645

Debata okoli voznega parka
Odgovori
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Re: 645

Odgovor Napisal/-a bojan »

Re 4/4 napisal/-a:
Tono napisal/-a: Sicer pa sem firbčen, koliko stane najem takšnega vozila na dan. Sploh nimam občutka, koliko bi lahko to stalo.
Veliko parametrov se skriva tukaj. Od čas najema, predvidljiva letna kilometrina, povpraševanje.... Drugače tak kot sem malo povpraševal za firbec sem dobil neuradno številko 40 000 € na mesec, ampak bila je pa elektro lokomotiva pa še nekje 3-4 leta nazaj.
Precej manj, da ne bo spet vse skupaj preveč razburkalo mirnega poletja... :wink:
LPB
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: 645

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Zakaj so pa predstavniki tovornega prometa v Borovnici govorili o 3.50 eur/km!? :roll:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Re: 645

Odgovor Napisal/-a bojan »

Nurmi napisal/-a:Zakaj so pa predstavniki tovornega prometa v Borovnici govorili o 3.50 eur/km!? :roll:
Nimam pojma... kateri predstavniki pa? Tam jih je v službi vsak dan kar nekaj...
LPB
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: 645

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Bojan bla je ena delegacija iz bajte.Pa smo jih vprašali koliko ta hobby stane.So nam rekli cca 3.50 eur/km netto.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 645

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

bojan napisal/-a:
Precej manj, da ne bo spet vse skupaj preveč razburkalo mirnega poletja... :wink:
Verjamem, jaz sem "firbcal" v Würzburg-u :wink:
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Re: 645

Odgovor Napisal/-a bojan »

Nurmi napisal/-a:Bojan bla je ena delegacija iz bajte.Pa smo jih vprašali koliko ta hobby stane.So nam rekli cca 3.50 eur/km netto.
Ni. Verjemi...
LPB
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: 645

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Potem pa to ni tak bau-bau! 8)
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Re: 645

Odgovor Napisal/-a bojan »

Nurmi napisal/-a:Potem pa to ni tak bau-bau! 8)
Ni. Ko pomisliš, da se le sprosti en strojevodja, kateri ponekod niti dopusta ne morejo dobiti in prihranek pri gorivu, je relativno kmalu računica. Pa to niti še ni vse...
LPB
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: 645

Odgovor Napisal/-a Signal »

bojan napisal/-a:
Čišo napisal/-a:Me lahko prosim kdo razsvetli? Katera lok SŽ pa nosi oznako 641?
Nobena, imeli pa so jih v Celulozi Krško.
...in v Srbiji (YU) za premik (Gl.).
Prijeten preostanek dneva
Signal
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 645

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ni. Ko pomisliš, da se le sprosti en strojevodja, kateri ponekod niti dopusta ne morejo dobiti in prihranek pri gorivu, je relativno kmalu računica. Pa to niti še ni vse...
Stvar je verjetno še ugodnejša. Lokomotiva mora delat 24 ur na dan (-vzdrževanje). Ocena preko palca pove, da se sprostita dva pomočnika strojevodje, kar prinese mesečno cca 5000€ pri bruto-bruto plači.

LPL
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: 645

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Ljubitelj napisal/-a:Ocena preko palca pove, da se sprostita dva pomočnika strojevodje, kar prinese mesečno cca 5000€ pri bruto-bruto plači.
Haha, lepa ekonomija, najprej razdeli fiksne in variabilne stroške. Prihranek kar dveh celih plač, a bojo kaj odpuščali, ali je vsak naredil še toliko nadur na mesec? Ne me narobe razumet, se čisto strinjam z najemom, samo da ne bo kdo naračunal da so jih najeli "zastonj".
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 645

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

lj363,

delavci ne smejo biti fiksni stroški, se rabijo ali pa ne. Stvar vodstva pa je, ali se jih splača odpustiti ali obdržati, računajoč na dodatne prihodnje posle. Vse je v računici, socializma je nepreklicno KONEC. Sicer pa sam vidiš, da tovorni promet narašča že dve leti, zaposlenih je pa vedno manj in zunanji opazovalec ne vidi nekih problemov. Sicer je pa produktivnost/ali dodana vrednost na SŽ še vedno precej nizka in to že v primerjavi s prevozniki na isti infrastrukturi.

LPL
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: 645

Odgovor Napisal/-a Tono »

Upam, da bo se na nesocialistični način razmišljanja preklopilo tudi v kakšnih šolah in podobnih od države financiranih institucijah. Ker tam je tudi en kup ljudi, ki so zgolj fiksni strošek.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 645

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Upam, da bo se na nesocialistični način razmišljanja preklopilo tudi v kakšnih šolah in podobnih od države financiranih institucijah. Ker tam je tudi en kup ljudi, ki so zgolj fiksni strošek.
Tono, tudi to je pravilno stališče. Sam sem že skorajda 40 let (-9 let v industriji, kar se je pa neprostovoljno končalo) v položaju ko podpisujem letne pogodbe za zaposlitev.

LPL
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 386
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: 645

Odgovor Napisal/-a kvak »

Ljubitelj napisal/-a:lj363,

delavci ne smejo biti fiksni stroški, se rabijo ali pa ne. Stvar vodstva pa je, ali se jih splača odpustiti ali obdržati, računajoč na dodatne prihodnje posle. Vse je v računici, socializma je nepreklicno KONEC. Sicer pa sam vidiš, da tovorni promet narašča že dve leti, zaposlenih je pa vedno manj in zunanji opazovalec ne vidi nekih problemov. Sicer je pa produktivnost/ali dodana vrednost na SŽ še vedno precej nizka in to že v primerjavi s prevozniki na isti infrastrukturi.

LPL
problem je ko je za nekatere še več socializma, za druge pa že skoraj sužnjelastništvo
Odgovori