645
Re: 645
Glede ekenomike: Hercules ima v primerjavi z "velikimi" dizli SŽ dve prednosti: posamično zasedbo in manjšo porabo goriva. Prvo je prisotno ne glede na to ali lokomotiva vozi prazna, polna ali pa čaka. Drugo pa se polno pokaže pri polnem obratovanju (vleka polne porcije). Avtovlak ni ravno nekaj, kar bi na polno izkoristilo lokomotivo ustreznih zmogljivosti, tako da ekonomika daje prednost uporabi serije SŽ 645 na tovornih vlakih.
Druga zgodba pa zna biti pozimi, ko bo (upajmo) epizoda z žledom končno za nami, na avtovlaku pa potrebno gretje. Takrat se bo odločalo med Reganom in Mambo, pri tem bo neizbrana mašina brez dela stala v štucu. Takrat dileme o izbrani mašini skorajda ne bi smelo biti.
Druga zgodba pa zna biti pozimi, ko bo (upajmo) epizoda z žledom končno za nami, na avtovlaku pa potrebno gretje. Takrat se bo odločalo med Reganom in Mambo, pri tem bo neizbrana mašina brez dela stala v štucu. Takrat dileme o izbrani mašini skorajda ne bi smelo biti.
LP, Metod
Re: 645
Neizbrana masina ne bo stala brez dela, te bojazni ni. Na avtovlaku pa jo boste bolj tezko videli, so se kaksne druge omejitve ki bi jih bilo potrebno resit. Sicer pa kdo ve kako dolgo bosta ostali
Re: 645
Avtovlak bi še največ privarčeval, če se ne bi vsak dan vračal v Novo Gorico. Ne vem za "koji k.." ga morajo vsak dan odvleči v Novo Gorico in nato zjutraj nazaj? Verjetno zaradi spet kakšnih štirideset let starih predpisov, ki se nikakor ne morejo spremeniti ?!
Še več bi se prišparalo, če bi tiste vagončke z drvmi, ki čakajo naloženi na Mostu na Soči in Podbrdu avtovlak (ali pa lokomotiva v času čakanja) odvlekla na Jesenice, ali pa vsaj do nabiralnika v Bohinjski Bistrici, ne pa da se vagone vleče preko Nove Gorice, Sežane, Ljubljane v Avstrijo. Ko bodo železničarji toliko elastični, tudi vrsta lokomotive ne bo več važna.
Še več bi se prišparalo, če bi tiste vagončke z drvmi, ki čakajo naloženi na Mostu na Soči in Podbrdu avtovlak (ali pa lokomotiva v času čakanja) odvlekla na Jesenice, ali pa vsaj do nabiralnika v Bohinjski Bistrici, ne pa da se vagone vleče preko Nove Gorice, Sežane, Ljubljane v Avstrijo. Ko bodo železničarji toliko elastični, tudi vrsta lokomotive ne bo več važna.
Re: 645
problem je še v tem da Goriške strojevodje niso "usposobljeni" za Herculese temveč samo za Slovenske dizle.
Re: 645
Avtovlak gretja nima nikoli, zato ga tudi pozimi običajno vleče španka. V kolikor bi hotel imeti gretje, bi moral potniški vagon biti vedno Bl (ne Baat) in stalno zraven lokomotive. Kar bi zahtevalo dvakrat več premikanja - vagon je namreč v smeri proti Bistrici običajno na sklepu vlaka.mkx napisal/-a: Druga zgodba pa zna biti pozimi, ko bo (upajmo) epizoda z žledom končno za nami, na avtovlaku pa potrebno gretje.
Ne vem, kakšne omejitve naj bi bile. Mogoče le to, da bi morali strojevodje po novem menjati kabine ob vsakem obračanju. Nič več sedenja v enem in istem sedežu cel dan038 napisal/-a:Neizbrana masina ne bo stala brez dela, te bojazni ni. Na avtovlaku pa jo boste bolj tezko videli, so se kaksne druge omejitve ki bi jih bilo potrebno resit.
Vsaj dva imata izpit za Herculesa...OBB napisal/-a:problem je še v tem da Goriške strojevodje niso "usposobljeni" za Herculese temveč samo za Slovenske dizle.
Re: 645
Moglo bi jih met usaj 6 ker se strojevorje in sprevodnik ob 12h zamenjajo, pritedata nova dva strojevodja in nov sprevodnik. Po tvojem bi potem strojevodja moral delat vsak dan.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: 645
V tolažbo, dostikrat pa le gredo tisti vagoni iz Mosta na Soči preko Nove Gorice in Ljubljane v Avstrijo. Včasih se že v Novi Gorici obrnejo nazaj mimo Mosta na Soči in potem v Avstrijo. Prva faza racionalizacije..trocken napisal/-a: Še več bi se prišparalo, če bi tiste vagončke z drvmi, ki čakajo naloženi na Mostu na Soči in Podbrdu avtovlak (ali pa lokomotiva v času čakanja) odvlekla na Jesenice, ali pa vsaj do nabiralnika v Bohinjski Bistrici, ne pa da se vagone vleče preko Nove Gorice, Sežane, Ljubljane v Avstrijo....
preglednik
Re: 645
glede premika vagona na avtovlaku- med dvema vožnjama je cajta še preveč, prometa na bohinjki pa tudi tako malo da je čas se zezat s tem. Sicer bi pa že bil čas da se muzejski vagon končno zamenja s čim sodobnejšim.
Re: 645
Čakaj malo, od kdaj pa Baat od avtovlaka nima več gretja? Sodeč po @Nurmi-jevih slikah ima celo dizel ogrevanje:TGV Lyria napisal/-a:Avtovlak gretja nima nikoli, zato ga tudi pozimi običajno vleče španka. V kolikor bi hotel imeti gretje, bi moral potniški vagon biti vedno Bl (ne Baat) in stalno zraven lokomotive. Kar bi zahtevalo dvakrat več premikanja - vagon je namreč v smeri proti Bistrici običajno na sklepu vlaka.mkx napisal/-a: Druga zgodba pa zna biti pozimi, ko bo (upajmo) epizoda z žledom končno za nami, na avtovlaku pa potrebno gretje.
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... t&start=90
In če kopiram iz iste teme, stran prej sliko od 363:
Ima vagon še kabel za električno ogrevanje. Kaj so vse to sneli?
Goran
Re: 645
Pa res, očitno imam v spominu še, ko so v vagonu imeli pritrjeno nekakšno peč na olje, nato pa kasirali prepoved vožnje z Baat pozimi. Ampak to je že dolga leta nazaj.
Sicer pa zadnja novica: "Črna mamba" se bo danes pojavila v Novi Gorici, jutri zjutraj pa bo vlekla posebni luksuzni vlak "Golden Eagle - Danube Express" iz NG v Ljubljano prek Jesenic. Torej jo bomo končno videli tudi na Bohinjki.
Sicer pa zadnja novica: "Črna mamba" se bo danes pojavila v Novi Gorici, jutri zjutraj pa bo vlekla posebni luksuzni vlak "Golden Eagle - Danube Express" iz NG v Ljubljano prek Jesenic. Torej jo bomo končno videli tudi na Bohinjki.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: 645
Nova Gorica 4.40preglednik napisal/-a:Obstaja kakšen vozni red?
Most na Soči 5.13 - 6.35
Grahovo 6.46 - 7.11
Jesenice 8.19 - 8.34
Podnart 8.55 - 9.09
Medvode 9.30 - 9.32
Ljubljana 9.45 - 12.45, nato z električno naprej proti Dobovi in Zagrebu.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: 645
3 ure in 39 min iz Gorice do Jesenic. Običajni potniški (16 postankov) pride v dveh urah ??
preglednik
Re: 645
Če nevidiš je mel na postajah veliko čakanja. Samo na Mostu na Soči je mel 1 uro 30 min potem pe še na Grahovem.preglednik napisal/-a:3 ure in 39 min iz Gorice do Jesenic. Običajni potniški (16 postankov) pride v dveh urah ??