pantografi
Jep, vem recimo za primer, ko je bila razlika v višini vozne žice vsaj 10cm, dokler niso kretniške povezave enako kompenzirali... Veliko pantografov je šlo na tak način.Glasnik napisal/-a:Ne samo kretnica, največ VM nad njo (kompenzirana in polkompenzirana), ter temperaturna nihanja,kar ima za posledico bolj oz. manj napeto VM.
L.P.: Glasnik
Ampak mislim, da so sedaj na vseh mestih te zadeve poštimane...
LPB
Vzponi in padci proge nimajo nobene zveze z višino kontaktnega voda.
Če se še prav spomnim, je normalna višina kontaktnega voda 5350 mm od GRT (gornji rob tirnice).
Minimalna še dovoljena višina je 4950 mm in Maximalna dovoljena je 6000mm.
Torej, odjemnik toka ima kar veliko dela, da se prilagaja višini voznega voda. Pri vsem tem, mora biti sila pritiska na vodnik vedno enaka....
Če se še prav spomnim, je normalna višina kontaktnega voda 5350 mm od GRT (gornji rob tirnice).
Minimalna še dovoljena višina je 4950 mm in Maximalna dovoljena je 6000mm.
Torej, odjemnik toka ima kar veliko dela, da se prilagaja višini voznega voda. Pri vsem tem, mora biti sila pritiska na vodnik vedno enaka....
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Se popolnoma strinjam z Bojanom. To je resnično bil velik problem, ker stvar ni bila "uštimana" tako kot bi morala biti. Problem pa je bil kot vedno samo v denarju, čeprav so vsi vedeli za te nepravilnosti.bojan napisal/-a: Jep, vem recimo za primer, ko je bila razlika v višini vozne žice vsaj 10cm, dokler niso kretniške povezave enako kompenzirali... Veliko pantografov je šlo na tak način.
Ampak mislim, da so sedaj na vseh mestih te zadeve poštimane...
Ja, razen višinske razlike voznih vodov, pa še poznamo t.i. dilatacijo (odmik vodnika od navpične osi tira), ki pa je dejansko eden izmed najbolj pomembnejših parametrov vozne mreže.
L.P.: Glasnik
Sicer vprašanje ni čisto povezano s temo, pa vendar. Slučajo sem opazil, da se je iz čisto zgornje žice levega tira, ki je speljana po vrhu stebrov vozne mrže, pokadilo kot je razvidno tudi na sliki. Zakaj je prišlo do tega? Čemu v bistvu služi ta povezava, ki je napeljana po zunenjem delu drogov vozne mreže?
Kolikor se spomnim je bilo nekje na tem forumu zapisano, da se tudi po zgornjem, nosilnem vodu pretaka elektrika, da vsaj kolikor toliko elektrike pride še v drugo lokomotivo, če se slučajno vozita dve v eni kompoziciji. Kadi pa se, vsaj po logiki sodeč, zaradi blagega segrevanja žice in verjetno kondenza/vlage nabranega na njej?
MMG, ko se že govori o tokovnih odjemnikih, mogoče v to temo prav pride kaka slika brižitine (pa mopedovega, mehovega, gomuljkinega odjemnika toka):
MMG, ko se že govori o tokovnih odjemnikih, mogoče v to temo prav pride kaka slika brižitine (pa mopedovega, mehovega, gomuljkinega odjemnika toka):
Zadnjič spremenil Gorchi, dne 11.02.2007, 17:06, skupaj popravljeno 1 krat.
Če prav vidim, je ta žica z izolatorji pritrjena na vrh stebra. To je "napajalni ali obhodni vod", katerega ima enotirna proga.
Pokadilo se je pa najbrž zato, to le ugibam, ker je v tistem trenutku prišlo do zelo močne obremenitve napajalne postaje. Najverjetneje je bil povzročen kak kratek stik in predno je ENP zabrisalo ven, je zaradi vročine izparela še voda.
Je takrat ali pa malo prej, morda deževalo?
Najbrž so ptiči tudi malo protestirali. press
Pokadilo se je pa najbrž zato, to le ugibam, ker je v tistem trenutku prišlo do zelo močne obremenitve napajalne postaje. Najverjetneje je bil povzročen kak kratek stik in predno je ENP zabrisalo ven, je zaradi vročine izparela še voda.
Je takrat ali pa malo prej, morda deževalo?
Najbrž so ptiči tudi malo protestirali. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Če jaz to dobro vidim, je slikano na dvotirni progi, verjetno pa na območju postaje, kjer je tudi na dvotirni progi obhodni vod, in sicer za povezavo odprtih prog z obeh strani postaje in za napajanje postajnih tirov, ki so od odprte proge ločeni z ločiščema (posebaj za levi tir in levi del postaje, kjer sta odsekovni stikali 1 in 3 ter zvezno stikalo 13, ter posebaj za desni tir oziroma desni del postaje - odsekovni stikali 2 in 4 ter zvezno stikalo 24).
Napajalnega voda pa na dvotirni progi res ni, ker to vlogo opravlja vozni vod sosednjega tira. Ko bomo pa imeli daljinsko krmiljenje stikal VM, bo pa menda obhodni vod na enotirnih in dvotirnih progah odpadel.
Napajalnega voda pa na dvotirni progi res ni, ker to vlogo opravlja vozni vod sosednjega tira. Ko bomo pa imeli daljinsko krmiljenje stikal VM, bo pa menda obhodni vod na enotirnih in dvotirnih progah odpadel.
Zaradi poenotenja.whistler napisal/-a:Malo bom obudil temo.
Zanima me razlika med ti. škarjastimi in polovičnimi tokovnimi odjemniki.
Zakaj so na gomulkah in mislim da tudi na mopedu škarjaste odjemnike menjali za polovične?
Škarjasti TO je imel tudi Meh, oziroma vse kar je prišlo k nam iz Italije.