No, nekaj takega sem čakal
[
Nurmi napisal/-a: kam zmore ko zagleda prvo roso na tirnici
Namreč zakaj
Toliko enega govora, koliko kakšna mašina potegne, pa vlečna sila, pa koliko majstrov vozi. Ja, nič ne rečem, ne eni magistralki, kjer se listje nima časa prijet na šino teoretični izračuni in neke znanosti verjetno kar držijo. Na tehle naših, kukr nevrednih enega resnega odnosa glajzih, pa tiste teorije en drek veljajo. Ta prva megla v jeseni tisto z raznimi hudimi matematičnimi izračuni dobljeno obremenitev vsaj prepolovi. In potem nimamo ene spodobne mašine, ki bi en vlakec privlekla na hrib. Stranke pa čakajo vagone enkrat, pa dvakrat, pol pa že kurc gleda ajzenpon. Potem pa res ne moremo imeti vlakov z 2000 tonami. Fantje se krišpajo s temile našimi starinami, vozijo napol zavrte, na vsaki postaji dosipajo pesek, pomočnik polaga kamne na tirnico, pol vlaka se pušča na progi....smo res ena firma
Nič nimam proti Herkulesom da smo si na jasnem
Se je kar luštno peljti v njem. Tudi tiho, česar nisem glih vajen. Ampak ko bo v jeseni privlekel 2/3 polne teže čez naše ljube klančke, ga bom pa še spoštovati začel
Ljubitelj napisal/-a: Tudi na obvozu v Sevnico takega vlaka verjetno ne bo potrebno vleči.
Ko je bil obvoz tudi za tovorne vlake, se je sestavilo vlak do teže 2000 ton, vedno pa je imel še doprego, vozilo se je z vlakovno in doprežno 664 ali 661. Potniški, ki so bili pretežki za 661 ali 664, pa so vozili med Trebjem in Tržiščem s 644 kot doprego. Tega hvala bogu že nekaj časa ni bilo, vendar se nikoli ne ve.
Ljubitelj napisal/-a:Če ni težkih vlakov, jih pač ne rabiš!
Če nimaš močnih mašin, nimaš težkih vlakov
Pa brez zamere