Stran 1 od 9

645

Objavljeno: 11.07.2014, 17:56
Napisal/-a bojan
Skozi pralnico bo morala ob prvi priliki… :wink:

Slika

Slika

Slika

Re: 645

Objavljeno: 11.07.2014, 20:37
Napisal/-a bronz
Takoj v Borovnico, da se malce ublaži muke domačinov..........vsaj v nočnem času...

Re: 645

Objavljeno: 12.07.2014, 9:02
Napisal/-a Tono
Zdravo Bojan,

številka serije 645 - a ni pri nas nekoč že vozilo nekaj take serije? Ali pa samo v Srbiji oz. na Hrvaškem?

Sicer pa sem firbčen, koliko stane najem takšnega vozila na dan. Sploh nimam občutka, koliko bi lahko to stalo.

Lp,

Tono

Re: 645

Objavljeno: 12.07.2014, 9:10
Napisal/-a Barbarpapa1
Pozdrav

Ja, Tono, menda še vozi, "Mala karavela" jim pravijo:

http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... -karavela/

Tudi mene zanima, koliko cekinov/dan hočejo imeti za tako stvar...

P.S. Pa dodajmo že Wikipediin članek zraven...

http://en.wikipedia.org/wiki/EMD_GT22HW-2

LP

Jože

Re: 645

Objavljeno: 12.07.2014, 10:14
Napisal/-a igor72
No, končno.......škoda ker ni šla najprej na pranje....od 14. dni, bi gotovo kakšnega bila na razpolago ;)

Re: 645

Objavljeno: 12.07.2014, 10:24
Napisal/-a LJ363
Na SŽ je v veljavi prepoved pranja rumenih mašin (preverjeno na Brižiti). :twisted:

Re: 645

Objavljeno: 12.07.2014, 13:28
Napisal/-a mkx
Barbarpapa1 napisal/-a:... "Mala karavela" jim pravijo ...
Prava "Karavela" je (bila) JŽ 663 / HŽ 2063 . Bila zato, ker so menda že vse nevozne, nekaj izmed njih so predelali in prodali Maročanom kot serijo DH42x: http://www.railjournal.com/index.php/af ... rocco.html.

Podobnost med obema lokomotivama je v tem, da imata obe lokomotivi turbo puhalo in s tem značilen žvižgajoč zvok. JŽ663 je imela 16-valjni motor (sodobnik Reaganovega), JŽ645 pa 12-valjnega (sodobnik Špankinega).

Re: 645

Objavljeno: 12.07.2014, 16:21
Napisal/-a bojan
Tono napisal/-a:Zdravo Bojan,

številka serije 645 - a ni pri nas nekoč že vozilo nekaj take serije? Ali pa samo v Srbiji oz. na Hrvaškem?

Sicer pa sem firbčen, koliko stane najem takšnega vozila na dan. Sploh nimam občutka, koliko bi lahko to stalo.

Lp,

Tono
645 ni bilo v Sloveniji, razen takrat, ko so hrvaške prišle iz Čakovca do Pragerskega. Nekoč sem se tudi peljal z njo na tisti relaciji.
Kar se tiče pranja, predvideno je bilo, da gre v pralnico pred začetkom vožnje, vendar le-ta včeraj popoldne ni bila več v funkciji. Prej pa se lok ni smelo premakniti, saj pogodbena določila še niso bila dokončno potrjena. Bo že prišla na vrsto v naslednjih dneh... :wink:
Da bi le varno in brez okvar vozila...! :thumbupr

Re: 645

Objavljeno: 12.07.2014, 18:06
Napisal/-a fiat310
A ni bilo govora tudi o nakupu parih rabljenih herculesov?

Re: 645

Objavljeno: 12.07.2014, 21:58
Napisal/-a Čišo
Me lahko prosim kdo razsvetli? Katera lok SŽ pa nosi oznako 641?

Re: 645

Objavljeno: 12.07.2014, 22:28
Napisal/-a bojan
Čišo napisal/-a:Me lahko prosim kdo razsvetli? Katera lok SŽ pa nosi oznako 641?
Nobena, imeli pa so jih v Celulozi Krško.

Re: 645

Objavljeno: 12.07.2014, 23:09
Napisal/-a nik
mkx napisal/-a:
Barbarpapa1 napisal/-a:... "Mala karavela" jim pravijo ...
Prava "Karavela" je (bila) JŽ 663 / HŽ 2063 . Bila zato, ker so menda že vse nevozne, nekaj izmed njih so predelali in prodali Maročanom kot serijo DH42x: http://www.railjournal.com/index.php/af ... rocco.html.

Podobnost med obema lokomotivama je v tem, da imata obe lokomotivi turbo puhalo in s tem značilen žvižgajoč zvok. JŽ663 je imela 16-valjni motor (sodobnik Reaganovega), JŽ645 pa 12-valjnega (sodobnik Špankinega).
Ove za Maroko su novogradnje. ExHŽ 663/2063 su otišle u Saudijsku Arabiju. Isto tako su exHŽ 664/2062 otišle u Argentinu.

Re: 645

Objavljeno: 13.07.2014, 22:09
Napisal/-a kvak
končno nekaj dizelsko sodobnega(sploh za strojevodje in okolice)

Re: 645

Objavljeno: 14.07.2014, 9:01
Napisal/-a Re 4/4
Tono napisal/-a: Sicer pa sem firbčen, koliko stane najem takšnega vozila na dan. Sploh nimam občutka, koliko bi lahko to stalo.
Veliko parametrov se skriva tukaj. Od čas najema, predvidljiva letna kilometrina, povpraševanje.... Drugače tak kot sem malo povpraševal za firbec sem dobil neuradno številko 40 000 € na mesec, ampak bila je pa elektro lokomotiva pa še nekje 3-4 leta nazaj.

Re: 645

Objavljeno: 14.07.2014, 13:39
Napisal/-a Nurmi
Tko nekako.Oz. Metrans cca 3.50 eur/km