Siemens - Vectron

Debata okoli voznega parka
Odgovori
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Siemens - Vectron

Odgovor Napisal/-a holding »

Ljubitelj napisal/-a:Tu ima pa holding rahlo prav. Sto let nazaj se je razmišljalo strateško

1) mi bomo imeli svojo širino tira, Rusija:ostala Evrazija, Iberski polotok spet nekaj tretjega
2) v Bosni bo enaka kot je že v Srbiji (ali pa mogoče narobe), torej 760mm
3) bog ne daj tunel pod Rokavskim prelivom
4) mi bomo imeli redkozračne zavore, oni le.........

LPL
...ne sto let nazaj, še 30 let nazaj se je v Evropi tako razmišljalo in delalo.... :mrgreen: ....in šele v začetku 90-ih so začele prihajati na dan "bogokletne" ideje o združevanju evropskega prostora (in posledično interoperabilizacijo železnic).....in "projekt Taurus" je posledica teh razmišljanj v začetku devetdesetih...
....če bi bila Evropa kao Amerika, potem ne bi bilo ne luke Koper, ne Luke Trst ipd....ampak bi v treh, mogoče štirih evropskih lukah pretovorili večino prekomorskega tovora in ga po dveh ali treh železniških koridorjih prek Evrope sfural na 10.000 tonskih vlakih v nekaj logističnih centrov.... :roll: ....
...iz LA-ja z enim vlakom proti vzhodu odpeljejo toliko kontejnerjev, kot jih Koper odpravi v dveh dneh....ali pa Trst v enem dnevu... :roll: ...kar pa je (za Trst in Kp) 3 X toliko, kot pred 30-imi leti!!...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Siemens - Vectron

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

holding napisal/-a: ...iz LA-ja z enim vlakom proti vzhodu odpeljejo toliko kontejnerjev....
Če bi v Evropi hrepeneli samo po vedno večjem dobičku, potem bi bila amerika že zdavnaj tukaj. Sploh pa, če gre verjeti discovery kanalu potem je čudno, da je zapora proge možna samo, med enim in drugim vlakom, bog ne daj, da zapreš progo in s tem ustaviš vlak-dobiček kopni.. in kako lahko v ameriki vozijo dizelke, ki imajo delno okvaro zavor, pa da lahko vlak odpelje, tudi, če ne vpišeš teže tovora, saj bo 6 dizelk dovolj...ja ni kaj hitro dobiš poln vlak goriva pred bajto, pod bajto naftovod in plinovod... viva la vida...not!

Pa da se vrnem na temo...Vectroni se "razmnožujejo", ni kaj, siemensu gre dober od rok, so dobili še naročilo za 15, 3 sistemskih BLS-Railpool.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Siemens - Vectron

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

holding napisal/-a:
...iz LA-ja z enim vlakom proti vzhodu odpeljejo toliko kontejnerjev....


Če bi v Evropi hrepeneli samo po vedno večjem dobičku, potem bi bila amerika že zdavnaj tukaj. Sploh pa, če gre verjeti discovery kanalu potem je čudno, da je zapora proge možna samo, med enim in drugim vlakom, bog ne daj, da zapreš progo in s tem ustaviš vlak-dobiček kopni.. in kako lahko v ameriki vozijo dizelke, ki imajo delno okvaro zavor, pa da lahko vlak odpelje, tudi, če ne vpišeš teže tovora, saj bo 6 dizelk dovolj...ja ni kaj hitro dobiš poln vlak goriva pred bajto, pod bajto naftovod in plinovod... viva la vida...not!
In kakšno zvezo ima to z dejstvom, da iz LA en vlak odpelje za dva dni kontejnerjev v Kopru? Zgledovati se je potrebno po tej dobri praksi, ne po slabi praksi, po možnosti iz TV oddaj kvalitete Discovery. Recimo je bila na Discoveryju oddaja o predoru Markovec, ki je če se ne motim v flišu, in so se vsi geomehaniki in geologi daleč na okoli zvijali od smeha, ker je bilo govora o zelo trdi magmatski kamenini.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Siemens - Vectron

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

A kakšno? Iz tvojega odgovora na prejšnji strani kakšne prevoznine imajo v ameriki napram ostalimi. Čez lužo je vse strošek, v obratno me ne boš prepričal...Drugače pa lahko poveš, da amerika nima takšnih spenjač kot jih dobiš iz tovarn, kjer delajo lokomotive za evropski trg. Vsaj jaz nisem videl na slikah takšnih... Pa tako za info: Ruda v Nemčiji 2200 ton po večini na ravnem s tandemom.

Sto ludi, sto čudi, upam, da ne upaš, da bi še japonske delovne navade prenesli...
Sicer pa smo že hudo izven teme...Pa vesele praznike, se beremo po njih...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Siemens - Vectron

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Drugače pa lahko poveš, da amerika nima takšnih spenjač kot jih dobiš iz tovarn, kjer delajo lokomotive za evropski tr
Pa sej svet ve, da samo v zahodni in osrednji Evropi uporabljajo vijačne spenjače. Še na afriških ozkotirnih progah imajo tovorni vagoni avtomatske spenjače!
Pa tako za info: Ruda v Nemčiji 2200 ton po večini na ravnem s tandemom
pri čemer uporabljajo dvojne vagone z nosilnostjo do 171,5, bruto do 240 ton. Daj se no zresni..... in poglej malo po internetu.

Koda: Izberi vse

Falrrs 152 und 153
   A  B1  B2  C2  C3  C4  D2  D3  D4  
S 29,0 29,0 43,0 45,0 53,0 53,0 45,0 54,5 61,0 ** 
120 00,0 00,0 00,0 00,0 00,0 00,0 00,0 00,0 00,0  
DB CE 
100 171,5 
LPL
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Siemens - Vectron

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Bom prejšni post malo popravil, da ne bo Re 4/4 imel pripomb. Po dostopnih padatkih imajo vagoni za prevoz rude (Erzwagen) Fals 151 in 152/153 nosilnost krepko večjo in znaša 100, oziroma 201,5 tone za 152/153 serijo. Temu ustrezen je bruto 135, oziroma 270 ton. Vagoni so seveda opremljeni z avtomatsko spenjačo, če me pa spomin ne vara je teža vlakov okoli 4000 ton. Sem si malo ogledal na internetu in so večinoma dolgi po 45 4 osnih Falsov, ti pa 2200 tonah..... Verjetno se tudi najdejo, toda stvari gredo naprej.

LPL
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Siemens - Vectron

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Pa še en dodatek prejšnima dvema. Malo staro, samo 13 let:
12.8.2002, Erick Krschenhausen:
.....Soviel ich wei§, verkehren auch schon lange dreimal taeglich 5400t-Erzzuege zwischen Hamburg-Hansaport (Erzhafen im Hafen) und Salzgitter/Peine mit 2x 151 mit automatischer Kupplung und sechsachigen Erzwagen. Neuerdings fahren neue Erzwagen mit mehr Fassungsvermšgen......
Vir:http://www.bahninfo-forum.de/read.php?8,20781

Ima pa Re 4/4 prav, vlečeta samo dve lokomotivi, saj je v glavnem ravnina.

LPL
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Siemens - Vectron

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Ko že tako govoriš o teh avtomatskih kuplah, se mi porajajo naslednja vprašanja. Recimo, da vse Fals-e za relacijo Koper-Linz opremijo z avtomatskimi kuplami potem bi morali za te vlake določiti tudi nekaj lokomotiv, katere bi opremili z njimi, saj drugače vse skupaj nima smisla, je res? Vlak vozi na na tej relaciji v Vöest-Alpine; kako je tam gori, imajo lokomotive opremljene z avtomatskimi kuplami, ali lahko sprejmejo tak vlak? Bi ÖBB lahko sprejel tak vlak? Kaj v primeru, da se lokomotiva pokvari, kako vlak odpeljati dalje čimprej s čim manjšimi stroški? In če recimo gre za 4 vlake na tej relaciji, to pomeni, da moramo 5-6 lokomotiv opremiti z avtokuplami. Kaj ko lokomotive niso v uporabi, kje se jih lahko ponuca? Verjetno boš rekel, da v tem primeru bi morale biti na lokomotivah kuple sposobne spenjanja z avtomatskimi kuplami in verigo ampak ali so res dovolj preizkušene za tako delo, so kje v rabi (reference)?
Goran
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Siemens - Vectron

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Gorchi,

DB ima to pošlihtano že kakih 40 let. Del lokomotiv BR 151 in 189 je opremljen z avtomatskimi spenjačami
Zwanzig Lokomotiven wurden ab 1976 mit der automatischen Mittelpufferkupplung Bauart Unicupler (AK69e) ausgerüstet zur Beförderung schwerer Erzzüge in Doppeltraktion von den Nordseehäfen zu den Stahlwerken Peine-Salzgitter und ins Saarland. Diese Umrüstung wurde notwendig, da die Gesamtzugmasse der Erzzüge mit 4000 t, später auch 6000 t zu groß für die mit der normalerweise verwendeten Schraubenkupplung zulässigen Zugkräfte war.
Ostali pomisleki pa v glavnem niso upravičeni, saj avtomatska spenjača C-AKv omogoča direktno spetje z vijačno.
Wechseln zu: Navigation, Suche Die C-AKv-Kupplung (Compact - Automatische Kupplung vereinfacht) ist eine vollautomatische Mittelpufferkupplung für Eisenbahnfahrzeuge, die als Ersatz für die europäische Schraubenkupplung entwickelt wurde. Sie hat das Willison-Profil der russischen SA-3-Kupplung und ist sowohl mit der europäischen Schraubenkupplung als auch mit der SA-3- und der bisherigen UIC-Mittelpufferkupplung adapterlos kuppelbar.
Če so dovolj preiskušene ne vem, izpolnjijejo pa vse zahteve UIC,
Im Gegensatz zur unveränderten SA-3-Kupplung und zur Janney-Kupplung erfüllt die C-AKv-Kupplung die Vorgaben der UIC, die zur Entwicklung der UIC-Mittelpufferkupplung führten; sie erfüllt die Norm UIC 522-1. Unter anderem umfasst dies zuverlässiges Kuppeln in den engen Kurvenradien Europas.
Insbesondere ist die Kupplung kompatibel mit Einbaurahmen nach UIC 530-1, die bereits an zahlreichen Eisenbahnfahrzeugen verbaut wurden.
in so v uporabi že kar nekaj časa
2009 erhielt das Siemens Werk München-Allach von Railion den Auftrag,[1] 18 existierende Lokomotiven der Baureihe 189 mit der C-AKv-Kupplung auszurüsten. Damit sollen Erzzüge mit bis zu 6000 t Masse auf der Strecke Rotterdam–Dillingen (Saar), gefahren werden.
Tako verjetno vidiš, da AK niso neki baubau, ampak kruto dejstvo, če hočeš biti na trgu konkurenčen.

Sicer se pa v C-AKv spenjači več najde na http://de.wikipedia.org/wiki/C-AKv-Kupplung" onclick="window.open(this.href);return false; in stroskovna analiza z nekaterimi detajli izvedbe.

LPL
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 609
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Siemens - Vectron

Odgovor Napisal/-a Peter 5 »

Zdravo!
Kot lahko preberemo na tem forumu v temi o indijskih železnicah (IR), so tam v glavnem že prešli na naletne avtomatske spenjače, vendar so jih podobno adaptirali, da dodatno omogočajo zanesljivo spenjanje s še nepredelanimi vozili, ki imajo samo vijačne spenjače. Tako je omogočen postopen in tekoč prehod iz starega sistema spenjanja na novejšega , sodobnejšega in s tem seveda boljšega.

Nekaj podobnega bi lahko napravili končno tudi že v Evropi. Nekdanje priprave na tak korak so žal zamrle in osebno že dolgo nisem slišal/bral nič novega s tem v zvezi, razen o vlakih z rudo v železarne Peine-Salzgitter, ampak tudi to je že stara zgodba.
LP - Peter
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Siemens - Vectron

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Medtem ko se v tej temi odvija že prava off-topic bitka z neskončnimi zablodami nekaterih, ki si mislijo, da o vsem vedo vse, bom sam raje prešel nazaj na temo in pripel tale posnetek za vse ljubitelje Vectrona.
Ne vem zakaj, ampak kabina mi deluje nekako čudno klavstrofobična...

Povezava na video

Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Siemens - Vectron

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Medtem ko se v tej temi odvija že prava off-topic bitka z neskončnimi zablodami nekaterih, ki si mislijo, da o vsem vedo vse, bom sam raje prešel nazaj na temo in pripel tale posnetek za vse ljubitelje Vectrona.
Tako se govori. Vendar če bo evropa še oklevala na zablodah okostenelih lobijev, bodo pač prevoze razsutih tovorov prevzeli privatniki, saj se očevidno brez težav pelje 4-6000 tonski vlak na obstoječi infrastrukturi, ne glede na vse administrativne ovire, le volja je potrebna in takrat bodo tudi Vectroni opremljeni z avtomatskimi spenjačami. Vse ostalo je pa za ljubitelje modelskih železnic, ki pa tako in tako imajo svojo rubriko na forumu.

LPL
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 609
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Siemens - Vectron

Odgovor Napisal/-a Peter 5 »

Zdravo!
Nisem še slišal , da bi bil lahko kak prostor - konkretno strojevodske kabina - klaustrofobičen! Prav gotovo pa je lahko klaustrofobična oseba, ki se nahaja v kakem malo bolj tesnem prostoru! :D

Wikipedija, prosta enciklopedija:
......
- klavstrofobija - strah pred zaprtimi prostori;
......


Pa brez zamere in
lep pozdrav - Peter
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Siemens - Vectron

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Nisem še slišal , da bi bil lahko kak prostor - konkretno strojevodske kabina - klaustrofobičen
Znano je, da določeni utesnjeni prostori (recimo osebna dvigala) pogosteje vzbujajo klaustrofobijo in uporaba zveze klaustrofobičen prostor za take prostore je dokaj uporabljana. Primer nekega foruma:
Eno je mnenje funkcionalnih estetov, toda tudi meni se zdi, da je vse skupaj ena sama streha, izjemno sterilno deluje ta zaprt prostor, nekako hermetično, nogometno stadionsko klaustrofobičen ambient
In še primer iz sosednjega jezika, http://www.matica.hr/vijenac/162/Narodni%20stil%20gr(a" onclick="window.open(this.href);return false;)dnje/ :
Kičasta fontana na malom trgu ispred južnog ulaza dio je nekadašnjeg Iblerova trga, i čini uvod u klaustrofobični galerijski labirint unutrašnjih hodnika pretrpanih poslovnim prostorima i kičastim detaljima.
Ko pa smo ravno pri Železni cesti, ni hudič, da se najdejo tudi ljudje, ki imajo občutek utesnjenosti na vlaku
Ali mi lahko prosim svetujete, kako bi se rešila klavstrofobije? V dvigalo se še prisilim in zdržim, včasih me zgrabi npr. v kinodvorani, tako da moram vedno sedeti na koncu vrste (za vsak primer), nazadnje sem ušla z novega intercity vlaka (pendolina), ker se mi je zdel kot neprodušno zaprta krsta.
LPL
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Siemens - Vectron

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ok, zaleteli ste se v moje besede.
Torej, kot najbrž že vemo Vectron nima stranskih oken. Torej pogled strojevodje levo in desno :arrow: stena, stena.
Pa še tisti dvignjeni levi in desni del armature delujeta nekako zastrašujoče. Zato sem pač napisal kar sem...
Odgovori