UIC številčenje na SŽ vlečnih vozilih
Re: 363
@milchy: nobene številke si nisem izmislil, vse so bile iz raznih fotografij. Edino za tisto, ki je tebe zmotila in katero sem prebral iz wikipedije (primer z linka, ki ga je prilepil @ajznponar), nisem ziher ali je domišljijska ali realna. Glede na podrobnejšo razčlenitev si mislim, da je realna.
LP, Metod
Re: 363
aha, sori, malo narobe sem vstavil presledke med številkamimkx napisal/-a:@milchy: nobene številke si nisem izmislil, vse so bile iz raznih fotografij. Edino za tisto, ki je tebe zmotila in katero sem prebral iz wikipedije (primer z linka, ki ga je prilepil @ajznponar), nisem ziher ali je domišljijska ali realna. Glede na podrobnejšo razčlenitev si mislim, da je realna.
Re: 363
Tole glede številčenja bi se morda iz teme o brižitah prestavilo kam drugam ...
Kakorkoli že, ker se moram priučiti Pythona, sem v tem jeziku res na hitro spesnil kratek programček, ki po tukaj prediskutiranem algoritmu preveri pravilnost UIC št. ali izračuna kontrolno cifro. Na hitro sem ga preizkusil na številkah iz te teme in še nekaj naključno izbranih iz Wikimedia Commons in se mi vse izide. Stvar se lahko dolpotegne od tu. Stvari v Pythonu se kakopak distribuirajo v izvorni kodi, tako da lahko hitro preverite, ali vam podtikam viruse.
In ko smo že pri številkah, ali ima to številko dodeljeno tudi edini vozni borsig (mislim, da bi se morala začeti z 90)? No, če ne, jo sedaj lahko izračunamo...
Kakorkoli že, ker se moram priučiti Pythona, sem v tem jeziku res na hitro spesnil kratek programček, ki po tukaj prediskutiranem algoritmu preveri pravilnost UIC št. ali izračuna kontrolno cifro. Na hitro sem ga preizkusil na številkah iz te teme in še nekaj naključno izbranih iz Wikimedia Commons in se mi vse izide. Stvar se lahko dolpotegne od tu. Stvari v Pythonu se kakopak distribuirajo v izvorni kodi, tako da lahko hitro preverite, ali vam podtikam viruse.
In ko smo že pri številkah, ali ima to številko dodeljeno tudi edini vozni borsig (mislim, da bi se morala začeti z 90)? No, če ne, jo sedaj lahko izračunamo...
Re: 363
33-ka vem da ima pod kuhno napisano celo številko, za 06 pa nisem čisto ziher
Re: 363
Hvala vsem za pojasnila o UIC številčenju lokomotiv. Opravičujem se za napako, ki se mi je zapisala v prejšnjem odgovoru : pravilno je 91 79 1 363 016-1 (ne pa 015-1)
Iz svojih fotografij in drugih fotografij na spletu sem razbral naslednje (zanesljive) številke na raznih brižitah. Pri vseh (z eno izjemo) zadnja - kontrolna številka ustreza algoritmu. Vidi se, da so nekaterim lokomotivam spreminjali kategorijo od 94 v 91 ali obratno. “Gorchi” ugotavlja, da je oznaka 94 starejša in da so danes vse preštevilčene v 91. Na edini primer, ko kontrolna številka ne ustreza pravilu sem naletel pri 363 026 , kjer bi morala biti 0 (kot na pr. pri 363 015), 7 pa le v primeru, ko bi kategorija bila 94 in ne 91. Sklepam, da je pri omenjenem zapisu prišlo do napake. Slika ima datum 18.9.2012. Kaj je zapisano danes na 363 026?
------------------------
91 79 1 363 002-1
91 79 1 363 003-9
94 79 1 363 005-1
91 79 1 363 010-4
94 79 1 363 012-7
91 79 1 363 013-8
91 79 1 363 014-6
94 79 1 363 014-3
94 79 1 363 015-0
91 79 1 363 016-1
94 79 1 363 016-8
94 79 1 363 017-6
91 79 1 363 018-7
91 79 1 363 021-1
94 79 1 363 021-8
91 79 1 363 022-9
91 79 1 363 024-5
94 79 1 363 025-9
91 79 1 363 026-7*
91 79 1 363 027-8
94 79 1 363 027-5
94 79 1 363 028-3
94 79 1 363 029-1
94 79 1 363 031-7
94 79 1 363 032-5
91 79 1 363 033-6
91 79 1 363 035-1
94 79 1 363 037-4
94 79 1 363 038-2
---------------------------
Iz svojih fotografij in drugih fotografij na spletu sem razbral naslednje (zanesljive) številke na raznih brižitah. Pri vseh (z eno izjemo) zadnja - kontrolna številka ustreza algoritmu. Vidi se, da so nekaterim lokomotivam spreminjali kategorijo od 94 v 91 ali obratno. “Gorchi” ugotavlja, da je oznaka 94 starejša in da so danes vse preštevilčene v 91. Na edini primer, ko kontrolna številka ne ustreza pravilu sem naletel pri 363 026 , kjer bi morala biti 0 (kot na pr. pri 363 015), 7 pa le v primeru, ko bi kategorija bila 94 in ne 91. Sklepam, da je pri omenjenem zapisu prišlo do napake. Slika ima datum 18.9.2012. Kaj je zapisano danes na 363 026?
------------------------
91 79 1 363 002-1
91 79 1 363 003-9
94 79 1 363 005-1
91 79 1 363 010-4
94 79 1 363 012-7
91 79 1 363 013-8
91 79 1 363 014-6
94 79 1 363 014-3
94 79 1 363 015-0
91 79 1 363 016-1
94 79 1 363 016-8
94 79 1 363 017-6
91 79 1 363 018-7
91 79 1 363 021-1
94 79 1 363 021-8
91 79 1 363 022-9
91 79 1 363 024-5
94 79 1 363 025-9
91 79 1 363 026-7*
91 79 1 363 027-8
94 79 1 363 027-5
94 79 1 363 028-3
94 79 1 363 029-1
94 79 1 363 031-7
94 79 1 363 032-5
91 79 1 363 033-6
91 79 1 363 035-1
94 79 1 363 037-4
94 79 1 363 038-2
---------------------------
Re: 363
Pri vsej tej kolobociji o numeriranju ene serije lokomotiv kot dva različna tipa (vodilna številka 94 namesto 91, torej EM vlak namesto lokomotiva) me sploh ne čudi, da politično nastavljeni veleumi na Kolodvorski ne vedo kakšna je standardna ISO-3166 oznaka lastne države, če pa še svoje lokomotive ne ločijo od motornega vlaka. Tako vehementno pišejo neko oznako SLO na vagone, tovorni listi imajo pa oznako SVN (3 črkovna koda), medtem ko je na njem napisna poštna številka pošiljatelja SI (2 črkovna koda).
Vendar izgleda, da se stvari kljub Bavčarju in njegovim naslednikom premikajo, zadnjič je na TV prenosu nogometne tekme lepo pisalo država SVN.
Še ena anekdota, ko smo še imeli tolarje (ISO kratica SIT). Kolega je vztrajno pisal poštne številke SLO-nnnn. Mu omenim, da je poštna koda SI-nnnn in se je jako čudil od kod ta kratica SI, če pa je avtih (po Bavčarjevi zaslugi) SLO. Pa mu rečem, kakšen imaš pa denar odgovori sit, ampak ni vedel kaj pomeni si pred t(olar), ki ga bomo sicer kmalu spet imeli.
LPL
Vendar izgleda, da se stvari kljub Bavčarju in njegovim naslednikom premikajo, zadnjič je na TV prenosu nogometne tekme lepo pisalo država SVN.
Še ena anekdota, ko smo še imeli tolarje (ISO kratica SIT). Kolega je vztrajno pisal poštne številke SLO-nnnn. Mu omenim, da je poštna koda SI-nnnn in se je jako čudil od kod ta kratica SI, če pa je avtih (po Bavčarjevi zaslugi) SLO. Pa mu rečem, kakšen imaš pa denar odgovori sit, ampak ni vedel kaj pomeni si pred t(olar), ki ga bomo sicer kmalu spet imeli.
LPL
Re: 363
Tudi 06 ima pod kuhno napisano celo številko ... na Tin€tovi strani, kjer ima reportažo Tono-tovega izleta iz Lb v Mb, se to lepo vidi. Samo nobene fotke s fokusom na spodnji del kuhne ne najdemmilchy napisal/-a:33-ka vem da ima pod kuhno napisano celo številko, za 06 pa nisem čisto ziher
Ah, našel ... iz fotoreportaže vožnje iz Mb v Kp: cela cifra je
Koda: Izberi vse
90 79 0 006 018 - 3
LP, Metod
Re: 363
V zvezi s številkami UIC na SŽ lokomotivah se mi poraja še eno vprašanje: ali ima ona ekstra števka za številko države (79) in pred številko serije (npr. 363) kakšen pomen? Kolikor sem lahko opazil, je na vseh e-lokih ta števka 1 (npr. 91 79 1 363 002 - 1), pri d-lokih serije 6xx je 2, pri d-lokih serije 73x je 3, pri EMG je 6, pri DMG serije 7xx je 7, pri DMG serije 8xx (tudi šinobus) je 8. Zna biti da je pri pari 0 (vsaj pri 06 jke tako). Ali ima kdo drug kakšno bolj natančno informacijo glede tega?
Pa še opažanje: očitno so v začetku čisto vsa motorizirana vozila zmetali v kategorijo 94, sčasoma pa so jih prenumerirali v bolj smiselne kategorije. Na vseh malo starejših fotografijah so vse Đure in Đurice kategorije 94, prav tako Španke, Gomulke in ostalo.
Pa še opažanje: očitno so v začetku čisto vsa motorizirana vozila zmetali v kategorijo 94, sčasoma pa so jih prenumerirali v bolj smiselne kategorije. Na vseh malo starejših fotografijah so vse Đure in Đurice kategorije 94, prav tako Španke, Gomulke in ostalo.
LP, Metod
Re: 363
Živjo, pri 363-026 so verjetno pozabili spremeniti 7 v 0, ker imam fotografijo iz februarja 2012, ko je na lokomotivi še vedno označena kategorija 94.brodnik napisal/-a:Hvala vsem za pojasnila o UIC številčenju lokomotiv. Opravičujem se za napako, ki se mi je zapisala v prejšnjem odgovoru : pravilno je 91 79 1 363 016-1 (ne pa 015-1)
Iz svojih fotografij in drugih fotografij na spletu sem razbral naslednje (zanesljive) številke na raznih brižitah. Pri vseh (z eno izjemo) zadnja - kontrolna številka ustreza algoritmu. Vidi se, da so nekaterim lokomotivam spreminjali kategorijo od 94 v 91 ali obratno. “Gorchi” ugotavlja, da je oznaka 94 starejša in da so danes vse preštevilčene v 91. Na edini primer, ko kontrolna številka ne ustreza pravilu sem naletel pri 363 026 , kjer bi morala biti 0 (kot na pr. pri 363 015), 7 pa le v primeru, ko bi kategorija bila 94 in ne 91. Sklepam, da je pri omenjenem zapisu prišlo do napake. Slika ima datum 18.9.2012. Kaj je zapisano danes na 363 026?
Iz svojih fotografij sem še malo dopolnil seznam. Nekaj jih še vedno manjka.
------------------------
91 79 1 363 001-3
91 79 1 363 002-1
91 79 1 363 003-9
91 79 1 363 004-7
91 79 1 363 005-4
94 79 1 363 005-1
91 79 1 363 006-2
91 79 1 363 007-0
91 79 1 363 008-8
91 79 1 363 009-6
91 79 1 363 010-4
91 79 1 363 012-0
94 79 1 363 012-7
91 79 1 363 013-8
91 79 1 363 014-6
94 79 1 363 014-3
94 79 1 363 015-0
91 79 1 363 016-1
94 79 1 363 016-8
91 79 1 363 017-9
94 79 1 363 017-6
91 79 1 363 018-7
91 79 1 363 019-5
91 79 1 363 020-3
91 79 1 363 021-1
94 79 1 363 021-8
91 79 1 363 022-9
91 79 1 363 023-7
91 79 1 363 024-5
91 79 1 363 025-2
94 79 1 363 025-9
91 79 1 363 026-7*
94 79 1 363 026-7
91 79 1 363 027-8
94 79 1 363 027-5
94 79 1 363 028-3
94 79 1 363 029-1
91 79 1 363 030-2
91 79 1 363 031-0
94 79 1 363 031-7
91 79 1 363 032-8
94 79 1 363 032-5
91 79 1 363 033-6
91 79 1 363 034-4
91 79 1 363 035-1
91 79 1 363 036-9
91 79 1 363 037-7
94 79 1 363 037-4
91 79 1 363 038-5
94 79 1 363 038-2
---------------------------
LP, odbijac
Re: 363
V EU uradnem listu sem poiskal slovensko verzijo direktive o interoperabilnosti žel. prometa, na katero se sklicujejo v Wikipediji: tukaj. Kolikor sem se na hitro preletel tistih 1112 strani pravniščine, sem na 59. strani našel, da pri vagonih in vlečenih potniških vozilih (prvi dve cifri med 00 in 79) so še neka pravila za 5. in 6. cifro, pri vlečnem voznem parku (90 - 99) pa imajo države proste roke pri numeriranju serij, zapolnitvi manjkajočih cifer itd. Tako da bo treba dobiti kake insiderske informacije s Kolodvorske.
Poleg tega so te direktive stare šele nekaj let. Vprašanje torej, kaj je veljalo pred tem. Ampak vseeno, nov standard bi moral biti zasnovan tako, da se v "prehodnem obdobju" ne stepe s prejšnjim, da torej že "z aviona" vidiš, ali je neka številka še po starem ali že po novem.
Poleg tega so te direktive stare šele nekaj let. Vprašanje torej, kaj je veljalo pred tem. Ampak vseeno, nov standard bi moral biti zasnovan tako, da se v "prehodnem obdobju" ne stepe s prejšnjim, da torej že "z aviona" vidiš, ali je neka številka še po starem ali že po novem.
Re: 363
mkx napisal/-a:... Tudi 06 ima pod kuhno napisano celo številko ... na Tin€tovi strani, kjer ima reportažo Tono-tovega izleta iz Lb v Mb, se to lepo vidi. Samo nobene fotke s fokusom na spodnji del kuhne ne najdem
Ah, našel ... iz fotoreportaže vožnje iz Mb v Kp: cela cifra jeKoda: Izberi vse
90 79 0 006 018 - 3
Poglejmo si tole:
12.09.2012
94 79 0 006 018-9
3 mesece pozneje:
12.12.2012
90 79 0 006 018-3
zelo očitno popravljeno iz 94 v 90 in kontrolna iz 9 v 3
Se pa spomnim pogovorov, mislim da ob tekalni al' že prej pri "prvih korakih" Borsiga, okoli označevanj!
Verjetno je rezultat teh pogovorov popravljena številka!
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: 363
Halo.....kje se je izgubila 363, ki je v naslovu teme ?!
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: 363
Hojla "g.Zeleni"cokla napisal/-a:Halo.....kje se je izgubila 363, ki je v naslovu teme ?!
a nebi Ti iz tega nardil temo v stilu "UIC pri SŽ - nekoč in danes"?
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: 363
Ta drugemu zelenemu sem včeraj takle čas poslal ZS s pobudo, da se tale del o UIC numeraciji odreže in prestavi. Tudi @Ajznponar je neakj postov nazaj (včeraj zvečer) dal tako pobudo.cokla napisal/-a:Halo.....kje se je izgubila 363, ki je v naslovu teme ?!
LP, Metod
Re: UIC številčenje na SŽ vlečnih vozilih
Žal imam slabe izkušnje z rezanjem tem na forumu in podobnim v službi tako da se nisem loteval tega včeraj med malco, doma pa se tud tega nisem lotil. Sem pa danes skup spravu...
Goran