nagibni napisal/-a:
Se kaj ve kako se te Newagove lokomotive odnesejo? Na Poljskem vidim, da jim prodaja kar šiba, Wikipedija pravi, da se jih da dobiti tako 1 sistemske kot več sistemske, mislim da imajo tudi TSI certif. tako da nevidnim razloga zakaj se jih ne kupuje tudi drugod.
Malo jih muči software, drugače so pa dobre. Drugo leto pride na trg 3 & 25 kV, ima možnost last mile, elektronski sklop je pa najnoveši na trgu, ob katerem je elektronika na 541 že dejansko zastarela...Glede nakupa je pa vse v razpisnih pogojih. So pa sedaj vložili milijone v 25 kV program. Jih ne bi odpisal za prihodnost, zaradi referenc. Prodaja jim pa šiba, ker je Poljska velik trg, cenovno so v rangu Vectrona in zaradi tega, ker je na poljskem še vedno veliko povpraševanje po premogu in ostalih surovinah.
anzovc napisal/-a:Kako to, da se v glavnem v evropskih državah v zadnjih 20 letih v glavnem uvaja 4 osne tovorne lokomotive, ki ne smejo biti težje od 90 ton. 6 osnih je le za vzorec. Se mi zdi, da bi 130 tonska 6 osna bila bolj primerna za Slovenijo, Avstrijo, Švico in povsod tam kjer so nakloni. Potem pa gledamo tandeme taurusov, ki vlečeta vlak 18 vagonov rude, kerozina, žita...
Zaradi zgodovine Siemens Eurosprinter lokomotiv, ki sem jo že enkrat razložil. Nastale so na zahteve DB (BR 152, 189), in OBB (Taurus, kjer so pri OBB ju imeli proste roke pri odločanju, kaj pa kako. Tako da 230 km/h je zahteva Avstrijcev v serijsko lokomotivo in ne logike @ljubitelja, kako nimajo SŽ logike, da kupujejo serijske in ne izvenserijske lokomotive) Vectron pa je pač naslednik Taurusa za širšo množico, ker Taurus ni bil več ustrezen glede standardov. Pri Bombariderju je pa ista zgodba. Vse izvedenke Traxxov so bile narejene na začetku za DB in SBB. Alstom pa je vse delal za domači trg. To je bilo v času, kjer so šestosne lokomotive dejansko trgale proge. Avstrijci so jih po prihodu Taurusov takoj šestosne umaknili iz Arlberga, Italijani in Švicarji pa so si že davno zamislili Bo Bo Bo lokomotive, ki bi bile danes zelo drage za izdelavo in zato po takšnih lokomotivah ni povpraševanja.
Danes je na trgu konkurenca tako močna in prilagodljiva (najemi), da se lahko z šestosno hitro zakalkuliraš, saj enostavno ne boš dobil dovolj tovora, da bi lokomotovo izkoristil. Druga težava pa je je tudi, kot je dejal avtor filma, kjer ima Vectron svoj rodeo. Ja res je, šest osi bi bolje šlo, ampak potem imaš več tovora in spet prideš do fizike, kjer ti lahko vse skupaj zdrsuje do obležanja. Pa si na koncu v začaranem krogu. Vsako tako zdrsavanje pa je strup za kolesne dvojice, notranjost tirnice in nenazadnje material na lokomotivi. Tako da, zgodba ni enostavna, da bo pa šest osi kar rešilo svet, je pa za določen tovor bolje, ni pa nujno. Največ je v tvoji računici. In zaenkrat je veliko na strani štirih osi, čeprav so Švedi (Green Cargo) napovedali da bodo šli skoraj v celoti na šest osi. Samo nimajo toliko kapitala.
Čeprav po tistem video rodea ni moč delati sedaj zaključka, da so štiri osi zanič, ampak bolj da je prevoznik dal veliko tovora na spenjačo, mokra tirnica in slabše premišljen razvoj pri Vectronu. Kakšna Re 465 bi to opravila bolje, saj je povsem razvita za tovorni promet.
Ljubitelj napisal/-a:
Zanimivo pa je, da sedaj vsi kupujejo cenejše lokomotive za manjše hitrosti, saj so vsi spoznali, da je vloga lokomotive vleka tovornih vlakov, v potniški sferi se pa vagonski vlaki pospešeno zamenjujejo za garniture.
Ni res. Čisto vse lokomotive, ki se kupujejo so za 200 km/h, le softwaresko ti zaklenejo hitrost, saj ima proizvajalec s tem nižje stroške razvoja in izdelave, ter s tem ugodno ceno. Pa tudi to, da proizvajalci kupujejo rajši garniture ne drži. Povpraševanje po lokomotvah za potniški promet še vedno je, saj je interoperabilnost pri lokomotivah sedaj v polnem razmahu. Da imaš lažen občutek pa gre zahvala samo temu, da je lahko tovorni prevoznik vsak, ki ima pet minut časa in s tem niža bruto težo konkurentu.