Nove dizelske lokomotive
Re: Nove dizelske lokomotive
živjo!
a tele nove dizelke bodo tudi vozile na prekmurski progi? vdm da jo elektrificirajo, ampak kako to počasi delajo mislim da bo elektrifikacija narejena konec leta 2016
a tele nove dizelke bodo tudi vozile na prekmurski progi? vdm da jo elektrificirajo, ampak kako to počasi delajo mislim da bo elektrifikacija narejena konec leta 2016
lep pozdrav. Noell
Re: Nove dizelske lokomotive
Mora biti končano konec tega leta - EU sredstva..noell napisal/-a:živjo!
a tele nove dizelke bodo tudi vozile na prekmurski progi? vdm da jo elektrificirajo, ampak kako to počasi delajo mislim da bo elektrifikacija narejena konec leta 2016
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 15:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Nove dizelske lokomotive
ne,... letos bo dela žlice elektrificiraje.. prvi vozi eLok bo mesec 31.Januar.2016 naprej....noell napisal/-a:živjo!
a tele nove dizelke bodo tudi vozile na prekmurski progi? vdm da jo elektrificirajo, ampak kako to počasi delajo mislim da bo elektrifikacija narejena konec leta 2016
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Nove dizelske lokomotive
se mi zdi bolj verjetno da bi herkulese raje uporabljali za tovorne vlake kot pa za kolesarjeOBB napisal/-a:https://youtu.be/o9ygVHJgdVs
Taka verzija za bohinjko odločna. Potem lahko komot dre Jesenice-Sežana vsako 1 pa pol. Ali pa naredijo še kako REX Nova gorica-Jesenice-Ljubljana zgodaj zjutraj.
Re: Nove dizelske lokomotive
Kakšne pa naj bi bile nove dizelske lokomotive oz. od katerega proizvajalca pa so?
Re: Nove dizelske lokomotive
Siemens VectronOBB napisal/-a:Kakšne pa naj bi bile nove dizelske lokomotive oz. od katerega proizvajalca pa so?
Bombardier Traxx
Vossloh euro
Pesa Gama
Alstom Prima (oziroma sedaj imajo nov program...)
...
Re: Nove dizelske lokomotive
Moje mnenje o naštetih:Re 4/4 napisal/-a:Siemens VectronOBB napisal/-a:Kakšne pa naj bi bile nove dizelske lokomotive oz. od katerega proizvajalca pa so?
Bombardier Traxx
Vossloh euro
Pesa Gama
Alstom Prima (oziroma sedaj imajo nov program...)
...
Siemens Vectron DE - sem že povedal. Ne bi jemal nepreizkušenih modelov od Siemensa, po bridki izkušnji z Desiroji...
Bombardier Traxx - da, sploh je zanimiva verzija MultiEngine, ki jo zadnje čase uvajajo DB namesto že precej dotrajanih dizlov serije 218. Lokomotive niso slabe, se pa ne morejo primerjati z Regani po karakteristikah. Zato so tudi v Nemčiji namenjene zamenjavi serije 218 in ne serije 232 "Ludmilla" ruske izdelave, ki je precej močnejša in jo uporabljajo za težke tovorne vlake.
Vossloh Euro 3000/4000 - moja favoritinja. Dvotaktni EMD motor serije 710 združen s sodobno nemško/ špansko tehnologijo daje najmočnejšo dizelsko lokomotivo na evropskem trgu. Sploh Co-Co verzija 4000 je odlična zamenjava za Regane, 3000 pa za Španke. Lokomotiva je tudi nekoliko v sorodu s Španko, saj jo izdelujejo v bivši tovarni Macosa, sedaj Vossloh Rail v Valencii.
Pesa Gama - velja isto kot za Vectrona. Še vedno zgolj v testni fazi. Je pa morda vendarle manj možnosti, da bi z njo dobili "mačka v žaklju", saj se Pesa kot manjši slovanski proizvajalec železniških vozil bori s "švabskimi giganti" za svoj kos pogače na trgu, in si praktično ne sme privoščiti napak.
Alstom Prima - v prejšnji generaciji lokomotiv Prima je bilo narejenih precej dizelskih lokomotiv, z zelo različno izbiro motorjev (MTU, EMD), izkazale so se kot zelo kakovostne. Žal pa je sedaj v prodaji le Prima II, za katero pa velja isto kot za Vectrona. Ne vem, ali je sploh že narejen kakšen primerek Prima II Diesel, tako da je v primerjavi z Vectronom ali Gamo še korak nazaj...
Pozabili pa smo še eno lokomotivo, ki bi se zelo dobro podala kot zamenjava za naše EMD-je. Zmagovalnega konja se ne menja, pravijo, torej je moj predlog EMD Class 66. Bistveno pa je najbrž vprašanje, za kaj bi se nove lokomotive uporabljale. Če gre tu za lažje tovore in potniški promet, zadošča tudi Traxx, ki bi po mojem mnenju zlahka nadomestil Španko. Za zamenjavo Reganov pa je potrebno poseči po močnejših strojih, kot so Vossloh in EMD.
Re: Nove dizelske lokomotive
Mate pa probleme....še nikoli niso nas vprašali, kaj bodo kupili. In nas tudi sedaj ne bodo...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Nove dizelske lokomotive
EMD class 66 nima dinamične zavore, kar je za dolge spuste (kot je iz Podbrda proti Mostu na Soči) kar hendikep.TGV Lyria napisal/-a:Pozabili pa smo še eno lokomotivo, ki bi se zelo dobro podala kot zamenjava za naše EMD-je. Zmagovalnega konja se ne menja, pravijo, torej je moj predlog EMD Class 66.
Menda so sicer startali projekt Class 66EU, ki naj bi dinamično zavoro imel, ampak so ga med tem menda tudi ustavili Če je verjeti navedbam v International Railway Journal, bi bila lokomotiva Class 66EU pravi cuker.
O nečem pa človek mora sanjariti ... sem prepričan, da večina moške populacije Tretjega kamna od sonca sanjari o prijaznih, brhkih, ..., deklinah, v realnosti ima pa večina malce drugačne spremljevalke.cokla napisal/-a:Mate pa probleme....še nikoli niso nas vprašali, kaj bodo kupili. In nas tudi sedaj ne bodo...
LP, Metod
Re: Nove dizelske lokomotive
Sem prebral. Škoda.mkx napisal/-a:EMD class 66 nima dinamične zavore, kar je za dolge spuste (kot je iz Podbrda proti Mostu na Soči) kar hendikep.TGV Lyria napisal/-a:Pozabili pa smo še eno lokomotivo, ki bi se zelo dobro podala kot zamenjava za naše EMD-je. Zmagovalnega konja se ne menja, pravijo, torej je moj predlog EMD Class 66.
Menda so sicer startali projekt Class 66EU, ki naj bi dinamično zavoro imel, ampak so ga med tem menda tudi ustavili Če je verjeti navedbam v International Railway Journal, bi bila lokomotiva Class 66EU pravi cuker.
O nečem pa človek mora sanjariti ... sem prepričan, da večina moške populacije Tretjega kamna od sonca sanjari o prijaznih, brhkih, ..., deklinah, v realnosti ima pa večina malce drugačne spremljevalke.cokla napisal/-a:Mate pa probleme....še nikoli niso nas vprašali, kaj bodo kupili. In nas tudi sedaj ne bodo...
Tisti projekt bi lahko podal izkušene nove lokomotive tudi na prostor negdašnje države, kjer je EMD legendaren.
Ampak, zdaj ko je EMD divizija pri Caterpillarju, ne verjamem v nove EMD lokomotive. Mogoče samo predelava obstoječih po NREC metodologiji.
Re: Nove dizelske lokomotive
Pa saj je tudi 2062 nima, niti Ličanka niti Turner. Pa vseeno vleče težke tovorne vlake proti Splitu.mkx napisal/-a: EMD class 66 nima dinamične zavore, kar je za dolge spuste (kot je iz Podbrda proti Mostu na Soči) kar hendikep.
@cokla, forum je menda prostor za izražanje mnenj, ali ne?cokla napisal/-a:Mate pa probleme....še nikoli niso nas vprašali, kaj bodo kupili. In nas tudi sedaj ne bodo...
Saj nam je vsem jasno, da bomo dobili Vectrona DE. In morda se na koncu niti ne bo izkazal tako slabo. Saj smo bili med prvimi kupci ES64U4, s katerimi ni zaenkrat nobenih težav. Ampak tveganje pa obstaja. Tveganje, ki smo ga pri nakupu Desirojev prezrli in dobili ničvredna jajca.
Re: Nove dizelske lokomotive
Vsekakor....ampak ne vidim razloga za nasprotovanje Herkulesu ( ki ga bo nadomestil Vectron ), če pa v tujini vozi brez težav, Adria in RCA opravita vleko brez težav....tu ne vidim razloga za nasprotovanje.TGV Lyria napisal/-a:@cokla, forum je menda prostor za izražanje mnenj, ali ne?cokla napisal/-a:Mate pa probleme....še nikoli niso nas vprašali, kaj bodo kupili. In nas tudi sedaj ne bodo...
Saj nam je vsem jasno, da bomo dobili Vectrona DE. In morda se na koncu niti ne bo izkazal tako slabo. Saj smo bili med prvimi kupci ES64U4, s katerimi ni zaenkrat nobenih težav. Ampak tveganje pa obstaja. Tveganje, ki smo ga pri nakupu Desirojev prezrli in dobili ničvredna jajca.
Kar pa se Desirojev tiče..nekje sem že napisal, da je bil kupljen kot prototip in zavestno kot poskusni zajček. In s tem je bila tudi cena manjša....vse ostalo pa je stvar pogajalcev, ki niso znali izpogajat pogojev vzdrževanja.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Nove dizelske lokomotive
Aja...pa še to.....vsi so ( ste ) imeli veliko za povedat kakšen in oh in sploh jajc je Helga ( Živa ). Lokomotiva je odlična in deluje že nekaj let brez bistvenih težav. Pomanjkanje adhezije pa ni nobena težava.
In...nič nimam priti Reaganom, ki so tudi odlične vlečni stroj. Toda....na žalost je tudi na račun vzdrževanja preživet stroj, ki je sprejemljiv le že za Američane in države, ki se požvižgajo na varovanje okolja-čeprav jih je poln "gobec" v tm kontekstu. Istočasno, ko sami ne spoštujejo smernic varovanja okolja pa to vehementno zahtevajo od drugih. Karkoli se bo kupilo....bo bolje od teh škropotal.
In...nič nimam priti Reaganom, ki so tudi odlične vlečni stroj. Toda....na žalost je tudi na račun vzdrževanja preživet stroj, ki je sprejemljiv le že za Američane in države, ki se požvižgajo na varovanje okolja-čeprav jih je poln "gobec" v tm kontekstu. Istočasno, ko sami ne spoštujejo smernic varovanja okolja pa to vehementno zahtevajo od drugih. Karkoli se bo kupilo....bo bolje od teh škropotal.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Nove dizelske lokomotive
Mora se upoštevati, da so bile Ličanke dobavljene okoli leta 1972. Naročene pa verjetno kakšno leto ali dve prej in s tem preden se je ED zaviranje pojavilo na teh koncih. Do takrat so še vozile parne lokomotive in pa Kenediji, ki dinamične zavore niso imeli (razen Kenediji podserije 300 iz leta 1970).TGV Lyria napisal/-a:Pa saj je tudi 2062 nima, niti Ličanka niti Turner. Pa vseeno vleče težke tovorne vlake proti Splitu.mkx napisal/-a: EMD class 66 nima dinamične zavore, kar je za dolge spuste (kot je iz Podbrda proti Mostu na Soči) kar hendikep.
Pri predelavi HŽ 2062-0xx (Ličanke) v 2062-1xx (Turnerice) pa verjetno možnosti za vgradnjo EDZ niti ni bilo. Konec koncev je naš Regan dober meter daljši od Ličanke, pa še kakšnega pol metra prinese oni gank na daljšem koncu Ličanke, v ta meter in pol so pa ravno stlačili upore in ventilator od EDZ. Pa generator za vlakovno ogrevanje, tega so v Ličanke dograjevali (in za to očitno še upeli najti prostor).
LP, Metod