Nove dizelske lokomotive

Debata okoli voznega parka
kitak
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 11
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: donačka gora

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a kitak » 12.12.2017, 12:53

Beda :x
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3344
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 13.12.2017, 7:04

Pa kaj sploh znamo speljat kakšen javni razpis - vsi padajo po spisku.... [-o< [-o<
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3964
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 13.12.2017, 7:54

Pa kaj sploh znamo speljat kakšen javni razpis - vsi padajo po spisku.... [-o< [-o<


Bi iz svojih skromnih izkušenj dejal, da je javni razpis/tender zadnja faza, potem, ko se že podrbno seznaniš z razmerami na trgu in okvirno veš kakšne bodo ponudbe in poznaš pro & contra za posamezne izdelke. Kupovati 4 lokomotive in ne vedeti kakšne so cene je rahlo neodgovorno, in izgleda, da na SŽ ni strokovnjaka, ki bi poznal trg prevoznih sredstev. To je že drugi razpis v tem letu, ko je cena edinega ponudnika "previsoka" seveda v okviru popačenih pričakovanj. Kaj pa če so pričakovanja "prenizka" oziroma nerealna.

LPL.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a suha » 14.12.2017, 9:31

To je približno tako, kot, ko Kitajski dobavitelji zahtevajo najmanjšo količino naročanja 20 ft kontejner, Slovenski naročniki bi pa zaradi majhnega trga vzeli samo 20 izdelkov, in potem skačejo v luft ko jim Kitajci nabijejo dodatno maržo, ki podvoji začetno ceno izdelka, zaradi majhne količine naročanja. Tako je vedno bilo in tako vedno bo, ni pomembno ali naročaš bor mašince iz Shenzhena, ali lokomotive. Dobavitelj ima pač neke fiksne stroške pri naročilu in pri majhnem naročilu se nato izvede pribitek na to majhno naročilo, sicer bi se na večjo količino lepše porazdelilo in cena je višja.

Žalostno je, ker tega velikoumneži pri SŽju ne vedo in tako pada razpis za razpisom, katerega priprava pa tudi nekaj stane, ve pa to vsak tržnik pri manjši Slovenski uvozni firmi. Skratka da podam še nasvet nabavni službi SŽ, ker bi res rad videl nove vlake.

Slovenski uvozniki bor mašinc nato kupijo robo od Evropskih dealerjev, ki pa so sposobni uvozit cel kontejner od Kitajskega proizvajalca in je cena za 20 kosov izdelkov le malo višja od originalne, pa še z uvoznimi papirji in certifikati se ni treba hecat. Edini problem tukaj je, ker se potem ni možno zmišljevat glede posebnosti izdelka. Kar pa nabavnikom na SŽ spet ne diši, saj so npr. za potniške garniture, skupaj hoteli imeti 4 različne modele vlakov. Čeprav bi lahko v tem primeru vzeli res samo dva tipa. Torej en model enonadstropne elektro večsistemske garniture, in drugi enak model, vendar z dizelskim pogonom. Skratka morali bi se zmenit z eno večjo železniško družbo da ob njihovem hkratnem naročilu, naročijo še tistih nekaj vlakov in lokomotiv za SŽ, ki jih nato za manjšo maržo preprodajo naprej SŽ. Ampak tak sistem naročanja, kot je v privatnem delu gospodarstva običajen, je verjetno za Slovenski pravni sistem, ki velja za javne kompanije in za ljudi na SŽ prezapleten, vmes se seveda lahko zaradi nekoliko bolj nepreglednega sistema, upravičeno pojavi še korupcija itd.

Skratka edina preostala možnost, da mi te mašine potem spoh bomo kdaj videli, je finančni najem, po domače povedano leasing. Nekaj takega trenutno lepo izkorišča Adria Airways. Družba nima v lasti nobenega letala, pa vendar z njimi upravlja in ravna, kot da so njihova, čeprav so v resnici v lasti bank (mislim, da jih lahko celo izkazuje v bilancah kot osnovno sredstvo čeprav gre za finančni najem, kar je pomembno za vrednost družbe). Po odplačanem leasingu bo Adria, letala najbrž odkupila po simbolični ceni in pri njih bodo služila še nakaj let do upokojitve. Enako bi veljalo pri lokomotivah SŽja, pa še države in njenih poroštev ter kreditov nebi bilo treba vpletati. Tveganja z nabavo in dogovarjanje s tujimi železniškimi družbami o nakupu paketa lokomotiv in garnitur pa nosijo banke.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2689
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 14.12.2017, 11:36

suha napisal/-a: Edini problem tukaj je, ker se potem ni možno zmišljevat glede posebnosti izdelka. Kar pa nabavnikom na SŽ spet ne diši, saj so npr. za potniške garniture, skupaj hoteli imeti 4 različne modele vlakov. Čeprav bi lahko v tem primeru vzeli res samo dva tipa. Torej en model enonadstropne elektro večsistemske garniture, in drugi enak model, vendar z dizelskim pogonom. Skratka morali bi se zmenit z eno večjo železniško družbo da ob njihovem hkratnem naročilu, naročijo še tistih nekaj vlakov in lokomotiv za SŽ, ki jih nato za manjšo maržo preprodajo naprej SŽ.

Edini problem je, da niti dve garnituri enakega proizvajalca, za dve družbi nista enaki. Ampak važno, da se udarja po SŽ-ju, kajne? Četudi so zadeve popolnoma izmišljene. Siemens Desiro ML za Gysev in ÖBB sta v notranjosti popolnoma drugačna. Pri elektroniki, pa tople vode ne moreš odkrivati.

Še vedno pa ne vem, katere štiri različne ganiture modele so hoteli meti? Med enosistemsko in dvo/trosistemsko ni razlik v ničemer. Razen vgradnje dodatnega transformatorja in usmernika, kar pa je mačji kašelj. Če pa proizvajalec tega v letu 2017, ko se vgrajujejo že vodno hlajeni IGBT, ne zna, pa nima kaj iskati na trgu! Imam občutek, da daješ potuho proizvajalcem, kot, da jih reference ne zanimajo.

O preprodaji pa samo...Zadeve niso enostavne, kot si predstavljaš.

@Ljubitelj je zadel žebljico na glavico. Proračun prilagoditi in narediti ohlapnejše zahteve in se bo zgodil čudež.

Pa še ena o kao "količinskem problemu". Jaz ga ne vidim. Problem pri SŽ so edino visoke zahteve. Čisto nič drugega.
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 374
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a gorican » 05.04.2018, 16:56

Kako je sedaj s tem nakupom?
Stvari tečejo dalje, je sploh še kaj aktualno?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2689
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 05.04.2018, 20:32

gorican napisal/-a:Kako je sedaj s tem nakupom?
Stvari tečejo dalje, je sploh še kaj aktualno?


Nakupom česa? Novih, rabljenih dizelk, premikalk, novih elektro lokomotiv ali garnitur? Ker vse je bilo, je in bo aktualno.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 543
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a trocken » 05.04.2018, 20:43

Re 4/4 napisal/-a:
gorican napisal/-a:Kako je sedaj s tem nakupom?
Stvari tečejo dalje, je sploh še kaj aktualno?


Nakupom česa? Novih, rabljenih dizelk, premikalk, novih elektro lokomotiv ali garnitur? Ker vse je bilo, je in bo aktualno.


Herculesa za avtovlak! Da se končno rešimo tiste Brdajske, ki se kar neutrudno vrača v napo Grapo.
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 282
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a OBB » 11.04.2018, 16:33

trocken napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:
gorican napisal/-a:Kako je sedaj s tem nakupom?
Stvari tečejo dalje, je sploh še kaj aktualno?


Nakupom česa? Novih, rabljenih dizelk, premikalk, novih elektro lokomotiv ali garnitur? Ker vse je bilo, je in bo aktualno.


Herculesa za avtovlak! Da se končno rešimo tiste Brdajske, ki se kar neutrudno vrača v napo Grapo.

=D> =D> =D>
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2689
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 11.04.2018, 19:38

Lahko ploskate, pojete, plešete, molite...karkoli...Hercules ni na voljo ne za nakup/odkup in trenutno tudi ne za najem. Lepo v čakalno vrsto...
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3344
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 13.04.2018, 6:23

Re 4/4 napisal/-a:Lahko ploskate, pojete, plešete, molite...karkoli...Hercules ni na voljo ne za nakup/odkup in trenutno tudi ne za najem. Lepo v čakalno vrsto...

Pa zakaj bi pa nakupovali in najemali dizle, saj nam vendar regani stojijo na Studencih...... :mrgreen: :D
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2689
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 13.04.2018, 9:34

Regan 664 napisal/-a:...saj nam vendar regani stojijo na Studencih...... :mrgreen: :D


Čakajo, kaj bo novi solastnik dejal :P Evo dam idejo. Revizija, potem pa prevzem rude iz Reke do Šapjan z regani. :D Oba zainteresenta pa tudi imata interese v Avstriji, tako, da še prevzem rude v Avstriji... :D :D RCG pa trenutno raje veliko vlaga v promet z avtomobili (RCCDE in RCC PCT).
Uporabniški avatar
darkdog
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 24
Pridružen: 07.11.2013, 20:55

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a darkdog » 14.04.2018, 9:39

Sanja svinja o kukuruz, a kukuruz nema. :lol: :lol:
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2689
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 28.05.2018, 11:38

Odprt nov razpis. Štiri triosne dizel hidravlične ali štiri štiriosne dizel električne premikalke. Rok je 26.6.

https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=255213
smok1
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 18
Pridružen: 21.12.2017, 15:56

Re: Nove dizelske lokomotive

OdgovorNapisal/-a smok1 » 28.05.2018, 16:10

Re 4/4 napisal/-a:Odprt nov razpis. Štiri triosne dizel hidravlične ali štiri štiriosne dizel električne premikalke. Rok je 26.6.

https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=255213


Mogoce kdo ve katere lokomotive ustrezajo pogojem razpisa?

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov