Nove dizelske lokomotive

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3345
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 11.08.2015, 6:07

1216-001 napisal/-a:V Sloveniji je že nekaj desetletij nazaj en učen možakar zapisal. Le čevlje sodi naj kopitar.

Saj te razumem, ampak povedat sem hotel sledeče: na uporu proge 10 daN/t ima
- hercules (SŽ) pri 30 km/h obremenitev 1.560 ton (RCA in ADT ima verjetno malo drugačne obremenitve...?)
- 664 pa pri 17 km/h 1.960 ton.
Torej za vlak 1.600 ton rabiš ali 1x 664 ali 2x ER 20. Toda račun se ne konča pri številu lokomotiv ampak pri stroških vleke, ki pa znajo bit pri 2x ER20 nižji (nižja poraba nafte, 1 upravlja 2 mašini), kot pa pri 1x664. Poleg tega bi 664 s 17 km/h za nekaj časa zabil progo, medtem ko pri tandemu herculesov tega problema ne bi bilo.

@1216-001-A sem prav povedal? Ali smo mogoče vsi ostali, ki ne vozimo vlakov pač bumbarji?
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1721
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a holding » 11.08.2015, 9:33

..teoretično je to čist' res.... :roll: ...praktično pa...
....vozijo razno razni vlaki...od nekaj sto ton (prazni Laes od avtov) pa do 2000 ton..... :idea: ...pa po vzponih nekaj %o do 25%o+.....
...pa relacije so različno dolge..... :idea: ....od nekaj deset km pa do tisoč ali več km....
..npr Adrijin vlak iz Kopra na Poljsko,(in nazaj) ki vozi na celotni relaciji z eno in isto vlakovno lok preko hribov "tandemizirajo", po "ravnini" pa je zadosti en "ta švoh" elok....
...da povzamem: v trenutnih srednjeevropskih razmerah je - kadar je potrebno - tandem boljša rešitev kot velike in močne lok.... :roll: ...ker bi le-te veliko časa "na prazn'" laufale....
...v specifičnih in strogo namenskih primerih je pa specifično in strogo namensko.... :roll: ...
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 11.08.2015, 10:29

Regan 664 napisal/-a:
1216-001 napisal/-a:V Sloveniji je že nekaj desetletij nazaj en učen možakar zapisal. Le čevlje sodi naj kopitar.

Saj te razumem, ampak povedat sem hotel sledeče: na uporu proge 10 daN/t ima
- hercules (SŽ) pri 30 km/h obremenitev 1.560 ton (RCA in ADT ima verjetno malo drugačne obremenitve...?)
- 664 pa pri 17 km/h 1.960 ton.
Torej za vlak 1.600 ton rabiš ali 1x 664 ali 2x ER 20. Toda račun se ne konča pri številu lokomotiv ampak pri stroških vleke, ki pa znajo bit pri 2x ER20 nižji (nižja poraba nafte, 1 upravlja 2 mašini), kot pa pri 1x664. Poleg tega bi 664 s 17 km/h za nekaj časa zabil progo, medtem ko pri tandemu herculesov tega problema ne bi bilo.

Pusti ti regane,pa herculesa. 1 Lokomotiva euro 4000 pa bi vlekla teh 1600ton pa 60km/h.Lokomotive so vse po cca 5MIO eur in zakaj bi imel poduplano floto da bi lahko delal tandeme? Lokomotiva ne laufa na prazno.Poraba je premosorazmerna obremenitvi.RCA pa tud tandemov herculesov ne dela rajši vozi pretežo in obležavajo ven iz Branika.To lahko oni forumašem nabijajo ne pa meni. Herculesa sem pa tudi kar nekaj prevozil in mi je vse jasno kolika je njegova poraba ko mu obesiš polna jajca in kam zmore ko zagleda prvo roso na tirnici.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 476
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a dingo » 11.08.2015, 12:39

Samo razn hercules-a (in vectron-a) pa še kakega traxx-a so vse navedene lokomotive pretežke. Vprašanje če je možno spraviti Euro 4000 skupaj z opremo za ogrevanje vagonov na 120 ton ali manj.
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1522
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a LJ363 » 11.08.2015, 13:31

Saj se ne kupuje dizlov za potniški promet? Tiste pol tone na os preveč pa odpraviš s tem, da v tank natočiš 3500l namesto 7000l goriva. Ima pa Moped tudi 20,3t/os, pa vozi povsod brez omejitev.
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1074
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 11.08.2015, 20:39

No, nekaj takega sem čakal

[
Nurmi napisal/-a: kam zmore ko zagleda prvo roso na tirnici


Namreč zakaj :?: Toliko enega govora, koliko kakšna mašina potegne, pa vlečna sila, pa koliko majstrov vozi. Ja, nič ne rečem, ne eni magistralki, kjer se listje nima časa prijet na šino teoretični izračuni in neke znanosti verjetno kar držijo. Na tehle naših, kukr nevrednih enega resnega odnosa glajzih, pa tiste teorije en drek veljajo. Ta prva megla v jeseni tisto z raznimi hudimi matematičnimi izračuni dobljeno obremenitev vsaj prepolovi. In potem nimamo ene spodobne mašine, ki bi en vlakec privlekla na hrib. Stranke pa čakajo vagone enkrat, pa dvakrat, pol pa že kurc gleda ajzenpon. Potem pa res ne moremo imeti vlakov z 2000 tonami. Fantje se krišpajo s temile našimi starinami, vozijo napol zavrte, na vsaki postaji dosipajo pesek, pomočnik polaga kamne na tirnico, pol vlaka se pušča na progi....smo res ena firma :evil:
Nič nimam proti Herkulesom da smo si na jasnem :!: Se je kar luštno peljti v njem. Tudi tiho, česar nisem glih vajen. Ampak ko bo v jeseni privlekel 2/3 polne teže čez naše ljube klančke, ga bom pa še spoštovati začel :wink:

Ljubitelj napisal/-a: Tudi na obvozu v Sevnico takega vlaka verjetno ne bo potrebno vleči.


Ko je bil obvoz tudi za tovorne vlake, se je sestavilo vlak do teže 2000 ton, vedno pa je imel še doprego, vozilo se je z vlakovno in doprežno 664 ali 661. Potniški, ki so bili pretežki za 661 ali 664, pa so vozili med Trebjem in Tržiščem s 644 kot doprego. Tega hvala bogu že nekaj časa ni bilo, vendar se nikoli ne ve.

Ljubitelj napisal/-a:Če ni težkih vlakov, jih pač ne rabiš!


Če nimaš močnih mašin, nimaš težkih vlakov :!:

Pa brez zamere :thumbupl
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 298
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a kvak » 13.08.2015, 13:55

kaj pa zj... herkulesa da na mokrem ne more vozit težkih vlakov?
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1074
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 13.08.2015, 15:48

kvak napisal/-a:kaj pa zj... herkulesa da na mokrem ne more vozit težkih vlakov?



Isto,kot vse ostale. Drsenje
cokla
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 11203
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a cokla » 13.08.2015, 20:09

ŽAT32 napisal/-a:
kvak napisal/-a:kaj pa zj... herkulesa da na mokrem ne more vozit težkih vlakov?



Isto,kot vse ostale. Drsenje



Drsenje ? Prvič slišim, da zarado drsenja lokomotiva ne more vleči vlaka....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1074
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 13.08.2015, 20:20

Drsenje, drsanje, spodrsavanje, pri nekaterih proklizavanje...
cokla
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 11203
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a cokla » 13.08.2015, 22:01

ŽAT32 napisal/-a:Drsenje, drsanje, spodrsavanje, pri nekaterih proklizavanje...


No...drsanje in drsenje in ostalo kar si naštel; popolnoma nasprotni stvari.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1721
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a holding » 14.08.2015, 15:12

kvak napisal/-a:kaj pa zj... herkulesa da na mokrem ne more vozit težkih vlakov?

...čist zadost' je že poznavanje osnovošolske fizike..... :roll: ...in fizikalnih izrazov kot so "adhezija, trenje, itd,,,"..al pa čist mal ZKP-ja....še tebi na mokram asfaltu prej zdrsnejo teniske, kakor na suhem.... :idea: ...je tako???...
...no, in regan je obut v dvanajst tenisk, herhules pa sam v osem.....za po suhem to odgovarja, za po mokrem je pa mal ajsi včasih...
...le kako hudiča lokomotiva prenese vse tiste bajne MW moči na kavelj, s katerim vleče vlak.... :?: ...
Bendžo
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 18
Pridružen: 02.04.2015, 20:55

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a Bendžo » 14.08.2015, 15:40

Ob vsemu pljuvanju po Herkulesih, se sprašujem čemu so jih sploh kupovali, če so tako zanič?
nik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 211
Pridružen: 15.04.2013, 22:50

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a nik » 14.08.2015, 23:21

Koliko znam nije samo stvar u 4 ili 6 osovina. Regan ima kočione papuče koje kod kočenja čiste površinu kotača i čine ju hrapavom. Herkules ima diskove tako da je površina kotača ispolirana od vožnje i proklizavanja a uz to i prljava odnosno masna.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4475
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a igor72 » 15.08.2015, 8:16

nik napisal/-a:Koliko znam nije samo stvar u 4 ili 6 osovina. Regan ima kočione papuče koje kod kočenja čiste površinu kotača i čine ju hrapavom. Herkules ima diskove tako da je površina kotača ispolirana od vožnje i proklizavanja a uz to i prljava odnosno masna.

:thumbupl
LEP DAN
Igor

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov