Siemens - Vectron

Debata okoli voznega parka
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4163
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Siemens - Vectron

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 12.03.2019, 21:23

In vse pri teži dobrih 70t na kos (osni pritisk 17,5t) ... le tako proge zdržijo.


Le kakšne proge imajo Angleži. Avstrijske zdržijo 230 km/h pri 22,5 t/os. Izgleda, da so proti zahodu Evrope proge vedno bolj švoh, Francoski TGV imjo tudi omejeno osno obremenitev, samo 17 t/os. No, gredoč iz Francije na vzhod, Nemčijo kvaliteta prog že naraste, ICE 1 in 2 imata na lokomotivi osno obremenitev preko 19 ton, no ko so prišli do ICE 3 so se pa tudi njim proge poslabšale, samo 17 t/os še imajo.....
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3052
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Siemens - Vectron

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 13.03.2019, 10:56

Ljubitelj napisal/-a:Le kakšne proge imajo Angleži. Avstrijske zdržijo 230 km/h pri 22,5 t/os. Izgleda, da so proti zahodu Evrope proge vedno bolj švoh, Francoski TGV imjo tudi omejeno osno obremenitev, samo 17 t/os. No, gredoč iz Francije na vzhod, Nemčijo kvaliteta prog že naraste, ICE 1 in 2 imata na lokomotivi osno obremenitev preko 19 ton, no ko so prišli do ICE 3 so se pa tudi njim proge poslabšale, samo 17 t/os še imajo.....


Nič presenetljivega. Vse po UIC in EN standardih. Za 300 km/h se uporablja 11 do 17 ton po osi. Za nižje pa se teža po osi povečuje. Za 200 km/h se uporablja D2 kategorija lokomotive. Možni pa so še nacionalni predpisi, ki se razlikujejo od UIC in EN predpisov. Npr. CE, CM2, CM3, CM4..., ki dovoljujejo do 21 ton na os ali šestosne vagone. Nobenih čudnih igric se ne gre Evropa. Zadnji EN standard je E5 (dve progi obratujeta v Evropi), F in G pa sta zaenkrat fakultativni.

In, če se vrnem na izvorno temo. Ne poznam dizel proge z D kategorijo, ki bi še potem kar nekaj kilometrov vozila pod 15 kV. Zato me čudi, na podlagi česa utemljujejo prihod takšne lokomotive. Še posebej v luči, da so morali zmanjšati tank za debelih 1500 litrov, kar pomeni, da bi moral z odjemnikov prevoziti ogromno, da prihraniš toliko goriva za enako število prevoženih kilometrov. (nikjer ni niti podatka, kako vpliva neprestano vžiganje in ugašanje velikega motorja na življensko dobo in njegovo ogrevanje). Osnova Vectron je že v osnovi pretežka...in, če bi obstajala konkurenca v Evropi, bi X4 Vectron platforma bila že upokojena. Ampak, ker je ni, so lahko pri Siemensu mirni. Kupec pa ima na izbiro vzemi ali pusti. In, ker je potreba po lokomotivah ogromna, vzameš.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov