Re: Španka 644
Objavljeno: 23.04.2019, 11:39
A bo maša zadušnica?Re 4/4 napisal/-a:644-001
644-010
z letošnjim letom.
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
A bo maša zadušnica?Re 4/4 napisal/-a:644-001
644-010
z letošnjim letom.
andre85 napisal/-a:A bo maša zadušnica?Re 4/4 napisal/-a:644-001
644-010
z letošnjim letom.
Se prvi da v tovornem prometu glede dizlov bo ostalo samo še Regan in đura.Regan 664 napisal/-a:Špankam se neizbežno izteka čas saj so svoje odslužile. Počasi jih zamenjujejo regani, ki pa tudi naredijo vsako leto manj kilometrov...?
Brez skrbi, Španka 020 bo še dolgo vozila in lomila jajca na avtovlaku. Osebni interesi so hudič...casio napisal/-a:Se prvi da v tovornem prometu glede dizlov bo ostalo samo še Regan in đura.Regan 664 napisal/-a:Špankam se neizbežno izteka čas saj so svoje odslužile. Počasi jih zamenjujejo regani, ki pa tudi naredijo vsako leto manj kilometrov...?
Pa ne da bosta vozila po Unski progi? Baje se za Unsko progo in zadarsko luko zelo zanimajo Kitajci!Re 4/4 napisal/-a:Planira se da bi regan ali dva šla na relacijo Zadar-Šid. Verjetno gre k R&S prevozniku.
za tiste 4 vagone je še dobra....TGV Lyria napisal/-a:Brez skrbi, Španka 020 bo še dolgo vozila in lomila jajca na avtovlaku. Osebni interesi so hudič...casio napisal/-a:Se prvi da v tovornem prometu glede dizlov bo ostalo samo še Regan in đura.Regan 664 napisal/-a:Špankam se neizbežno izteka čas saj so svoje odslužile. Počasi jih zamenjujejo regani, ki pa tudi naredijo vsako leto manj kilometrov...?
Regani so tudi že odpisani na srednji rok. TP je že izračunal, koliko novih lokomotiv potrebuje v prihodnosti, da nadomesti 664 in 363. V tem elaboratu so izpostavljene razlike v obrementivah med štiri in šestosnimi lokomotivami, saj zaradi različnih obremenitev, potreba po količini pri obeh serijah drugačna. Zaradi koprske proge, upajmo na nove Co Co pri nam.casio napisal/-a: Se prvi da v tovornem prometu glede dizlov bo ostalo samo še Regan in đura.
In ta cifra=? 644+664+363 smo na cca 60 komRe 4/4 napisal/-a:Regani so tudi že odpisani na srednji rok. TP je že izračunal, koliko novih lokomotiv potrebuje v prihodnosti, da nadomesti 664 in 363. V tem elaboratu so izpostavljene razlike v obrementivah med štiri in šestosnimi lokomotivami, saj zaradi različnih obremenitev, potreba po količini pri obeh serijah drugačna. Zaradi koprske proge, upajmo na nove Co Co pri nam.casio napisal/-a: Se prvi da v tovornem prometu glede dizlov bo ostalo samo še Regan in đura.
Zakaj pa bi potrebovali pri tovornem promeru, 20 novih dizelskih lokomotiv? Večina 664 sploh nima več dela, pa vsako leto prevozijo manj. Drugače digitalna Co Co elekro lokomotiva lahko povleče tudi več kot 30 % več tovora, kot digitalna Bo Bo lokomotiva, velikokrat je dovolj že ena, kjer se potrebuje sprega dveh Bo Bo. 363 pa je skoraj na nivoju sodobne Bo Bo, vendar ji kritična hitrost dela težave, zato na Štajerskem po karakteristiki zvleče manj, kot 541. Z večsistemskim Eurodualom, pa ubiješ tri muhe na mah.sierra5 napisal/-a:
In ta cifra=? 644+664+363 smo na cca 60 kom
Re 4/4 napisal/-a:
Regani so tudi že odpisani na srednji rok. TP je že izračunal, koliko novih lokomotiv potrebuje v prihodnosti, da nadomesti 664 in 363.