Stran 28 od 32

Re: Španka 644

Objavljeno: 31.03.2015, 22:24
Napisal/-a Luka 84
Kakšno je trenutno stanje serije 644 pri nas?

644-004 :?:
644-005 aktivna
644-008 :?:
644-012 :?:
644-014 aktivna
644-016 aktivna
644-018 aktivna
644-020 aktivna
644-021 :?:
644-022 :?:
644-025 aktivna

Re: Španka 644

Objavljeno: 01.04.2015, 12:35
Napisal/-a Gorchi
644-022 bi znala bit v CD Maribor. Videna (in slikana) znotraj kompleksa CD okoli Božiča 2014.

Re: Španka 644

Objavljeno: 01.04.2015, 14:21
Napisal/-a Regan 664
1.4.2015

644004 Studenci, neaktivna
644005 Primorska, aktivna
644008 Novo mesto, neaktivna
644012 Studenci, neaktivna (v popravilu)
644014 Ljubljana, aktivna
644016 Novo mesto, aktivna
644018 Studenci, neaktivna (v popravilu)
644020 Avtovlak, aktivna
644021 Novo mesto, neaktivna
644022 Studenci, neaktivna (čaka na popravilo)
644025 Prekmurje, aktivna

Re: Španka 644

Objavljeno: 01.04.2015, 22:09
Napisal/-a Luka 84
Hvala za informacije :thumbupl

Re: Španka 644

Objavljeno: 19.04.2015, 21:47
Napisal/-a Barbarpapa1
Pozdrav

Španke na glavnem kolodvoru v MB ne vidimo prav pogosto, da bi pa prenočevala v štucu pri pošti, je pa (vsaj po mojem vedenju) zelooo redko.

Slika

Ujel sem jo v torek, 14.04.2015 zjutraj malo čez sedmo, zato mi je sonce scvrlo levi zgornji vogal slike :oops:

LP

Jože

Re: Španka 644

Objavljeno: 16.05.2016, 20:40
Napisal/-a Luka 84
Počasi izumirajoča vrsta.
Slika

Slika

Re: Španka 644

Objavljeno: 17.05.2016, 8:20
Napisal/-a gorican
Koliko jih trenutno (še) vozi na slovenskih tirih?

Re: Španka 644

Objavljeno: 17.05.2016, 15:32
Napisal/-a suha
So dovolj opravile da gredo lahko zasluženo v penzijo, oz. v muzej, ter na občasne muzejske vožnje. Železnice Slovenije pa si zaslužijo kaj novejšega in boljšega. Mislim da smo to stopnjo razvoja dosegli, da nam v rednem prometu ni potrebno uporabljat 40 do 50 let starih dizlašov, predvsem tudi zato ker bo prej ali slej treba zaviti tudi čez mejo, če bo podjetje hotelo preživeti.

Trenutne lokomotive z motorjem z notranjim izgorevanjem v posesti SŽ najbrž ne dosegajo okoljskih standardov (hrup, onesnaževanje, izpusti trdih delcev) niti niso konkurenčne novejšim lokomotivam (višja poraba, dražje vzdrževanje, dražji fiksni stroški - 2 strojevodja itd.), da bi zapeljale kamorkoli iz SLO, razen na jug. :wink:

Re: Španka 644

Objavljeno: 17.05.2016, 19:32
Napisal/-a Re 4/4
suha napisal/-a: Mislim da smo to stopnjo razvoja dosegli, da nam v rednem prometu ni potrebno uporabljat 40 do 50 let starih dizlašov, predvsem tudi zato ker bo prej ali slej treba zaviti tudi čez mejo, če bo podjetje hotelo preživeti.

Trenutne lokomotive z motorjem z notranjim izgorevanjem v posesti SŽ najbrž ne dosegajo okoljskih standardov (hrup, onesnaževanje, izpusti trdih delcev) niti niso konkurenčne novejšim lokomotivam (višja poraba, dražje vzdrževanje, dražji fiksni stroški - 2 strojevodja itd.), da bi zapeljale kamorkoli iz SLO, razen na jug. :wink:
http://users.atw.hu/vonatfoto/d060/d060 ... /09009.jpg

http://static.panoramio.com/photos/large/73817597.jpg

https://i.ytimg.com/vi/0Ten1IE2Xyc/maxresdefault.jpg

http://iho.hu/img/galery/130403-Nohab_1.jpg

http://users.atw.hu/vonatfoto/d060/d060 ... /09005.jpg

http://static.panoramio.com/photos/large/54909145.jpg

...

:noro

Na severu pa čez klance noben ne vozi redno z dizli. :roll:

Re: Španka 644

Objavljeno: 17.05.2016, 19:48
Napisal/-a Ljubitelj
Trenutne lokomotive z motorjem z notranjim izgorevanjem v posesti SŽ najbrž ne dosegajo okoljskih standardov (hrup, onesnaževanje, izpusti trdih delcev) niti niso konkurenčne novejšim lokomotivam (višja poraba, dražje vzdrževanje, dražji fiksni stroški - 2 strojevodja itd.), da bi zapeljale kamorkoli iz SLO, razen na jug. :wink:
In Re 4/4 pokaže same slike iz nič kaj boljšega vzhoda,.... in dodaja
Na severu pa čez klance noben ne vozi redno z dizli. :roll:
Bom pa še jaz dodal, in tam, kjer je železnica dobičkonosna transportna dejavnost, s skoraj polovičnim deležem v suhozemskem prometu nikomur ne pade na pamet, da bi čez hrib in dol vozil na elektriko....

LPL

Re: Španka 644

Objavljeno: 17.05.2016, 21:06
Napisal/-a jurij
suha napisal/-a:So dovolj opravile da gredo lahko zasluženo v penzijo, oz. v muzej, ter na občasne muzejske vožnje. Železnice Slovenije pa si zaslužijo kaj novejšega in boljšega. Mislim da smo to stopnjo razvoja dosegli, da nam v rednem prometu ni potrebno uporabljat 40 do 50 let starih dizlašov, predvsem tudi zato ker bo prej ali slej treba zaviti tudi čez mejo, če bo podjetje hotelo preživeti.
Pred posodobitvijo lokalnih prog in pa industrijskih tirov, kateri ob lokalnih progah ne prenesejo velike osne obremenitve, jaz sorazmerno lahke šest osne španke rajši nebi prehitro izloćil iz prometa.

Re: Španka 644

Objavljeno: 17.05.2016, 22:29
Napisal/-a Re 4/4
Ljubitelj napisal/-a:
In Re 4/4 pokaže same slike iz nič kaj boljšega vzhoda,....

Bom pa še jaz dodal, in tam, kjer je železnica dobičkonosna transportna dejavnost, s skoraj polovičnim deležem v suhozemskem prometu nikomur ne pade na pamet, da bi čez hrib in dol vozil na elektriko....

LPL
Na zahodu, je dizel vleka tako pogosta, kot presežek v proračunu republike Slovenije. (Nizozemsko izpuščam) Le zakaj je več kot 100 operaterjev tako butastih?

Seveda ne bodo vozili na elektriko. Dokler bodo imeli liter goriva tako poceni (tudi samo 35 centov; Januarja 50 evrskih centov. ) se lahko čez lužo brez težav bahajo z 8 dizli na 23 promilih vzpona.

Sicer mi pa ni jasno. Kako lahko prevoznik naredi več kot 15 milijonov evrov dobička, pa v floti nima niti ene dizelske lokomotive in vozi redno v 28 promilske klance? :-k

Re: Španka 644

Objavljeno: 18.05.2016, 9:15
Napisal/-a Ljubitelj
Sicer mi pa ni jasno. Kako lahko prevoznik naredi več kot 15 milijonov evrov dobička, pa v floti nima niti ene dizelske lokomotive in vozi redno v 28 promilske klance? :-k
Ne smeš pozabiti, da sem omenjal deželo, zibelko avtomobilizma, kjer ima železnica pomemben delež v kopenskem transportu dobrin, okoli 45%. V zahodni Evropi je ta minoren, 10-20%. Seveda pa verjamem, da operaterji radi vozijo po električnih progah. Problem je samo to, da niso v elektrifikacijo vložili centa. Koliko so pa uporabnine pa dovolj podatek, da v RS zbrana uporabnina ni dovolj niti za najnujneše vzdrževanje, kaj šele za upravljanje prog.

LPL

Re: Španka 644

Objavljeno: 18.05.2016, 10:25
Napisal/-a TGV Lyria
Ljubitelj napisal/-a: In Re 4/4 pokaže same slike iz nič kaj boljšega vzhoda
Bom jaz nekaj z zahoda/severa:

https://en.wikipedia.org/wiki/DB_Class_ ... ,_2013.jpg
https://de.wikipedia.org/wiki/DR-Baurei ... 467_DB.jpg
Ljubitelj napisal/-a: Bom pa še jaz dodal, in tam, kjer je železnica dobičkonosna transportna dejavnost, s skoraj polovičnim deležem v suhozemskem prometu nikomur ne pade na pamet, da bi čez hrib in dol vozil na elektriko....
LPL
Transportna ja, ne pa potniška kot v Evropi.
Hec pa je v tem da nimajo dosti drugačnih dizelskih lokomotiv kot SŽ...
jurij napisal/-a: Pred posodobitvijo lokalnih prog in pa industrijskih tirov, kateri ob lokalnih progah ne prenesejo velike osne obremenitve, jaz sorazmerno lahke šest osne španke rajši nebi prehitro izloćil iz prometa.
Točno to je problem. Po elektrifikaciji proge do Hodoša bi lahko "brezposelni" štajersko/prekmurski Regani prevzeli naloge Špank in le-te poslali v penzijo, a zaradi zgoraj navedenega razloga to ne bo šlo.

Re: Španka 644

Objavljeno: 18.05.2016, 11:26
Napisal/-a Re 4/4
Ljubitelj napisal/-a:Seveda pa verjamem, da operaterji radi vozijo po električnih progah. Problem je samo to, da niso v elektrifikacijo vložili centa. Koliko so pa uporabnine pa dovolj podatek, da v RS zbrana uporabnina ni dovolj niti za najnujneše vzdrževanje, kaj šele za upravljanje prog.

LPL
Saj obstaja beseda omrežnina.
Zakaj pa so pri nas najcenejše? Poglej v rubiko železnica iz časopisa, sem citiral zakaj. ;)

@TGV Lyria o si me sedaj spomnil na otroštvo in Marschbahn ter Syltshuttle Westerland. :D. Če se bo kdo potikal po teh krajih, se splača enkrat peljati.