Precej manj, da ne bo spet vse skupaj preveč razburkalo mirnega poletja...Re 4/4 napisal/-a:Veliko parametrov se skriva tukaj. Od čas najema, predvidljiva letna kilometrina, povpraševanje.... Drugače tak kot sem malo povpraševal za firbec sem dobil neuradno številko 40 000 € na mesec, ampak bila je pa elektro lokomotiva pa še nekje 3-4 leta nazaj.Tono napisal/-a: Sicer pa sem firbčen, koliko stane najem takšnega vozila na dan. Sploh nimam občutka, koliko bi lahko to stalo.
645
Re: 645
LPB
Re: 645
Zakaj so pa predstavniki tovornega prometa v Borovnici govorili o 3.50 eur/km!?
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: 645
Nimam pojma... kateri predstavniki pa? Tam jih je v službi vsak dan kar nekaj...Nurmi napisal/-a:Zakaj so pa predstavniki tovornega prometa v Borovnici govorili o 3.50 eur/km!?
LPB
Re: 645
Bojan bla je ena delegacija iz bajte.Pa smo jih vprašali koliko ta hobby stane.So nam rekli cca 3.50 eur/km netto.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: 645
Verjamem, jaz sem "firbcal" v Würzburg-ubojan napisal/-a:
Precej manj, da ne bo spet vse skupaj preveč razburkalo mirnega poletja...
Re: 645
Ni. Verjemi...Nurmi napisal/-a:Bojan bla je ena delegacija iz bajte.Pa smo jih vprašali koliko ta hobby stane.So nam rekli cca 3.50 eur/km netto.
LPB
Re: 645
Potem pa to ni tak bau-bau!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: 645
Ni. Ko pomisliš, da se le sprosti en strojevodja, kateri ponekod niti dopusta ne morejo dobiti in prihranek pri gorivu, je relativno kmalu računica. Pa to niti še ni vse...Nurmi napisal/-a:Potem pa to ni tak bau-bau!
LPB
Re: 645
Stvar je verjetno še ugodnejša. Lokomotiva mora delat 24 ur na dan (-vzdrževanje). Ocena preko palca pove, da se sprostita dva pomočnika strojevodje, kar prinese mesečno cca 5000€ pri bruto-bruto plači.Ni. Ko pomisliš, da se le sprosti en strojevodja, kateri ponekod niti dopusta ne morejo dobiti in prihranek pri gorivu, je relativno kmalu računica. Pa to niti še ni vse...
LPL
Re: 645
Haha, lepa ekonomija, najprej razdeli fiksne in variabilne stroške. Prihranek kar dveh celih plač, a bojo kaj odpuščali, ali je vsak naredil še toliko nadur na mesec? Ne me narobe razumet, se čisto strinjam z najemom, samo da ne bo kdo naračunal da so jih najeli "zastonj".Ljubitelj napisal/-a:Ocena preko palca pove, da se sprostita dva pomočnika strojevodje, kar prinese mesečno cca 5000€ pri bruto-bruto plači.
Re: 645
lj363,
delavci ne smejo biti fiksni stroški, se rabijo ali pa ne. Stvar vodstva pa je, ali se jih splača odpustiti ali obdržati, računajoč na dodatne prihodnje posle. Vse je v računici, socializma je nepreklicno KONEC. Sicer pa sam vidiš, da tovorni promet narašča že dve leti, zaposlenih je pa vedno manj in zunanji opazovalec ne vidi nekih problemov. Sicer je pa produktivnost/ali dodana vrednost na SŽ še vedno precej nizka in to že v primerjavi s prevozniki na isti infrastrukturi.
LPL
delavci ne smejo biti fiksni stroški, se rabijo ali pa ne. Stvar vodstva pa je, ali se jih splača odpustiti ali obdržati, računajoč na dodatne prihodnje posle. Vse je v računici, socializma je nepreklicno KONEC. Sicer pa sam vidiš, da tovorni promet narašča že dve leti, zaposlenih je pa vedno manj in zunanji opazovalec ne vidi nekih problemov. Sicer je pa produktivnost/ali dodana vrednost na SŽ še vedno precej nizka in to že v primerjavi s prevozniki na isti infrastrukturi.
LPL
Re: 645
Upam, da bo se na nesocialistični način razmišljanja preklopilo tudi v kakšnih šolah in podobnih od države financiranih institucijah. Ker tam je tudi en kup ljudi, ki so zgolj fiksni strošek.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: 645
Tono, tudi to je pravilno stališče. Sam sem že skorajda 40 let (-9 let v industriji, kar se je pa neprostovoljno končalo) v položaju ko podpisujem letne pogodbe za zaposlitev.Upam, da bo se na nesocialistični način razmišljanja preklopilo tudi v kakšnih šolah in podobnih od države financiranih institucijah. Ker tam je tudi en kup ljudi, ki so zgolj fiksni strošek.
LPL
Re: 645
problem je ko je za nekatere še več socializma, za druge pa že skoraj sužnjelastništvoLjubitelj napisal/-a:lj363,
delavci ne smejo biti fiksni stroški, se rabijo ali pa ne. Stvar vodstva pa je, ali se jih splača odpustiti ali obdržati, računajoč na dodatne prihodnje posle. Vse je v računici, socializma je nepreklicno KONEC. Sicer pa sam vidiš, da tovorni promet narašča že dve leti, zaposlenih je pa vedno manj in zunanji opazovalec ne vidi nekih problemov. Sicer je pa produktivnost/ali dodana vrednost na SŽ še vedno precej nizka in to že v primerjavi s prevozniki na isti infrastrukturi.
LPL