Nove dizelske lokomotive
Re: Nove dizelske lokomotive
Mogoče pa ne, nadzorni svet SŽ naj bi že potrdil PIZ, tako da naj bi se pričelo z izdelavo IP-ja. Seveda pa je še daleč do prihoda lokomotiv....
Re: Nove dizelske lokomotive
Mogoče bo pa treba pogledati malo k Kitajcem?!?
Nemci že razmišljajo o nabavi železniških vozil izdelanih na Kitajskem:
Nemci že razmišljajo o nabavi železniških vozil izdelanih na Kitajskem:
http://www.n-tv.de/wirtschaft/Deutsche- ... 68176.htmlwww.n-tv.de napisal/-a: Neues Einkaufsbüro in Peking
Deutsche Bahn will Züge in China kaufen
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Nove dizelske lokomotive
Po Evropi se vedno več kupuje Class 66, glede na to, da se pripravlja posodobitev platforme, bi bili verjetno tudi Američani pripravljeni ponuditi 5 "prototipov" po ugodnejši ceni, o kvaliteteti verjetno ne gre dvomiti, standarde (emisije, kabina, ...) pa imajo zadnje čase tudi precej na nivoju.
Re: Nove dizelske lokomotive
Neuporabne za naše razmere...LJ363 napisal/-a:Po Evropi se vedno več kupuje Class 66...
Čeprav se kupuje vedno manj dizlov po evropi.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove dizelske lokomotive
Razmere pri nas so take, da je "primeren" samo Siemens.
Re: Nove dizelske lokomotive
Dobro veš, kakšne so razmere pri nas. To heavy...preglednik napisal/-a:Kakšne so naše razmere, da so neuporabne?
Re: Nove dizelske lokomotive
najbolše da predelajo jembahe da bodo lahko vozili v tandemu- da ne bo problem osni pritisk
Re: Nove dizelske lokomotive
Dej tih bot! Bojo še res idejo dobil...kvak napisal/-a:najbolše da predelajo jembahe da bodo lahko vozili v tandemu- da ne bo problem osni pritisk
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: Nove dizelske lokomotive
Mogoče je pa druga ideja boljša.
Osredotočijo se na ELEKTROVLEKO, diesel (tovorni promet) pa prepustijo privat sektorju.
Itak bo v kratkem skoraj vse pod štromom ...
Osredotočijo se na ELEKTROVLEKO, diesel (tovorni promet) pa prepustijo privat sektorju.
Itak bo v kratkem skoraj vse pod štromom ...
Re: Nove dizelske lokomotive
Če bo tam pri vas enkrat spet elektrificirano, še ne pomeni, da bo vse pod štromom.
Žled se pa tudi redno pojavlja, ni treba da so kabli po tleh, da se rabi dizel vleko. Potem bo pa spet jamranje glede "amerikancev".
Žled se pa tudi redno pojavlja, ni treba da so kabli po tleh, da se rabi dizel vleko. Potem bo pa spet jamranje glede "amerikancev".
Re: Nove dizelske lokomotive
Po moje bi bilo pametno prodati 664,če/dokler bi se še našel kupec,ki bi jih bil pripravljen odkupit za neko razumno ceno,in kupiti nekaj novejšega,ker tako v biznisu stvari laufajo,strojnik kupi stružnico,ko pa mu biznis zalaufa pa kupi cnc ali pa večjo stružnico , staro stružnico pa proda.
Re: Nove dizelske lokomotive
Edina rešitev je v prodaji SŽ. SŽ že nekaj let dela dobiček nekaj nad 10 milijoni. Ni veliko, nekaj pa je in nevem zakaj sami ne investirajo kaj.... Očitno nekam vse skupaj odteka, ali pa je premalo. V vsakem primeru pravi čas za prodajo vsaj kar se tiče tovornega dela (dobiček je, ni pa vizije, investicij kar bi spremenil novi lastnik).
Skratka firma stagnira in tega imam počasi dovolj. Človeško življenje je prekratko, da se čaka po par desetletij na posodobitve.
Skratka firma stagnira in tega imam počasi dovolj. Človeško življenje je prekratko, da se čaka po par desetletij na posodobitve.
Re: Nove dizelske lokomotive
jaz pa mislim ravno nasprotno-trenuto je 664 edino kar lahko vleče "normalne" vlake in če ostanemo še brez tega bo polom.SIMY napisal/-a:Po moje bi bilo pametno prodati 664,če/dokler bi se še našel kupec,ki bi jih bil pripravljen odkupit za neko razumno ceno,in kupiti nekaj novejšega,ker tako v biznisu stvari laufajo,strojnik kupi stružnico,ko pa mu biznis zalaufa pa kupi cnc ali pa večjo stružnico , staro stružnico pa proda.
Re: Nove dizelske lokomotive
Tu imate lepo orisano poslovanje SŽ za prejšnja leta:
http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/ ... a/1420?m=1
36,5 milijona € v zadnjih 3 letih + to da bi se dalo na tak izid dobit še kakšen kredit. Kam je šel ta denar....
Kaj bi se za ta denar dalo dobit naj povejo mojstri, ki so iz hofa. Vsekakor pa naj bo novo, saj res ne vem zakaj bi se šparalo pri osnovnih sredstvih podjetja in kupovalo nekaj rabljenega in iztrošenega. V 25, 30 letih se je najbrž pa že zgodil kakšen napredek pri porabi goriva pri motorjih z notranjim izgorevanjem.
http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/ ... a/1420?m=1
36,5 milijona € v zadnjih 3 letih + to da bi se dalo na tak izid dobit še kakšen kredit. Kam je šel ta denar....
Kaj bi se za ta denar dalo dobit naj povejo mojstri, ki so iz hofa. Vsekakor pa naj bo novo, saj res ne vem zakaj bi se šparalo pri osnovnih sredstvih podjetja in kupovalo nekaj rabljenega in iztrošenega. V 25, 30 letih se je najbrž pa že zgodil kakšen napredek pri porabi goriva pri motorjih z notranjim izgorevanjem.