http://www.slo-zeleznice.si/sl/novinars ... stila/180/22.12.06 | Spremenjena sestava ICS od 1. do 8. januarja 2007
Zaradi kontrolnega pregleda garniture vlaka InterCity Slovenija EMG 310-001/002 vozijo od 1. do 8. januarja 2007 v sestavi EMG 312 (Siemens Desiro) naslednji vlaki:
- dne 01.01.2007 vlaki 20, 23, 12, 13 in 26
- dne 02.01.2007 vlaka 20 in 23
- dne 03.01.2007 vlaka 22 in 23
- dne 04.01.2007 vlaka 22 in 23
- dne 05.01.2007 vlaka 22 in 23
- dne 07.01.2007 vlaka 20 in 23
- dne 08.01.2007 vlaki 12, 13, 22 in 23
Vlak 11 vozi 03.01. in 08.01.2007 v sestavi garniture EMG 310.
Vlaki 12, 20 , 22 in 26 vozijo po elementih vlaka 2002.
Vlaki 13, 21 in 23 vozijo po elementih vlaka 2001.
Namesto doplačila za vlak ICS se bo zaračunaval dodatek za IC vlak brez nadomestila za obvezno rezervacijo.
Spremenjena sestava ICS od 1. do 8. januarja 2007
Spremenjena sestava ICS od 1. do 8. januarja 2007
Očitno še EMG 310-001/002 ne gre na revizijo, kot je bilo slišati:
Hmm, za naslednji teden je načrtovan izpad dveh od treh garnitur SŽ310. Kaj je iz kakšnega posebnega vzroka (razen števila prevoženih kilometrov) potreben sočasen servis dveh garnitur? Koliko km že imajo prevožene garniture ICSa?
Obvestilo sicer ni nujno, da bo čisto držalo - tisto za prvi teden ne drži čisto, ker so 1.1. vozili vsi vlaki v sestavi SŽ310, 3.1. pa je vlak 11 vozil v sestavi dveh SŽ310, kar torej pomeni, da je vozil SŽ312 tudi vlaka 12 in 13. Glede na spodnje predvidevanje zares ne bi bil rad v koži sprevodnika, ko bo vlak 11 vozil Siemens, ko se Mariborčani in Celjani množično "selijo" na delo v prestolnico. Kaj bo pa 10. in 12. 1. vozilo v Benetke (dve garnituri sta na servisu, ena pa je na progi MB-LJ-MB)?
http://www.slo-zeleznice.si/sl/novinars ... stila/181/
Obvestilo sicer ni nujno, da bo čisto držalo - tisto za prvi teden ne drži čisto, ker so 1.1. vozili vsi vlaki v sestavi SŽ310, 3.1. pa je vlak 11 vozil v sestavi dveh SŽ310, kar torej pomeni, da je vozil SŽ312 tudi vlaka 12 in 13. Glede na spodnje predvidevanje zares ne bi bil rad v koži sprevodnika, ko bo vlak 11 vozil Siemens, ko se Mariborčani in Celjani množično "selijo" na delo v prestolnico. Kaj bo pa 10. in 12. 1. vozilo v Benetke (dve garnituri sta na servisu, ena pa je na progi MB-LJ-MB)?
http://www.slo-zeleznice.si/sl/novinars ... stila/181/
Drugi teden spet spremembe pri ICS
Zaradi kontrolnega pregleda garniture vlaka InterCity Slovenija (EMG 310-001/002 in EMG 310-003/004) vozijo od 9. do 12. januarja 2007 v sestavi Siemens Desiro (EMG 312) naslednji vlaki:
- dne 09.01.2007 vlaki 14, 17, 20, 21, 22 in 23
- dne 10.01.2007 vlaki 12, 13, 22, 23 in 26
- dne 11.01.2007 vlaki 11, 14, 17, 20, 21, 22 in 23
- dne 12.01.2007 vlaki 12, 13, 22, 23 in 26
Zaradi kontrolnega pregleda garniture vlaka InterCity Slovenija (EMG 310-001/002 in EMG 310-003/004) vozijo od 9. do 12. januarja 2007 v sestavi Siemens Desiro (EMG 312) naslednji vlaki:
- dne 09.01.2007 vlaki 14, 17, 20, 21, 22 in 23
- dne 10.01.2007 vlaki 12, 13, 22, 23 in 26
- dne 11.01.2007 vlaki 11, 14, 17, 20, 21, 22 in 23
- dne 12.01.2007 vlaki 12, 13, 22, 23 in 26
Torej ima sedaj "Veliko revizijo" zaradi prevoženega določenega števila kilometrov (po starem - 2,4 mio km ali po novem 3 mio km ter v obeh primerih možnost podaljšanja za 25% po opravljenem predpisanem pregledu)? Ta revizija bo pa verjetno trajala kar nekaj časa.jakaa napisal/-a:Pendolino 001 je v reviziji.
Na tej strani so šele predlogi.Torej ima sedaj "Veliko revizijo" zaradi prevoženega določenega števila kilometrov (po starem - 2,4 mio km ali po novem 3 mio km ter v obeh primerih možnost podaljšanja za 25% po opravljenem predpisanem pregledu)? Ta revizija bo pa verjetno trajala kar nekaj časa.
http://www.azp.si/predlogi.php
Ja tukaj so predlogi, ki so pa bili vsi objavljeni v Uradnem listu RS 28.12.2006 z začetkom veljavnosti naslednji dan po objavi in začetkom uporabljanja s 1.1.2007. Pravilnik o vzdrževanju železniških vozil in njegova sprememba: http://www.uradni-list.si/search.cp2?q= ... 1kih+voziljakaa napisal/-a:Na tej strani so šele predlogi.Torej ima sedaj "Veliko revizijo" zaradi prevoženega določenega števila kilometrov (po starem - 2,4 mio km ali po novem 3 mio km ter v obeh primerih možnost podaljšanja za 25% po opravljenem predpisanem pregledu)? Ta revizija bo pa verjetno trajala kar nekaj časa.
http://www.azp.si/predlogi.php
Glede na to, da je pa 310-001 odšla v revizijo 1.1.2007, če se ne motim, je to ravno na dan začetka veljavnosti teh sprememb, se je verjetno upošteval rok, ki je še veljal v letu 2006. Ostali dve garnituri bosta pa verjetno šli v revizijo pri večjem številu kilometrov.
310-001 odšla v revizijo 1.1.2007,tudi prej dne je 14.November.2003 v revizijo in končal dne je 15.December.2003 potem dovoljeni v FS!541 napisal/-a:Ja tukaj so predlogi, ki so pa bili vsi objavljeni v Uradnem listu RS 28.12.2006 z začetkom veljavnosti naslednji dan po objavi in začetkom uporabljanja s 1.1.2007. Pravilnik o vzdrževanju železniških vozil in njegova sprememba: http://www.uradni-list.si/search.cp2?q= ... 1kih+voziljakaa napisal/-a:Na tej strani so šele predlogi.Torej ima sedaj "Veliko revizijo" zaradi prevoženega določenega števila kilometrov (po starem - 2,4 mio km ali po novem 3 mio km ter v obeh primerih možnost podaljšanja za 25% po opravljenem predpisanem pregledu)? Ta revizija bo pa verjetno trajala kar nekaj časa.
http://www.azp.si/predlogi.php
Glede na to, da je pa 310-001 odšla v revizijo 1.1.2007, če se ne motim, je to ravno na dan začetka veljavnosti teh sprememb, se je verjetno upošteval rok, ki je še veljal v letu 2006. Ostali dve garnituri bosta pa verjetno šli v revizijo pri večjem številu kilometrov.
POTEM spet 1.1.2007,hehe
LP
V obvestilu na strani SŽ sedaj piše, da vozi vlak 50/51 Siemens. Kako poteka ta vožnja - na Opčinah potniki prestopajo na kak drug vlak ali dejansko že iz LJ odpelje v sestavi 4 osnih vagonov?
Vlaka EC 50 in 51 (Casanova) na relaciji Ljubljana-Benetke-Ljubljana prav tako vozita od 9. do 12. januarja v sestavi garniture EMG 312.