Španka 644

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Tejle 644-022 pa deluje, kot da ima zmanjšan rezervoar za gorivo ali pa ji nekaj manjka... Ali se pač motim?
Goran
Uporabniški avatar
Aleš664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 536
Pridružen: 27.11.2006, 20:38

Odgovor Napisal/-a Aleš664 »

Tam, ko vidiš praznino bi moral biti rezervoar za vodo, ki se je včasih rabila za parno gretje. Brez tega rezervoarja je tudi 644-004.
LP

Slika
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Izgrajen je rezervoar za vodo, ki je pri nekaterih lokomotivah serije 644 predelan v rezervoar za gorivo.
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

644-007, ki je za nase juzne brate, je skoraj gotova. Danes so jo dali na probnico, da sprobajo njene vlecne karakteritike.
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdrav

Španka 644-007 je bila pravkar (03.10.2007 ob 11.00) videna na postaji v Poljčanah:

Slika
(Fotka s handyjem, pa še skozi umazano šipo...)

Škoda, da gre :cry: . Tako fajn zgleda....

LP

Jože
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1618
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a grega »

Ali imajo SŽ res tolik preveč dizel lokomotiv, da tako veselo odhajajo na jug.
Aja pa še to ali se prodajo?
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

Lepo so jo zrihtali škoda da odhaja v kratkem, bi občasno kaka španka zelo prav prišla.
LP
Matic
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Ja danes je bila 644-007 na preizkusni voznji, delala baje ni samo elektrodinamicna zavora :lol: :lol: :lol: . Drugace pa je hudo pomankanje teh lokomotiv pri nas, zdaj ze kak mesec redno vozimo v Cakovec z đuricami. Da se rajsi ne pogovarjamo o maksimalni hitrosti vlaka :roll: :roll: - 50km/h uro ce je sreca :lol: :lol: :lol: , imas vsaj cas za ogled pokrajine :lol: :lol: :lol: .
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Jembah napisal/-a:............... z đuricami. Da se rajsi ne pogovarjamo o maksimalni hitrosti vlaka :roll: - 50km/h uro ce je sreca :lol: , imas vsaj cas za ogled pokrajine :lol: .
Obstaja tudi dobra stran. Zadovoljen strojevodja, ki si ima čas dodobra ogledati pokrajino, zadovoljna uprava z 2 krat manjšo porabo goriva, en firer več je lahko na dopustu in ena plača manj za upravo. Slika



Še malo pa bo vse rdeče in modro od Herkulesov in Makov. press Slika

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

Bravo Dolfe! Maš čist prav!!



Pozabil si le še dodati: "Kapital ruši sve!"
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Leto: 1867 - Karl Marx: "Das Kapital" ........ ruši, ..... raztura ............. :lol:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Jembah napisal/-a:Ja danes je bila 644-007 na preizkusni voznji, delala baje ni samo elektrodinamicna zavora :lol: :lol: :lol: . Drugace pa je hudo pomankanje teh lokomotiv pri nas, zdaj ze kak mesec redno vozimo v Cakovec z đuricami. Da se rajsi ne pogovarjamo o maksimalni hitrosti vlaka :roll: :roll: - 50km/h uro ce je sreca :lol: :lol: :lol: , imas vsaj cas za ogled pokrajine :lol: :lol: :lol: .
Ponoči je Pragersko "zaplenilo" celjeskega Regana, in je vlak za Rogatec vlekla Džurica. Do Šentjurja je šlo s kakih 35, naprej pa verjetno kaj več, ker je večina teže ostala tam.

MMG, zjutraj je z enim tovornim vlakom prišel (nazaj) na Štajersko Regan 115.
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Zadnje čase je kar kriza z dizel lokomotivami,že tak je vse skupaj na knap,ko pa kira crkne se pa poruši vse skupaj.
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

Ja zadnje čase je kar kriza glede mašin. Danes pa kot kaže prometnik v MS mašine zbira saj kar dva regana stojita v Murski Soboti na tiru 1 in sicer 107 in 105.

Slika
LP
Matic
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Dolfe napisal/-a: Obstaja tudi dobra stran. Zadovoljen strojevodja, ki si ima čas dodobra ogledati pokrajino, zadovoljna uprava z 2 krat manjšo porabo goriva, en firer več je lahko na dopustu in ena plača manj za upravo. Slika

lp
Na progi Pg-Ck in Pg-Hd je potrebna dvojna zasedba tako, da se na firerjih nic ne prispara :wink: .
Odgovori