Ja danes je bila 644-007 na preizkusni voznji, delala baje ni samo elektrodinamicna zavora . Drugace pa je hudo pomankanje teh lokomotiv pri nas, zdaj ze kak mesec redno vozimo v Cakovec z đuricami. Da se rajsi ne pogovarjamo o maksimalni hitrosti vlaka - 50km/h uro ce je sreca , imas vsaj cas za ogled pokrajine .
Jembah napisal/-a:............... z đuricami. Da se rajsi ne pogovarjamo o maksimalni hitrosti vlaka - 50km/h uro ce je sreca , imas vsaj cas za ogled pokrajine .
Obstaja tudi dobra stran. Zadovoljen strojevodja, ki si ima čas dodobra ogledati pokrajino, zadovoljna uprava z 2 krat manjšo porabo goriva, en firer več je lahko na dopustu in ena plača manj za upravo.
Še malo pa bo vse rdeče in modro od Herkulesov in Makov. press
Jembah napisal/-a:Ja danes je bila 644-007 na preizkusni voznji, delala baje ni samo elektrodinamicna zavora . Drugace pa je hudo pomankanje teh lokomotiv pri nas, zdaj ze kak mesec redno vozimo v Cakovec z đuricami. Da se rajsi ne pogovarjamo o maksimalni hitrosti vlaka - 50km/h uro ce je sreca , imas vsaj cas za ogled pokrajine .
Ponoči je Pragersko "zaplenilo" celjeskega Regana, in je vlak za Rogatec vlekla Džurica. Do Šentjurja je šlo s kakih 35, naprej pa verjetno kaj več, ker je večina teže ostala tam.
MMG, zjutraj je z enim tovornim vlakom prišel (nazaj) na Štajersko Regan 115.
Ja zadnje čase je kar kriza glede mašin. Danes pa kot kaže prometnik v MS mašine zbira saj kar dva regana stojita v Murski Soboti na tiru 1 in sicer 107 in 105.
Dolfe napisal/-a:
Obstaja tudi dobra stran. Zadovoljen strojevodja, ki si ima čas dodobra ogledati pokrajino, zadovoljna uprava z 2 krat manjšo porabo goriva, en firer več je lahko na dopustu in ena plača manj za upravo.
lp
Na progi Pg-Ck in Pg-Hd je potrebna dvojna zasedba tako, da se na firerjih nic ne prispara .