RailJet na slovenskih progah

Debata okoli voznega parka
wiggum
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 127
Pridružen: 08.06.2010, 14:10

Re: RailJet na slovenskih progah

OdgovorNapisal/-a wiggum » 04.04.2013, 0:41

RitterVonGhega napisal/-a:
cokla napisal/-a:Miro ne bluzi....govori o Sloveniji. To je namreč tema....


ok,ok....


RailJet tudi lahko vozi v sloveniji za 1216.0ali 1216.1 in 541.0 , kdaj nevem in mogoče 2015 ali pozno leta.....


Zakaj ne tudi 541.1?
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11322
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: RailJet na slovenskih progah

OdgovorNapisal/-a cokla » 04.04.2013, 10:43

wiggum napisal/-a:
RitterVonGhega napisal/-a:
cokla napisal/-a:Miro ne bluzi....govori o Sloveniji. To je namreč tema....


ok,ok....


RailJet tudi lahko vozi v sloveniji za 1216.0ali 1216.1 in 541.0 , kdaj nevem in mogoče 2015 ali pozno leta.....


Zakaj ne tudi 541.1?


Zakaj? Iz Štajerske zaradi prevelike osne obremenitve......lahko pa čez Jesenice.....to pa....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1363
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: RailJet na slovenskih progah

OdgovorNapisal/-a preglednik » 04.04.2013, 11:04

Bi bil problem podaljšati obstoječo traso RJ od Dunaja do Beljaka še naprej do Ljubljane. Če bi bil interes bi to naredili že danes!
preglednik
wiggum
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 127
Pridružen: 08.06.2010, 14:10

Re: RailJet na slovenskih progah

OdgovorNapisal/-a wiggum » 04.04.2013, 21:19

cokla napisal/-a:
Zakaj? Iz Štajerske zaradi prevelike osne obremenitve......lahko pa čez Jesenice.....to pa....


Kolka je osna obremenitva 541.1 in kolka 541.0?
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1206
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: RailJet na slovenskih progah

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 04.04.2013, 21:33

wiggum napisal/-a:
cokla napisal/-a:
Zakaj? Iz Štajerske zaradi prevelike osne obremenitve......lahko pa čez Jesenice.....to pa....


Kolka je osna obremenitva 541.1 in kolka 541.0?


541.0 lahko potniški in tovorni vlak

541.1 rabi tovorni vlak za v madžarski (Hodoš) od 2015 naprej !
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: RailJet na slovenskih progah

OdgovorNapisal/-a milchy » 04.04.2013, 21:36

wiggum napisal/-a:
cokla napisal/-a:
Zakaj? Iz Štajerske zaradi prevelike osne obremenitve......lahko pa čez Jesenice.....to pa....


Kolka je osna obremenitva 541.1 in kolka 541.0?


22,5 t na os

M.
space
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 407
Pridružen: 06.01.2009, 20:39

Re: RailJet na slovenskih progah

OdgovorNapisal/-a space » 22.04.2013, 15:10

To že premlevate leta in leta ,da ne bom šel iskat po temah koker je Miro pisal da bo že 2012 vozil Railjet skozi MB.
Zdaj si je namislil da bo 2015 =D>
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 594
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: RailJet na slovenskih progah

OdgovorNapisal/-a trocken » 22.04.2013, 18:00

Railjet je po navedbah sicer dosegel Beljak, vendar ni pridobil na hitrosti popolnoma nič. Tako lahko razumemo, da je Koroška to dosegla samo zaradi določenega političnega pritiska in prestiža. ( v Avstriji vlak pač, za razliko od Slovenije je prestiž). Šele z izgradnjo predora pod in novo progo do Celovca bi bilo mogoče pričakovati tudi RailJet v Ljubljani. Še prej pa seveda v Benetkah. Takrat bo vlak resnično ekonomičen, saj bo hkrati povezoval Gradec, Celovec, Beljak in Benetke (Ljubljano) Bojim pa se, da bo proga preko Maribora takrat res postala slepo črevo...

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov