Stran 30 od 32

Re: Španka 644

Objavljeno: 23.04.2019, 11:39
Napisal/-a andre85
Re 4/4 napisal/-a:644-001
644-010

:pope z letošnjim letom.
A bo maša zadušnica?

Re: Španka 644

Objavljeno: 23.04.2019, 12:03
Napisal/-a Re 4/4
andre85 napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:644-001
644-010

:pope z letošnjim letom.
A bo maša zadušnica?

Vprašaj v Srbijo. Tam letos načrtujejo kasacijo 32 Cargo lokomotiv vseh serij. 441, 444, 461, 641, 642, 643, 644, 661, 664.

Re: Španka 644

Objavljeno: 24.04.2019, 6:53
Napisal/-a Regan 664
Špankam se neizbežno izteka čas saj so svoje odslužile. Počasi jih zamenjujejo regani, ki pa tudi naredijo vsako leto manj kilometrov...?

Re: Španka 644

Objavljeno: 25.04.2019, 6:13
Napisal/-a casio
Regan 664 napisal/-a:Špankam se neizbežno izteka čas saj so svoje odslužile. Počasi jih zamenjujejo regani, ki pa tudi naredijo vsako leto manj kilometrov...?
Se prvi da v tovornem prometu glede dizlov bo ostalo samo še Regan in đura.

Re: Španka 644

Objavljeno: 25.04.2019, 7:47
Napisal/-a Re 4/4
Planira se da bi regan ali dva šla na relacijo Zadar-Šid. Verjetno gre k R&S prevozniku.

Re: Španka 644

Objavljeno: 25.04.2019, 7:56
Napisal/-a TGV Lyria
casio napisal/-a:
Regan 664 napisal/-a:Špankam se neizbežno izteka čas saj so svoje odslužile. Počasi jih zamenjujejo regani, ki pa tudi naredijo vsako leto manj kilometrov...?
Se prvi da v tovornem prometu glede dizlov bo ostalo samo še Regan in đura.
Brez skrbi, Španka 020 bo še dolgo vozila in lomila jajca na avtovlaku. Osebni interesi so hudič...

Re: Španka 644

Objavljeno: 25.04.2019, 15:21
Napisal/-a preglednik
Re 4/4 napisal/-a:Planira se da bi regan ali dva šla na relacijo Zadar-Šid. Verjetno gre k R&S prevozniku.
Pa ne da bosta vozila po Unski progi? Baje se za Unsko progo in zadarsko luko zelo zanimajo Kitajci!

Re: Španka 644

Objavljeno: 30.10.2020, 16:39
Napisal/-a Tin€
Sneg bo ... ko bo. Priprave pa so

Slika

Re: Španka 644

Objavljeno: 20.12.2020, 16:08
Napisal/-a kvak
TGV Lyria napisal/-a:
casio napisal/-a:
Regan 664 napisal/-a:Špankam se neizbežno izteka čas saj so svoje odslužile. Počasi jih zamenjujejo regani, ki pa tudi naredijo vsako leto manj kilometrov...?
Se prvi da v tovornem prometu glede dizlov bo ostalo samo še Regan in đura.
Brez skrbi, Španka 020 bo še dolgo vozila in lomila jajca na avtovlaku. Osebni interesi so hudič...
za tiste 4 vagone je še dobra....

Re: Španka 644

Objavljeno: 20.12.2020, 17:28
Napisal/-a Re 4/4
casio napisal/-a: Se prvi da v tovornem prometu glede dizlov bo ostalo samo še Regan in đura.
Regani so tudi že odpisani na srednji rok. TP je že izračunal, koliko novih lokomotiv potrebuje v prihodnosti, da nadomesti 664 in 363. V tem elaboratu so izpostavljene razlike v obrementivah med štiri in šestosnimi lokomotivami, saj zaradi različnih obremenitev, potreba po količini pri obeh serijah drugačna. Zaradi koprske proge, upajmo na nove Co Co pri nam. 8)

Re: Španka 644

Objavljeno: 20.12.2020, 18:13
Napisal/-a sierra5
Re 4/4 napisal/-a:
casio napisal/-a: Se prvi da v tovornem prometu glede dizlov bo ostalo samo še Regan in đura.
Regani so tudi že odpisani na srednji rok. TP je že izračunal, koliko novih lokomotiv potrebuje v prihodnosti, da nadomesti 664 in 363. V tem elaboratu so izpostavljene razlike v obrementivah med štiri in šestosnimi lokomotivami, saj zaradi različnih obremenitev, potreba po količini pri obeh serijah drugačna. Zaradi koprske proge, upajmo na nove Co Co pri nam. 8)
In ta cifra=? 644+664+363 smo na cca 60 kom

Re: Španka 644

Objavljeno: 20.12.2020, 19:05
Napisal/-a Re 4/4
sierra5 napisal/-a:
In ta cifra=? 644+664+363 smo na cca 60 kom
Zakaj pa bi potrebovali pri tovornem promeru, 20 novih dizelskih lokomotiv? Večina 664 sploh nima več dela, pa vsako leto prevozijo manj. Drugače digitalna Co Co elekro lokomotiva lahko povleče tudi več kot 30 % več tovora, kot digitalna Bo Bo lokomotiva, velikokrat je dovolj že ena, kjer se potrebuje sprega dveh Bo Bo. 363 pa je skoraj na nivoju sodobne Bo Bo, vendar ji kritična hitrost dela težave, zato na Štajerskem po karakteristiki zvleče manj, kot 541. Z večsistemskim Eurodualom, pa ubiješ tri muhe na mah.

Kakšni sta cifri ne vem. Tudi, če bi vedel, je to zaenkrat interni podatek SŽ. Javno je znano, da so imeli posvetovanje, kaj ponuja trg za nabavo novih lokomotiv, kar piše v drugi temi.

Re: Španka 644

Objavljeno: 20.12.2020, 19:26
Napisal/-a kvak
jaz mislim da bojo tako 664 kot 363 še kar nekaj časa vozili...dvomim da si TP lahko privošči nabavo ali najem sodobnejših lokomotiv

Re: Španka 644

Objavljeno: 20.12.2020, 19:35
Napisal/-a trocken
Ko bo Španka 020 upokojena (ko bo, če bo, včasih imam občutek, da je zmeraj bolj mladostna) bi bilo prav, da bi dobila mesto kot muzejski eksponat nekje na trasi avtovlaka. Saj je postala že prav legenda v naših krajih.

Re: Španka 644

Objavljeno: 20.12.2020, 20:26
Napisal/-a casio
Re 4/4 napisal/-a:
Regani so tudi že odpisani na srednji rok. TP je že izračunal, koliko novih lokomotiv potrebuje v prihodnosti, da nadomesti 664 in 363.

V Pomurju ni več videti 644 Španke je pa videti Regana tudi to bolj redko, 363 pa prevladujejo v prometu. Kaj se bo kupilo je verjetno še :?: