Španka 644

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Jembah napisal/-a: Na progi Pg-Ck in Pg-Hd je potrebna dvojna zasedba tako, da se na firerjih nic ne prispara :wink: .
Kot vem, je dvojna zasedba predpisana glede na karakteristiko lokomotive in pa na nagib proge večji kot 26‰.

Daj malce pojasni to predpisano dvojno zasedbo.


lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Enostavno pri vsakem vlaku morata biti najmanj dva, to se pravi da na lokomotivah sta strojevodja in pomocnik, na đurici morata biti strojevodja in pomocnik/vlakovodja, in tud pri fiatih mora biti en vlakospremnik. To je tista finta s s/z brez :) .
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Jembah napisal/-a:......., na đurici morata biti strojevodja in pomocnik/vlakovodja, in tud pri fiatih mora biti en vlakospremnik. To je tista finta s s/z brez :) .
Delo pomočnika ali pa vlakovodje je povsem različno. Če ni potrebe po vlakovodji, potem tudi po pomočniku ni, saj ga pomočnik ne more nadomestiti. Seveda, če gre za 642/643 serijo.

Za prevoz praznega DMV tudi ni potrebe po sprevodniku. Torej še vedno mi ni nič jasno.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

Kaj pa veš, mogoče je pa kak interni dodatek na nerazvitost.......(dizel, pa mehanske SVN, pa nič RDZ, pa V. koridor)?!?

Tudi jaz ne vidim nobene osnove.......
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Proti Velenju in Rogatcu mora pri tovornihvlakih tudi biti 2.oseba zraven strojevodje,zdaj lahko je to premikač,vlakovodja ...
,mora pa biti zraven zato da če pride do obležanja vlaka,da ga lahko le-ta ustrezno zavaruje.
Na glavni progi je to drugače.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

holding napisal/-a:Kaj pa veš, mogoče je pa kak interni dodatek na nerazvitost.......(dizel, pa mehanske SVN, pa nič RDZ, pa V. koridor)?!?

Tudi jaz ne vidim nobene osnove.......
Dvomim, da po bohinjki kdaj pelje kak vlak samo s strojevodjem. :roll:
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

Maš čist prav!!!

Po Bohinjki praktično nikoli ni potrebe za SZ-brez. Džura vozi (pa že dolgo ne) samo "krožnika" (ker jih je v mašini prej preveč kot premalo).

Vsi ostali dizli morajo biti dvojno zasedeni že po naravi.

Fiat-i, če že grejo prazni, pa se vedno vračajo s sprevodniki, ker pač vsem tako paše.

Nav. 44 pa še vedno določa "pogoje nerazvitosti" - OPREMLJENOSTI prog - za uveljavitev SZ-Brez (še mnogo več, kot sem jih omenil), popust pa so v zadnjem času dobili samo razviti (dovoljen padec za SZ-Brez iz do 15%o na do 25%o, dovoljena dolžina vlaka iz 600 na 700 metrov.

Pa sem vseeno mislil, da se je istočasno z opustitvijo obveščanja o prometu vlakov in spremembah križanja, za kar veljajo skoraj identični "pogoji razvitosti" - OPREMLJENOSTIi prog, - zadeva spremenila tudi pri SZ-Brez.

Pa nič !
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Dolfe napisal/-a:
Jembah napisal/-a: Na progi Pg-Ck in Pg-Hd je potrebna dvojna zasedba tako, da se na firerjih nic ne prispara :wink: .
Kot vem, je dvojna zasedba predpisana glede na karakteristiko lokomotive in pa na nagib proge večji kot 26‰.

Daj malce pojasni to predpisano dvojno zasedbo.


lp
Dolfe, da ne bom pisal na pamet, sem se potrudil in poiskal Navodilo 44 (Navodilo za vožnjo vlakov brez vlakospremnega osebja, samo s strojevodjo na vlečnem vozilu) in da nekoliko bolj definiramo @holdingove "pogoje nerazvitosti":

Razen nagiba proge in dolžine vlaka mora biti izpolnjen eden izmed naslednjih pogojev:
a) proga in VV opremljena z RDZ,
b) proga opremljena z APB,
c) TK proga,
d) MO,
e) ASN na progi in VV.

Če sta ASN ali RDZ edini pogoj za SZ-brez, potem morajo vsa vozila imeti brezhibno in vključeno ASN oziroma RDZ. Na vseh teh progah mora biti opuščeno obveščanje vlakovnega osebja o spremembah v prometu in križanjih, če ni RDZ mora biti medpostajni odsek opremljen s progovnimi telefoni.

Potem so še neke izjeme, če eden medpostajni odsek ne izpolnjuje teh pogojev...

Je pa zanimivo, da nikjer na medmrežju nisem našel tega navodila, čeprav so na raznoraznih "sindikalnih straneh" poskenirane in objavljene takorekoč vse okrožnice ...
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Za te pogoje vem. Samo to še reci, da Pragersko - Hodoš ali Čakovec ne izpolnjuje niti enega pogoja ........... :hang

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Dolfe napisal/-a:Za te pogoje vem. Samo to še reci, da Pragersko - Hodoš ali Čakovec ne izpolnjuje niti enega pogoja ........... :hang

lp
Najbližje bi po mojem bil ASN (druga tako sploh ni), vendar ga do sedaj ni bilo (in ga še ni) na vseh postajah oziroma če je bil, je bil le na uvoznih signalih. Vem ... V. koridor ... žalost.
Uporabniški avatar
Mirče
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 337
Pridružen: 19.11.2005, 16:26

Odgovor Napisal/-a Mirče »

Dela na 644 015 so očitno pri koncu.
Je druga španka res 024???
http://www.railfan-belgrade.org/forum/v ... &start=270
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Ja njeni deli lezijo povsod okoli delavnice, potem verjetno bo ze. Bo pa kmalu se ena spanka iz revizije, kot zgleda bo za nas. Kaksna dva meseca nazaj je tam cakala 644-016 (ali je bila 012 :oops: ), potem pa je naenkrat poniknila nekam v delavnice. Zadnjic pa se je pred delavnicami soncila ena sveze prebarvana in se brez oznak, ima pa prekinjeno rumeno crto pod oknom kar te za CG nimajo.
Uporabniški avatar
Mirče
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 337
Pridružen: 19.11.2005, 16:26

Odgovor Napisal/-a Mirče »

Verjetno je to 018.
Žalostno da je morala 644-024 15 let propadat v studencih.
Jembah a bodo tud 003 zložili skupaj?
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Dvomim, mislim da je bila trojka velik darovalec organov :) .
kurjač
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 456
Pridružen: 13.05.2006, 21:06
Kraj: kurilnica

Odgovor Napisal/-a kurjač »

ja to je naša 018 :?:
kurjač
Odgovori