Stran 6 od 9

Re: 645

Objavljeno: 11.07.2015, 21:38
Napisal/-a mkx
Glede ekenomike: Hercules ima v primerjavi z "velikimi" dizli SŽ dve prednosti: posamično zasedbo in manjšo porabo goriva. Prvo je prisotno ne glede na to ali lokomotiva vozi prazna, polna ali pa čaka. Drugo pa se polno pokaže pri polnem obratovanju (vleka polne porcije). Avtovlak ni ravno nekaj, kar bi na polno izkoristilo lokomotivo ustreznih zmogljivosti, tako da ekonomika daje prednost uporabi serije SŽ 645 na tovornih vlakih.

Druga zgodba pa zna biti pozimi, ko bo (upajmo) epizoda z žledom končno za nami, na avtovlaku pa potrebno gretje. Takrat se bo odločalo med Reganom in Mambo, pri tem bo neizbrana mašina brez dela stala v štucu. Takrat dileme o izbrani mašini skorajda ne bi smelo biti.

Re: 645

Objavljeno: 11.07.2015, 22:07
Napisal/-a 038
Neizbrana masina ne bo stala brez dela, te bojazni ni. Na avtovlaku pa jo boste bolj tezko videli, so se kaksne druge omejitve ki bi jih bilo potrebno resit. Sicer pa kdo ve kako dolgo bosta ostali :?:

Re: 645

Objavljeno: 11.07.2015, 22:34
Napisal/-a trocken
Avtovlak bi še največ privarčeval, če se ne bi vsak dan vračal v Novo Gorico. Ne vem za "koji k.." ga morajo vsak dan odvleči v Novo Gorico in nato zjutraj nazaj? Verjetno zaradi spet kakšnih štirideset let starih predpisov, ki se nikakor ne morejo spremeniti ?!
Še več bi se prišparalo, če bi tiste vagončke z drvmi, ki čakajo naloženi na Mostu na Soči in Podbrdu avtovlak (ali pa lokomotiva v času čakanja) odvlekla na Jesenice, ali pa vsaj do nabiralnika v Bohinjski Bistrici, ne pa da se vagone vleče preko Nove Gorice, Sežane, Ljubljane v Avstrijo. Ko bodo železničarji toliko elastični, tudi vrsta lokomotive ne bo več važna.

Re: 645

Objavljeno: 12.07.2015, 0:17
Napisal/-a OBB
problem je še v tem da Goriške strojevodje niso "usposobljeni" za Herculese temveč samo za Slovenske dizle.

Re: 645

Objavljeno: 12.07.2015, 7:06
Napisal/-a TGV Lyria
mkx napisal/-a:Druga zgodba pa zna biti pozimi, ko bo (upajmo) epizoda z žledom končno za nami, na avtovlaku pa potrebno gretje.


Avtovlak gretja nima nikoli, zato ga tudi pozimi običajno vleče španka. V kolikor bi hotel imeti gretje, bi moral potniški vagon biti vedno Bl (ne Baat) in stalno zraven lokomotive. Kar bi zahtevalo dvakrat več premikanja - vagon je namreč v smeri proti Bistrici običajno na sklepu vlaka.

038 napisal/-a:Neizbrana masina ne bo stala brez dela, te bojazni ni. Na avtovlaku pa jo boste bolj tezko videli, so se kaksne druge omejitve ki bi jih bilo potrebno resit.


Ne vem, kakšne omejitve naj bi bile. Mogoče le to, da bi morali strojevodje po novem menjati kabine ob vsakem obračanju. Nič več sedenja v enem in istem sedežu cel dan :wink:

OBB napisal/-a:problem je še v tem da Goriške strojevodje niso "usposobljeni" za Herculese temveč samo za Slovenske dizle.


Vsaj dva imata izpit za Herculesa...

Re: 645

Objavljeno: 12.07.2015, 7:49
Napisal/-a 038
Vse pa tudi ni za na forum. :wink:

Re: 645

Objavljeno: 12.07.2015, 9:22
Napisal/-a OBB
Moglo bi jih met usaj 6 ker se strojevorje in sprevodnik ob 12h zamenjajo, pritedata nova dva strojevodja in nov sprevodnik. Po tvojem bi potem strojevodja moral delat vsak dan.

Re: 645

Objavljeno: 12.07.2015, 10:06
Napisal/-a preglednik
trocken napisal/-a:Še več bi se prišparalo, če bi tiste vagončke z drvmi, ki čakajo naloženi na Mostu na Soči in Podbrdu avtovlak (ali pa lokomotiva v času čakanja) odvlekla na Jesenice, ali pa vsaj do nabiralnika v Bohinjski Bistrici, ne pa da se vagone vleče preko Nove Gorice, Sežane, Ljubljane v Avstrijo....


V tolažbo, dostikrat pa le gredo tisti vagoni iz Mosta na Soči preko Nove Gorice in Ljubljane v Avstrijo. Včasih se že v Novi Gorici obrnejo nazaj mimo Mosta na Soči in potem v Avstrijo. Prva faza racionalizacije.. :D

Re: 645

Objavljeno: 12.07.2015, 14:10
Napisal/-a kvak
glede premika vagona na avtovlaku- med dvema vožnjama je cajta še preveč, prometa na bohinjki pa tudi tako malo da je čas se zezat s tem. Sicer bi pa že bil čas da se muzejski vagon končno zamenja s čim sodobnejšim.

Re: 645

Objavljeno: 13.07.2015, 10:47
Napisal/-a Gorchi
TGV Lyria napisal/-a:
mkx napisal/-a:Druga zgodba pa zna biti pozimi, ko bo (upajmo) epizoda z žledom končno za nami, na avtovlaku pa potrebno gretje.


Avtovlak gretja nima nikoli, zato ga tudi pozimi običajno vleče španka. V kolikor bi hotel imeti gretje, bi moral potniški vagon biti vedno Bl (ne Baat) in stalno zraven lokomotive. Kar bi zahtevalo dvakrat več premikanja - vagon je namreč v smeri proti Bistrici običajno na sklepu vlaka.

Čakaj malo, od kdaj pa Baat od avtovlaka nima več gretja? Sodeč po @Nurmi-jevih slikah ima celo dizel ogrevanje:
viewtopic.php?f=2&t=4626&hilit=Baat&start=90
In če kopiram iz iste teme, stran prej sliko od 363:
Slika
Ima vagon še kabel za električno ogrevanje. Kaj so vse to sneli?

Re: 645

Objavljeno: 13.07.2015, 13:01
Napisal/-a TGV Lyria
Pa res, očitno imam v spominu še, ko so v vagonu imeli pritrjeno nekakšno peč na olje, nato pa kasirali prepoved vožnje z Baat pozimi. Ampak to je že dolga leta nazaj.

Sicer pa zadnja novica: "Črna mamba" se bo danes pojavila v Novi Gorici, jutri zjutraj pa bo vlekla posebni luksuzni vlak "Golden Eagle - Danube Express" iz NG v Ljubljano prek Jesenic. Torej jo bomo končno videli tudi na Bohinjki.

Re: 645

Objavljeno: 13.07.2015, 17:36
Napisal/-a preglednik
Obstaja kakšen vozni red?

Re: 645

Objavljeno: 13.07.2015, 21:52
Napisal/-a TGV Lyria
preglednik napisal/-a:Obstaja kakšen vozni red?


Nova Gorica 4.40
Most na Soči 5.13 - 6.35
Grahovo 6.46 - 7.11
Jesenice 8.19 - 8.34
Podnart 8.55 - 9.09
Medvode 9.30 - 9.32
Ljubljana 9.45 - 12.45, nato z električno naprej proti Dobovi in Zagrebu.

Re: 645

Objavljeno: 14.07.2015, 7:56
Napisal/-a preglednik
3 ure in 39 min iz Gorice do Jesenic. Običajni potniški (16 postankov) pride v dveh urah ??

Re: 645

Objavljeno: 14.07.2015, 9:53
Napisal/-a OBB
preglednik napisal/-a:3 ure in 39 min iz Gorice do Jesenic. Običajni potniški (16 postankov) pride v dveh urah ??

Če nevidiš je mel na postajah veliko čakanja. Samo na Mostu na Soči je mel 1 uro 30 min potem pe še na Grahovem.