Obrabljenost Pendolinov

Debata okoli voznega parka
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1226
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Obrabljenost Pendolinov

OdgovorNapisal/-a preglednik » 19.03.2015, 14:10

Spomnim se vzdušja ob uvedbi teh vlakov, mislim, da je bilo začasa Rekarja. Višek ponudbe na tirih v tem delu Evrope, samo plavalni bazen je še manjkal na garnituri. Mislim, da so malo pretiravali, je bil pa pristanek na balkanski realnosti vseeno malo prehiter in pretrd.
preglednik
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 476
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Obrabljenost Pendolinov

OdgovorNapisal/-a dingo » 19.03.2015, 15:45

Garniture so tako kot desiroji stare že 15 let in po mojem opažanju še niso tako zastarele kot so bili ob njunih prihodih npr. Kanarčki, ki so bili takrat pravtako stari 15 let.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1324
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Obrabljenost Pendolinov

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 19.03.2015, 17:16

preglednik napisal/-a:Spomnim se vzdušja ob uvedbi teh vlakov, mislim, da je bilo začasa Rekarja. Višek ponudbe na tirih v tem delu Evrope, samo plavalni bazen je še manjkal na garnituri. Mislim, da so malo pretiravali, je bil pa pristanek na balkanski realnosti vseeno malo prehiter in pretrd.


Točno! Boljše ne bi mogel napisati. Dodajam samo še to, da je od ponudbe ostala samo še (pre)visoka cena!
Naj se za ta vlak uvede navaden IC dodatek, ker si več ne zasluži. Emona je vrhunec udobja in ponudbe proti njemu!
Aja pa glede malega pretiravanja... Mislim da se je tisto "malo pretiravanje" za takšen vlak kar spodobilo, ampak bi morali tudi pri temu ostati. Ker sedaj ni ostalo več skoraj nič!
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 904
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Obrabljenost Pendolinov

OdgovorNapisal/-a SIMY » 19.03.2015, 18:11

Ko ga ni bilo so si ga potniki želeli zdaj ko pa je pa nobenega ne zanima.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1226
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Obrabljenost Pendolinov

OdgovorNapisal/-a preglednik » 19.03.2015, 18:48

Prav gotovo bi takšna ponudba ljudi zanimala, če bi:
- bilo nabavljenih več garnitur, da bi lahko uvedli enourni taktni promet med Ljubljano in Mariborom
- če bi se vozni časi zmanjševali ne pa obratno
- če bi se nivo usluge večal (postrežba, internet, odnos osebja, točnost)
- če bi....

itd...
preglednik
cokla
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 11198
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Obrabljenost Pendolinov

OdgovorNapisal/-a cokla » 19.03.2015, 19:02

preglednik napisal/-a:Prav gotovo bi takšna ponudba ljudi zanimala, če bi:
- bilo nabavljenih več garnitur, da bi lahko uvedli enourni taktni promet med Ljubljano in Mariborom
- če bi se vozni časi zmanjševali ne pa obratno
- če bi se nivo usluge večal (postrežba, internet, odnos osebja, točnost)
- če bi....

itd...


=D> :thumbupr
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
jakaklec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 256
Pridružen: 03.02.2008, 18:00
Kraj: Tolmin

Re: Obrabljenost Pendolinov

OdgovorNapisal/-a jakaklec » 19.03.2015, 19:06

Treba je imeti v mislih, da ob uvedbi ICS-a še ni bila dokončana AC med LJ in MB - ICS je bil v tistem času tako veliko bolj konkurenčen avtu, kot pa je danes.
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Obrabljenost Pendolinov

OdgovorNapisal/-a trance0 » 19.03.2015, 20:25

Danes pa ni več, morda bo spet kdaj, če bo infrastruktura boljša. So pa tri garniture premalo že za obstoječi vozni red, kaj šele za kaj bolj privlačnega. Ni vizije, ni strategije.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 542
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Obrabljenost Pendolinov

OdgovorNapisal/-a trocken » 19.03.2015, 21:24

Mislim, da imam še zmeraj nekje shranjen tisti prospekt ob prihodu Pendolina. Glasil se je nekako takole: "Slovenija je premajhna, da bi imela notranje letalske linije, zato pa bo imela hitri vlak, ki bo nudil skoraj enako udobje"... če bi takrat resno zagrabili, bi se ponudba obdržala tudi po izgradnji avtoceste preko Trojan. Potrebno bi bilo dobiti pravi segment potnikov, ki namesto da vozijo avto, na vlaku delajo. Pa se je potem hitro vse sfižilo.
jakaklec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 256
Pridružen: 03.02.2008, 18:00
Kraj: Tolmin

Re: Obrabljenost Pendolinov

OdgovorNapisal/-a jakaklec » 19.03.2015, 21:33

trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Obrabljenost Pendolinov

OdgovorNapisal/-a trance0 » 20.03.2015, 5:32

Kakšna laž!
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1324
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Obrabljenost Pendolinov

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 02.03.2016, 16:21

Poglejte si, kako izgleda pravi "premium" produkt na Češkem - njihov Pendolino je le dve leti mlajši od našega, a je še vedno top vlak čeških železnic, celo nad novim Railjetom.

http://www.cd.cz/pendolino/pendolino.htm

Še posebej ta del je zanimiv - novi "on board portal" spominja na IFE sisteme na letalih! Kaj takega se doslej niso spomnili niti DB, SNCF... očitno velja ČD Pendolino postaviti ob bok najboljšim vlakom v Evropi!

http://www.cd.cz/sc-pendolino/zabava-na-palube/-16594/
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6480
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Obrabljenost Pendolinov

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 03.03.2016, 12:32

Vsaj za ICE, s katerim sem šel letos na relaciji München-Nürnberg sem komot prišel na njihov portal in surfal po njemu. Med drugim sem opazil premikajočo mapo (osveževanje na ~sekundo), vozni red vlaka, možnost poizvedbe za nadaljne linije (povezave) na naslednjih postajah pa še kaj. Najmanj kar lahko rečem je všečno in za potnika uporabno. Na ICE se odpre kot ice.portal v brskalniku.
Goran

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov