Siemens - Vectron

Debata okoli voznega parka
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1917
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Siemens - Vectron

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 10.05.2020, 17:26

fiat310 napisal/-a:V bistvu pa tudi mene zanima zakaj so Alstomove lokomotive v zadnjih letih tako neuspešne. Ne originalna Prima in še posebej ne Prima II nimata skoraj nobenega tujega kupca, kljub temu da na papirju izgledata dobro. Po drugi strani pa se v istem času njihove garniture precej dobro prodajajo.


Prima prve generacije se je prodajala skoraj izključno kot tovorna lokomotiva brez napajanja potniških vagonov (idealen stroj za @Ljubitelja morda?). Le za RER Transilien so naredili potniško izvedenko. Ne drži pa, da Prime ne podpirajo 15kV/16,7Hz omrežja, saj jih je bilo kar precej narejenih za vožnje v Nemčijo.
Prima II pa ne bi vedel, zakaj ni uspela. Vozi samo v Maroku. Bo morda @Re 4/4 vedel kaj več...?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3543
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Siemens - Vectron

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 10.05.2020, 18:06

Ljubitelj napisal/-a:
TGY Lyria:
Povej ti eno lokomotivo, ki je bila v času nabave ES64U4 sploh minimalno primerljiva z njo. Je ne najdeš, ker je ni.


Saj ste mi jo kar sami na forumu servirali. Francoska BB36x00 bi bolje ustrezala. Ima večjo vlečno silo , startno 320 (541 samo 300), trajno pri 70 km/h 285 kN (541 250 kN do 92 km/h pri AC po podatkih iz https://en.wikipedia.org/wiki/SNCF_Class_BB_36000, oziroma 270 kN pri 80 po podatkih iz Strojniškega vestnika, 51(2005)5, stran 260.)

Tako, da res ni umestno govoriti, da takrat ni bilo primernih lokomotiv. Umetnost javnih naročil je le v definiciji zahtev, ki izločijo apriori vso konkurenco.



Samo to ti bom povedal, če že omenjaš. Vlečna krivulja od od 0-230 km/h, (če te že tako moti ta lokomotiva), je sprogramirana s programsko kodo :!: In ne s prestavnim razmerjem . Če želiš ti odklenejo 320 kN začetne vlečne sile. Več se pa ne grem, ker iščeš dlako v jajcu. A dlake ni. Vectroni, ki dobijo programsko nadgradnjo lahko dobiš potem 350 kN. Ampak z drobnim tiskom, če so razmere na tirnici idelane. Pa Astrid dobro jutro @ljubitelj je toliko stara, da ima volan, kot 363 in ne joystick.

TGV Lyria napisal/-a:
fiat310 napisal/-a:V bistvu pa tudi mene zanima zakaj so Alstomove lokomotive v zadnjih letih tako neuspešne. Ne originalna Prima in še posebej ne Prima II nimata skoraj nobenega tujega kupca, kljub temu da na papirju izgledata dobro. Po drugi strani pa se v istem času njihove garniture precej dobro prodajajo.


Prima prve generacije se je prodajala skoraj izključno kot tovorna lokomotiva brez napajanja potniških vagonov (idealen stroj za @Ljubitelja morda?). Le za RER Transilien so naredili potniško izvedenko. Ne drži pa, da Prime ne podpirajo 15kV/16,7Hz omrežja, saj jih je bilo kar precej narejenih za vožnje v Nemčijo.
Prima II pa ne bi vedel, zakaj ni uspela. Vozi samo v Maroku. Bo morda @Re 4/4 vedel kaj več...?


Prima original (BB 27 in 37000) sta bili kar uspešnica. Seveda doma v Franciji, BB 37000 pa vozi občasno tudi v Nemčiji, ja. Tista za RER Transilien pa gre k FRET, enkrat v prihodnosti. Zakaj je potem bila Prima 2 polomija? Jaz bi rekel da zato, ker jo niso tržili in spravlili na trg, tako kot je Siemens Vectrona. Saj Bombardier je tudi na podoben način zaspal z večsistemsko in bo do leta 2021 to, kar je Vectron danes. Daleč največja prednost Vectrona je, da ga dejansko sestavljaš po želji. Recimo ÖBB bo dobil 33 lokomotiv, kjer lahko Vectron vozi po Nizozemskem. Belgiji, Nemčiji, Avstriji, Poljski, Češki, Slovaški, Madžarski, Hrvaški, Srbiji, Romuniji, Bolgariji. In taka lokomotiva se hitro proda, Ssaj se lahko enostavno prijaviš na vse razpise, lokomotivo pa ni potrebno predelovati, ampak samo vgradiš, kaj rabiš za normalno ceno, brez pretirane čakalne dobe. Tega pa Prima ni imela. Če bi, bi bilo prodanih veliko, saj je povpraševanje po večsistemskih lokomotivah še danes dovoljšnje. Poleg tega pa je Siemensu že zmanjkalo prostih LZB števik. #-o Kar pomeni, konec prodaje pod številko 193.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4538
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Siemens - Vectron

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 10.05.2020, 20:45

Ljubitelj, a ti znaš kdaj odnehati, melješ in melješ...


Imam veliko veselje razburjati "poznavalce", ki mi servirajo vse mogoče,ot, da sem kadarkoli napisal, da je za lokomotivo dovolj 120 km/h (napisal sem, da nimamo nobene proge, kjer bi potniški vlak lahko peljal vsaj kratek odsek hitrej) in podobne oslarije in mi polagajo na srce naj povem za vsaj eno mašino, ki bi se jo dalo kupiti v začetku tisočletja in bi bila enakovredna SŽ 541. Pa mi jo kasneje kar sami ponudijo, pa še večjo vlečno silo ima pri hitrosti, primerni za naše proge. Skratka velezabavno, me pa moti, da nihče ne spesni nič kaj dosti konkretnega, konkretno trenutno zakaj ni nobene 6 osne lokomotive v "državnih" službah.... Vse so ,menda privatne... Ti grdi privatniki pa samo znžujejo bruto "državnim". Bi rekel, da že mora biti resen vzrok. Skratka, od razočaranja mi bodo začeli še lasje izpadat, osivečli so mi že!
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1917
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Siemens - Vectron

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 10.05.2020, 21:03

Ljubitelj napisal/-a:
Imam veliko veselje razburjati "poznavalce", ki mi servirajo vse mogoče,ot, da sem kadarkoli napisal, da je za lokomotivo dovolj 120 km/h (napisal sem, da nimamo nobene proge, kjer bi potniški vlak lahko peljal vsaj kratek odsek hitrej) in podobne oslarije in mi polagajo na srce naj povem za vsaj eno mašino, ki bi se jo dalo kupiti v začetku tisočletja in bi bila enakovredna SŽ 541. Pa mi jo kasneje kar sami ponudijo, pa še večjo vlečno silo ima pri hitrosti, primerni za naše proge.


1. Ves čas si se zaletaval v končno hitrost 541, kot da je to pri njej najbolj važno.
2. Katero smo ti ponudili? Primo? Pa veš, da nikoli ni bila grajena za 3 kV? Ter da je za univerzalni promet brez vrednosti, ker je brez napajanja vagonov?

p.s. @fiat310, zdaj šele vidim da se je tvoj zapis o nekompatibilnosti s 15 kV nanašal na Astrid in ne na Primo. Pardon :D
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4538
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Siemens - Vectron

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 11.05.2020, 6:10

Katero smo ti ponudili? Primo? Pa veš, da nikoli ni bila grajena za 3 kV? Ter da je za univerzalni promet brez vrednosti, ker je brez napajanja vagonov?


Kako lepo bi bilo, če bi ljudje pisali o stvareh, ki so splošno znane. Sam nimam posebnega znanja, so me pa v šolah naučili, kako se poišče informacije. Zato ti vljudno svetujem, da si prebereš vsaj [url)=https://en.wikipedia.org/wiki/SNCF_Class_BB_36000] SNCF BB36000[/url].

Tam namreč lepo piše, da je narejena za 25 kVAC, 3 kVDC in 1,5kVDC.

From 2003 locomotives were modified for work into Italy; two subclasses were created BB36200 and BB36300. 12 units of the BB36200 class were created, modified to allow multiple unit operation, and with fire extinguishers fitted. 8 units of the BB36300 subclass were created with the same modifications as the BB36200 plus the addition of the SAFI (Signal d'Alarme à Freinage Inhibable) safety system.

Res za 15kV pa ni bila narejena, pa verjetno ni prevelike ovire za razširitev nabora napajanja. Vsekakor je pa lokomotiva bila zasnovana kot lokomotiva za mešan promet

The class were designed as mixed-use locomotive, and were to be used Nightstar cross-channel passenger sleeper services (cancelled 1997/9)


Vprašanje pa je, zakaj francoske lokomotive niso bile uspešne, če vemo, da so vlaki TGV razred nad nemško kramo. In to ne samo tehnično, tudi iz stališča eksploatacije na progah visokih hitrosti (LGV), katerih v Nemčiji skorajda ni.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1917
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Siemens - Vectron

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 11.05.2020, 6:56

Ljubitelj napisal/-a:
Katero smo ti ponudili? Primo? Pa veš, da nikoli ni bila grajena za 3 kV? Ter da je za univerzalni promet brez vrednosti, ker je brez napajanja vagonov?


Kako lepo bi bilo, če bi ljudje pisali o stvareh, ki so splošno znane. Sam nimam posebnega znanja, so me pa v šolah naučili, kako se poišče informacije. Zato ti vljudno svetujem, da si prebereš vsaj [url)=https://en.wikipedia.org/wiki/SNCF_Class_BB_36000] SNCF BB36000[/url].

Tam namreč lepo piše, da je narejena za 25 kVAC, 3 kVDC in 1,5kVDC.


BB 36000 ni Prima, temveč Astrid (Asynchrone Tricourant), in ima najvišjo hitrost 200 km/h (kar je nekdo pred mano že napisal) ter je grajena kot unicerzalna potniška in tovorna lokomotiva, ki jo zdaj npr. uporablja Thello za svoje vlake na francoskih tleh.
Kdo torej ne zna iskati informacij?

p.s. Očitno uvrščaš Taurusa med "nemško kramo", čeprav ga večina Evrope hvali.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3543
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Siemens - Vectron

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 11.05.2020, 8:17

Ljubitelj napisal/-a:
Kako lepo bi bilo, če bi ljudje pisali o stvareh, ki so splošno znane. Sam nimam posebnega znanja, so me pa v šolah naučili, kako se poišče informacije. Zato ti vljudno svetujem, da si prebereš vsaj...


Vljudno bi bilo, da najprej sam prebereš kaj v detajle, potem pa priporočaj drugim. Astride BB 36000, so prenehali izdelovati leta 2001. Leta 2002 pa je prišla Prima (BB 27 in kasneje BB 37) 541 z letom 2005. :D Ampak, ti je oproščeno. Vsakemu se zgodi. V elektronskem sklopu med tema dvema lokomotivama (BB 36 in 541), pa je kar velik preskok v krmiljenju. Pa so tam, v programski kodi...

O 6 osnih pa tudi dobro, da prvo kaj prebereš, kje so tudi pri državnih prevoznikih in kako jih ohranjajo. Ne bi škodilo, da ne bo komu drugemu velezabavno...ker z 36 in da smo ti jo ponudili, je meni že kar malo zabavno. In sam dobro veš kako se gredo javni razpisi. Se nisi prijavil, tvoj problem.
fiat310
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 100
Pridružen: 18.10.2013, 13:42

Re: Siemens - Vectron

OdgovorNapisal/-a fiat310 » 11.05.2020, 14:38

Re 4/4 napisal/-a:Zakaj je potem bila Prima 2 polomija? Jaz bi rekel da zato, ker jo niso tržili in spravlili na trg, tako kot je Siemens Vectrona. Saj Bombardier je tudi na podoben način zaspal z večsistemsko in bo do leta 2021 to, kar je Vectron danes. Daleč največja prednost Vectrona je, da ga dejansko sestavljaš po želji. Recimo ÖBB bo dobil 33 lokomotiv, kjer lahko Vectron vozi po Nizozemskem. Belgiji, Nemčiji, Avstriji, Poljski, Češki, Slovaški, Madžarski, Hrvaški, Srbiji, Romuniji, Bolgariji. In taka lokomotiva se hitro proda, Ssaj se lahko enostavno prijaviš na vse razpise, lokomotivo pa ni potrebno predelovati, ampak samo vgradiš, kaj rabiš za normalno ceno, brez pretirane čakalne dobe. Tega pa Prima ni imela. Če bi, bi bilo prodanih veliko, saj je povpraševanje po večsistemskih lokomotivah še danes dovoljšnje. Poleg tega pa je Siemensu že zmanjkalo prostih LZB števik. #-o Kar pomeni, konec prodaje pod številko 193.


Zanimivo da je Alstom Primo 2 oglaševal kot modularno lokomotivo, gre mogoče ta modularnost vseeno premalo globoko za večino prevoznikov? Sem pa zdaj videl da je Maroko naročil dodatnih 30 lokomotiv cca. 7 let po prejemu prvih lokomotiv, tako da so zgleda zadovoljni z njimi.

Mogoče pa niti ni zares pomembno, saj če bo Alstomu uspelo prevzeti Bombardier Transportation, se bodo verjetno osredotočili na njihove večsistemske lokomotive, vsaj za evropski trg.

Siemens pa vedno lahko dobi novo številko serije ali obstajajo kakšne ovire za to?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4538
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Siemens - Vectron

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 11.05.2020, 17:55

Vljudno bi bilo, da najprej sam prebereš kaj v detajle, potem pa priporočaj drugim. Astride BB 36000, so prenehali izdelovati leta 2001. Leta 2002 pa je prišla Prima (BB 27 in kasneje BB 37) 541 z letom 2005. :D Ampak, ti je oproščeno. Vsakemu se zgodi. V elektronskem sklopu med tema dvema lokomotivama (BB 36 in 541), pa je kar velik preskok v krmiljenju. Pa so tam, v programski kodi...


Pišrm kot čisti amater, ampak tega, da je leta 2005 bil Siemens mopoloist pri dobavi večsistemskih lokomotiv v Evropi pa ne požrem. Saj eno ste sami predlagali, pa je še verjotno kakšen drug proizvajalec v Evropi. Še vedno trdim, da je umetnost naročanja preko javnih naročil sestava pogojev.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1917
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Siemens - Vectron

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 11.05.2020, 19:28

Ljubitelj napisal/-a:
Pišrm kot čisti amater, ampak tega, da je leta 2005 bil Siemens mopoloist pri dobavi večsistemskih lokomotiv v Evropi pa ne požrem. Saj eno ste sami predlagali, pa je še verjotno kakšen drug proizvajalec v Evropi. Še vedno trdim, da je umetnost naročanja preko javnih naročil sestava pogojev.


Ni bil čisti monopolist, tudi Bombardier je imel že zunaj TRAXX MS, pri nas na testih pa je bila menda Ansaldova E402B. Ampak izkušnje z Eurosprinterjem (Taurusom) so bile daleč najboljše od vseh, čeprav so bile SŽ ene prvih, ki so naročile ES64U4 verzijo (Taurus 3). Ostalo se je šele rojevalo. Zato smo vzeli najboljše in najbolj preizkušeno.
Edina resna konkurenca, ki bi ti verjetno bila bolj všeč, je bila Helga (ES64F4) iz iste hiše.
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 464
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Siemens - Vectron

OdgovorNapisal/-a maxima » 11.05.2020, 20:12

E402B so testirali samo na Hrvaškem (Reška proga) kot vem.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3543
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Siemens - Vectron

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 12.05.2020, 10:19

fiat310 napisal/-a:
Zanimivo da je Alstom Primo 2 oglaševal kot modularno lokomotivo, gre mogoče ta modularnost vseeno premalo globoko za večino prevoznikov? Sem pa zdaj videl da je Maroko naročil dodatnih 30 lokomotiv cca. 7 let po prejemu prvih lokomotiv, tako da so zgleda zadovoljni z njimi.

Mogoče pa niti ni zares pomembno, saj če bo Alstomu uspelo prevzeti Bombardier Transportation, se bodo verjetno osredotočili na njihove večsistemske lokomotive, vsaj za evropski trg.

Siemens pa vedno lahko dobi novo številko serije ali obstajajo kakšne ovire za to?


Eno je oglaševati, drugo pa potem udejaniti v praksi. Segment lokomotiv je malo drugačen od potniških garnitur. Potniške garniture se delajo po naročilu, lokomotive so pa pač lokomotive. Kupca ne briga kaj veliko. Če ustreza pogojem, ki jih objavi in prispe ustrezna ponudba, jo pregleda in vzame. Tehnični pogoji, ki jih objavi kupec so ponavadi malo bolj skromni. Pač število osi, moč izražena, kot minimalna, ki jo mora doseči na kolesih. Hitrost postavi na neko vrednost, začetno vlečno silo se postavi nekje na standardno vrednost 300 ali 320 kN, oz. 450-550 kN za šest osi. Ok, to Primi ne dela težav. Potem pa prideš še do drugega dela razpisa, ki pravi. Večina kupcev želi še podporo pri servisu (tu Alstom malo že škripne), redki pa imajo še centralne delavnice, da bi jih učili kako sami vzdrževati. Recimo CD Moste so partner Siemensa in jim zaupa marsikaj, MRCE pa jim na veliko pošilja serijo 189 na revizije, kar lepo pokrije servisno mrežo Siemensa za Balkan in del Italije. Naslednji pogoj je datum dobave in postopki pridobivanja dovoljenj. Tu je pa Alstom povsem zamočil. V Nemčiji je sicer delal ta postopek (enak, ko smo videli pri nas nazadnje Traxxa3), potem se je pa ustavilo. In tu se je lomila ta neuspešna zgodba. Če bi nadaljevali s temi postopki še v drugih državah (prevsem so pomembni paketi Nizozemska, smer Ren, Italija višjegrajska skupina, smer Donava, Slovenija in Hrvaška), bi zagotovo uspeli. Zadnji pogoj v razpisu se pa nanaša na ravno omenjenega. Varnostni paketi. Ok, to ni težko sestaviti teh 30-50 kombinacij. Ampak, kupec ne bo čakal postopkov. On želi, da je lokomotiva čim prej pripravljena (ponavadi se tudi določi datum dobave) in pričakuje da bo postopke dajanje na trg opravil proizvajalec, sam mu pa plača za to. Kar na koncu pomeni eno vožjo v vsaki državi, teden ali dva birokarcije in...voila, lahko vozim. Če bi vzel Primo, bi sedaj v marsikateri državi precej časa čakal na odobritev le te, namesto da bi že vozil. Vsaj tak je moj pogled na to. Ker Siemens se je pohvalil, da ima lokomotivo za večino držav, kjer je dejansko tam opravljal te vožnje, ki smo jo leta 2015? videli tudi pri nas. In to je počel ravno v času, ko se je dejansko odprl liberaliziran trg tovornega prometa. Konkurenti tega niso počeli in so s tem zamudili prvi vlak. Sedaj je na vrsti drugi. Trenutno se išče več kot 200 večsistemskih lokomotiv. Kdor lahko ponudi dobavo v razumnem času, bo izbran.

Maroko pa je v zgodovini bil del Francije in ima v floti izključno Alstom. Tudi TGV-ja.

Kar se tiče Alstom-Bombardier je pa še vse v zraku. Nakup je zaključen, ampak kaj bodo rekli regulatorji, je pa druga zgodba. Kako bo zgledalo to sodelovanje pa tudi ni jasno. Verjetno bo Alstom dobil dostop do svetovnega trga, v Evropi si pa ne bosta konkurirala. Za lokomotive Traxx je pa to lahko win-win situacija. Vsak strojevodja, ki vozi Traxxa in ve da bo treba voziti po progah z ETCS, že zavija z očmi, ker je to najšibkejši člen na Traxxih. Če jim Alstom ponudi njihov ETCS Atlas, bo to zgodba o uspehu. Če pa pogledaš Alstomovo spletno stran, že imajo pripravljeno lokomotivo za domači trg. Prima M4.

Glede Siemensa in nove številke pa je vse skrito v tančico skrivnosti*. Neuradno trenutno Siemens noče prodajati, saj nima več proste številke. Obstajata sicer dve pomembni številki. UIC 6 193, ki je priznana povsod v Evropi in LZB 193, ki je kontrolna za Nemčijo. In sedaj imaš problem kaj, če je več kot 1000 lokomotiv s to številko. Kaj potem predvideva birokracija? UIC koda/številka ne priznava več kot 999 številk ene serije (možnih samo 12 številk v UIC). In danes ni prakse, ali lahko isti model nosi dve različni številki v eni državi. LZB pa je včasih dovoljevala več kot 999, ne dovoljuje pa zasedbo že zasedenih/rezerviranih številk z aktivnimi lokomotivami ali tistih, ki bodo nekoč prišle na trg. Pa smo tam, ko čakamo kaj bo sedaj.

*Popolnoma enako kot z Škodo, če te je že enkrat zanimalo. DB noče prevzeti garnitur, če se ne bodo nadaljevali postopki pridovibanja dovoljenj pred EBA. Garnutira ima trenutno samo začasno dovoljenje, ker imajo tehnične težave. Neuradno se namiguje da so problemi s silami, ki nastanejo pri srečevanju z nasproti vozečim vozilom pri visoki hitrosti, ter težave z elektroniko v garnituri, saj naj bi jo motilo magnetno polje voznega voda. Ampak to zadnje ne verjamem.

O konkurenci tega kar se je takrat pri nas vzelo, bi pa lahko reklo da je bila skromna in ne kos Siemensu.
Ansaldova 403, je bila tako slaba in draga, da so še Italijani odstranili 15 in 1,5 kV. Bombardier pa ja. Bil je, vprašanje pa, ali je imel željo. Alstom pa je bil tako ali tako zaseden z domačim SNCF.
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 527
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Siemens - Vectron

OdgovorNapisal/-a dingo » 12.05.2020, 10:48

Re4/4 prav z veseljem preberem tvoje prispevke :thumbupl
Mogoče veš če delajo kaj pri Siemensu že na nasledniku Vectrona?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3543
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Siemens - Vectron

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 12.05.2020, 13:30

dingo napisal/-a:Mogoče veš če delajo kaj pri Siemensu že na nasledniku Vectrona?


Namigi iz čeških železnic so, da na trg prihaja nekaj novega, ja. Ni pa bilo rečeno od katerega proizvajalca.
Sedaj, če delaš kot proizvajalec na nasledniku pomeni samo to, da za določeno obdobje izpadeš iz tekme, če nimaš aktualnega modela še v prodaji. Postopki registracije pri ERA (evropska agencija za železniški promet) in EBA* (nemška agencija) terjajo določen čas, zato tega modela (za čezmejne vlake) takrat ni možno prodajati širšemu krogu. Poleg tega je potrebno še optimizirati proizvodnjo in dobavno verigo, saj gre vsakih nekaj let razvoj komponent naprej. Kaj dela Siemens, nimam pojma. Mogoče bo kaj, saj je čas za Innotrans. Kar se tiče Vectrona je podpora za menjavo ali nadgradnjo paketov pri Siemensu še vedno mogoča. Tudi 541 še vedno ima to podporo, prav tako nadgradnja programske opreme na BR189, saj starejše lokomotive (ali pa, če imaš drug sistem krmiljenja), po pravilu ne prepoznajo novejših lokomotiv, če želiš sprego. Z letošnjim letom so končno dobili dovoljenje za Belgijo, sledi še Danska. Tako da, najlažje trenutno za Siemens bi bilo, da poizkuša rešiti zaplet birokratsko, vmes pa delati na nekoliko lažji lokomotivi, kjer bi jo na koncu obtežili z balastom. Last mile opcija je precej uporabna zadeva.
Kolikor sem pa videl malo prej so Poljaki že podaljšali razpis za 10 večsistemskih lokomotiv, kar daje slutiti, da trenutno skoraj ni mogoče dobiti lokomotivo v optimalnem času. #-o Izjema je DC program in pa Traxx MS2, ampak ta model je samo še izhod v sili, saj je ETCS na njemu že "out of date" in ga moraš nadgraditi v roku nekaj let. Stadlerjeva šestosna elektro lokomotiva Euro9000, pa se pričakuje da bo na tirih leta okrog 2022. Trenutno so naročene tri lokomotive s paketom Nizozemska, Belgija, Nemčija, Avstrija, Italija. Ostale države pa po dogovoru. EuroDual pa je drugače že redno v prometu. Z letošnjim letom tudi na Švedskem in Norveškem.

*nemški trg je daleč najbolj zaželjen, zato je prisotnost tam skorajda obvezna, če želiš kaj prodati.
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 292
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Siemens - Vectron

OdgovorNapisal/-a anzovc » 12.05.2020, 21:55

Hvala za obširen zapis o lokomotivah. Torej posel z lokomotivami cveti, sploh Siemensu. Se pravi, da se količina lokomotiv na Evropskem železniškem omrežju povečuje (ali pa se starejše pospešeno dajejo iz prometa)? Katere lokomotive bomo naslednje leto videvali na Štajerskem kraku ko bo D4?
In še nekaj me zanima pri večsistemskih lokomotivah...koliko odjemnikov imajo večsistemske lokomotive. Pri enosistemski razumem da dva, se pravi na vsakem koncu eden, kjer ke npr. pri Brižiti dvignjen prednji, če gledamo v smeri vožnje.Kaj pa pri trisitemski?

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov