pantografi

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Signal napisal/-a:
Dolfe napisal/-a: ...
Desiroji imajo še vedno v programu da se avtomatsko dvigne zadnji OT, ki je obratno obrnjen, kot je to izvedeno na ELOK-ih. Zato strojevodje dvig OT-ja ročno spremenimo, za vsako vožnjo posebej.Tako se vedno dvigne prvi OT.
Še ena cvetka. Nemci hočejo pokasirat kar nekaj miljonov (SIT)za spremembo ukaza v softveru. :?
...
Zakaj pa tega ne opravijo softveraši iz CD? Je vzrok garancija?
SlikaSlikaSlikaSlika
Prav lepo si me nasmejal :) A veš kako se v CD izda en vijak (oz. karkoli) iz skladišča? Na star sistem, tekanje z raznoraznimi papirji od vrat do vrat in na koncu ta papir pride k tajnici za pretipkavanje v računalnik... So napol v kameni dobi (kar se organizacije dela tiče) ampak se pa spoznajo na svoje delo (pustmo razne rešitve, ki se nakterim zdijo butaste). Tako da prosim, ni softverašev tam ;)
Goran
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Gorchi napisal/-a: Tako da prosim, ni softverašev tam ;)
So, Gorči, so. Sicer jih ni ravno veliko, ampak nekaj jih je.

Signal napisal/-a:
...........Zakaj pa tega ne opravijo softveraši iz CD? Je vzrok garancija?
Za poseg v program je potrebno imeti dovoljenje od njegovega lastnika. Se pravi, avtorske pravice itd ..... In vprašanje je, če bi jih bil Siemens pri volji prodati in za kakšno ceno.

Verjemi, če bi bila stvar enostavna, bi bila že zdavnaj rešena. Tako pa je, kakor pač je.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Potem se pa opravičujem vsem softverašem iz CD Ljubljana ampak vseeno mislim, da poleg zadržka razbijanja tuje kode, če nimaš izvorne kode, t.im reverse engineering ni niti najmanj lahko delo. In tako se lahko prav hitro naredi več škode kot koristi. Nakup izvorne kode pa nima smisla, je ceneje plačati Siemensove softveraše, da implementirajo popravke.
Goran
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Odgovor Napisal/-a Tono »

Ker kar precej delam na področju prilagajanja programske opreme zakonodaji in zahtevam trga, lahko iz prve roke poovem, da je samega programerskega dela izredno malo napram postopkom verifikacije programske opreme.

Na koncu se vedno izvajajo obširni preizkusi pri obratovanju. In za pravilno delovanje programa na koncu nekdo jamči. V primeru sistema, ki lahko ogrozi človeška življenja ali povzroči materialno škodo so tovrstni preizkusi še toliko bolj rigorozni in odgovornost še toliko večja. Zato si ne predstavljam, da bi nekdo vtaknil glavo v primež, prevzel nase odgovornost in "hacknil" lokomotivski softver. Zato se pač zadeva naroči pri proizvajalcu, in konec zgodbe. Seveda pa ima takšna namenska rešitev na koncu svojo ceno.

LP,

Tono
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Odgovor Napisal/-a Signal »

MMG, zakaj mora pri menjavi komandne kabine na Brižiti (napr. premik lok. z enega na drugi tir) strojevodja vedno spustiti OT, medtem ko pri ostalih ELOK in EMG to ni potrebno (nisem opazil).

Lp Signal


P.S.
Dolfe napisal/-a:V terminologiji Slovenskih Železnic je beseda "pantograf" spačenka. :!:

V vseh priročnikih in navodilih se za omenjeno napravo uporablja beseda, "tokovni odjemnik" ali "odjemnik toka", skrajšano "OT" :!:

Amen. press :!:
Nekdaj so imele 361-ke ob robu strehe v bližini vrat opozorilno tablico z opozorilom pred visoko napetostjo (začetka opozorila se ne spomnim): ...SPUSTI TROLEJ!
Očitno se terminologija SŽ s časom spreminja... Na boljše.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Signal napisal/-a:MMG, zakaj mora pri menjavi komandne kabine na Brižiti (napr. premik lok. z enega na drugi tir) strojevodja vedno spustiti OT, medtem ko pri ostalih ELOK in EMG to ni potrebno (nisem opazil).

Lp Signal
Konstrukcijska rešitev pač.

Pri Mopedu in Mehu, je to možno le izjemoma in služi le pri premiku lokomotive. Isto velja za Gomulko.
Tomaž97
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1709
Pridružen: 07.06.2009, 19:30
Kraj: Proga št. 62

Re: pantografi

Odgovor Napisal/-a Tomaž97 »

Enkrat sem videl Brižitko s cisternami in Brižitka je imela dvignjen sprednji OT. 8)



Le zakaj :?: :?:


lp
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Re: pantografi

Odgovor Napisal/-a Cepi »

Čeprav je to že nekje napisano.

Ker se prevažajo vnetljive snovi je potrebno imeti dvignjen sprednji odjemnik toka zardi iskrenja pri kontaktu voda z OT. Velja pa tudi za prevoz avtov, da se ne poškoduje lak.
Tomaž97
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1709
Pridružen: 07.06.2009, 19:30
Kraj: Proga št. 62

Re: pantografi

Odgovor Napisal/-a Tomaž97 »

@Cepi hvala za odgovor 8)

za spr.OT sem že vedel le za avtomobile,za cisterne pa ne :idea:

1)opažam pa ,da imajo vse lok.z cisternami dvignjen zadnji OT. :?:

le zakaj je bilo v tem primeru tako :?:

lp :D
Nejc

Re: pantografi

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Tomaž97 napisal/-a: le zakaj je bilo v tem primeru tako :?:

lp :D
Ti šment, zgleda da si imel smolo, pa ravno v tem trenutku videl takšno situacijo. #-o
Tomaž97
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1709
Pridružen: 07.06.2009, 19:30
Kraj: Proga št. 62

Re: pantografi

Odgovor Napisal/-a Tomaž97 »

Pa še to brižitka je imela odprta vrata :!: :!:

lp :D
Nejc

Re: pantografi

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Tomaž97 napisal/-a:Pa še to brižitka je imela odprta vrata :!: :!:

lp :D
Si mogoče videl, če vse žarnice gorijo? :-k

MMG; pišeš stvari, ki nikogar ne zanimajo.
Tomaž97
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1709
Pridružen: 07.06.2009, 19:30
Kraj: Proga št. 62

Re: pantografi

Odgovor Napisal/-a Tomaž97 »

Meni se zdi , da je imela vse prižgane (luči + žaromet),saj progo vidim od daleč (iz hriba,v dolini
pa je proga pribl.500m od vznožja hriba)


lp :D
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: pantografi

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Tomaž97 napisal/-a:Pa še to brižitka je imela odprta vrata :!: :!:

lp :D
Verjetno si videl odprta zadnja vrata, na lokomotivi.

To je zelo pogost pojav, tako na Brižitah, kot na Mopedih in Mehih.
Namreč, zaradi stalnih vibracij se med vožnjo jeziček ključavnice obrabi. Tako postane koničen in vrata se med vožnjo odpirajo, čeprav so kar 2 x zaklenjena.
Ključavnica je pri teh lokomotivah drugačna, kot pa na hišnih vratih. Ima namreč le en zapah, ki se sprošča s kljuko. Nima pa spodnjega zapaha, kot npr. domača, ki se zapahuje s ključem.

Samodejno odpiranje vrat je precej zoprna zadeva. Še posebej, če so to zadnja vrata, med potjo pa nevihta ali sneženje .....

Pa tudi tako: temna noč in spokoj. Vlak drdra skozi noč in se s polno hitrostjo približuje potnemu prehodu, okrašenemu s svečkami. ....

Nato pa ..... pook ......... in vrata na tvoji desni se odpro, ..... zapiha mrzel veter, ...... BUUUUUUUU!!!! Slika


lp
:lol:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Tomaž97
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1709
Pridružen: 07.06.2009, 19:30
Kraj: Proga št. 62

Re: pantografi

Odgovor Napisal/-a Tomaž97 »

Ne Brižitka je imela odprta sprednja vrata se prav spomnim :!: 100%

lp :D
Odgovori