In koliko je čezmejnega potniškega prometa, ki bi potreboval lokomotivo za 230 km/h? Bi povsem zadostovala dvosistemska z vmax=120 km/h saj ni nikjer dovoljena med ZG in Beljakom hitrost nad 120 km/h, v Šentilj pa ne smejo voziti.No pa jo poimenuj. In zakaj bi iskali specifično tovorno, če se je iskalo univerzalni stroj za čezmejni potniški in tovorni promet.
Siemens - Vectron
Re: Siemens - Vectron
Re: Siemens - Vectron
Dvosistemska med Zagrebom in Villachom ne pride v poštev. Rabiš vsaj 3 sistemsko.
Kje boš dobil moderno lokomotivo za samo 120km/h?
In kaj je problem če ima lokomotiva možnost vozit več kot 120km/h?
V Špilje pa začnejo voziti jeseni.
Kje boš dobil moderno lokomotivo za samo 120km/h?
In kaj je problem če ima lokomotiva možnost vozit več kot 120km/h?
V Špilje pa začnejo voziti jeseni.
Re: Siemens - Vectron
V resnici edini problem z 230km/h je ta, da lokomotiva polno moč doseže šele pri slabih 80km/h. In to nima veze s softverskim zaklepanjem. Če bi bila lokomotiva fizično narejena za 160km/h (recimo drugačno prestavno razmerje med pogonskimi motorji in kolesnimi dvojicami, morda kakšne manjše prilagoditve podstavnih vozičkov), bi polno moč dosegla že pri malo nad 50km/h, prav tako bi dosegala okoli 40% večjo vlečno silo - samo ne vem, ali bi toliko večjo vlečno silo v realnosti lahko prenesla na tire.
LP, Metod
Re: Siemens - Vectron
Koliko potniških vlakov in koliko tovornih vlakov so prepeljale SŽ na omenjeni relaciji s brez menjave lokomotiv, ki so naredile že približno 50% svoje življenske dobe. Kadarkoli sem na Jesenicah, se menjavajo lokomotive, edino tistih nekaj potniških pelje brez zamenjave. V Dobovi pa menda vsi zamenjajo lokomotivo.Dvosistemska med Zagrebom in Villachom ne pride v poštev. Rabiš vsaj 3 sistemsko.
Kdo pa trdi, da mora biti za samo 120 km/h kakor se je nekoč kupovalo. Toda če nimaš proge za hitrost nad 120 km/h in tudi večina prog v soseščini kjer naj bi vozil tiste 3-4 potnške vlake dnevno tega ne ponuja (Je-Beljak) res ni potrebe po nekih lokomotivah, ki se kitijo z svetovnim hitrostnim rekordo, ki pa roko na srce ni nič kaj impozanten v primerjavi z rednimi hitrostmi vlakov TGV....Kje boš dobil moderno lokomotivo za samo 120km/h?
Lokomotiva mora biti optimizirana za tako visoko hitrost, kar pri normalno hitrih lokomotivah tam do 160 km/h ni potrebno. Nekaj ti je pa že odgovoril mkx.In kaj je problem če ima lokomotiva možnost vozit več kot 120km/h?
Kaj pa? Trenutno ni nobenega potniškega vlaka in kaže da bo z mednarodnim prometom kriza. No, ampak na to tisti, ki so izbirali nedvomno niso imeli vpliva. .V Špilje pa začnejo voziti jeseni.
Re: Siemens - Vectron
Morda še nisi slišal, da z oktobrom ÖBB ne dovolijo menjave lokomotiv v Špilju zaradi prezasedenosti. Zato bo moralo voziti vse z interoperabilnimi mašinami čez. Tako potniški (150/1, 158/9 in 1414/5) kot tudi vsi tovorni.Ljubitelj napisal/-a:Kaj pa? Trenutno ni nobenega potniškega vlaka in kaže da bo z mednarodnim prometom kriza. No, ampak na to tisti, ki so izbirali nedvomno niso imeli vpliva. .V Špilje pa začnejo voziti jeseni.
Ampak itak nekaj si daš v glavo in ne popustiš, pa če ti sto let razlagamo, da smo dobili najboljši stroj na trgu. Me zanima v kaj se boš vpičil pri Stadlerjih.
Re: Siemens - Vectron
In po pretečni polovici načrtovane življenske dobe bodo mašine končno začele služiti temu, čemur so namenjene. Končno nekaj pohvalnega. Pa bodo res vozile. Danes smo maja meseca, na Pragerskem pa ni slišati, da bi se kaj delalo.....Morda še nisi slišal, da z oktobrom ÖBB ne dovolijo menjave lokomotiv v Špilju zaradi prezasedenosti. Zato bo moralo voziti vse z interoperabilnimi mašinami čez. Tako potniški (150/1, 158/9 in 1414/5) kot tudi vsi tovorni.
Ampak itak nekaj si daš v glavo in ne popustiš, pa če ti sto let razlagamo, da smo dobili najboljši stroj na trgu. Me zanima v kaj se boš vpičil pri Stadlerjih.
Re: Siemens - Vectron
Bodo, samo se bo menjava vršila namesto v Spilju pač v Teznem...Ljubitelj napisal/-a:Pa bodo res vozile. Danes smo maja meseca, na Pragerskem pa ni slišati, da bi se kaj delalo.....
Re: Siemens - Vectron
A 150/1, 158/9 in 1414/5 bodo pa v Mariboru menjali038 napisal/-a:Bodo, samo se bo menjava vršila namesto v Spilju pač v Teznem...
Tine
Re: Siemens - Vectron
Taurus je imel serijsko samo ene postavne vozičke. Drugih serijsko ni bilo razen, če bi ponudili BR 189. Vectron in Smartron imata v vseh verzijah isto prestavno razmerje. Hitrost ti pa potem softwaresko zaklenejo. Naj si gre za 140, 160 ali 200 km/h. Moč, vlečna sila pa sta tudi softwaresko regulirana, glede na temperaturo okolice in komponent in s tem sposobnost hlajenja. Tista maksimalna moč je na koncu samo na papirju. Pri zunanji temperaturi nad 33 ° se lokomotivam softwaresko znižuje moč, ker se komponente niso sposobne več učinkovito hladiti. Da ne govorim, da konkurenca vozi z izločenim enim vlečnim motorjem, ali pa zaprosi za prevoz, ker je 3kV enota zopet v okvari.mkx napisal/-a:V resnici edini problem z 230km/h je ta, da lokomotiva polno moč doseže šele pri slabih 80km/h. In to nima veze s softverskim zaklepanjem. Če bi bila lokomotiva fizično narejena za 160km/h (recimo drugačno prestavno razmerje med pogonskimi motorji in kolesnimi dvojicami, morda kakšne manjše prilagoditve podstavnih vozičkov).
Mislim da @038 govori o tovornem prometu. Potniškim vlakom se je omenjala interoperabilnost.Tin€ napisal/-a:A 150/1, 158/9 in 1414/5 bodo pa v Mariboru menjali038 napisal/-a:Bodo, samo se bo menjava vršila namesto v Spilju pač v Teznem...
So precej v Avstriji in tudi na Hrvaškem, če te skrbi, da niso.Ljubitelj napisal/-a:Koliko potniških vlakov in koliko tovornih vlakov so prepeljale SŽ na omenjeni relaciji s brez menjave lokomotiv, ki so naredile že približno 50% svoje življenske dobe. Kadarkoli sem na Jesenicah, se menjavajo lokomotive, edino tistih nekaj potniških pelje brez zamenjave. V Dobovi pa menda vsi zamenjajo lokomotivo.Dvosistemska med Zagrebom in Villachom ne pride v poštev. Rabiš vsaj 3 sistemsko.
Pod 140 km/h danes serijsko ne boš dobil nič. Pa sanjaj dalje da lahko. Pa vekrco si še navij, ker šestosne imajo serijsko reci in piši kar 160 km/h.Kje boš dobil moderno lokomotivo za samo 120km/h?Kdo pa trdi, da mora biti za samo 120 km/h kakor se je nekoč kupovalo. Toda če nimaš proge za hitrost nad 120 km/h in tudi večina prog v soseščini kjer naj bi vozil tiste 3-4 potnške vlake dnevno tega ne ponuja (Je-Beljak) res ni potrebe po nekih lokomotivah, ki se kitijo z svetovnim hitrostnim rekordo, ki pa roko na srce ni nič kaj impozanten v primerjavi z rednimi hitrostmi vlakov TGV....
[/quote]In kaj je problem če ima lokomotiva možnost vozit več kot 120km/h?Lokomotiva mora biti optimizirana za tako visoko hitrost, kar pri normalno hitrih lokomotivah tam do 160 km/h ni potrebno. Nekaj ti je pa že odgovoril mkx.
Vsaka današnja lokomotiva je optimizirana za univerzalno vleko, ne glede na hitrost, ki jo lahko doseže in je v serijski proizvodnji, da doseže čim večji krig kupcev, brez izvenserijskih modelov, ki dražijo proizvodnji proces in dobavno verigo. Ostalo je tvoje pisanje kar nekaj tja v tri dni, brez kakršnegakoli tehtnega argumenta. Tudi Francozi brez tvojega dlakocepenja vozijo z BB 36000, čez Frejus. Pa jih pojdi učit da morajo vzeti naslednjič 120 km/h in naj jih ne pošiljajo v Slovenijo (kot predvidevajo), ker pri nas ne bodo šle čez 80-100 km/h
Re: Siemens - Vectron
Nič ne bodo menjali. Celo pot ista mašina (razen od Dobove do Zagreba).Tin€ napisal/-a:A 150/1, 158/9 in 1414/5 bodo pa v Mariboru menjali038 napisal/-a:Bodo, samo se bo menjava vršila namesto v Spilju pač v Teznem...
Re: Siemens - Vectron
Ko že omenjaš ta Frejuski tunel, tam je toliko tovornega prometa, da ne govorim o 2-3 TGV vlakih dnevno, da bi zmogli (malce pooetične svobode) tudi s konjsko vleko. Zadnja 3 leta namreč 2-3 krat letno potujem skozi cestni tule Frejus, po dolini skozi Suso v Italiji in po dolini Maurienne proti Montmelianu pa komajda vidiš kakšen tovorni vlak, predvsem na postaji v Modani.Vsaka današnja lokomotiva je optimizirana za univerzalno vleko, ne glede na hitrost, ki jo lahko doseže in je v serijski proizvodnji, da doseže čim večji krig kupcev, brez izvenserijskih modelov, ki dražijo proizvodnji proces in dobavno verigo. Ostalo je tvoje pisanje kar nekaj tja v tri dni, brez kakršnegakoli tehtnega argumenta. Tudi Francozi brez tvojega dlakocepenja vozijo z BB 36000, čez Frejus. Pa jih pojdi učit da morajo vzeti naslednjič 120 km/h in naj jih ne pošiljajo v Slovenijo (kot predvidevajo), ker pri nas ne bodo šle čez 80-100 km/h
Re: Siemens - Vectron
Saj ste mi jo kar sami na forumu servirali. Francoska BB36x00 bi bolje ustrezala. Ima večjo vlečno silo , startno 320 (541 samo 300), trajno pri 70 km/h 285 kN (541 250 kN do 92 km/h pri AC po podatkih iz https://en.wikipedia.org/wiki/SNCF_Class_BB_36000, oziroma 270 kN pri 80 po podatkih iz Strojniškega vestnika, 51(2005)5, stran 260.)TGY Lyria:
Povej ti eno lokomotivo, ki je bila v času nabave ES64U4 sploh minimalno primerljiva z njo. Je ne najdeš, ker je ni.
Tako, da res ni umestno govoriti, da takrat ni bilo primernih lokomotiv. Umetnost javnih naročil je le v definiciji zahtev, ki izločijo apriori vso konkurenco.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Siemens - Vectron
Začetek mesec september 2020 naprej..Tin€ napisal/-a:A 150/1, 158/9 in 1414/5 bodo pa v Mariboru menjali038 napisal/-a:Bodo, samo se bo menjava vršila namesto v Spilju pač v Teznem...
Sestave lokomotiva : EC 150/151 bo 541 , EC 158/159 bo 1216 , EN 1414/1415 bo 541.
Na Pragerskem problem , ta mesec maju začetek dela obvozi ... končno nevem ..
Lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Siemens - Vectron
Končna hitrost BB36x00 lokomotiv je 200 km/h in ne 120 km/h. Poleg tega lokomotive ne podpirajo 15kV/16,7Hz omrežij, tako da ne vem če je čisto zares primerljiva s Siemensovimi lokomotivami. Mogoče je smiselno omeniti še da lokomotiva zunaj Francije ni bila pretirano uspešna, niti njeni uporabniki niso bili zelo zadovoljni (Amtrak je svojo verzijo upokojil po komaj desetletju obratovanja in kupil Siemensove lokomotive).Ljubitelj napisal/-a:Saj ste mi jo kar sami na forumu servirali. Francoska BB36x00 bi bolje ustrezala. Ima večjo vlečno silo , startno 320 (541 samo 300), trajno pri 70 km/h 285 kN (541 250 kN do 92 km/h pri AC po podatkih iz https://en.wikipedia.org/wiki/SNCF_Class_BB_36000, oziroma 270 kN pri 80 po podatkih iz Strojniškega vestnika, 51(2005)5, stran 260.)TGY Lyria:
Povej ti eno lokomotivo, ki je bila v času nabave ES64U4 sploh minimalno primerljiva z njo. Je ne najdeš, ker je ni.
Tako, da res ni umestno govoriti, da takrat ni bilo primernih lokomotiv. Umetnost javnih naročil je le v definiciji zahtev, ki izločijo apriori vso konkurenco.
V bistvu pa tudi mene zanima zakaj so Alstomove lokomotive v zadnjih letih tako neuspešne. Ne originalna Prima in še posebej ne Prima II nimata skoraj nobenega tujega kupca, kljub temu da na papirju izgledata dobro. Po drugi strani pa se v istem času njihove garniture precej dobro prodajajo.
Re: Siemens - Vectron
Ljubitelj, a ti znaš kdaj odnehati, melješ in melješ...
Poglej si oz. si za vzor vzemi mlajšega člana kaj je napisal
Poglej si oz. si za vzor vzemi mlajšega člana kaj je napisal
Vzemi si ga za vzor, ne pa kot pravijo na oni strani Kolpe "Trla baba lan, da joj prođe dan"!Tonka napisal/-a:Rad bi se opravičil za vse neumnosti in bluzenje, ki sem ga pisal po forumu v letih 2017 in 2018. Šel sem brat svoje stare prispevke in sem si mislil “O moj bog kakšne neumnosti sem pisal” - sploh o vrtni železnici in luksuznem vlaku. Pa vsa moja pametovanja o stvareh, o katerih nisem imel pojma. In šimfanja ...
Lep dan,
Luka T.
Tine