Stran 2 od 3

Re: SŽ Helga

Objavljeno: 21.04.2014, 22:29
Napisal/-a desiro
kvak napisal/-a:
1216-001 napisal/-a:
kvak napisal/-a:kaj pa se zgodi če se strojevodja zmoti in dvigne napačen odjemnik?
Nič usodnega se ne zgodi. Ob dotiku napačnega odjemnika z voznim vodom elok prepozna napako in avtomatično spusti odjemnik brez škode.
hvala, kaj pa v primeru serije 363, 342 itd?
Mašina ne deluje več pravilno :P

Re: SŽ Helga

Objavljeno: 22.04.2014, 11:39
Napisal/-a milchy
@kvak - nekaj slik boš našel od te naprej

Re: SŽ Helga

Objavljeno: 23.04.2014, 19:50
Napisal/-a Tapetar
Vprašal bi še glede najvišje hitrosti. Tovorna oznaka F je torej 140 km/h, čeprav gre na splošno za večnamensko lok.. Kaj sedaj pomeni 'opcija 230 km/h'? Ali je lokomotivi najvišja hitrost določena v tovarni, ali pa se s stikalom strojevodja lahko sam odloči za tovorno oz. potniško 'opcijo'?

Re: SŽ Helga

Objavljeno: 23.04.2014, 21:34
Napisal/-a boris
Barbarpapa1 napisal/-a: Za 15 KV / 16,7 Hz sta potrebna dva različna odjemnika, ker se vozne mreže Nemčije/Avstrije in Švice precej razlikujejo. Tako je SBB drsalka precej ožja od ÖBB/DB drsalke. To se lepo vidi na spodnji skici:
z širšo drsalko in širšim odjemnikom toka se ne da pokrivat "obe" vrste vozne mreže...??

Re: SŽ Helga

Objavljeno: 23.04.2014, 21:48
Napisal/-a milchy
ne

Re: SŽ Helga

Objavljeno: 23.04.2014, 22:04
Napisal/-a desiro
Lokomotiva je računalniško omejena na 140 km/h.

Re: SŽ Helga

Objavljeno: 24.04.2014, 15:26
Napisal/-a Tapetar
desiro napisal/-a:Lokomotiva je računalniško omejena na 140 km/h.
Torej to pomeni, da ji samo 'v tovarni' lahko spremenijo Vmax na višjo?

Re: SŽ Helga

Objavljeno: 24.04.2014, 21:15
Napisal/-a bronz
No to je nekako tako , kot s ferarijem po makadamu, vse ostalo so informacije za velike ljubitelje in sanjače :mrgreen:

Re: SŽ Helga

Objavljeno: 24.04.2014, 21:50
Napisal/-a Tapetar
bronz napisal/-a:No to je nekako tako , kot s ferarijem po makadamu, vse ostalo so informacije za velike ljubitelje in sanjače :mrgreen:
Ves čas imam v mislih nemške DB189 in njihove pogoje uporabe na njihovih progah... Enostavno, rad bi jo bolje spoznal.
Uporaba na SŽ in moje driblanje z Vmax, pa je res popolnoma nesmiselno... :^o

Re: SŽ Helga

Objavljeno: 25.04.2014, 14:16
Napisal/-a mkx
Tapetar napisal/-a:
desiro napisal/-a:Lokomotiva je računalniško omejena na 140 km/h.
Torej to pomeni, da ji samo 'v tovarni' lahko spremenijo Vmax na višjo?
Ona rekordna s 357 km/h je bila menda s strojnem/hardverskem smislu praktično nespremenjena ... kar kaže na to, da je omejitev najvišje hitrosti (140/200/230 km/h) dejansko bolj stvar blokad kot pa konstrukcije.

Glede ferarija po makadamu pa spet ven tolče nerazmišljanje o širši sliki. Če lahko Gysev vozi vsaj do Beljaka, zakaj ne bi SŽ vsaj do Münchna? Tam pa ni vse samo makadam ...

Re: SŽ Helga

Objavljeno: 25.04.2014, 14:47
Napisal/-a _Borsig_
mkx napisal/-a:... Če lahko Gysev vozi vsaj do Beljaka, zakaj ne bi SŽ vsaj do Münchna? ...
A ne vozijo ÖBB-jevci celo od Dobove pa vse od Frankfurta/Main :?:
Pomeni da gre za "politično" omejitev SŽ-ja :?: :!: :?:

Re: SŽ Helga

Objavljeno: 25.04.2014, 17:20
Napisal/-a bronz
mkx napisal/-a:
Tapetar napisal/-a:
desiro napisal/-a:Lokomotiva je računalniško omejena na 140 km/h.

Glede ferarija po makadamu pa spet ven tolče nerazmišljanje o širši sliki. Če lahko Gysev vozi vsaj do Beljaka, zakaj ne bi SŽ vsaj do Münchna? Tam pa ni vse samo makadam ...
Zakaj,zakaj.......... :D https://www.youtube.com/watch?v=t3wDxK0RYYE" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: SŽ Helga

Objavljeno: 25.04.2014, 21:41
Napisal/-a Gorchi
mkx napisal/-a:Glede ferarija po makadamu pa spet ven tolče nerazmišljanje o širši sliki. Če lahko Gysev vozi vsaj do Beljaka, zakaj ne bi SŽ vsaj do Münchna? Tam pa ni vse samo makadam ...
A imaš v mislih, da fantje iz Madžarske vozijo tako daleč ali da lokomotive vozijo tako daleč? Naše Žive so se zapeljale že tudi v Nemčijo, se najde kaka slika na netu...

Re: SŽ Helga

Objavljeno: 25.04.2014, 22:29
Napisal/-a mkx
Gorchi napisal/-a:
mkx napisal/-a:Glede ferarija po makadamu pa spet ven tolče nerazmišljanje o širši sliki. Če lahko Gysev vozi vsaj do Beljaka, zakaj ne bi SŽ vsaj do Münchna? Tam pa ni vse samo makadam ...
A imaš v mislih, da fantje iz Madžarske vozijo tako daleč ali da lokomotive vozijo tako daleč? Naše Žive so se zapeljale že tudi v Nemčijo, se najde kaka slika na netu...
V mislih imam redne vožnje vlakov od začetka do konca. Tako kot to počne recimo RCA ali ADT. Kakšen Hercules bi lahko pripeljal vlak od sredine Poljske direktno v Koper brez pretikanja mašine (če ni treba vmes menjati smeri vožnje, pa še takrat se lahko mašino zapelje okoli vlaka in hajd naprej). In čisto razumljivo mi je, da se kdaj pa kdaj zamenja posadka.

V mislih imam redne vožnje recimo iz Kopra v Krakov (ko zrihtajo tisto žalost na Štajerskem) in pri tem pričakujem, da bo recimo v Gradcu vlak prevzel avstrijski majster (pogodbeni delavec SŽ), nekje pri Českih Budějovicah bi prevzel Čeh, in tako naprej. Bi pa še vedno bila to SŽ Živa, ki bi tako okusila ne-makadam.

Ampak kot pravi Bronz: sanja svinja o kukuruzu, petelin pa kljuva lasten ...

Re: SŽ Helga

Objavljeno: 25.04.2014, 22:39
Napisal/-a milchy
mkx napisal/-a:..... Če lahko Gysev vozi vsaj do Beljaka, zakaj ne bi SŽ vsaj do Münchna? Tam pa ni vse samo makadam ...
včasih so naše lokomotive vozile rudo v Linz, še danes bi lahko bilo tako, če ...... (če ne bi vlak, ki je peljal danes ob 11 uri iz Js biti na istem mestu nekaj dni nazaj .... ) ali po domače, vlaki iz Slovenije niso bili več po voznih redih in tako je interoperabilnost šla po gobe ....

drugače so pa Gysev in Mav lokomotive že tudi pripeljale vlak na Js in drugega odpeljale (ker so bile v danes trenutku pač na razpolago)

sicer pa se je o tem že @holding razpisal, samo poiskat je treba na forumu

M.