi vozili z muzejcem Žabarje na Lent k napajalnikom.Na eni najtežjih prog v Evropi na kateri se izvala "lopatarska" parna vleka pa.....
.....jaz ga ne bom šparal,pa mencal tudi ne z njim...če bo zdržu,bo....drugače pa naj si Bogič ali pa ne vem na katerem zelniku je že zrasla ta kozlarija zapiše za uho.Če smo pa Rudi,Boštjan in vsi ostali bumbarji,pa tako naj bodi.
...pa pizdakam zato ker se mi smili in mi ga je škoda,res škoda..ne zato ker bi imel neke Nurmijeve prebavne motnje spet.
Muzejski vlak je potniški vlak ki ima prilično našponan vozni red.In parna mašina ni na panoramski vožnji ampak gara na polno.Ni eksibicijska mašina ampak je delavni stroj v službi,nej enkrat že kdo to razume.
..amen,jaz tu končam z Borsigom :pope
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 687
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a 1216-001 » 15.09.2012, 20:50

Pred leti,ko sem se imel priliko tudi sam ukvarjati z paro smo prosili naj nam nabavijo kakšen vagon "šlezijca" in so nas uslišali.Samo stopili smo kar lepo število rešetk in "šlezijc" mora biti primešan res samo kot poper.Je pa kot bi metal bencin na ogenj.Ko si odpru vrata peči in se obrnil v tender po premog te je žgalo po zadnji plati da bi najraje iz tenderja kuril.O kurjenju v kratkih rokavih pa ni niti za mislit.Še najbolje zelo dolge usnjene rokavice.
Kar se pa kurjenja tiče se je pa navadiš kot pravi tisti rek "Vaja dela mojstra".Je pa res,da ko smo bili na raznih proslavah kjer se je zbralo večje število lokomotiv in posatk kot naprimer v Celju in seveda vsak najprej pogleda v peč in večina se je samo prijela za glavo in največkrat si slišal samo olala ali ojej (te bom dal v okepaj šajze,šit).Zaradi linij je pa povsod občudovana in priljubljen motiv občudovalcev.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 15.09.2012, 21:50

.....verjamem!Tudi sam sem od Vojca,Rudija,Torota poslušal zgodbe,kako se je hodilo na proslave.Pa v Budimpešto,pa Celje pa ne vem kam še.Ampak časi teh promocijskih voženj in zgodb so minili.Lokomotiva se zakuri enkrat na teden,se jo žge na mrtvo in polno-obremenjeno v Gorico sploh pa nazaj.Kjer se spet ohladi do naslednje fure.In ni več promocijski eksponat za razkazovanje in šopirjenje,ampak je navaden delavni stroj.In v službi muzejca sploh na Bohinjki,brez okretnice v Gorici,ga je škoda.
Jaz bi bil vesel,da bi se dobili enkrat ta stara generacija,pa mladi junci in se zapeljali do Bratislave.Se imeli lepo,malo poklepetali,kej pojedli in kej spili....malo se šopirili z Borsigom in dali Jodlarjem pod nos kaki Tysoni so Slovenski kurjači.Ampak Muzejc je "biznis",ki ima svoj vozni red in se ga je treba držati.Držiš se ga lahko (približno) pa samo tako,da ga privijaš na mrtvo.Lokomotivo in nas.Kar počasi postaja daleč od užitka in neke promocije.
Pokajo štange,pokajo fedri,.......kje jih bomo dobili? Borsih ne leži za vsakim štucem kot 33-tka,da jih slačimo....
Ampak ne bom nabijal,ker itak to nobenga ne zanima,važno da je lep na nivoju ljubiteljstva.Kaj potegne taka lokomotiva za sabo pa vemo tisti ki jih šravfamo.Zdaj pa res dost ker zgleda,da sem samo jaz na planetu Zemlja tu gor. #-o
PS:kolega z RCA nisem s tabo polemiziral,sem samo hotel še enkrat povedat kako zgleda to danes,da bo MOGOČE kdo razumel.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
primožflori
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1071
Pridružen: 31.05.2007, 18:44
Kraj: Bohinjska proga

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a primožflori » 15.09.2012, 22:06

Nurmi napisal/-a:.....verjamem!Tudi sam sem od Vojca,Rudija,Torota poslušal zgodbe,kako se je hodilo na proslave.Pa v Budimpešto,pa Celje pa ne vem kam še.Ampak časi teh promocijskih voženj in zgodb so minili.Lokomotiva se zakuri enkrat na teden,se jo žge na mrtvo in polno-obremenjeno v Gorico sploh pa nazaj.Kjer se spet ohladi do naslednje fure.In ni več promocijski eksponat za razkazovanje in šopirjenje,ampak je navaden delavni stroj.In v službi muzejca sploh na Bohinjki,brez okretnice v Gorici,ga je škoda.
Jaz bi bil vesel,da bi se dobili enkrat ta stara generacija,pa mladi junci in se zapeljali do Bratislave.Se imeli lepo,malo poklepetali,kej pojedli in kej spili....malo se šopirili z Borsigom in dali Jodlarjem pod nos kaki Tysoni so Slovenski kurjači.Ampak Muzejc je "biznis",ki ima svoj vozni red in se ga je treba držati.Držiš se ga lahko (približno) pa samo tako,da ga privijaš na mrtvo.Lokomotivo in nas.Kar počasi postaja daleč od užitka in neke promocije.
Pokajo štange,pokajo fedri,.......kje jih bomo dobili? Borsih ne leži za vsakim štucem kot 33-tka,da jih slačimo....
Ampak ne bom nabijal,ker itak to nobenga ne zanima,važno da je lep na nivoju ljubiteljstva.Kaj potegne taka lokomotiva za sabo pa vemo tisti ki jih šravfamo.Zdaj pa res dost ker zgleda,da sem samo jaz na planetu Zemlja tu gor. #-o
PS:kolega z RCA nisem s tabo polemiziral,sem samo hotel še enkrat povedat kako zgleda to danes,da bo MOGOČE kdo razumel.

Podpišem to izjavo. =D> =D> =D> =D>
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6491
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 15.09.2012, 22:13

Ojla, ste se pa razpisali! Po vsem sodeč mi je postalo jasno, da poleg 36-ke je bila 06 največja muka kurjačev. Lahko mirne duše napišem, da je potrebno dat kapo dol pred vsakim kurjačem teh lokomotiv in ga seveda spoštovati. Še dobro da je 36 samo še statična lokomotiva, sicer na žalost v ne preveč dobrem stanju.
Nurmi, če nič drugega - moje sožalje pri lopatanju premoga te (navzven) lepotice in želim Ti, da boš kmalu spet lahko polnil peč 25-ke.
Mimogrede, 03 je pravzaprav podobno mogočen stroj, kako pa je s polnjenjem peči pri njej, podobna muka, četudi je cca 3,5m2 velika rešetka? Predvidevam da ni kaj dosti bolje kot 06 in da je nekje med 33 in 06?
Goran
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 16.09.2012, 6:46

.... :roll: berete tisto kar vam paše,en velik kurc vas gleda,ker je škoda vsakega stavka za vas.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1635
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a Barbarpapa1 » 16.09.2012, 20:46

Pozdrav

Sem rekel, da bom nekaj o Franco-Crosti kotlih (pravzaprav so bili predgrelci za vodo) pa rekorderkah napisal, pa ni zneslo. Bom pa dal nekaj linkov za nas, Borsigoljubce..... Smo jih sicer že videli, pa jih dajmo še enkrat....

Tukaj so sami Borsigi (tudi 018 je med njimi), izpod sprožilca Detlefa Schikorr-ja (in dokaz, da so bili pri nas, v MB doma...):

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,3181856,3181856#msg-3181856

Tukaj pa niso samo Borsigi, jih pa je veliko (spet posnetki Detlefa Schikorja). Tudi s tenderjem naprej, kot sem jih pogosto videval:

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,3615930

Nurmi, ne gledat (no zadnji link lahko, je zadnja slika od 25-ke... :twisted: )

LP

Jože
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4278
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 17.09.2012, 7:50

Berem, berem in se čudim, kakšen hudič bi naj bil nakladanje premoga požrešno peč s 5m2 v 006. Če ne bi izviral iz stare železničarske družine, bi skorajda verjel, da je kurjač na 006, pa še na kakšni 036 super človek. Pa je moj oče te stvari veselo kuril, vmes pa še opazoval vse signale na progi od Špilja do Postojne, pa to ne na kašnem muzejskem vlakcu, ampak na pravem brzem (danes tako dolgega na SŽ vidimo samo izjemoma) ali tovornem vlaku s konkretno težo. Pa si upam trditi, da je mene še pri 62 letih več v hlačah kot njega pri 25. Torej nekaj ne bo držalo, izgleda, da so se današnji železničarji rahlo pomehkužili. Kurjač pač mora kuriti, v eni uri pa zmetati določeno količino kulna v peč, če en ne zmore, sta pač potrebna dva. Toda, če so to lahko počeli v povprečju švohejši kurjači pred 70 leti, ni razloga, da ne bitudi danes. Samo ne jamrat, če ne se je boljše vsesti pod hruško in in tam jadikovati do bridke smrti....

Pa brez zamere

Ljubitelj
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11336
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a cokla » 17.09.2012, 9:00

Ljubitelj napisal/-a:Berem, berem in se čudim, kakšen hudič bi naj bil nakladanje premoga požrešno peč s 5m2 v 006. Če ne bi izviral iz stare železničarske družine, bi skorajda verjel, da je kurjač na 006, pa še na kakšni 036 super človek. Pa je moj oče te stvari veselo kuril, vmes pa še opazoval vse signale na progi od Špilja do Postojne, pa to ne na kašnem muzejskem vlakcu, ampak na pravem brzem (danes tako dolgega na SŽ vidimo samo izjemoma) ali tovornem vlaku s konkretno težo. Pa si upam trditi, da je mene še pri 62 letih več v hlačah kot njega pri 25. Torej nekaj ne bo držalo, izgleda, da so se današnji železničarji rahlo pomehkužili. Kurjač pač mora kuriti, v eni uri pa zmetati določeno količino kulna v peč, če en ne zmore, sta pač potrebna dva. Toda, če so to lahko počeli v povprečju švohejši kurjači pred 70 leti, ni razloga, da ne bitudi danes. Samo ne jamrat, če ne se je boljše vsesti pod hruško in in tam jadikovati do bridke smrti....

Pa brez zamere

Ljubitelj



Ljubitelj....pozabljaš, da je bil včasih obvezno prisoten "doping"...in po dveh ali treh dozah nisi več štel ton.... :wink:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3442
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a mkx » 17.09.2012, 9:05

Ljubitelj napisal/-a:... izgleda, da so se današnji železničarji rahlo pomehkužili.

Ah, ne.... to ne drži. Je pa res, da so se navadili na razne masažice (v ritmu dizla) in da so tudi pri tistih rahlo izbirčni (bojda Regan masira prijazneje od Španke?). :mrgreen:
Nurmi, ne ven past, tole ne leti direktno nate ...
LP, Metod
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a Jembah » 17.09.2012, 9:13

Poznam par starih kurjacev in strojevodij in vsi pravijo da brez turborizlinga bi jim trda predla :D Med drugim ni samo kurjac metal v kotel ampak kar oba in to pravijo taki, ki so vozili takratni trikot (Mb-Zg-Lj-Mb) ;)
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11336
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a cokla » 17.09.2012, 9:37

Jembah napisal/-a:Poznam par starih kurjacev in strojevodij in vsi pravijo da brez turborizlinga bi jim trda predla :D Med drugim ni samo kurjac metal v kotel ampak kar oba in to pravijo taki, ki so vozili takratni trikot (Mb-Zg-Lj-Mb) ;)


Tako je....ampak.... :roll:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
rawbr
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 75
Pridružen: 29.11.2005, 22:12
Kraj: Sežana

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a rawbr » 17.09.2012, 21:50

Gorchi napisal/-a:Mimogrede, 03 je pravzaprav podobno mogočen stroj, kako pa je s polnjenjem peči pri njej, podobna muka, četudi je cca 3,5m2 velika rešetka? Predvidevam da ni kaj dosti bolje kot 06 in da je nekje med 33 in 06?


Lažja za kurit kot 33 in bolj poskočna.

Ljubitelj napisal/-a:Berem, berem in se čudim, kakšen hudič bi naj bil nakladanje premoga požrešno peč s 5m2 v 006. Če ne bi izviral iz stare železničarske družine, bi skorajda verjel, da je kurjač na 006, pa še na kakšni 036 super človek. Pa je moj oče te stvari veselo kuril, vmes pa še opazoval vse signale na progi od Špilja do Postojne, pa to ne na kašnem muzejskem vlakcu, ampak na pravem brzem (danes tako dolgega na SŽ vidimo samo izjemoma) ali tovornem vlaku s konkretno težo. Pa si upam trditi, da je mene še pri 62 letih več v hlačah kot njega pri 25. Torej nekaj ne bo držalo, izgleda, da so se današnji železničarji rahlo pomehkužili. Kurjač pač mora kuriti, v eni uri pa zmetati določeno količino kulna v peč, če en ne zmore, sta pač potrebna dva. Toda, če so to lahko počeli v povprečju švohejši kurjači pred 70 leti, ni razloga, da ne bitudi danes. Samo ne jamrat, če ne se je boljše vsesti pod hruško in in tam jadikovati do bridke smrti....

Pa brez zamere

Ljubitelj


Kondicija in kilometrina sta bistvena, če mečeš 5x na leto ali pa 5x na teden je velika razlika.

Strojevodjem in kurjačem na 06 pa srečno vožnjo in dober krbwn (premog). Ga boste rabli!
Lp Branko
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4278
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 18.09.2012, 6:44

rawbr:
Kondicija in kilometrina sta bistvena, če mečeš 5x na leto ali pa 5x na teden je velika razlika.


To je pa čista resnica, kar nekdo iz foruma ve že iz ZS. ne gre pa pozabit, da je to bil včasih črn kruh, danes je pa bolj ali manj veselje, da ne rečem večini še kako nujno potrebna rekreacija.

LPL
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 838
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: Borsig 06-018 - Ponovno v akciji!

OdgovorNapisal/-a Tomy » 18.09.2012, 9:49

Tomy napisal/-a:@Tono, še bo, kar spravi toljago...
@Borsig, nadaljuj...

A nadaljujem? :twisted: :D

Lep dan
Tomaž

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov