RitterVonGhega napisal/-a:OBB 1110 ?363 napisal/-a:Jutri pa pride po njo samo 59 let stara Elok.Nejac napisal/-a:Na Jesenice ga je privlekla 541 okoli 13:30.
lp
LP
1046
RitterVonGhega napisal/-a:OBB 1110 ?363 napisal/-a:Jutri pa pride po njo samo 59 let stara Elok.Nejac napisal/-a:Na Jesenice ga je privlekla 541 okoli 13:30.
lp
LP
Lp363 napisal/-a:Jutri pa pride po njo samo 59 let stara Elok.Nejac napisal/-a:Na Jesenice ga je privlekla 541 okoli 13:30.
lp
LP
...ti pa si en tič... ....maxima napisal/-a:3 vprašanja.1. Vctroni nasploh vozijo do Beljaka
Rosentalbahnholding napisal/-a:le kako se je znašel na Jesenicah..... po luft čez Beljak??...maxima napisal/-a:3 vprašanja.1. Vctroni nasploh vozijo do Beljaka
ICE ne vozi na južni strani Tur. Tisto kar si vido, je BR 101 z DB vagoni... Je pa res, če je v Nemčiji kriza z ICE-ji, potem takšen vlak prekategorizirajo v ICE...maxima napisal/-a: In 4. pride iudi ICE med tednom ...?
Vectron pride iz smeri Tur in direktno na postajo Westbahnhof ter proti Jesenicam. Na glavni postaji ga ne boš videl...maxima napisal/-a:Ja, lej, sm bil cel dan v Beljaku pa razen Taurusev (1, 2, 3) in ÖBB 1 044 ni bilo drugih lokomotiv, in lahko bi prišel samo ekstremno, kaj ne?
6 osni vectron ne obstaja... No lahko ga naredijo, ampak bodo masno zaračunal... Od 6 osnih lokomotiv obstaja Transmontana iz Romunije in Poljski ZNLE draggon... Sej bi rekel 1 april, ampak si novico objavil včeraj...RitterVonGhega napisal/-a: mogoče 6osne (561) ali pa 4osne (542) oba je še ne vem ...
Ni povsem res, še Taurus (Siemens Eurosprinter) obstaja v 6-osni izvedbi. Le vedeti je potrebno kaj rabiš.Od 6 osnih lokomotiv obstaja Transmontana iz Romunije in Poljski ZNLE draggon... Sej bi rekel 1 april, ampak si novico objavil včeraj...
LPLDanish Class EG[edit]
Class EG in the former DSB liveryFor the newly built crossing of the Danish straits (Great Belt Fixed Link) the Danske Statsbaner ordered 13 units of the Class EG which were delivered from 1999 to 2000. Based on the Eurosprinter concept, the wheel arrangement was modified to Co'Co' in order to ensure maximum tractive effort on the ramps. The tractive effort with this class is 400 kN (90,000 lbf) instead of the usual 300 kN (67,000 lbf), with an overall length of 20.95 m (68 ft 9 in). This type is closest in design to a second generation ES 64 F2, capable of operating under 15 kV and 25 kV AC. [5]