Nove dizelske lokomotive
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove dizelske lokomotive
[quote="TGV Lyria]
Pozabili pa smo še eno lokomotivo, ki bi se zelo dobro podala kot zamenjava za naše EMD-je. Zmagovalnega konja se ne menja, pravijo, torej je moj predlog EMD Class 66. [/quote]
Teža te lokomotive je 129 ton, Bohinjka pa komaj zmore 20 ton/os (vprašanje koliko časa še)
Pozabili pa smo še eno lokomotivo, ki bi se zelo dobro podala kot zamenjava za naše EMD-je. Zmagovalnega konja se ne menja, pravijo, torej je moj predlog EMD Class 66. [/quote]
Teža te lokomotive je 129 ton, Bohinjka pa komaj zmore 20 ton/os (vprašanje koliko časa še)
preglednik
Re: Nove dizelske lokomotive
Nisem govoril o nasprotovanju Herculesu. O njemu nisem rekel niti besede. Pač pa o Vectronu, ki NI Hercules in je še v testni fazi. Če gremo gledati tako: "ker je Hercules dober, bo tudi Vectron", potem dobi od mene zlahka pozitivno oceno tudi Alstom Prima II, saj so njene predhodnice zelo cenjene. No saj mogoče je pa res tako.cokla napisal/-a:
Vsekakor....ampak ne vidim razloga za nasprotovanje Herkulesu ( ki ga bo nadomestil Vectron ), če pa v tujini vozi brez težav, Adria in RCA opravita vleko brez težav....tu ne vidim razloga za nasprotovanje.
Kar pa se Desirojev tiče..nekje sem že napisal, da je bil kupljen kot prototip in zavestno kot poskusni zajček. In s tem je bila tudi cena manjša....vse ostalo pa je stvar pogajalcev, ki niso znali izpogajat pogojev vzdrževanja.
Kar se pa Desirojev tiče... za ljudi ki to naredijo imamo Primorci krasen izraz: MONE. Cena manjša - za nekaj večjo ceno bi sedaj imeli elektromotornike brez problemov. Tako pa je kar je... kaj vse je bilo v ozadju pa itak ne vemo.
Re: Nove dizelske lokomotive
preglednik napisal/-a:[quote="TGV Lyria]
Pozabili pa smo še eno lokomotivo, ki bi se zelo dobro podala kot zamenjava za naše EMD-je. Zmagovalnega konja se ne menja, pravijo, torej je moj predlog EMD Class 66.
Teža te lokomotive je 129 ton, Bohinjka pa komaj zmore 20 ton/os (vprašanje koliko časa še)[/quote][/quote]
V bivstvu bi potem bile Ličanke idealne za Bohinjsko progo, kajti so 18t/os. Se hecam...
Re: Nove dizelske lokomotive
Po tej logiki tudi Vectron in Vossloh odpadeta. Osni pritisk 22 ton in več oba.preglednik napisal/-a: Teža te lokomotive je 129 ton, Bohinjka pa komaj zmore 20 ton/os (vprašanje koliko časa še)
To bo še zanimivo...
Re: Nove dizelske lokomotive
Mogoče bojo bohinjko izboljšali. Nikoli neveš!TGV Lyria napisal/-a:Po tej logiki tudi Vectron in Vossloh odpadeta. Osni pritisk 22 ton in več oba.preglednik napisal/-a: Teža te lokomotive je 129 ton, Bohinjka pa komaj zmore 20 ton/os (vprašanje koliko časa še)
To bo še zanimivo...
Re: Nove dizelske lokomotive
Upanje umre zadnje...OBB napisal/-a:Mogoče bojo bohinjko izboljšali. Nikoli neveš!TGV Lyria napisal/-a:Po tej logiki tudi Vectron in Vossloh odpadeta. Osni pritisk 22 ton in več oba.preglednik napisal/-a: Teža te lokomotive je 129 ton, Bohinjka pa komaj zmore 20 ton/os (vprašanje koliko časa še)
To bo še zanimivo...
Re: Nove dizelske lokomotive
Shirana verzija Vectrona ima 20 ton. Skoraj identična verzija kot hercules. Tisti z 22 ton je močnejše izvedbe.TGV Lyria napisal/-a:
Po tej logiki tudi Vectron in Vossloh odpadeta. Osni pritisk 22 ton in več oba.
To bo še zanimivo...
Re: Nove dizelske lokomotive
kaj pa kaj takega:
http://www.vossloh-locomotives.com/de/p ... _de18.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vossloh-locomotives.com/de/p ... _de18.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nove dizelske lokomotive
Kakšna je pa razlika med Herkulesom in Vektronom.Ko o Vektronu pišeš kot o poiskusnem zajčku.TGV Lyria napisal/-a:Nisem govoril o nasprotovanju Herculesu. O njemu nisem rekel niti besede. Pač pa o Vectronu, ki NI Hercules in je še v testni fazi. Če gremo gledati tako: "ker je Hercules dober, bo tudi Vectron", potem dobi od mene zlahka pozitivno oceno tudi Alstom Prima II, saj so njene predhodnice zelo cenjene. No saj mogoče je pa res tako.cokla napisal/-a:
Vsekakor....ampak ne vidim razloga za nasprotovanje Herkulesu ( ki ga bo nadomestil Vectron ), če pa v tujini vozi brez težav, Adria in RCA opravita vleko brez težav....tu ne vidim razloga za nasprotovanje.
Kar pa se Desirojev tiče..nekje sem že napisal, da je bil kupljen kot prototip in zavestno kot poskusni zajček. In s tem je bila tudi cena manjša....vse ostalo pa je stvar pogajalcev, ki niso znali izpogajat pogojev vzdrževanja.
Kar se pa Desirojev tiče... za ljudi ki to naredijo imamo Primorci krasen izraz: MONE. Cena manjša - za nekaj večjo ceno bi sedaj imeli elektromotornike brez problemov. Tako pa je kar je... kaj vse je bilo v ozadju pa itak ne vemo.
Re: Nove dizelske lokomotive
Nebojo Herculesi kupljeni ker so jih prodali v Veliko Britanijo. Tko da bojo najverjetneje Vectroni če bojo. To ni še nič uradno da bo SŽ kupil nove dizlske lokomotive. Kar se pa tiče da bojo Regane prodali se mi zdi neumno ker so za zdaj odlični, bolje da prodajo španke.
Re: Nove dizelske lokomotive
Teža lokomotive 80-90 ton. Pri 4 oseh je to osni pritisk nekje med 20 in 22,5 t.kvak napisal/-a:kaj pa kaj takega:
http://www.vossloh-locomotives.com/de/p ... _de18.html" onclick="window.open(this.href);return false;
LP, Metod
Re: Nove dizelske lokomotive
Joj, koliko nakladanja
Ker bodo mašine vozile tudi po regionalkah, potem ne morejo in ne smejo preseči 20 t/os!
Ker bodo mašine vozile tudi po regionalkah, potem ne morejo in ne smejo preseči 20 t/os!
Re: Nove dizelske lokomotive
Regan 664 napisal/-a:Joj, koliko nakladanja
Ker bodo mašine vozile tudi po regionalkah, potem ne morejo in ne smejo preseči 20 t/os!
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Nove dizelske lokomotive
verjetno bodo vse lokomotive v debati prej zastarele kot pa da bodo v lasti sž
Re: Nove dizelske lokomotive
Žal resnično...kvak napisal/-a:verjetno bodo vse lokomotive v debati prej zastarele kot pa da bodo v lasti sž