Debata okoli voznega parka
SIMY
Strojevodja I
Prispevkov: 948 Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska
Odgovor
Napisal/-a SIMY » 03.03.2007, 14:16
Mirče napisal/-a: Tudi regan je premalo zavrt.Zato je pri strojni vožnji Vmax le tega 60Km/h.Da nebo spet kakšen filozofiral to je le ko regan vozi sam.
Tole 100% ne drži.
jerdna
Začetnik
Prispevkov: 1 Pridružen: 04.04.2007, 12:58
Odgovor
Napisal/-a jerdna » 06.04.2007, 8:10
Sem nov na forumu in že imam vprašanje.Njekje sem zasledil, da ima lok. HŽ2044(JŽ645) podoben disel motor kot SŽ644, to je 12-645E, s to razliko da ima 2044 2200KM, 644 pa 1670KM, pri istem št. valjev?
milchy
Strojevodja I
Prispevkov: 5700 Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a milchy » 06.04.2007, 8:45
pa si mogoče kaj poskusil najt na njihovem forumu , kjer je veliko napisanega o lokomotivah , al se bomo spet o 'talarjih' pogovarjali ?
... in potem se svizec zavije v folijo in si misli, da je čokolada .....
Jembah
Strojevodja I
Prispevkov: 1859 Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor
Odgovor
Napisal/-a Jembah » 06.04.2007, 16:34
Mislim da imajo njihove 645-ke diesel motor prehranjevan s pomocjo turbokompresorja, nase spanke 644 pa imajo rootova puhala. Zaradi tega je neka razlika.
jakaa
Pom. strojevodje
Prispevkov: 63 Pridružen: 07.07.2006, 20:53
Odgovor
Napisal/-a jakaa » 16.04.2007, 17:16
mojster pred mano ma prav -saj vozi tovorni vlaki le do črnomelj
Jembah
Strojevodja I
Prispevkov: 1859 Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor
Odgovor
Napisal/-a Jembah » 01.08.2007, 19:10
Danes je iz Tezna proti Rušam peljala zanimiva kompozicija. Na celu vlaka je bila 644-022 za njo 1770t boksita za kemicno tovarno v Rusah in na koncu kot doprega 642-015
. Razlog za doprego je ta, da v kurilnici v Mb ni bilo na razpolago nobenega regana in pa kot vedno nagib proge in obremenitev lokomotive. Spanka lahko namrec na odseku Tezno-Studenci vlece le 1280t. Aja sredstva za ovekovecnje trenutka ni bilo pri roki
.
Aleš664
Strojevodja I
Prispevkov: 536 Pridružen: 27.11.2006, 20:38
Odgovor
Napisal/-a Aleš664 » 10.09.2007, 22:58
A mogoče kdo ve zakaj 644-025 že nekaj časa ne vozi.
LP
Mirče
Strojevodja I
Prispevkov: 337 Pridružen: 19.11.2005, 16:26
Odgovor
Napisal/-a Mirče » 11.09.2007, 0:10
Za 025 nebi vedel.644-011 in 020 sta za sž odpisani.
Jembah
Strojevodja I
Prispevkov: 1859 Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor
Odgovor
Napisal/-a Jembah » 11.09.2007, 11:53
644-025 caka na revizijo.
IC-Pohorje503
Odgovor
Napisal/-a IC-Pohorje503 » 12.09.2007, 19:52
Jembah napisal/-a: 644-025 caka na revizijo.
ja v maribor studenci, glej sliko tudi 644-024, 003
644-003 ;
644-024 ;
644-025 ;
lp
Mirče
Strojevodja I
Prispevkov: 337 Pridružen: 19.11.2005, 16:26
Odgovor
Napisal/-a Mirče » 13.09.2007, 7:50
Bravo Miro
Očitno sta vsaj za rezervne dele dobri.
Če imaš še kakšno sliko kar prilepi.
IC-Pohorje503
Odgovor
Napisal/-a IC-Pohorje503 » 13.09.2007, 11:46
Regan 664
Strojevodja I
Prispevkov: 3626 Pridružen: 24.01.2006, 16:23
Odgovor
Napisal/-a Regan 664 » 13.09.2007, 12:04
Mirče napisal/-a: Bravo Miro
Očitno sta vsaj za rezervne dele dobri.
Če imaš še kakšno sliko kar prilepi.
Ja ma kmalu tudi rezervnih delov ne bo več na teh dveh špankah.
Še Strojanovi vzamejo svoj del, pa je ni več.press
IC-Pohorje503
Odgovor
Napisal/-a IC-Pohorje503 » 13.09.2007, 19:20
Regan 664 napisal/-a: Mirče napisal/-a: Bravo Miro
Očitno sta vsaj za rezervne dele dobri.
Če imaš še kakšno sliko kar prilepi.
Ja ma kmalu tudi rezervnih delov ne bo več na teh dveh špankah.
Še Strojanovi vzamejo svoj del, pa je ni več.press
644-003 in 644-024 oba je ni več!
SIMY
Strojevodja I
Prispevkov: 948 Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska
Odgovor
Napisal/-a SIMY » 26.09.2007, 20:33
644-022 22.09.2007 v celjski kurilnici.