Dolfe napisal/-a:Jembah napisal/-a:
Na progi Pg-Ck in Pg-Hd je potrebna dvojna zasedba tako, da se na firerjih nic ne prispara
.
Kot vem, je dvojna zasedba predpisana glede na karakteristiko lokomotive in pa na nagib proge večji kot 26‰.
Daj malce pojasni to predpisano dvojno zasedbo.
lp
Dolfe, da ne bom pisal na pamet, sem se potrudil in poiskal Navodilo 44 (Navodilo za vožnjo vlakov brez vlakospremnega osebja, samo s strojevodjo na vlečnem vozilu) in da nekoliko bolj definiramo @holdingove "pogoje nerazvitosti":
Razen nagiba proge in dolžine vlaka mora biti izpolnjen
eden izmed naslednjih pogojev:
a) proga in VV opremljena z RDZ,
b) proga opremljena z APB,
c) TK proga,
d) MO,
e) ASN na progi in VV.
Če sta ASN ali RDZ edini pogoj za SZ-brez, potem morajo vsa vozila imeti brezhibno in vključeno ASN oziroma RDZ. Na vseh teh progah mora biti opuščeno obveščanje vlakovnega osebja o spremembah v prometu in križanjih, če ni RDZ mora biti medpostajni odsek opremljen s progovnimi telefoni.
Potem so še neke izjeme, če eden medpostajni odsek ne izpolnjuje teh pogojev...
Je pa zanimivo, da nikjer na medmrežju nisem našel tega navodila, čeprav so na raznoraznih "sindikalnih straneh" poskenirane in objavljene takorekoč vse okrožnice ...