SŽ 25-026

Debata okoli voznega parka
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1735
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

SŽ 25-026

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 20.11.2014, 17:19

Pozdrav!

Ker imata obe veliki parni lokomotivi že vsaka svojo temo na forumu, je prav, da odpremo posebej temo tudi za debate v zvezi z našo najstarejšo aktivno lokomotivo SŽ 25-026. Tudi ta se (na veselje mnogih) predvidoma ob koncu leta vrača v muzejski promet, včeraj se je iz njenega dimnika prvič po treh letih mirovanja znova kadilo.
(po)potnik
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 58
Pridružen: 19.08.2013, 9:55

Re: SŽ 25-026

OdgovorNapisal/-a (po)potnik » 20.11.2014, 20:23

Krasno, da se v promet vračajo muzejska vozila, upam le da bodo imele vse tri lokomotive dovolj dela. In seveda tudi dovolj gostov ter posledično prihodkov, da bo muzejski vlak upravičil svoje delovanje. Ali prihod 3 lokomotive v promet pomeni novo pridobitev ali se le katera od preostalih 2 umika iz prometa?
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1735
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SŽ 25-026

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 20.11.2014, 21:16

Po planu bomo vsaj dve sezoni imeli vse tri parne lokomotive aktivne.
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3980
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: SŽ 25-026

OdgovorNapisal/-a Tono » 21.11.2014, 10:45

Prav žalostni smo bili, ko smo s petindvajsetko prispeli v kurilnico, zaprli vse ventile in ključe obesili v omarico. Čudovito, da je mašina spet z nami.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 839
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: SŽ 25-026

OdgovorNapisal/-a Tomy » 22.11.2014, 10:36

Tono napisal/-a:Prav žalostni smo bili, ko smo s petindvajsetko prispeli v kurilnico, zaprli vse ventile in ključe obesili v omarico. Čudovito, da je mašina spet z nami.

Slika

Lep dan
Tomaž
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3980
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: SŽ 25-026

OdgovorNapisal/-a Tono » 22.11.2014, 19:40

Ja, to je to. Lastnoročno sem takrat zaprl ventil dinama in mašina je počasi utihnila. Pol pa smo vse skupaj zapili :)
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: SŽ 25-026

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 22.11.2014, 19:42

:D
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
(po)potnik
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 58
Pridružen: 19.08.2013, 9:55

Re: SŽ 25-026

OdgovorNapisal/-a (po)potnik » 22.11.2014, 21:11

Koliko je sploh dela s parno lokomotivo po koncu vožnje? Verjetno ni zgolj parkiranje, zaklepanje in adijo temveč ...? Pepel, shladitev kotla,...? To dela ekipa, ki vozi lokomotivo ali je drugo osebje ter koliko ur traja postopek?
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3980
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: SŽ 25-026

OdgovorNapisal/-a Tono » 24.11.2014, 9:23

Skočiš z mašine in greš... Tudi tako se da.

Dejansko pa očistiš dimnico, očistiš ogenj in odvržeš pepel (peči nikakor ne izprazniš, ogenj mora počasi dogorevati), lokomotivo prestaviš v kurilnico z dimnikom pod napo, pokriješ dimnik, s strogo odmerjeno količino nafte, ki je nikoli ni dovolj, in krpico ali dvema, ki jih tudi vedno primanjkuje, očistiš štange, pometeš kuhinjo, malo pogledaš kritična mesta, spečeš in poješ klobase, spiješ pir, dva, tri, ter do konca usran in izmučen obsediš na kakšnem razdrapanem kavču ali kišti ter gledaš mogočni stroj, ki ti je ves dan zvesto služil. In ko si nabral malce moči, kreneš pod tuš, priključen na bojler poln kamna in ki posledično ne zdrži kaj več kot dva umazanca, zraven mašine pa je bil še kak več. In ko imaš končno na sebi frišne gate, se vsedeš v avto in odpelješ proti kakšne tri ure odaljenemu domu. Tako to izgleda ko prideš z Bohinjke. Po koncu vožnje vsakega člana posadke čaka še kakšna dobra ura dela. Na ozkem tiru je lažje :)

In neglede na zgoraj napisano greš na naslednjo vožnjo z enakim veseljem!

Lp,

Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1285
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

Re: SŽ 25-026

OdgovorNapisal/-a bart » 24.11.2014, 9:37

Tono napisal/-a:In neglede na zgoraj napisano greš na naslednjo vožnjo z enakim veseljem!


Tako se dela. Bravo! =D> =D> =D>

Jernej
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 839
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: SŽ 25-026

OdgovorNapisal/-a Tomy » 24.11.2014, 22:54

Tono napisal/-a:...Pol pa smo vse skupaj zapili :)


Slika

Lep večer
Tomaž
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3980
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: SŽ 25-026

OdgovorNapisal/-a Tono » 25.11.2014, 14:28

No ja, narod naš dokaze hrani :)

Ampak upokojitev mašine glih ni bil edini razlog za nazdravljanje :)
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1735
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SŽ 25-026

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 07.03.2015, 14:08

Kdaj se načrtujejo poskusne vožnje s 25ko?
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3980
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: SŽ 25-026

OdgovorNapisal/-a Tono » 07.03.2015, 22:58

25-ka je tako ziher, da spoloh ne rabi poskusne vožnje. Ključ not pa gremo. Za vsak slčaj pa bo treba kontrolnega zaslišati, kaj namerava.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1735
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SŽ 25-026

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 29.03.2015, 11:45

Dokler kakšen inšpektor ne bi zahteval potrdila o opravljenem tem in onem :wink:
Sicer pa se govori, da bo to sredo 25-ka vendarle tudi uradno postala vozna.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov