Španka 644
Zavora na 644
Pozdrav vsem, ki spremljate to temo !!!!
Kogar koli zanima zavora na 644, naj primerja podstavni voziček
644 z 661 ali 664 in bo videl, da ima 644 samo en zavorni valj na
vsaki strani posameznega podstavnega vozička, ostali omenjeni
seriji pa imata na vsako os enega....pa še srednja os na 644 je
prosto tekoča, se pravi brez zavornjakov....temu primerna pa je tudi
zavorna učinkovitost.....na njo pa kot je omenil Dolfe, zaviralnik ne vpliva !!!
Kogar koli zanima zavora na 644, naj primerja podstavni voziček
644 z 661 ali 664 in bo videl, da ima 644 samo en zavorni valj na
vsaki strani posameznega podstavnega vozička, ostali omenjeni
seriji pa imata na vsako os enega....pa še srednja os na 644 je
prosto tekoča, se pravi brez zavornjakov....temu primerna pa je tudi
zavorna učinkovitost.....na njo pa kot je omenil Dolfe, zaviralnik ne vpliva !!!
Strojevodja za vedno !!!!!
S52R - Tone
S52R - Tone
Po logiki bi sklepal, da španka 15 ton/os vleče manj kot ona z 18 ton/os. Je to res?
Zakaj bi pa imeli na Koroški progi španke za 15 ton/os, če pa se lahko po njej vozi regan?
Španka 15 ton/os po logiki pride v poštev na naslednjih odsekih:
Grosuplje - Kočevje
Novo mesto - Straža
Črnomelj - Metlika - d.m.
Zakaj bi pa imeli na Koroški progi španke za 15 ton/os, če pa se lahko po njej vozi regan?
Španka 15 ton/os po logiki pride v poštev na naslednjih odsekih:
Grosuplje - Kočevje
Novo mesto - Straža
Črnomelj - Metlika - d.m.