645
Re: 645
Zdravo Bojan,
številka serije 645 - a ni pri nas nekoč že vozilo nekaj take serije? Ali pa samo v Srbiji oz. na Hrvaškem?
Sicer pa sem firbčen, koliko stane najem takšnega vozila na dan. Sploh nimam občutka, koliko bi lahko to stalo.
Lp,
Tono
številka serije 645 - a ni pri nas nekoč že vozilo nekaj take serije? Ali pa samo v Srbiji oz. na Hrvaškem?
Sicer pa sem firbčen, koliko stane najem takšnega vozila na dan. Sploh nimam občutka, koliko bi lahko to stalo.
Lp,
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: 645
Pozdrav
Ja, Tono, menda še vozi, "Mala karavela" jim pravijo:
http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... -karavela/
Tudi mene zanima, koliko cekinov/dan hočejo imeti za tako stvar...
P.S. Pa dodajmo že Wikipediin članek zraven...
http://en.wikipedia.org/wiki/EMD_GT22HW-2
LP
Jože
Ja, Tono, menda še vozi, "Mala karavela" jim pravijo:
http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... -karavela/
Tudi mene zanima, koliko cekinov/dan hočejo imeti za tako stvar...
P.S. Pa dodajmo že Wikipediin članek zraven...
http://en.wikipedia.org/wiki/EMD_GT22HW-2
LP
Jože
Re: 645
Prava "Karavela" je (bila) JŽ 663 / HŽ 2063 . Bila zato, ker so menda že vse nevozne, nekaj izmed njih so predelali in prodali Maročanom kot serijo DH42x: http://www.railjournal.com/index.php/af ... rocco.html.Barbarpapa1 napisal/-a:... "Mala karavela" jim pravijo ...
Podobnost med obema lokomotivama je v tem, da imata obe lokomotivi turbo puhalo in s tem značilen žvižgajoč zvok. JŽ663 je imela 16-valjni motor (sodobnik Reaganovega), JŽ645 pa 12-valjnega (sodobnik Špankinega).
LP, Metod
Re: 645
645 ni bilo v Sloveniji, razen takrat, ko so hrvaške prišle iz Čakovca do Pragerskega. Nekoč sem se tudi peljal z njo na tisti relaciji.Tono napisal/-a:Zdravo Bojan,
številka serije 645 - a ni pri nas nekoč že vozilo nekaj take serije? Ali pa samo v Srbiji oz. na Hrvaškem?
Sicer pa sem firbčen, koliko stane najem takšnega vozila na dan. Sploh nimam občutka, koliko bi lahko to stalo.
Lp,
Tono
Kar se tiče pranja, predvideno je bilo, da gre v pralnico pred začetkom vožnje, vendar le-ta včeraj popoldne ni bila več v funkciji. Prej pa se lok ni smelo premakniti, saj pogodbena določila še niso bila dokončno potrjena. Bo že prišla na vrsto v naslednjih dneh...
Da bi le varno in brez okvar vozila...!
LPB
Re: 645
Ove za Maroko su novogradnje. ExHŽ 663/2063 su otišle u Saudijsku Arabiju. Isto tako su exHŽ 664/2062 otišle u Argentinu.mkx napisal/-a:Prava "Karavela" je (bila) JŽ 663 / HŽ 2063 . Bila zato, ker so menda že vse nevozne, nekaj izmed njih so predelali in prodali Maročanom kot serijo DH42x: http://www.railjournal.com/index.php/af ... rocco.html.Barbarpapa1 napisal/-a:... "Mala karavela" jim pravijo ...
Podobnost med obema lokomotivama je v tem, da imata obe lokomotivi turbo puhalo in s tem značilen žvižgajoč zvok. JŽ663 je imela 16-valjni motor (sodobnik Reaganovega), JŽ645 pa 12-valjnega (sodobnik Špankinega).
Re: 645
Veliko parametrov se skriva tukaj. Od čas najema, predvidljiva letna kilometrina, povpraševanje.... Drugače tak kot sem malo povpraševal za firbec sem dobil neuradno številko 40 000 € na mesec, ampak bila je pa elektro lokomotiva pa še nekje 3-4 leta nazaj.Tono napisal/-a: Sicer pa sem firbčen, koliko stane najem takšnega vozila na dan. Sploh nimam občutka, koliko bi lahko to stalo.